• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Паливні брикети з деревини твердих порід типу ПІНІ КЕЙ

Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021-2015: код: 09111400-4 Деревне паливо

Завершена

540 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
Номер: b48af58cf34a402c8b0ea7576a5cb01a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-12-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.11.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 12.11.2024 12:51 - 04.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.11.2024 № 78-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-16-004895-a,16.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, tkachenko.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатми аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання внесення змін до договору про закупівлю встановлено порушення пункту 19 Особливостей. За результатами аналізу питання надання інформації, документів у випадках, передбачених законом, встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; стану виконання рішення Комісії АМКУ; розгляду тендерних пропозицій фізичних осіб-підприємців Прокопенко Наталі Францівни, Крючкова Артура Геннадійовича, Боговик Світлани Миколаївни, Приватного підприємства «Погорілого В.Г.» та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, надалі не допускати таких порушень та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; стану виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Мокрокалигірського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.08.2024; перелік змін до тендерної документації; тендерну документацію в новій редакції, оприлюднену 06.09.2024; стан виконання рішення Комісії АМКУ від 02.09.2024 № 14665-р/пк-пз; тендерні пропозиції фізичних осіб-підприємців Прокопенко Наталі Францівни, Крючкова Артура Геннадійовича, Боговик Світлани Миколаївни та приватного підприємства «Погорілого В.Г.»; повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, наданих у тендерній пропозиції фізичної особи-підприємця Прокопенко Наталі Францівни; рішення уповноваженої особи від 13.09.2024 № 6, № 7, від 16.09.2024 № 8, від 20.09.2024 № 9, від 20.09.2024 № 10; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями фізичною особою-підприємцем Боговик Світланою Миколаївною у спосіб, зазначений в тендерній документації; пояснення Замовника, отримані 20.11.2024, 26.11.2024 в електронній системі закупівель; договір про закупівлю від 26.09.2024 № 450; звіт про результати проведення закупівлі; додаткові угоди № 1 від 31.10.2024 та № 2 від 15.11.2024; повідомлення про внесення змін до договору. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Аналізом питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовник, який відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Державної казначейської служби України є розпорядником бюджетних коштів, не забезпечив оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. Аналізом питання внесення змін до договору про закупівлю встановлено, що на порушення пункту 19 Особливостей внесено зміни до істотних умов договору про закупівлю, зокрема, в частині зміни ціни за одиницю товару, без наявності підстав, визначених цими особливостями. Зокрема, згідно з додатковими угодами № 1 від 31.10.2024 та № 2 від 15.11.2024 на підставі підпункту 1 пункту 19 Особливостей внесено зміни до договору від 26.09.2024 № 450. Підпункт 1 пункту 19 Особливостей передбачає, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Однак, відповідно до тексту додаткових угод № 1 від 31.10.2024 та № 2 від 15.11.2024 обсяги закупівлі не змінювалися, змінювалася ціна за одиницю товару. Згідно з поясненнями Замовника, отриманими в електронній системі закупівель 26.11.2024, під час внесення змін 31.10.2024 Замовник керувався підпунктом 5 пункту 19 Особливостей, під час внесення змін 15.11.2024 – виправляв помилку, допущену під час внесення змін 31.10.2024, а документальне підтвердження коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару, відсутнє. Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення пункту 11 частини першої статті 10, частини сьомої статті 41 Закону, пункту 19 Особливостей Замовник не оприлюднив повідомлення про внесення змін до договору згідно з додатковою угодою від 31.10.2024 № 1, якою внесено зміни до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених пунктом 19 Особливостей, частиною п’ятою статті 41 Закону. Повідомлення про внесення змін до договору відповідно до додаткової угоди від 31.10.2024 № 1 оприлюднене 15 листопада 2024 року під час моніторингу. Отже, на порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору згідно з додатковою угодою від 31.10.2024 № 1 оприлюднене у строк, що перевищує три робочі дні з дня внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону. Аналізом питання надання інформації, документів у випадках, передбачених законом, встановлено, що на порушення частини п’ятої статті 8 Закону відповідь на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, який оприлюднено в електронній системі закупівель 12.11.2024, надана 20.11.2024, тобто у строк, що перевищує три робочі дні з дня оприлюднення такого запиту.
Період усунення порушень: 26.11.2024 16:55 - 11.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.11.2024 16:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Мокрокалигірський психоневрологічний інтернат зобов’язується в майбутньому не допускати такого роду порушень. З уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу щодо ситуації яка склалась, проаналізовано висновок Держаудитслужби щодо виявлених порушень. Замовник зобов’язується вжити заходи щодо додаткового навчання уповноваженої особи в сфері організації та проведення публічних закупівель, внаслідок як виявлених порушень так і з метою превентивної роботи по недопущенню таких порушень у майбутньому.
Дата публікації звіту: 29.11.2024 11:09

Запити/Пояснення