• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

генератори

Завершена

29 789 047.56 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 3 697.04 UAH
Номер: 022cd9cc95fb4bfdaf9129e6a9244753
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-24-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.10.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 24.10.2024 14:42 - 14.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.10.2024 № 285 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 22 UA-2024-08-13-007184-a 13.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.m.solomenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЕКВІВЕС» (лот 1, 2, 3, 4) та ТОВ «ПРМ ГРУП» (лот 1, 2, 3, 4), своєчасності укладання договору про закупівлю, та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможців – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможців. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.08.2024 № 521 (далі – тендерна документація), реєстри отриманих тендерних пропозицій від 26.08.2024, протоколи розкриття тендерних пропозицій, вимоги про усунення невідповідності до 03.09.2024 по лотам № 1, 2, 3, 4; вимоги про усунення невідповідності до 12.09.2024 по лотам № 2, 4; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКВІВЕС» (далі – ТОВ «ЕКВІВЕС») по лотам № 1, 2, 3, 4; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПРМ ГРУП» (далі – ТОВ «ПРМ ГРУП») по лотам № 1, 2, 3, 4; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 23.09.2024 № 15635-р/пк-пз (по лоту № 1), рішення Комісії АМКУ від 24.09.2024 № 15749-р/пк-пз (по лоту № 2), рішення Комісії АМКУ від 23.09.2024 № 15671-р/пк-пз (по лоту № 3), рішення Комісії АМКУ від 24.09.2024 № 15754-р/пк-пз (по лоту № 4); повідомлення про намір укласти договори від 01.10.2024 (по лоту № 1); повідомлення про намір укласти договори від 27.09.2024 (по лоту № 2); повідомлення про намір укласти договори від 01.10.2024 (по лоту № 3); повідомлення про намір укласти договори від 27.09.2024 (по лоту № 4); протокол рішення уповноваженої особи від 02.09.2024 № 531, протокол рішення уповноваженої особи від 05.09.2024 № 544, протокол рішення уповноваженої особи від 02.09.2024 № 531, протокол рішення уповноваженої особи від 01.10.2024 № 613, протокол рішення уповноваженої особи від 01.10.2024 № 614 (по лоту № 1); протокол рішення уповноваженої особи від 02.09.2024 № 532, протокол рішення уповноваженої особи від 05.09.2024 № 542, протокол рішення уповноваженої особи від 10.09.2024 № 550, протокол рішення уповноваженої особи від 27.09.2024 № 598, протокол рішення уповноваженої особи від 27.09.2024 № 599 (по лоту № 2); протокол рішення уповноваженої особи від 02.09.2024 № 533, протокол рішення уповноваженої особи від 05.09.2024 № 545, протокол рішення уповноваженої особи від 01.10.2024 № 611, протокол рішення уповноваженої особи від 01.10.2024 № 612 (по лоту № 3); протокол рішення уповноваженої особи від 02.09.2024 № 534, протокол рішення уповноваженої особи від 05.09.2024 № 543, протокол рішення уповноваженої особи від 10.09.2024 № 551, протокол рішення уповноваженої особи від 27.09.2024 № 596, протокол рішення уповноваженої особи від 27.09.2024 № 597 (по лоту № 4); договір від 14.10.2024 № 14-2/10.2024-з на суму 20 627 000,00 грн (лот № 1), договір від 04.10.2024 № 04-2/10.2024-з на суму 839 980,00 грн (лот № 2), договір від 14.10.2024 № 14-3/10.2024-з на суму 618 000,00 грн (лот № 3), договір від 04.10.2024 № 04-3/10.2024-з на суму 374 999,00 грн (лот № 4); пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 01.11.2024 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Так, в абзаці восьмому пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. За результатами моніторингу встановлено, що замовник в тендерній документації в пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначив: «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору». При цьому, пунктом 47 Особливостей в редакції, що діяла на момент проведення процедури закупівлі (09.07.2024) даний абзац з пункту 47 Особливостей виключено. Крім того, в підпункті 2 пункту 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що «Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків)». Відповідно до підпункту 2 пункту 45 Особливостей в редакції, що діяла на момент проведення процедури закупівлі (09.07.2024) передбачено, що замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена. Таким чином, Замовником до тендерної документації на порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону включено інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством
Період усунення порушень: 18.11.2024 18:12 - 03.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 18.11.2024 18:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 18 листопада 2024 року до уповноваженої особи, через електронну систему закупівель надійшов висновок Держаудитслужби, яким встановлено наявність порушень під час проведення процедури закупівлі UA-2024-08-13-007184-a та зобов’язано замовника здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому. Наступним повідомляємо, що вказане порушення було допущено в зв’язку з оприлюдненням тендерної документації у старій редакції. В подальшому вказані порушення були усуненні шляхом приведення тендерної документації у відповідність вимогам чинного законодавства з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 25.11.2024 16:43

Запити/Пояснення