• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Папір офісний формату А4

Завершена

1 298 448.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 984.48 UAH
Номер: 32ba65312f044978952109c01dca7296
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-25-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.10.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 25.10.2024 11:16 - 15.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.10.2024 № 281 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2024-08-14-006839-a 14.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 218-10-00, o.v.nahorna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» установлено порушення пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, стану виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, стан виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.08.2024 року № б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 22.08.2024, тендерні пропозиції ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» та ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення учасника від 26.08.2024 № б/н, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від № 15088-р/пк-пз від 10.09.2024, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 16.09.2024 № б/н, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 23.09.2024 № 76, пояснення та документи надані Замовником від 29.10.2024 та 04.11.2024 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» з остаточною ціною пропозиції 1 018 032,00 гривень та ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» з остаточною ціною пропозиції 1 086 993,00 гривень. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» з остаточною ціною пропозиції 1 018 032,00 гривень з ПДВ. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до вимоги зазначеної у підпункті «г» пункту 4 розділу 13 Додатку 6 («Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції») до ТД, передбачено надання у складі тендерної пропозиції - скан-копію(ї) документа(ів), який(і) підтверджують документально статус офіційного дилера, зокрема дилерського договору чи / або сертифікату, які свідчать, що Учасник має право та уповноважений на сервісне обслуговування, або ремонт транспортних засобів. Однак, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» відсутній документ (и), чим недотримано вимоги підпункті «г» пункту 4 розділу 13 Додатку 6 («Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції») до ТД. Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби із запитом звернувся через електронну систему закупівель до Замовника 30.10.2024, зокрема щодо надання пояснень/інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам зазначених у підпункті «г» пункту 4 розділу 13 Додатку 6 до ТД Замовником на запит органу державного фінансового контролю в електронній системі закупівель надано пояснення від 04.11.2024 та долучено протокольне рішення уповноваженої особи від 23.08.2024 б/н. В поясненнях Замовника зазначено наступне: «…Відповідна помилка була виявлена на етапі кваліфікації учасників, та не могла бути усунена шляхом внесення змін до тендерної документації. З метою непорушення прав та інтересів учасників процедури закупівлі, також була відсутня можливість скасування процедури закупівлі. У зв’язку з зазначеним, Замовником було прийнято рішення про технічну помилку за яким документи, які вимагаються умовами тендерної документації проте не передбачені для учасників законодавчо, а також ненадання їх в складі тендерної пропозиції (з об’єктивних причин) не є підставою для відхилення тендерних пропозицій…». Поруч з тим, відповідно до частини 1 статті 11 Закон № 922-VIII відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа. Згідно з пунктом 41 Особливостей № 1178, Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону № 922-VIII після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п`яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Згідно з пунктом 4.3 розділу 4 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.06.2021 № 40 «Про затвердження Примірного положення про уповноважену особу» уповноважена особа несе персональну відповідальність за прийняті нею рішення і вчинені дії (бездіяльність) відповідно до законів України. Відповідно до другої частини пункту 19 статті 22 Закону № 922-VIII формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов`язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Водночас, пунктом 43 Особливостей № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з тим, Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим порушено вимогу пункту 43 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 18.11.2024 16:25 - 03.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 18.11.2024 16:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо, що Замовником вжито відповідні заходи щодо недопущення встановлених у висновку порушень в подальшому.
Дата публікації звіту: 22.11.2024 09:34

Запити/Пояснення