-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 34920000-2 - Дорожнє обладнання (Дорожня сіль)
Завершена
18 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 187 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 187 000.00 UAH
Номер:
c797e69bdc3841d091ea9dbd4f642af9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-24-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2024 00:00
Період моніторингу:
24.10.2024 12:20 - 14.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.10.2024 №70-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.10.2024 №70-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-08-16-001677-a 16.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пунктів 28 та 47 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 12 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Шевченківського району м. Києва" (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 05.09.2024 №106/1 (далі – ТД), скарги до процедури UA-2024-08-16-001677-a.c1, UA-2024-08-16-001677-a.a2, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14601-р/пк-пз від 30.08.2024, № 15836-р/пк-пз від 25.09.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОЛТ ІНДАСТРІ» (далі ТОВ «НВП "Укрресурс»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» (далі ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИП І КО» (далі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИП І КО»), протокольні рішення уповноваженої особи від 11.09.2024 №109, №109/1, №109/2, повідомлення про намір укласти договір від 11.09.2024 року, договір від 30.09.2024 №173-24ВТ (далі - Договір), додаткові угода від 30.10.2024 №1 та від 31.10.2024 №2 до договору, відповіді Замовника на запит про надання пояснення від 29.10.2024 та від 06.11.2024 року.
Моніторингом встановлено невідповідність вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей, з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону №922-VIII, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей.
Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей, встановлено Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з пунктом 28 Особливостей, встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей. Разом з тим, у тендерній документації зазначаються, зокрема, підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
У пункті 3.6 розділу ІІІ ТД Замовником зазначено, що «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
… Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.»
Також, у пункті 5 Додатку 6 до ТД Замовник вимагає від переможця торгів надати скановану довідку у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей.
Слід відмітити, що абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024.
Враховуючи викладене, під час складання та оприлюднення тендерної документації, Замовником не враховано зміни, внесені згідно з Постановою КМУ від 02.04.2024 № 382, зокрема щодо виключення абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей, чим відповідно порушено вимоги пунктів 28 та 47 Особливостей № 1178.
У пункті 2 2 розділу 2 «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до ТД Замовник вимагає від учасника надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про загальну кількість працівників в учасника, їх чисельність та кваліфікацію, досвід роботи повинен бути достатнім для виконання умов закупівлі.
У тендерній пропозиції учасника ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" у файлі «28 Довідка щодо працівників відповідної кваліфікації.pdf» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 09.09.2024 №09/09-10, в якій відсутня інформація про кваліфікацію та досвід роботи працівників, зазначених у довідці.
В ході моніторингу Замовнику надано запит про надання пояснення яким чином учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" виконано вимоги, зазначені Замовником у пункті 2 розділу 2 Додатку 2 до ТД.
У відповіді на запит про надання пояснення від 06.11.2024 Замовник зазначив, що учасник виконав вимогу ТД та надав довідку Вих № 09/09-10 від 09 вересня 2024 року. У вказаній довідці учасник зазначив відомості про трьох працівників (Директора, Юриста, Менеджера зі збуту) та зазначив «… «Торговий Дім «КиП і Ко» інформує, що має достатню кількість працівників відповідного рівня кваліфікації для належного виконання поставки товару…», отже умова щодо підтвердження кваліфікаційного рівня працівників також виконана учасником. Окремих вимог щодо стажу роботи працівників учасника чи необхідності надання будь яких документів для підтвердження зазначених відомостей документацією не передбачено та не вимагалось.
Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО", тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
12.11.2024 11:39 - 27.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.11.2024 11:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником буде враховано зауваження Держаудитслужби та вжито заходів спрямованих на недопущення порушень чинного законодавства України під час проведення процедур закупівель та прийняття рішень уповноваженими особами Замовника, особам відповідальним за проведення закупівель оголошено попередження.
Дата публікації звіту:
19.11.2024 15:40
Запити/Пояснення
Номер:
bf27e9d0ff3d4e6b9384df1dee7c188b
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
28.10.2024 13:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 34920000-2 - Дорожнє обладнання (Дорожня сіль)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-16-001677-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d3a36bce1b9b4af5a25bba674617a9f0
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
29.10.2024 14:39
Опис:
Повідомляє наступне, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» розміщувати запитувану Вами інформацію повинні: «4-1 Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.».
Відповідно даних Фонду Державного Майна України останній є розпорядник Єдиного
реєстру об’єктів державної власності (далі – Реєстр) та здійснює його формування та ведення відповідно до Закону України «Про управління об’єктами державної власності», постанов Уряду від 14 квітня 2004 року № 467 «Про затвердження Положення про Єдиний реєстр об’єктів державної власності» (із змінами та доповненнями), від 30 листопада 2005 року № 1121 «Про затвердження Методики проведення інвентаризації об’єктів державної власності» та інших нормативно-правових актів.
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Шевченківського району» м. Києва, не обліковується в даному Реєстрі так як має комунальну форму власності, а не державну також підприємство не являється розпорядником бюджетних коштів будь якого рівня, а відповідно п.38 ч. 2 Бюджетного Кодексу України є одержувачем бюджетних коштів.
Таким чином обов’язок створення власного веб-сайту та розміщення на ньому інформації в порядку вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» в Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Шевченківського району» м. Києва відсутній.
