-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти,16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир». 2 черга (коригування)
Торги не відбулися
173 429 111.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 734 291.11 UAH
мін. крок: 1% або 1 734 291.11 UAH
Номер:
2990fc9273e94dc899a9c75e384d21a3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-20-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.09.2024 00:00
Період моніторингу:
20.09.2024 16:54 - 12.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.09.2024 № 253
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2024-08-15-002211-a 15.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 встановлено порушення частини 4-1 цієї постанови.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА» – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління комунального господарства Житомирської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.08.2024 № 12, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА»), протоколи уповноваженої особи від 12.09.2024 № 16 та від 27.09.2024 № 20, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 14.10.2024 № 16772-р/пк-пз, вимогу Замовника про усунення невідповідностей, пояснення надані Замовником 27.09.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Пунктом 4-1 Постанови № 710 визначено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Отже цей пункт, для розпорядників бюджетних коштів, несе зобов’язальний характер, а не рекомендаційний.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщених на сайті Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник є розпорядником бюджетних коштів.
За результатами моніторингу установлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі за номером UA-2024-08-15-002211-a не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), чим порушено вимоги частини 4-1 Постанови № 710.
У поясненні, яке надано Замовником 27.09.2024 на запит Держаудитслужби, зазначено, що «Вся технічна інформація щодо предмету закупівлі була опублікована Управлінням комунального господарства Житомирської міської ради за посиланням - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-15-002211-a. Фінансування предмету закупівлі було внесено в програму благоустрою та розвитку комунального господарства Житомирської міської об’єднаної територіальної громади на 2016 – 2024 роки.(Рішення додається). Разом з цим варто зазначити, що відповідно до Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 пункт 4 зі змінами № 1266 від 16.12.2020 розміщення обґрунтування несе рекомендований характер».
Однак, надані пояснення Замовника не обґрунтовують дії замовника щодо не виконання вимог частини 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень:
30.10.2024 17:12 - 14.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.10.2024 17:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь на висновок моніторингу
Дата публікації звіту:
04.11.2024 17:28
Запити/Пояснення
Номер:
6ac6fc0216f64b7a8e6c444a5af17710
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.09.2024 12:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти,16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир». 2 черга (коригування)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-002211-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
367f153e66864db8894ee5596beba1e4
Назва:
У відповідь на Ваше звернення надаємо пояснення щодо процедури закупівлі «Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти,16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир». 2 черга (коригування)»
Дата опублікування:
27.09.2024 09:23
Опис:
1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі були визначені на підставі проектно-кошторисної документації “Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти, 16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир. 2 черга (коригування)”, яка була розроблена ТОВ «ІНЖПРОЕКТСЕРВІС» (реєстраційний номер PD01:5673-0477-3868-0771); Дана кошторисна документація була подана на розгляд сертифікованої експертної організації ТОВ “Українська міжрегіональна будівельна експертиза”. За результатами розгляду проектно-кошторисної документації був отриманий Експертний звіт(позитивний) №02347-23 від 28 вересня 2023 (реєстраційний номер EX01:7257-5328-0449-9411). Згідно зведеного кошторисного розрахунку за результатами експертизи було визначено очікувану вартість предмету закупівлі.
2. Вся технічна інформація щодо предмету закупівлі була опублікована Управлінням комунального господарства Житомирської міської ради за посиланням - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-15-002211-a. Фінансування предмету закупівлі було внесено в програму благоустрою та розвитку комунального господарства Житомирської міської об’єднаної територіальної громади на 2016 – 2024 роки.(Рішення додається). Разом з цим варто зазначити, що відповідно до Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 пункт 4 зі змінами № 1266 від 16.12.2020 розміщення обґрунтування несе рекомендований характер.
Додатки:
1. Проектно-кошторисна документація “Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти, 16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир. 2 черга (коригування)”
2. Експертний звіт №02347-23 від 28 вересня 2023;
3. Зведений кошторисний розрахунок об’єкту будівництва(з виключеними витратами на проектні роботи та утримання служби замовника);
4. Рішення МР №1156 від 20.08.2024р про внесення змін та доповнень до Програми благоустрою та розвитку комунального господарства Житомирської міської об’єднаної територіальної громади на 2016 – 2024 роки.
5. Наказ_Мінінфраструктури_№417_від_08.05.2024 (Програма з відновлення України)
Номер:
99063cb84f2e4ae99458882f3c127152
Назва:
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
07.10.2024 16:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2024 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.10.2024 № 270
Київ
Про зупинення рішення
щодо початку моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2024-08-15-002211-a.c1,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-08-15-002211-a, прийняте наказом Держаудитслужби від 20 вересня 2024 року № 253 «Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель», вважати його таким, що зупинено
з 07 жовтня 2024 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Номер:
0de74a49b821481e96ab3e2d43e8168f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.10.2024 09:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти,16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир». 2 черга (коригування)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-002211-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА» забезпечено виконання вимог тендерної документації, а саме:
А) пункту 2.6 Додатку 10 та підпункту 5.5.3. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації в частині надання «довідки в довільній формі про те, що розмір середньорічного отриманого доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів коштів) учасника процедури закупівлі за останні 2 роки без врахування періоду військового стану перевищує 50 % від початкової вартості договорів, укладених цим учасником в рамках НКПВУ та/або ПВУ та які не завершені на день подання пропозиції такого учасника».
Б) Додатку 6 в частині підтвердження інформації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме: шляхом надання скан-копії чинних кваліфікаційних сертифікатів: стропальників Синенького А.І. та Іванчука А.С..
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
809632bd9ace48158690793ecfaa797a
Назва:
У відповідь на Ваше звернення надаємо пояснення.
Дата опублікування:
23.10.2024 14:39
Опис:
Виконуючи рішення Антимонопольного Комітету України №16772 -р/пк-пз від 14.10.2024рю пропозиція учасника ТОВ "Будівельні Споруди Міста" відхилена. (протоколи уповноваженої особи додаються)