• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти,16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир». 2 черга (коригування)

Торги не відбулися

173 429 111.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 734 291.11 UAH
Період оскарження: 15.08.2024 10:30 - 02.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця.

Номер: c3f0b2739aaa4c3b96e8a664cb233a5c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-15-002211-a.c1
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця.
Скарга:
Скаржник вважає, що у Замовника були підстави для відхилення, встановлені пунктом 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовник порушив вимоги ст.16, 17, 29, 31 Закону «Про публічні закупівлі», незважаючи на існування правових підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА».
Дата розгляду скарги: 14.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.10.2024 16:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.10.2024 16:57
Дата виконання рішення Замовником: 23.10.2024 14:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Порушення усунуті (протоколи уповноваженої особи додаються)
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСМ-ГРУП", Суботовський Родіон 380502872043 subbotovskiy.ksm@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 71893f80707d4452a732f1e8fb12601b
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Згідно вимог тендерної документації, а саме Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункт 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», учасник повинен надати кошторис та в цілому цінову пропозицію враховуючи всі вимоги Замовника, а саме згідно проекту передбачено прокладання трубопроводу методом горизонтального буріння з використанням установки, силою протяжки до 136 100 кг. В свою чергу учасник тендеру ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА» проігнорувавши вимоги замовника, надав кошторис (файл «Розрахунок договірної ціни»), в якому міститься кошторис в форматі «imd», локальний кошторис 6-1-2 (позиція 69), де існує робота по прокладанню трубопроводу методом горизонтального буріння з використанням установки, силою протяжки до 36 300 кг., що суперечить вимогам замовника. Проаналізувавши кошторис учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА», можна зробити висновок, що в пропозиції не враховано вплив сили тертя (а у випадку горизонтально направленого буріння, він відбувається по всій площі труби), тому вага труби яка затягується не може бути такою ж, як і сила затягування установки ГНБ. Окрім того, установки з зусиллям затягування близько 36 тон, конструктивно не передбачені для затягування труб діаметром 1200 мм. Мінімально необхідно установка ГНБ для такої труби має бути з зусиллям від 60-ти тон. Так для прикладу, розповсюджені установки Vermeer D80x100 тяговим зусиллям 36 тон спроможні затягнути трубу діаметром до 700 мм. Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА» були повністю проігноровані технічні вимоги до складання цінової та технічної пропозиції. Керуючись КОШТОРИСНИМИ НОРМАМИ УКРАЇНИ, «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи», Збірник 22 «ВОДОПРОВІД – ЗОВНІШНІ МЕРЕЖІ», затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374, відповідно до вимог тендерної документації, Учасник повинен порахувати «Розширення свердловини установками горизонтально спрямованого буріння, сила протяжки до 136100 кг. В свою чергу ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА» проігнорував дану вимогу, та надав пояснення та розрахунок до 36 300 кг. Це в свою чергу суперечить НОРМАМ УКРАЇНИ та вимогам замовника, адже розширення свердловини установками ГНБ дозволяє лише до 1000 мм., тоді коли необхідно до 1520 мм. (ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА НОРМ, таблиця 1б). Отже можна зробити висновок, що Учасник тендеру ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА» штучно зменшив вартість своєї цінової пропозиції.
З огляду на вищевикладене, можна зробити висновок, що Замовник порушив вимоги ст.16, 17, 29, 31 Закону «Про публічні закупівлі», незважаючи на існування правових підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА», визначив останнього переможцем закупівлі та ухвалив неправомірне рішення оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №20 від 27.09.2024 року.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір