-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота соляна технічна) Лот 1 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота соляна технічна для потреб Західного регіону) Лот 2 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота соляна технічна для потреб Східного регіону)
Завершена
3 227 920.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 8 791.20 UAH
мін. крок: 0.3% або 8 791.20 UAH
Період оскарження:
09.08.2024 11:46 - 23.08.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА щодо скасування рішення Замовника про визначення переможця
Номер:
66d0143ecea94ef98e169532ebbc6204
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-09-004292-a.b3
Назва:
СКАРГА щодо скасування рішення Замовника про визначення переможця
Скарга:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на переможця від 03.10.2024р.pdf.p7s 04.10.2024 13:53
- Скарга на переможця від 03.10.2024р.pdf 04.10.2024 13:53
- Скарга на переможця від 03.10.2024р.docx 04.10.2024 13:53
- Додаток 1. Validation_Report.pdf 04.10.2024 13:53
- Додаток 3.Реєстр небезпечних факторів.pdf 04.10.2024 13:53
- Додаток 2. Сертифікат якості HCl(14%) .pdf 04.10.2024 13:53
- Додаток 4. Опис_ТDS_ITS WATER НCl (14%).pdf 04.10.2024 13:53
- Додаток 5. MSDS_ITS WATER НCl (14).docx 04.10.2024 13:53
- Додаток 6 до скарги.pdf 04.10.2024 13:53
- Додаток 5. MSDS_ITS WATER НCl (14%).pdf 04.10.2024 13:53
- Додаток 7 до скарги.pdf 04.10.2024 13:53
- sign.p7s 04.10.2024 13:53
- рішення від 08.10.2024 № 16426.pdf 08.10.2024 16:41
- інформація про резолютивну частину рішення від 16.10.2024 № 16952.pdf 17.10.2024 12:49
- рішення від 16.10.2024 № 16952.pdf 21.10.2024 16:18
- Пояснення по суті ЛОТ 1.docx 10.10.2024 19:33
- Пояснення по суті ЛОТ 1.pdf 10.10.2024 19:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.10.2024 15:55
Дата розгляду скарги:
16.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.10.2024 16:42
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.10.2024 16:19
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
bebaa89356a9472c96d822743c1b0fd7
Заголовок пункту скарги:
п. 1, 2, 3, 4, 5
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
a2289767333145c59c5601afb7f0fa47
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-09-004292-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на переможця_Validation_Report.pdf 06.09.2024 15:32
- Скарга на переможця.docx 06.09.2024 15:32
- Скарга на переможця.pdf.asice 06.09.2024 15:32
- Скарга на переможця.pdf 06.09.2024 15:32
- sign.p7s 06.09.2024 15:33
- рішення від 10.09.2024 № 15022.pdf 10.09.2024 18:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.09.2024 № 15405.pdf 18.09.2024 12:52
- рішення від 17.09.2024 № 15405.pdf 20.09.2024 11:54
- Пояснення по суті ЛОТ 1.docx 12.09.2024 13:31
- Пояснення по суті ЛОТ 1.pdf 12.09.2024 13:31
- Протокол на виконання рішення АМКУ.pdf 23.09.2024 17:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.09.2024 16:08
Дата розгляду скарги:
17.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.09.2024 18:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.09.2024 11:54
Дата виконання рішення Замовником:
23.09.2024 17:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.09.2024р. №15405-р/пк-пз скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛХІМСЕРВІС" (код ЄДРПОУ: 25069903) переможцем процедури Закупівлі.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
896344453bba4433989dceffcafeca30
Заголовок пункту скарги:
Переможцем не надано договір, який виконано в повному обсязі з підтверджуючими документами.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Додатком 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, іншим вимогам замовника та відсутність підстав для відмови участі у процедурі закупівлі» виставлено перелік документів та інформації, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям:
1.1. Довідка, складена в довільній формі* або згідно Таблиці №1 цього підпункту про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору** за 2020-2024рр., скріплена підписом та завірена печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом.
Під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі будь-який договір Учасника, яким передбачалося поставка товару в межах коду ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини.
Довідка про досвід виконання аналогічного договору
Таблиця №1
№ з/п Предмет договору Номер та дата укладення договору Найменування та контактні дані Замовника
1.
