• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б.Й. Лятошинського, 14 (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10014, Житомирська обл., місто Житомир, вул. Бориса Лятошинського, будинок 14.. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями

Завершена

15 783 979.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 157 839.79 UAH
Номер: b089c93d151c4302b215d55ff9a38e4b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-24-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.10.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 24.10.2024 12:18 - 14.11.2024 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.10.2024 №70-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 24.10.2024 №70-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-08-08-012003-a 08.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду та відхилення тендерних пропозицій, виконання Замовником рішення АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 11 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцей № 23 міста Житомира ім. М.Очерета (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 08.08.2024 №б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, розгляд тендерних пропозицій, скарги до процедури UA-2024-08-08-012003-a.b1, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.08.2024 №41 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ ДОМПРОМБУД, вимога про усунення невідповідностей до 30.08.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.09.2024 №43 (Прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ ДОМПРОМБУД), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.09.2024 №45 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП АМАРАНТ, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.09.2024 №46 (Прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП АМАРАНТ), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.09.2024 (Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗВЕДЕНО"), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.09.2024 (Прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.10.2024 №55 (Прийняття рішення про намір укласти договір ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"), відповіді замовника на запити про надання пояснень від 01.11.2024, від 08.11.2024, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15952-р/пк-пз від 27.09.2024, інформацію про резолютивну частину рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" від 27.09.2024 №15952, виконання Замовником рішення постійно діючої комісії антимонопольного комітету України (далі – АМКУ), договір підряду від 10.10.2024 №49. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень: 11.11.2024 11:35 - 15.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 11.11.2024 11:35

Запити/Пояснення