• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - код 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з постачання лікувального харчування) назва предмету закупівлі послуги за номенклатурою: ДК 021:2015 – 55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ

Завершена

14 694 717.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 73 473.59 UAH
Номер: 252cff0856264834bdd105ca1efa1879
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-25-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.10.2024 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 28.10.2024 11:26 - 19.11.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.10.2024 № 70-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 25.10.2024 № 70-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-08-12-009135-a 12.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 50) 545-63-67, echerepenko326@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 4» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.08.2024 № 337, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (далі – ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5»), фізичної особи – підприємця Новікова Олександра Сергійовича (далі - ФОП Новіков О.С.), товариства з обмеженою відповідальністю «МАРКЕТПРОМ» (далі – ТОВ «МАРКЕТПРОМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» (далі – ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ»), протокольне рішення уповноваженої особи від 28.08.2024 № 359 про визначення переможцем закупівлі ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», протокольне рішення уповноваженої особи від 13.09.2024 № 371 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», протокольне рішення уповноваженої особи від 13.09.2024 № 373 про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Новіков О.С., протокольне рішення уповноваженої особи від 13.09.2024 № 374 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАРКЕТПРОМ», рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення Комісії) від 10.09.2024 № 15095-р/пк-пз, від 03.10.2024 № 16280-р/пк-пз, протокольне рішення уповноваженої особи від 17.09.2024 № 378 про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 17.09.2024, договір про закупівлю від 08.10.2024 № 682/24 на суму 13 767 113,12 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ», пояснення надане Замовником 04.11.2024 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметами розгляду в рішенні Комісії, не здійснювався.
Період усунення порушень: 18.11.2024 17:44 - 22.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 18.11.2024 17:44

Запити/Пояснення