_________________________ ________________________ __________________
(Посада) (підпис, печатка)* (прізвище, ініціали)
*Вимога щодо скріплення печаткою не стосується учасників, які провадять діяльність без печатки згідно з законодавством.
1.2. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці, надати скан-копії наступних документів:
а) оригінал або скан-копія одного повністю виконаного договору (з додатками до нього), вказаного у довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (далі у цьому пункті – Договір);
При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»);
б) скан-копія Документу (на вибір Учасника), що підтверджує повне виконання Договору:
• акт (акти) прийому-передачі товарів за цим Договором, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору;
• видаткова накладна (видаткові накладні) за цим Договором, якщо така (такі) передбачено умовами Договору;
• інший аналогічний документ (інші аналогічні документи), що підтверджує виконання Договору, якщо такий передбачено умовами цього Договору.
Переможцем надано:
-договір №08/03 від 07 серпня 2023 року, відповідно до якого загальна сума договору становить 356 000,00 грн. з ПДВ (п. 2.2.);
-видаткову накладну №96 від 10.08.2023 на суму 34272,00 грн;
-видаткову накладну №99 від 21.08.2023 на суму 33072,00 грн;
-видаткову накладну №104 від 31.08.2023 на суму 41340,00 грн;
-видаткову накладну №114 від 18.09.2023 на суму 41340,00 грн;
-видаткову накладну №118 від 26.09.2023 на суму 49608,00 грн;
-видаткову накладну №115 від 21.09.2023 на суму 8268,00 грн;
-видаткову накладну №127 від 13.10.2023 на суму 41340,00 грн;
-видаткову накладну №147 від 16.11.2023 на суму 33072,00 грн;
-видаткову накладну №160 від 07.12.2023 на суму 49608,00 грн;
-видаткову накладну №165 від 20.12.2023 на суму 24804,00 грн.
Отже, загальна вартість відвантаженого товару становить 356 724,00 грн. з ПДВ, а вартість договору менша на 724 грн.
Таким чином, тендерна пропозиція містить невідповідності, що мають бути усунуті Переможцем, а тому Переможцем не надано договір, який виконано в повному обсязі з підтверджуючими документами.
З огляду на викладене, Замовник повинен був надати час для усунення невідповідностей Переможцем, чого не зробив.
1.1. Довідка, складена в довільній формі* або згідно Таблиці №1 цього підпункту про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору** за 2020-2024рр., скріплена підписом та завірена печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом.
Під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі будь-який договір Учасника, яким передбачалося поставка товару в межах коду ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини.
Довідка про досвід виконання аналогічного договору
Таблиця №1
№ з/п Предмет договору Номер та дата укладення договору Найменування та контактні дані Замовника
1.
_________________________ ________________________ __________________
(Посада) (підпис, печатка)* (прізвище, ініціали)
*Вимога щодо скріплення печаткою не стосується учасників, які провадять діяльність без печатки згідно з законодавством.
1.2. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці, надати скан-копії наступних документів:
а) оригінал або скан-копія одного повністю виконаного договору (з додатками до нього), вказаного у довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (далі у цьому пункті – Договір);
При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»);
б) скан-копія Документу (на вибір Учасника), що підтверджує повне виконання Договору:
• акт (акти) прийому-передачі товарів за цим Договором, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору;
• видаткова накладна (видаткові накладні) за цим Договором, якщо така (такі) передбачено умовами Договору;
• інший аналогічний документ (інші аналогічні документи), що підтверджує виконання Договору, якщо такий передбачено умовами цього Договору.
Переможцем надано:
-договір №08/03 від 07 серпня 2023 року, відповідно до якого загальна сума договору становить 356 000,00 грн. з ПДВ (п. 2.2.);
-видаткову накладну №96 від 10.08.2023 на суму 34272,00 грн;
-видаткову накладну №99 від 21.08.2023 на суму 33072,00 грн;
-видаткову накладну №104 від 31.08.2023 на суму 41340,00 грн;
-видаткову накладну №114 від 18.09.2023 на суму 41340,00 грн;
-видаткову накладну №118 від 26.09.2023 на суму 49608,00 грн;
-видаткову накладну №115 від 21.09.2023 на суму 8268,00 грн;
-видаткову накладну №127 від 13.10.2023 на суму 41340,00 грн;
-видаткову накладну №147 від 16.11.2023 на суму 33072,00 грн;
-видаткову накладну №160 від 07.12.2023 на суму 49608,00 грн;
-видаткову накладну №165 від 20.12.2023 на суму 24804,00 грн.
