-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини до транспортних засобів
Завершена
1 197 595.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 987.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 987.98 UAH
Номер:
74bd22623c95424cace7178b4f55d8c6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-06-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.11.2024 00:00
Період моніторингу:
06.11.2024 15:13 - 28.11.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.11.2024 № 254
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.11.2024 № 254.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 11. UA-2024-08-09-008023-a, 09.08.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 листопада 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; -переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-08-09-004437-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 22.08.2024 №25 та від 27.08.2024 №27; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції (скарга UA-2024-08-09-008023-a.b1) та прийняття Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення №15315 -р/пк-пз від 16.09.2024) тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Ятченка Олександра Миколайовича (далі – ФОП Ятченко О.М.); опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Ятченка О.М. та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ФОП Ятченком О.М. як переможцем тендеру документи; договір від 24.09.2024 №290; звіт про результати проведення процедури закупівлі; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги UA-2024-08-09-008023-a.b1 та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду (рішення від 16.09.2024 №15315-р/пк-пз), моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Період усунення порушень:
21.11.2024 13:57 - 27.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2024 13:57
Запити/Пояснення
Номер:
5467e3df13fa4733b1eb3fa1a92a9b24
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
12.11.2024 16:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2024 00:00
Опис:
Дата: 12.11.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-08-09-008023-a, яка проводилась Управлінням забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. Чи оприлюднювали Ви на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178) тендерна документація формується відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно підпункту 4 пункту 19 Особливостей №1178 продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг можливе у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Під час здійснення моніторингу встановлено, що в оголошенні про проведення процедури закупівлі ІD: UA-2024-08-09-008023-a, у пункті 4.5 тендерної документації Замовника, а також у пункті 5.1 Проєкту договору та укладеного договору від 24.09.2024 №290 зазначено строк поставки товару до 25 вересня 2024.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням чи поставлено товар згідно договору від 24.09.2024 №290.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a917b887e05146a9ad6207abd48ba349
Назва:
На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби від 12.11.2024 року надаються пояснення
Дата опублікування:
15.11.2024 15:23
Опис:
1. Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена за методом порівняння ринкових цін на відповідні запасні частини згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, зокрема на інтернет-ресурсах сайтів постачальників таких товарів, а саме: https://exist.ua/ та https://maxi.ecat.ua/ та https://dok.ua/ без урахування ПДВ (нульова ставка ПДВ на автозапчастини відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 178 від 02.03.2022 зі змінами).
Технічні, кількісні та якісних характеристик предмета закупівлі (запасні частини до транспортних засобів) визначені відповідними фахівцями автотранспортної частини Управління відповідно до їх наявної потреби за результатами обстеження транспортних засобів, керуючись «Положенням про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту», затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 30.03.1998 № 102 (зі змінами), вимогами «Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615 (зі змінами), вимогами «Технічного регламенту з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.07.2013 № 643 (зі змінами) та технічними умовами заводів-виробників відповідних транспортних засобів щодо періодичності регламентних робіт по відновленню та заміні запасних частин.
Для розрахунку очікуваної вартості закупівлі взято за основу отримані за запитами Управління від 06.05.2024 (сканкопії додаються) комерційні пропозиції (сканкопії додаються) від продавців запасних частин. Орієнтовна вартість закупівлі визначена як середньоарифметичне значення отриманих комерційних пропозицій у межах затверджених кошторисних призначень на зазначені цілі.
1. Комерційна пропозиція ТОВ «ВІСТ ЛТД» без номеру та дати на загальну суму 1163294 грн. (за мінусом 23678,75 грн. – вартість автозапчастин на TOYOTA CAMRY-70*);
2. Комерційна пропозиція ФОП Фегельман Олександр Наумович без номеру та дати на загальну суму 1224520 грн. (за мінусом 24925,00 грн. – вартість автозапчастин на TOYOTA CAMRY-70*);
3. Комерційна пропозиція ФОП Ятченко Олександр Миколайович без номеру та дати на загальну суму 1285746 грн. (за мінусом 26171,25 грн. – вартість автозапчастин на TOYOTA CAMRY-70*).
