«Реконструкція будівлі поліклініки за адресою: вул. Гоголя, 149-А в м. Миргород Полтавської області» Коригування
Закупівля проводиться відповідно до Фінансової угоди (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, Угоди про передачу коштів позики від 01.12.2023 №13110-05/219 між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Миргородською міською радою Полтавської області та Відділом капітального будівництва Миргородської міської ради, додаткової угоди від 01.03.2024 № №13110-05/219-1.
Номенклатура відповідає коду ДК. Мова закупівлі українська. Категорія замовника - І.
Завершена
24 710 349.60UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 123 551.75 UAH
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:09.10.2024 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу:10.10.2024 11:28 - 31.10.2024 23:00
Статус:Завершено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2024-08-12-007280-a 12.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса:Ukraine, Київ
Контактна особа:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.s.hereha@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ», ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12 серпня 2024 року №88, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» (далі – ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ»), товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» (далі – ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП»), протокол уповноваженої особи Замовника від 09 вересня 2024 року № 98, протокол уповноваженої особи Замовника від 16 вересня 2024 року № 100, повідомлення про намір укласти договір від 16 вересня 2024 року, договір підряду від 30 вересня 2024 року № PL04A_01_W на суму 20 081 293,04 грн з ПДВ, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 16 жовтня 2024 року.
Період усунення порушень:01.11.2024 15:17 - 07.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:01.11.2024 15:17
Запити/Пояснення
112517
Номер:047e3b9525654e3b8989104cde0bd620
Назва:Про надання пояснень
Дата опублікування:15.10.2024 11:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:19.10.2024 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40165856
Контактна особа:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) +38 (0 44) 425-51-73 onischuk.monitoryng@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція будівлі поліклініки за адресою: вул. Гоголя, 149-А в м. Миргород Полтавської області» Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-12-007280-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
112710
Номер:d686fb0d2506430390c59deb26255151
Назва:Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:16.10.2024 13:32
Автор:Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради
×
Код ЄДРПОУ:
45318469
Контактна особа:
Ольга Степура +380535556193 lawyers_ukr@ukr.net
Адреса:
37600, Україна, Полтавська область, Миргородський р-н, місто Миргород, вул.Усика Якова, будинок 7
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт за предметом: «Реконструкція будівлі поліклініки за адресою: вул. Гоголя, 149-А в м. Миргород Полтавської області» Коригування» Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради надає відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
1. Очікувана вартість закупівлі робіт з реконструкції визначається з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», які визначають основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування.
Очікувана вартість розрахована відповідно затвердженої проєктно-кошторисної документації, а саме відповідно витрат зведеного кошторисного розрахунку: витрати від глав 1-9, кошторисний прибуток, адміністративні витрати, ПДВ.
Очікувана вартість= (БМР 19 971 724,00 + П 484 784,00 + АВ 135 450,00)*1,2 = 24 710 349,60 грн.
Ризики в очікувану вартість не врахували , так як відповідно настанови п. 5.31. п.п. б за динамічної договірної ціни – не враховуються, а умовами тендерної документації передбачений вид договірної ціни - динамічна.
Замовником при оприлюдненні оголошення про проведення відкритих торгів в закупівлі UA-2024-08-12-007280-a оприлюднені такі документи:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва («зведений по поліклініці Гоголя 149-А.pdf»
- Пояснювальна записка («Пояснювальна записка.pdf»);
- Експертний звіт («Експертний висновок (поліклініка після експертизи).pdf»);
- Додаток №3 до тендерної документації - Технічне завдання («Додаток №3 до ТД -Технічне завдання.docx»).
Також інформуємо, що проєктна документація завантажена на Портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням: https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3334312660136101528/optype=4
2. По другому питанню повідомляємо, що Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради не має власного вебсайту, тому публікує інформацію на офіційному сайті Миргородської міської ради в розділі «Державні закупівлі» за посиланням: https://myrgorod.pl.ua/page/miska-vlada/derzhavni-zakupivli .
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі у закупівлі UA-2024-08-12-007280-a розміщено за посиланням https://myrgorod.pl.ua/files/zip/Tendera/2024/UKR/obgruntuv-19.pdf .