Отже, загальна вартість відвантаженого товару становить 356 724,00 грн. з ПДВ, а вартість договору менша на 724 грн.
Таким чином, тендерна пропозиція містить невідповідності, що мають бути усунуті Переможцем, а тому Переможцем не надано договір, який виконано в повному обсязі з підтверджуючими документами.
З огляду на викладене, Замовник повинен був надати час для усунення невідповідностей Переможцем, чого не зробив.
×
-
Назва доказу:
СКАРГА
-
Повʼязаний документ:
Скарга на переможця.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОСИМО: 1. Зобов’язати Публічне акціонерне товариство "УКPНAФТА" скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ГАЛХІМСЕРВІС" переможцем по закупівлі UA-2024-08-09-004292-a Лот 1 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота соляна технічна для потреб Західного регіону)
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
ba48c89348eb49ccb7ac5ebeacf5b720
Заголовок пункту скарги:
Переможцем не надано документу, в якому зазначено про вплив товару, або його компонентів, як сумішевої продукції, на людину та навколишнє середовище.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
2. Додатком 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, іншим вимогам замовника та відсутність підстав для відмови участі у процедурі закупівлі» виставлено перелік документів, які надаються Учасниками у складі тендерної пропозиції
3.6. Скан-копію документу, в якому зазначено про вплив товару, або його компонентів, як сумішевої продукції, на людину та навколишнє середовище: або токсиколого-гігієнічний паспорт або чинну карту даних небезпечного фактору або паспорт безпеки хімічної продукції (MSDS, SDS, PSDS).
Отже, учасники повинні були надати або токсиколого-гігієнічний паспорт або чинну карту даних небезпечного фактору або паспорт безпеки хімічної продукції (MSDS, SDS, PSDS).
Відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»:
22) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
32) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації;
33) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги;
34) товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Переможцем надано:
-паспорт якості №122 від 31.07.2024 на розчин соляної кислоти 14% ТУ У 20.1-05540209-007:2016 відповідно до якого норма «Масова частка хлористого водню, %» згідно ТУ У 20.1-05540209-007:2016 становить: 14,0 – 14,5 %. Розчин соляної кислоти відповідає вимогам ТУ У 20.1-05540209-007:2016 зі зм. 1, 2, 3;
-Технічний паспорт (TDS) розчин кислоти соляної 14% розділом 3 якого встановлено фізико-хімічні показники розчину кислоти соляної 14%, показник «2. Масова частка хлористого водню,%» містить значення 14,0-14,5 %;
-Карту даних небезпечного фактора (речовини, матеріалу) №1851 від 06 серпня 2019 року. В розділі «Ідентифікація фактора» зазначено:
«Нормативна документація: Може відповідати ДСТУ 2904-94 (ГОСТ 857-95). Кислота соляна синтетична технічна. Технічні умови».
«Ступінь чистоти речовини (продукта): За ДСТУ 2904-94: масова частка HCL: >35% (марка А), 33 (марка В вищий сорт), 31,5 (марка В перший сорт)».
Таким чином, Переможцем надано карту даних небезпечного фактора (речовини, матеріалу) на інший товар ніж той, що закуповується Замовником та запропоновано Переможцем, оскільки:
1) в карті даних зазначено, що товар відповідає ДСТУ 2904-94 (ГОСТ 857-95), а в паспорті якості зазначено, що товар відповідає ТУ У 20.1-05540209-007:2016 зі зм. 1, 2, 3;
2) відповідно до паспорту якості та технічного паспорту (TDS) показник масова частка хлористого водню становить 14,0-14,5%, а в карті даних найменший показник масової частки хлористого водню 31%, що на 16,5% більше ніж передбачено технічною документацією на товар.
Отже, переможцем не надано документу, в якому зазначено про вплив товару, або його компонентів, як сумішевої продукції, на людину та навколишнє середовище: або токсиколого-гігієнічний паспорт або чинну карту даних небезпечного фактору або паспорт безпеки хімічної продукції (MSDS, SDS, PSDS), оскільки кислота соляна з концентрацією не менше 31% не є компонентом (складовою частиною) розчину соляної кислоти 14,0-14,5%.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Таким чином, Замовник протиправно визначив переможця закупівлі.
