• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Папір офісний формату А4

Завершена

1 298 448.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 984.48 UAH
Період оскарження: 14.08.2024 14:11 - 19.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо Рішення, відповідно  до Протоколу ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 26  серпня  2024 року, щодо неправомірного  відхилення  пропозиції ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП».

Номер: 93fc5faa03f848ac9d93c9a5df1f89ca
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-14-006839-a.a1
Назва: Скарга щодо Рішення, відповідно  до Протоколу ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 26  серпня  2024 року, щодо неправомірного  відхилення  пропозиції ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП».
Скарга:
Дата розгляду скарги: 10.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.09.2024 16:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.09.2024 09:33
Дата виконання рішення Замовником: 16.09.2024 12:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням замовника від 16.09.2024 скасовано рішення від 26.08.2024 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" та повернено Учасника на кваліфікацію.
Автор: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", Ірина Нікітіна +380971346520 op1@klyaksa.biz

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 95d4459fb86c426297239d1b8dbc4045
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо Рішення, відповідно  до Протоколу ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 26  серпня  2024 року, щодо неправомірного  відхилення  пропозиції ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скаржник зазначає , що згідно з частиною четвертою статті 18 Закону реєстраційна картка скарги повинна містити таку інформацію, зокрема: 2) номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання; 3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, що оприлюднене в електронній системі закупівель, або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлі, в разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до частини п'ятої статті 18 Закону скарга повинна містити, зокрема, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати.
Слід зазначити, що Скарга створена від 30 серпня 2024 року та містить посилання на Процедуру закупівлі, оголошення № UA-2024-08-14-006839-a. Скаржник зазначає та вважає, що  інші процедури закупівлі не можуть бути предметом розгляду органу оскарження під час розгляду зазначеної Скарги Скаржника.
   Скаржник зазначає ,що ним було   підтверджено  відповідність вимогам Замовника в частині технічних та якісних характеристик предмету закупівлі замовленими Замовником у Додатку 3 до тендерної документації шляхом надання документу, а   саме СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ від 14.05.2024 року ( у вигляді файлу «сертификат ориг.pdf»).
     Вищезазначений документ підтверджує необхідні технічні характеристики товару предмета закупівлі ,як того вимагалось у Додатку 3 Документації, та  який був  завантажений у складі тендерної пропозиції Скаржника. Слід зазначити ,що СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ від 14.05.2024 року ( у вигляді файлу «сертификат ориг.pdf»), з описом технічних характеристик ,з підписом та печаткою виробника завантажений у складі пропозиції Скаржника,  підтверджує необхідні технічні характеристики предмета закупівлі  паперу  EXCELLENT COPY, який пропонує Переможець.     Відповідно до вищевикладеного Скаржник вважає,що ним   не  допущено  невідповідностей у складі тендерної пропозиції  та  його Пропозиція повністю відповідає вимогам Документації згідно Додатку 3.
Разом з тим, слід зазначити що Документація  не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником у складі Пропозиції посилань на мережу інтернет на якій у вільному доступі міститься інформація на  підтвердження технічних характеристик  паперу EXCELLENT COPY,  який Переможець запропонував у складі тендерної пропозиції .
             Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція Скаржника відповідає умовам технічної специфікації,  згідно Додатку 3 до тендерної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної  документації. 
    Скаржник вважає ,що Замовник не довів та документально не підтвердив,    що зазначена інформація у  Сертифікаті якості  паперу EXCELLENT COPY ,наданого Скаржником у складі своєї Пропозиції ( у вигляді файлу «сертификат ориг.pdf»), з описом технічних характеристик з підписом та печаткою виробника, є недостовірною, а також не довів та документально не підтвердив ,  що Скаржник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію.
   Таким чином  , Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником.
 
 Скаржник зазначає , що  в мережі інтернет у вільному   доступі міститься інформація щодо технічних характеристик  паперу EXCELLENT COPY наведених у   Сертифікаті якості  паперу EXCELLENT COPY ,наданого Скаржником у складі своєї Пропозиції ( у вигляді файлу «сертификат ориг.pdf»), наприклад   посилання: http://www.parusplus.com.ua/bumazhnye_izdeliya/bumaga_a4/bumaga_ofisnaya_excellent_copy_a4_80g_m2_500_listov/
 
    Враховуюче вищезазначене  Замовник  порушив пункт 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.(далі- Особливості) відхиливши тендерну пропозицію Скаржника.
 
Скаржник, вважає, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 18, 22, 23, 25, 28, 30 Закону, пунктами 28, 55, 56, 59 Особливостей.         
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника