• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота соляна технічна) Лот 1 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота соляна технічна для потреб Західного регіону) Лот 2 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота соляна технічна для потреб Східного регіону)

Завершена

3 227 920.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 8 791.20 UAH
Номер: 7a0bb759e0e046d4bb5ea72f5694c447
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-11-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.11.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 11.11.2024 11:32 - 03.12.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.11.2024 №74-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 11.11.2024 №74-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-08-09-004292-a 09.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозицій ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 25 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКPНAФТА» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 19.08.2024 №01/01/13/10-01/01-55-ВД/1, (далі – ТД), скарги до процедури UA-2024-08-09-004292-a.c2, UA-2024-08-09-004292-a.b3, реєстр отриманих тендерних пропозицій по лотах 1-2, пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАЛХІМСЕРВІС» (далі – ТзОВ «ГАЛХІМСЕРВІС»), ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ», протокольні рішення уповноваженої особи від 25.09.2024 №01/01/13/10-01/01-55-ВД/8, 01.10.2024 №01/01/13/10-01/01-55-ВД/10, 03.09.2024 №01/01/13/10-01/01-55-ВД/3, 04.09.2024 №01/01/13/10-01/01-55-ВД/6, вимоги про усунення невідповідностей надані ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ" по лотах 1-2, повідомлення про намір укласти договір від 01.10.2024 №01/01/13/10-01/01-55-ВД/10, договір про закупівлю від 30.10.2024 №13/4580 МТР, відповідь замовника на запит про надання пояснень від 18.11.2024, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15405-р/пк-пз від 17.09.2024, інформацію про резолютивну частину рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ» від 17.09.2024 №15405, виконання Замовником рішення постійно діючої комісії антимонопольного комітету України (далі – АМКУ), рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16952-р/пк-пз від 16.10.2024, інформацію про резолютивну частину рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги ТзОВ «ГАЛХІМСЕРВІС» від 16.10.2024 №16952. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень: 25.11.2024 12:23 - 29.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 25.11.2024 12:23

Запити/Пояснення