3.6. Скан-копію документу, в якому зазначено про вплив товару, або його компонентів, як сумішевої продукції, на людину та навколишнє середовище: або токсиколого-гігієнічний паспорт або чинну карту даних небезпечного фактору або паспорт безпеки хімічної продукції (MSDS, SDS, PSDS).
Отже, учасники повинні були надати або токсиколого-гігієнічний паспорт або чинну карту даних небезпечного фактору або паспорт безпеки хімічної продукції (MSDS, SDS, PSDS).
Відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»:
22) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
32) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації;
33) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги;
34) товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Переможцем надано:
-паспорт якості №122 від 31.07.2024 на розчин соляної кислоти 14% ТУ У 20.1-05540209-007:2016 відповідно до якого норма «Масова частка хлористого водню, %» згідно ТУ У 20.1-05540209-007:2016 становить: 14,0 – 14,5 %. Розчин соляної кислоти відповідає вимогам ТУ У 20.1-05540209-007:2016 зі зм. 1, 2, 3;
-Технічний паспорт (TDS) розчин кислоти соляної 14% розділом 3 якого встановлено фізико-хімічні показники розчину кислоти соляної 14%, показник «2. Масова частка хлористого водню,%» містить значення 14,0-14,5 %;
-Карту даних небезпечного фактора (речовини, матеріалу) №1851 від 06 серпня 2019 року. В розділі «Ідентифікація фактора» зазначено:
«Нормативна документація: Може відповідати ДСТУ 2904-94 (ГОСТ 857-95). Кислота соляна синтетична технічна. Технічні умови».
«Ступінь чистоти речовини (продукта): За ДСТУ 2904-94: масова частка HCL: >35% (марка А), 33 (марка В вищий сорт), 31,5 (марка В перший сорт)».
Таким чином, Переможцем надано карту даних небезпечного фактора (речовини, матеріалу) на інший товар ніж той, що закуповується Замовником та запропоновано Переможцем, оскільки:
1) в карті даних зазначено, що товар відповідає ДСТУ 2904-94 (ГОСТ 857-95), а в паспорті якості зазначено, що товар відповідає ТУ У 20.1-05540209-007:2016 зі зм. 1, 2, 3;
2) відповідно до паспорту якості та технічного паспорту (TDS) показник масова частка хлористого водню становить 14,0-14,5%, а в карті даних найменший показник масової частки хлористого водню 31%, що на 16,5% більше ніж передбачено технічною документацією на товар.
Отже, переможцем не надано документу, в якому зазначено про вплив товару, або його компонентів, як сумішевої продукції, на людину та навколишнє середовище: або токсиколого-гігієнічний паспорт або чинну карту даних небезпечного фактору або паспорт безпеки хімічної продукції (MSDS, SDS, PSDS), оскільки кислота соляна з концентрацією не менше 31% не є компонентом (складовою частиною) розчину соляної кислоти 14,0-14,5%.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Таким чином, Замовник протиправно визначив переможця закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга на переможця.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОСИМО: 1. Зобов’язати Публічне акціонерне товариство "УКPНAФТА" скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ГАЛХІМСЕРВІС" переможцем по закупівлі UA-2024-08-09-004292-a Лот 1 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота соляна технічна для потреб Західного регіону)
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
d0698ae51ae74e2aa9a9c375f7e78a07
Заголовок пункту скарги:
З наданих Переможцем документів не можливо встановити дійсний гарантійний термін на запропонований товар, а надані документи містять протиріччя.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
3. В п. 1.4 Додатку 3 тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Лот 1 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота соляна технічна для потреб Західного регіону)» зазначено, що учасник вказати гарантій термін на товар, який повинен бути не менше 12 місяців) з дати поставки продукції.
Переможцем надано:
- паспорт якості №122 від 31.07.2024 на розчин соляної кислоти 14% відповідно до якого товар виготовляється за ТУ У 20.1-05540209-007:2016 та гарантійний термін зберігання розчину - 12 місяців від дати поставки товару споживачу;
-технічну специфікацію №15082024/02 від 15 серпня 2024 відповідно до якої в п. 1.4 зазначено, що гарантійний термін на товар становить 12 місяців з дати поставки товару.