*Автомобіль TOYOTA CAMRY-70 відповідно до наказу ДСНС України був переданий до іншого регіонального підрозділу ДСНС вже після отримання вищезазначених комерційних пропозицій до оголошення закупівлі.
Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) встановлені норми щодо зазначення інформації стосовно очікуваної вартості предмета закупівлі, а вимоги щодо документального підтвердження та особливостей визначення очікуваної вартості в цих законодавчих документах відсутні. При цьому Примірна методика також не встановлює вимог щодо документального підтвердження очікуваної вартості.
2. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Так. Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється шляхом його розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівельпостанови Кабміну від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710).
Постанова № 710 не встановлює вимог до обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та відповідно до необхідності документального підтвердження очікуваної вартості предмета закупівлі.
Посилання на веб-сайт Управління: https://uz.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli-2025/derzhavni-zakupivli-2024
Скріншот сторінки веб-сайту Управління наведений нижче:
3. Щодо підтвердження постачання товару згідно вимог договору від 24.09.2024 № 290.
Так, товар поставлено у відповідності до вимог пункту 4.5. тендерної документації та пункту 5.1. Проєкту договору та укладеного договору від 24.09.2024 № 290, а саме 24 вересня 2024 року – у день підписання договору, що підтверджується видатковою накладною постачальника товару № 240901 від 24.09.2024 року на загальну суму 1118136,80 грн. (фотокопія додається).
Відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи.
Одним із первинних документів є видаткова накладна – це первинний документ, який видається постачальником та підтверджує передачу товарно-матеріальних цінностей покупки. Вона містить всю необхідну інформацію для обліку операцій, включаючи назву та кількість поставленого товару, ціну та дату операції.
Щодо продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження (оскарження рішення замовника в АМКУ з 27.08.2024 по 19.09.2024 – скаргу не задоволено), то постачальник автозапчастин запевнив, що немає необхідності у продовженні строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, так як увесь обсяг автозапчастин за даною закупівлею був готовий до відправки ще у день визначення його переможцем закупівлі, що підтверджено вищезазначеною видатковою накладною.
При цьому (окремими файлами) до вищезазначених пояснень долучаються сканкопії документів на їх підтвердження:
Запит про надання цінової пропозиції ТОВ Віст ЛТД на 7 аркушах;
Запит про надання цінової пропозиції ФОП Фегельман на 7 аркушах;
Запит про надання цінової пропозиції ФОП Ятченко на 7 аркушах;
Цінова пропозиція ТОВ Віст ЛТД на 10 аркушах;
Цінова пропозиція ФОП Фегельман на 9 аркушах;
Цінова пропозиція ФОП Ятченко на 10 аркушах;
Видаткова накладна на 9 аркушах.
Номер:
237e6d1d69de42a99781bc61ee4dddac
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
14.11.2024 11:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2024 00:00
Опис:
Дата: 14.11.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-08-09-008023-a, яка проводилась Управлінням забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до Додатку 5 «Перелік документів та / або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» тендерної документації Замовника зазначено, що переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% від вартості договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог Додатку 5 тендерної документації Замовника, а саме надання забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії).
Номер:
24c83d134a10480685f5cacd63fd3b5d
Назва:
На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби від 14.11.2024 року надається пояснення
Дата опублікування:
15.11.2024 15:49
Опис:
1. Щодо надання інформації (з документальним підтвердженням) про виконання переможцем процедури закупівлі вимог Додатку 5 тендерної документації Замовника, а саме надання забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії).
Відповідно до Додатку 5 «Перелік документів та / або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» тендерної документації Замовника зазначено, що переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% від вартості договору про закупівлю.
Переможцем процедури закупівлі за ІD: UA-2024-08-09-008023-a ФОП Ятченком Олександром Миколайовичем для забезпечення виконання договору про закупівлю 24 вересня 2024 року (у день укладення договору про закупівлю) було надано до Управління оригінал банківської гарантії № 5291-24 в сумі 33544,10 грн. (3% від вартості договору про закупівлю на 1118136,80 грн.) строком до 20.12.2024 року включно (на весь термін дії договору), яка видана Акціонерним товариством «БАНК АЛЬЯНС».
При цьому (окремим файлом) до вищезазначеного пояснення долучається сканкопія документів банківської гарантії на 7 аркушах.