-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - код 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з постачання лікувального харчування) назва предмету закупівлі послуги за номенклатурою: ДК 021:2015 – 55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ
Завершена
14 694 717.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 73 473.59 UAH
мін. крок: 0.5% або 73 473.59 UAH
Номер:
252cff0856264834bdd105ca1efa1879
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-25-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.10.2024 00:00
Період моніторингу:
28.10.2024 11:26 - 19.11.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.10.2024 № 70-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 25.10.2024 № 70-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-08-12-009135-a 12.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 4» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.08.2024 № 337, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (далі – ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5»), фізичної особи – підприємця Новікова Олександра Сергійовича (далі - ФОП Новіков О.С.), товариства з обмеженою відповідальністю «МАРКЕТПРОМ» (далі – ТОВ «МАРКЕТПРОМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» (далі – ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ»), протокольне рішення уповноваженої особи від 28.08.2024 № 359 про визначення переможцем закупівлі ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», протокольне рішення уповноваженої особи від 13.09.2024 № 371 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», протокольне рішення уповноваженої особи від 13.09.2024 № 373 про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Новіков О.С., протокольне рішення уповноваженої особи від 13.09.2024 № 374 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАРКЕТПРОМ», рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення Комісії) від 10.09.2024 № 15095-р/пк-пз, від 03.10.2024 № 16280-р/пк-пз, протокольне рішення уповноваженої особи від 17.09.2024 № 378 про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 17.09.2024, договір про закупівлю від 08.10.2024 № 682/24 на суму 13 767 113,12 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ», пояснення надане Замовником 04.11.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметами розгляду в рішенні Комісії, не здійснювався.
Період усунення порушень:
18.11.2024 17:44 - 22.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.11.2024 17:44
Запити/Пояснення
Номер:
647625f0a64342c0934039d39f9c410e
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
30.10.2024 17:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «ДК 021:2015 - код 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з постачання лікувального харчування) назва предмету закупівлі послуги за номенклатурою: ДК 021:2015 – 55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-08-12-009135-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a69d03567a09445f947a5f40740c0ec3
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
04.11.2024 15:05
Опис:
З метою забезпечення пацієнтів лікарні харчуванням за системою кейтеринг на період вересень 2024 р. – січень 2025р. була здійснена закупівля послуги із постачання лікувального харчування. Технічні та якісні характеристики закупівлі кейтерингових послуг для лікарні визначаються через особливі вимоги безпеки, харчування та життєвого циклу пацієнтів, а саме:
- Лікарня має пацієнтів з різними медичними діагнозами, які можуть вимагати спеціального харчування;
- Оскільки пацієнти в лікарні можуть бути вразливими до інфекцій та інших проблем зі здоров'ям, дотримування учасником строгих стандартів щодо безпеки та гігієни харчування є важливим ;
- Учасник повинен забезпечити безпечну та своєчасну доставку їжі до лікарні, а також її належну обробку та зберігання відповідно до стандартів;
- Розробка специфікацій щодо меню (види страв, склади, порції);
- Вимоги до харчових продуктів (свіжість, якість, безпечність);
- Залучення дієтологів та медичних працівників для оцінки меню та дієтичних вимог.
Також, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням посилання на нормативно-правову базу, а саме: використання санітарних норм, державних стандартів і регламентів, що регулюють харчування в закладах охорони здоров'я:
Закон України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
Закон України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 № 2042-УШ;
Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».
Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590.
Наказ Міністерства охорони здоров’я «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 № 931, зареєстрований в Міністерстві юстиції 26.12.2013 № 2205/24737.
«Збірник рецептур страв та кулінарних виробів», Здобнов О.І., Циганенко В.О., Пересічний М.І.,2005. (рекомендація).
«Довідник технологічних карт», Смолянський Б.Л., 1985р. (рекомендація) тощо.
«Організація лікарняного харчування в закладах охорони здоров’я України», Щвець О.В.,2016 (рекомендація).
Під час визначення очікуваної вартості закупівлі, керуючись роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України – як Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (№ 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року), відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року Замовником було здійснено моніторинг (аналіз) цін на ринку надання послуг щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих в лікувальних закладах, шляхом використання загальнодоступної інформації, яка міститься в електронній системі закупівель «Prozorro» та на підставі аналізу отриманих у відповідь на надіслані запити комерційних пропозицій від виконавців аналогічних послуг.