-ТУ У 20.1-05540209-007:2016 «Технічні умови. Розчини соляної кислоти» в п. 9.2 якого вказано, що гарантійний термін зберігання розчинів – 6 місяців з дати виготовлення.
Таким чином, з наданих Переможцем документів не можливо встановити дійсний гарантійний термін на запропонований товар, а надані документи містять протиріччя.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Переможцем надано:
- паспорт якості №122 від 31.07.2024 на розчин соляної кислоти 14% відповідно до якого товар виготовляється за ТУ У 20.1-05540209-007:2016 та гарантійний термін зберігання розчину - 12 місяців від дати поставки товару споживачу;
-технічну специфікацію №15082024/02 від 15 серпня 2024 відповідно до якої в п. 1.4 зазначено, що гарантійний термін на товар становить 12 місяців з дати поставки товару.
-ТУ У 20.1-05540209-007:2016 «Технічні умови. Розчини соляної кислоти» в п. 9.2 якого вказано, що гарантійний термін зберігання розчинів – 6 місяців з дати виготовлення.
Таким чином, з наданих Переможцем документів не можливо встановити дійсний гарантійний термін на запропонований товар, а надані документи містять протиріччя.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга на переможця.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОСИМО: 1. Зобов’язати Публічне акціонерне товариство "УКPНAФТА" скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ГАЛХІМСЕРВІС" переможцем по закупівлі UA-2024-08-09-004292-a Лот 1 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота соляна технічна для потреб Західного регіону)
Скарга
Скасована
КЕП
СКАРГА щодо скасування рішення Замовника про визначення переможця
Номер:
52daafd641b947cb826df1a2179f9cc5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-09-004292-a.b1
Назва:
СКАРГА
щодо скасування рішення Замовника про визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на переможця.pdf 06.09.2024 14:14
- Скарга на переможця.pdf.asice 06.09.2024 14:14
- Скарга на переможця.docx 06.09.2024 14:14
- Скарга на переможця_Validation_Report.pdf 06.09.2024 14:14
- sign.p7s 06.09.2024 14:16
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
09.09.2024 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
32813939a18c42709bcf0a85e6faecab
Заголовок пункту скарги:
Наше підприємство не погоджується з рішенням про визначення переможця.
Пропозиція містить невідповідності, що мають бути усунуті Переможцем, а тому Переможцем не надано договір, який виконано в повному обсязі з підтверджуючими документами.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Додатком 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, іншим вимогам замовника та відсутність підстав для відмови участі у процедурі закупівлі» виставлено перелік документів та інформації, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям:
1.1. Довідка, складена в довільній формі* або згідно Таблиці №1 цього підпункту про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору** за 2020-2024рр., скріплена підписом та завірена печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом.
Під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі будь-який договір Учасника, яким передбачалося поставка товару в межах коду ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини.
Довідка про досвід виконання аналогічного договору
Таблиця №1
№ з/п Предмет договору Номер та дата укладення договору Найменування та контактні дані Замовника
1.
_________________________ ________________________ __________________
(Посада) (підпис, печатка)* (прізвище, ініціали)
*Вимога щодо скріплення печаткою не стосується учасників, які провадять діяльність без печатки згідно з законодавством.
1.2. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці, надати скан-копії наступних документів:
а) оригінал або скан-копія одного повністю виконаного договору (з додатками до нього), вказаного у довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (далі у цьому пункті – Договір);
При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»);
б) скан-копія Документу (на вибір Учасника), що підтверджує повне виконання Договору:
• акт (акти) прийому-передачі товарів за цим Договором, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору;
• видаткова накладна (видаткові накладні) за цим Договором, якщо така (такі) передбачено умовами Договору;
• інший аналогічний документ (інші аналогічні документи), що підтверджує виконання Договору, якщо такий передбачено умовами цього Договору.
Переможцем надано:
-договір №08/03 від 07 серпня 2023 року, відповідно до якого загальна сума договору становить 356 000,00 грн. з ПДВ (п. 2.2.);
-видаткову накладну №96 від 10.08.2023 на суму 34272,00 грн;
-видаткову накладну №99 від 21.08.2023 на суму 33072,00 грн;
-видаткову накладну №104 від 31.08.2023 на суму 41340,00 грн;
-видаткову накладну №114 від 18.09.2023 на суму 41340,00 грн;
-видаткову накладну №118 від 26.09.2023 на суму 49608,00 грн;
-видаткову накладну №115 від 21.09.2023 на суму 8268,00 грн;
-видаткову накладну №127 від 13.10.2023 на суму 41340,00 грн;
-видаткову накладну №147 від 16.11.2023 на суму 33072,00 грн;
-видаткову накладну №160 від 07.12.2023 на суму 49608,00 грн;
-видаткову накладну №165 від 20.12.2023 на суму 24804,00 грн.