Порядок проведення процедури закупівлі її планування, розміщення оголошень та інформації про її проведення регламентується Законом України «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року якими не передбачено обов’язку Замовників розміщувати на окремому веб-сайті запитувану Вами інформацію.
Відповідно пункту 1 розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 року № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» передбачено:
«Керівникам підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - підприємства, установи та організації), при проведенні закупівель товарів, робіт та послуг (далі - закупівлі) забезпечити надання до Головного управління внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) належним чином завірених копій документів та введення відповідної інформації до інформаційно-аналітичної системи "Закупівлі міста Києва", відповідно до вимог (етапів, форм, у терміни та у вигляді), що вказані у додатку 1 до цього розпорядження»
Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Шевченківського району» м. Києва, під час проведення закупівлі UA-2024-08-16-001677-a відповідно ДК 021:2015: 34920000-2 - Дорожнє обладнання (Дорожня сіль) було дотримано всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі», вимог Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року, а також дотримано вимог місцевих органів влади зокрема розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 року № 1036.
Вибір технічних параметрів предмета закупівлі Замовником проведено відповідно вимог ДСТУ EN 16811-1:2022 (EN 16811-1:2016 IDT) «Обладнання та вироби для зимового обслуговування. Засоби проти обледеніння. Частина 1. Хлорид натрію. Вимоги та методи випробувань або EN 16811-1:2016 IDT «Обладнання та вироби для зимового обслуговування – Антиожеледні засоби».
Визначення очікуваної вартості проведено відповідно рекомендацій Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації.
Відповідно вимог Розпорядження на сайті Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації , 19.11.2021 року Нами розміщено інформацію про вказану закупівлю та розмішено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Додатки:
- Витяг з сайту Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації на 5-ти аркушах
- Моніторинг цін на 16-ти аркушах
Номер:
16fa2e1b9f784418a309513c5142b479
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
04.11.2024 12:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 34920000-2 - Дорожнє обладнання (Дорожня сіль)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-16-001677-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
У підпункті 2.2 пункту 2 розділу 1 «Документи які підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю» Додатку 2 до ТД Замовник вимагає від учасника надати в разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) - сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція).
1. Яким чином учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" забезпечено вимоги, зазначені Замовником у підпункті 2.2 пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до ТД ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a4b9711d104a499ba267c8dac2e12325
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.11.2024 13:49
Опис:
На підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам підпункті 2.2 пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації в розрізі надання сканованого листа учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція), Учасником було надано відповідну інформацію та розміщено її на сайті уповноваженого органу, а саме:
ОПИС документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи», в якому зазначений код доступу 234369061646 що дає можливість здійснити пошук установчих документів юридичної особи. Також учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" в складі пропозиції був наданий Статут (нова редакція).
Додатки:
- «8 Опис.pdf» на 1-н аркуш
- «9 Статут.pdf» на 18-ти аркушах
Номер:
d57afc3e70ee4ab5af8a819737249ed5
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
04.11.2024 16:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015: 34920000-2 - Дорожнє обладнання (Дорожня сіль)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-16-001677-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
У пункті 2 2 розділу 2 «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до ТД Замовник вимагає від учасника надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про загальну кількість працівників в учасника, їх чисельність та кваліфікація, досвід роботи повинен бути достатнім для виконання умов закупівлі.
У тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" у файлі «28 Довідка щодо працівників відповідної кваліфікації.pdf» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 09.09.2024 №09/09-10, в якій відсутня інформація про кваліфікацію та досвід роботи працівників, зазначених у довідці.
1. Яким чином учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" виконано вимоги, зазначені Замовником у пункті 2 розділу 2 Додатку 2 до ТД?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7f18610d2f5f483498cd50e14535375c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.11.2024 14:08
Опис:
На підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам пункті 2 розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання довідки у довільній формі, яка містить інформацію про загальну кількість працівників в учасника, їх чисельність та кваліфікація, досвід роботи повинен бути достатнім для виконання умов закупівлі, учасник виконав вимогу ТД та надав довідку Вих № 09/09-10 від 09 вересня 2024 року у вказаній довідці учасник зазначив відомості про трьох працівників (Директора, Юриста, Менеджера зі збуту) та зазначив «… «Торговий Дім «КиП і Ко» інформує, що має достатню кількість працівників відповідного рівня кваліфікації для належного виконання поставки товару…», отже умова щодо підтвердження кваліфікаційного рівня працівників також виконана учасником. Окремих вимог щодо стажу роботи працівників учасника чи необхідності надання будь яких документів для підтвердження зазначених відомостей документацією не передбачено та не вимагалось.
Крім того чинним законодавством України не встановлено кваліфікаційних вимог до працівників які призначаються на вказані учасником посади (Директора, Юриста, Менеджера зі збуту), інші громадяни які задіяні в процесі поставки навантажувалоно-розвантажувальних та транспортно-логістичних робіт (водії транспортних засобів, та навантажувачів) не є працівниками Учасника, а залучені на підставі цивільно правових договорів(договорів про надання послуг перевезення то що)
Додатки:
- «28 Довідка щодо працівників відповідної кваліфікації.pdf» на 1-н аркуш