-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота соляна технічна) Лот 1 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота соляна технічна для потреб Західного регіону) Лот 2 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота соляна технічна для потреб Східного регіону)
Завершена
3 227 920.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 8 791.20 UAH
мін. крок: 0.3% або 8 791.20 UAH
Номер:
7a0bb759e0e046d4bb5ea72f5694c447
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-11-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2024 00:00
Період моніторингу:
11.11.2024 11:32 - 03.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.11.2024 №74-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 11.11.2024 №74-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-08-09-004292-a 09.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозицій ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 25 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКPНAФТА» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 19.08.2024 №01/01/13/10-01/01-55-ВД/1, (далі – ТД), скарги до процедури UA-2024-08-09-004292-a.c2, UA-2024-08-09-004292-a.b3, реєстр отриманих тендерних пропозицій по лотах 1-2, пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАЛХІМСЕРВІС» (далі – ТзОВ «ГАЛХІМСЕРВІС»), ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ», протокольні рішення уповноваженої особи від 25.09.2024 №01/01/13/10-01/01-55-ВД/8, 01.10.2024 №01/01/13/10-01/01-55-ВД/10, 03.09.2024 №01/01/13/10-01/01-55-ВД/3, 04.09.2024 №01/01/13/10-01/01-55-ВД/6, вимоги про усунення невідповідностей надані ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ" по лотах 1-2, повідомлення про намір укласти договір від 01.10.2024 №01/01/13/10-01/01-55-ВД/10, договір про закупівлю від 30.10.2024 №13/4580 МТР, відповідь замовника на запит про надання пояснень від 18.11.2024, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15405-р/пк-пз від 17.09.2024, інформацію про резолютивну частину рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ» від 17.09.2024 №15405, виконання Замовником рішення постійно діючої комісії антимонопольного комітету України (далі – АМКУ), рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16952-р/пк-пз від 16.10.2024, інформацію про резолютивну частину рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги ТзОВ «ГАЛХІМСЕРВІС» від 16.10.2024 №16952.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень:
25.11.2024 12:23 - 29.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.11.2024 12:23
Запити/Пояснення
Номер:
88bb375a3fa24ff4b05c5b41c6c6c400
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
13.11.2024 15:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота соляна технічна) Лот 1 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота соляна технічна для потреб Західного регіону) Лот 2 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота соляна технічна для потреб Східного регіону)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-09-004292-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
227d67217820475baa1797eb1bd57fd6
Назва:
Щодо надання інформації та відповідних документів
Дата опублікування:
18.11.2024 15:39
Опис:
На перше питання в запиті ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 11.11.2024р., надається наступне пояснення:
У нафтовидобутку соляна кислота відіграє важливу роль, особливо під час підготовки та експлуатації свердловин. Основними напрямками її використання є:
- проведення кислотних обробок свердловин;
- проведення кислотних ГРП (кислотний розрив пласта);
- очищення свердловин і трубопроводів;
- підготовка до цементування свердловин;
- регенерація нагнітальних свердловин.
Потреба Замовника в технічній соляній кислоті сформована виходячи з виробничої програми товариства на 2024р., а саме:
- 110 т. для Східного регіону необхідно для проведення кислотних обробок на свердловинах видобувного та нагнітального фонду та для проведення кислотних ГРП на свердловинах видобувного фонду;
- 320 т. для Західного регіону необхідно для проведення кислотних обробок на свердловинах видобувного та нагнітального фонду, для буріння свердловин, проведення робіт по оптимізації ППТ на Старосамбірському родовищі та для проведення кислотних ГРП.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлені Замовником виходячи з наступних нормативних документів:
1. Вимоги до зовнішнього вигляду сформовані на основі ДСТУ 2904-94 «Кислота соляна синтетична технічна. Технічні умови».
2. Масова частка хлористого водню від 14 % до 14,9 % встановлена виходячи з Постанови КМУ від 6 травня 2000 р № 770 «Про затвердження переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів» (Таблиця IV списку № 2), згідно якої соляна кислота із вмістом менше 15% не є прекурсором й до таких розчинів кислоти не встановлюються додаткові заходи контролю.
Джерело фінансування Закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Для визначення очікуваної вартості Замовник керувався:
- примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275;
- результатами попереднього моніторингу цін, зокрема моніторингом ринку на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (https://smarttender.biz/, процедура № 24261280) та шляхом запиту цін у потенційних постачальників.
При проведенні попереднього моніторингу цін були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій та у вигляді цін на майданчику SmartTender) від шести потенційних постачальників, а очікувана вартість визначена за найбільш економічно вигідною ціною згідно договору попередньої закупівлі:
- ТОВ "НГ КОНСАЛТИНГ";
- ТзОВ "ІНТЕРПОЛІТРЕЙД";
- ТОВ "ПМТЗ "Інженерний центр "Реагент";
- ТОВ "АКВА-ХОЛДИНГ";
- ТОВ "САНКТ-АТАГАЙ";
- ТОВ "Спецхімлогістик"
- ТОВ "Енерготех-Сервіс", Договір №13/1094-МТР від 02.04.2024р.
Аналітична таблиця формування очікуваної вартості додається.