Отже, загальна вартість відвантаженого товару становить 356 724,00 грн. з ПДВ, а вартість договору менша на 724 грн.
Таким чином, тендерна пропозиція містить невідповідності, що мають бути усунуті Переможцем, а тому Переможцем не надано договір, який виконано в повному обсязі з підтверджуючими документами.
З огляду на викладене, Замовник повинен був надати час для усунення невідповідностей Переможцем, чого не зробив.
1.1. Довідка, складена в довільній формі* або згідно Таблиці №1 цього підпункту про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору** за 2020-2024рр., скріплена підписом та завірена печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом.
Під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі будь-який договір Учасника, яким передбачалося поставка товару в межах коду ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини.
Довідка про досвід виконання аналогічного договору
Таблиця №1
№ з/п Предмет договору Номер та дата укладення договору Найменування та контактні дані Замовника
1.
_________________________ ________________________ __________________
(Посада) (підпис, печатка)* (прізвище, ініціали)
*Вимога щодо скріплення печаткою не стосується учасників, які провадять діяльність без печатки згідно з законодавством.
1.2. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці, надати скан-копії наступних документів:
а) оригінал або скан-копія одного повністю виконаного договору (з додатками до нього), вказаного у довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (далі у цьому пункті – Договір);
При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»);
б) скан-копія Документу (на вибір Учасника), що підтверджує повне виконання Договору:
• акт (акти) прийому-передачі товарів за цим Договором, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору;
• видаткова накладна (видаткові накладні) за цим Договором, якщо така (такі) передбачено умовами Договору;
• інший аналогічний документ (інші аналогічні документи), що підтверджує виконання Договору, якщо такий передбачено умовами цього Договору.
Переможцем надано:
-договір №08/03 від 07 серпня 2023 року, відповідно до якого загальна сума договору становить 356 000,00 грн. з ПДВ (п. 2.2.);
-видаткову накладну №96 від 10.08.2023 на суму 34272,00 грн;
-видаткову накладну №99 від 21.08.2023 на суму 33072,00 грн;
-видаткову накладну №104 від 31.08.2023 на суму 41340,00 грн;
-видаткову накладну №114 від 18.09.2023 на суму 41340,00 грн;
-видаткову накладну №118 від 26.09.2023 на суму 49608,00 грн;
-видаткову накладну №115 від 21.09.2023 на суму 8268,00 грн;
-видаткову накладну №127 від 13.10.2023 на суму 41340,00 грн;
-видаткову накладну №147 від 16.11.2023 на суму 33072,00 грн;
-видаткову накладну №160 від 07.12.2023 на суму 49608,00 грн;
-видаткову накладну №165 від 20.12.2023 на суму 24804,00 грн.
Отже, загальна вартість відвантаженого товару становить 356 724,00 грн. з ПДВ, а вартість договору менша на 724 грн.
Таким чином, тендерна пропозиція містить невідповідності, що мають бути усунуті Переможцем, а тому Переможцем не надано договір, який виконано в повному обсязі з підтверджуючими документами.
З огляду на викладене, Замовник повинен був надати час для усунення невідповідностей Переможцем, чого не зробив.
×
-
Назва доказу:
СКАРГА
-
Повʼязаний документ:
Скарга на переможця.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОСИМО: 1. Зобов’язати Публічне акціонерне товариство "УКPНAФТА" скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ГАЛХІМСЕРВІС" переможцем по закупівлі UA-2024-08-09-004292-a Лот 1 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота соляна технічна для потреб Західного регіону)
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
8e20c25c8b5b431c8fe6fca57332d59a
Заголовок пункту скарги:
Наше підприємство не погоджується з рішенням про визначення переможця.
Отже, переможцем не надано документу, в якому зазначено про вплив товару, або його компонентів, як сумішевої продукції, на людину та навколишнє середовище.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
2. Додатком 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, іншим вимогам замовника та відсутність підстав для відмови участі у процедурі закупівлі» виставлено перелік документів, які надаються Учасниками у складі тендерної пропозиції
3.6. Скан-копію документу, в якому зазначено про вплив товару, або його компонентів, як сумішевої продукції, на людину та навколишнє середовище: або токсиколого-гігієнічний паспорт або чинну карту даних небезпечного фактору або паспорт безпеки хімічної продукції (MSDS, SDS, PSDS).
Отже, учасники повинні були надати або токсиколого-гігієнічний паспорт або чинну карту даних небезпечного фактору або паспорт безпеки хімічної продукції (MSDS, SDS, PSDS).
Відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»:
22) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
32) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації;
33) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги;
34) товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Переможцем надано:
-паспорт якості №122 від 31.07.2024 на розчин соляної кислоти 14% ТУ У 20.1-05540209-007:2016 відповідно до якого норма «Масова частка хлористого водню, %» згідно ТУ У 20.1-05540209-007:2016 становить: 14,0 – 14,5 %. Розчин соляної кислоти відповідає вимогам ТУ У 20.1-05540209-007:2016 зі зм. 1, 2, 3;
-Технічний паспорт (TDS) розчин кислоти соляної 14% розділом 3 якого встановлено фізико-хімічні показники розчину кислоти соляної 14%, показник «2. Масова частка хлористого водню,%» містить значення 14,0-14,5 %;
-Карту даних небезпечного фактора (речовини, матеріалу) №1851 від 06 серпня 2019 року. В розділі «Ідентифікація фактора» зазначено:
«Нормативна документація: Може відповідати ДСТУ 2904-94 (ГОСТ 857-95). Кислота соляна синтетична технічна. Технічні умови».
«Ступінь чистоти речовини (продукта): За ДСТУ 2904-94: масова частка HCL: >35% (марка А), 33 (марка В вищий сорт), 31,5 (марка В перший сорт)».
Таким чином, Переможцем надано карту даних небезпечного фактора (речовини, матеріалу) на інший товар ніж той, що закуповується Замовником та запропоновано Переможцем, оскільки:
1) в карті даних зазначено, що товар відповідає ДСТУ 2904-94 (ГОСТ 857-95), а в паспорті якості зазначено, що товар відповідає ТУ У 20.1-05540209-007:2016 зі зм. 1, 2, 3;
2) відповідно до паспорту якості та технічного паспорту (TDS) показник масова частка хлористого водню становить 14,0-14,5%, а в карті даних найменший показник масової частки хлористого водню 31%, що на 16,5% більше ніж передбачено технічною документацією на товар.
Отже, переможцем не надано документу, в якому зазначено про вплив товару, або його компонентів, як сумішевої продукції, на людину та навколишнє середовище: або токсиколого-гігієнічний паспорт або чинну карту даних небезпечного фактору або паспорт безпеки хімічної продукції (MSDS, SDS, PSDS), оскільки кислота соляна з концентрацією не менше 31% не є компонентом (складовою частиною) розчину соляної кислоти 14,0-14,5%.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Таким чином, Замовник протиправно визначив переможця закупівлі.
Отже, замовник порушив принцип об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, чим порушив права нашого підприємства як учасника закупівлі.
Згідно ч. 1 с. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Отже, Замовник порушив принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення кола учасників закупівлі, оскільки визначив переможця без врахування наданих учасниками документів.
Тендерна пропозиція нашого підприємства відповідає вимогам тендерної документації та є наступною, а тому рішення Замовника про визначення переможця, який не відповідає вимогам документації підлягає скасуванню у зв’язку з порушенням Замовником принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення кола учасників закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовником порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено право нашого підприємства як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, рівне ставлення до учасників закупівлі.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Отже, права та законні інтереси нашого підприємства можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця закупівлі.
Відповідно до п. 5 ч. 5 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга повинна містити таку інформацію про перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, у випадку, якщо скарги стосуються тендерної документації та/або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій.
Отже, докази порушення прав надаються лише у разі подання скарг на тендерну документацію або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій. Оскільки, наразі оскаржується рішення Замовника про визначення переможця - інформація про перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів не надається.
3.6. Скан-копію документу, в якому зазначено про вплив товару, або його компонентів, як сумішевої продукції, на людину та навколишнє середовище: або токсиколого-гігієнічний паспорт або чинну карту даних небезпечного фактору або паспорт безпеки хімічної продукції (MSDS, SDS, PSDS).
Отже, учасники повинні були надати або токсиколого-гігієнічний паспорт або чинну карту даних небезпечного фактору або паспорт безпеки хімічної продукції (MSDS, SDS, PSDS).
Відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»:
22) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
32) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації;
33) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги;
34) товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Переможцем надано:
-паспорт якості №122 від 31.07.2024 на розчин соляної кислоти 14% ТУ У 20.1-05540209-007:2016 відповідно до якого норма «Масова частка хлористого водню, %» згідно ТУ У 20.1-05540209-007:2016 становить: 14,0 – 14,5 %. Розчин соляної кислоти відповідає вимогам ТУ У 20.1-05540209-007:2016 зі зм. 1, 2, 3;
-Технічний паспорт (TDS) розчин кислоти соляної 14% розділом 3 якого встановлено фізико-хімічні показники розчину кислоти соляної 14%, показник «2. Масова частка хлористого водню,%» містить значення 14,0-14,5 %;
-Карту даних небезпечного фактора (речовини, матеріалу) №1851 від 06 серпня 2019 року. В розділі «Ідентифікація фактора» зазначено:
«Нормативна документація: Може відповідати ДСТУ 2904-94 (ГОСТ 857-95). Кислота соляна синтетична технічна. Технічні умови».
«Ступінь чистоти речовини (продукта): За ДСТУ 2904-94: масова частка HCL: >35% (марка А), 33 (марка В вищий сорт), 31,5 (марка В перший сорт)».
Таким чином, Переможцем надано карту даних небезпечного фактора (речовини, матеріалу) на інший товар ніж той, що закуповується Замовником та запропоновано Переможцем, оскільки:
1) в карті даних зазначено, що товар відповідає ДСТУ 2904-94 (ГОСТ 857-95), а в паспорті якості зазначено, що товар відповідає ТУ У 20.1-05540209-007:2016 зі зм. 1, 2, 3;
2) відповідно до паспорту якості та технічного паспорту (TDS) показник масова частка хлористого водню становить 14,0-14,5%, а в карті даних найменший показник масової частки хлористого водню 31%, що на 16,5% більше ніж передбачено технічною документацією на товар.
Отже, переможцем не надано документу, в якому зазначено про вплив товару, або його компонентів, як сумішевої продукції, на людину та навколишнє середовище: або токсиколого-гігієнічний паспорт або чинну карту даних небезпечного фактору або паспорт безпеки хімічної продукції (MSDS, SDS, PSDS), оскільки кислота соляна з концентрацією не менше 31% не є компонентом (складовою частиною) розчину соляної кислоти 14,0-14,5%.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Таким чином, Замовник протиправно визначив переможця закупівлі.
Отже, замовник порушив принцип об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, чим порушив права нашого підприємства як учасника закупівлі.
Згідно ч. 1 с. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Отже, Замовник порушив принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення кола учасників закупівлі, оскільки визначив переможця без врахування наданих учасниками документів.
Тендерна пропозиція нашого підприємства відповідає вимогам тендерної документації та є наступною, а тому рішення Замовника про визначення переможця, який не відповідає вимогам документації підлягає скасуванню у зв’язку з порушенням Замовником принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення кола учасників закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовником порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено право нашого підприємства як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, рівне ставлення до учасників закупівлі.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Отже, права та законні інтереси нашого підприємства можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця закупівлі.
Відповідно до п. 5 ч. 5 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга повинна містити таку інформацію про перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, у випадку, якщо скарги стосуються тендерної документації та/або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій.
Отже, докази порушення прав надаються лише у разі подання скарг на тендерну документацію або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій. Оскільки, наразі оскаржується рішення Замовника про визначення переможця - інформація про перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів не надається.
×
-
Назва доказу:
СКАРГА
-
Повʼязаний документ:
Скарга на переможця.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОСИМО: 1. Зобов’язати Публічне акціонерне товариство "УКPНAФТА" скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ГАЛХІМСЕРВІС" переможцем по закупівлі UA-2024-08-09-004292-a Лот 1 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота соляна технічна для потреб Західного регіону)