-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б.Й. Лятошинського, 14 (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10014, Житомирська обл., місто Житомир, вул. Бориса Лятошинського, будинок 14.. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями
мін. крок: 1% або 157 839.79 UAH
Скарга на неправомірне рішення замовника в частині відхилення тендерної пропозиції
- протокол відхилення уч. 4.pdf 18.09.2024 14:41
- Скарга.pdf.p7s.zip 18.09.2024 14:41
- ресурсні елементні кошторисні норми.pdf 18.09.2024 14:41
- 29. Кошторис.pdf 18.09.2024 14:41
- вказівки.pdf 18.09.2024 14:41
- 30. 58.imd.p7s.zip 18.09.2024 14:41
- sign.p7s 18.09.2024 14:44
- Рішення від 20.09.2024 № 15594.pdf 20.09.2024 14:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.09.2024 № 15952.pdf 30.09.2024 12:16
- Рішення від 27.09.2024 № 15952.pdf 30.09.2024 18:10
- Відповідь на скаргу.docx 24.09.2024 18:33
- Відповідь на скаргу.pdf 24.09.2024 18:33
- ЕКСПЕРТНИИ_ ЗВІТ _240430-07В .pdf 24.09.2024 18:33
- Лист ДКУзБТА.pdf 24.09.2024 18:33
- протокол 54.pdf 03.10.2024 18:20
Пункт скарги
Відповідно до абзацу 20 пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Згідно з протоколом тендерну пропозицію ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" було відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).
Відповідно до п.15 Додатку 4 до тендерної документації Замовником вимагалося надати в складі Договірної ціни наступну документацію:
Учасник надає Замовнику на перевірку інформаційну модель договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5, складену згідно обґрунтованих розрахунків Учасника з урахуванням КНУ (кошторисних норм України) «Настанова визначення вартості будівництва», затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. № 281 (зі змінами), з урахуванням усереднених цін на будівельні матеріали, вироби та конструкції в Житомирській області, розміру кошторисної заробітної плати, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт в звичайних умовах яка не може перевищувати 13707,89 гривень, а середньомісячна тривалість робочого часу приймається на рівні 172,33 люд.годин.
Учасники до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надають відповідно до своєї початкової ціни виконані згідно вимог Додатку № 2 скан-копії наступних документів:
• договірна ціна з пояснювальною запискою;
• зведений кошторисний розрахунок;
• локальні кошториси;
• підсумкова відомість ресурсів;
• календарний графік виконання робіт
В тендерній документації Замовника присутній Додаток 4, згідно якого Учасник надає Замовнику на перевірку інформаційну модель договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5, складену згідно обґрунтованих розрахунків Учасника з урахуванням КНУ (кошторисних норм України) «Настанова визначення вартості будівництва», затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. № 281 (зі змінами), з урахуванням усереднених цін на будівельні матеріали, вироби та конструкції в Житомирській області, розміру кошторисної заробітної плати, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт в звичайних умовах яка не може перевищувати 13707,89 гривень, а середньомісячна тривалість робочого часу приймається на рівні 172,33 люд.годин.
Учасники до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надають відповідно до своєї початкової ціни виконані згідно вимог Додатку № 2 скан-копії наступних документів:
• договірна ціна з пояснювальною запискою;
• зведений кошторисний розрахунок;
• локальні кошториси;
• підсумкова відомість ресурсів;
• календарний графік виконання робіт.
На виконання вищезазначених вимог, Скаржником було завантажено документацію, файл «29. Кошторис.pdf» (Додаток 2). В якому міститься: договірна ціна з пояснювальною запискою; зведений кошторисний розрахунок; локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; календарний графік виконання робіт.
Також було завантажено інформаційну модель договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5 «30. 58.imd.p7s.zip» (Додаток 3), складену згідно обґрунтованих розрахунків з урахуванням КНУ (кошторисних норм України) «Настанова визначення вартості будівництва», затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. № 281 (зі змінами), з урахуванням усереднених цін на будівельні матеріали, вироби та конструкції в Житомирській області, розміром кошторисної заробітної плати, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт в звичайних умовах, яка не перевищує 13707,89 гривень, а середньомісячна тривалість робочого часу прийнята на рівні 172,33 люд.годин.
Замовник в протоколі відхилення зазначає, що інформаційна модель договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5 не відповідає умовам технічного завдання до предмету закупівлі- додатку 2 до тендерної документації.
В договірній ціні учасника в порушення п.2.5 Вказівок щодо застосування до Ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 №156 до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів застосував коефіцієнти за ускладнені умови виконання робіт.
Замовник в протоколі зазначає, що згідно п.2.5 вищевказаних Вказівок щодо застосування, коефіцієнти до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів за ускладені умови виконання робіт застосовуються, якщо проектом організації ремонту передбачені ускладені умови виконання робіт.
Пунктом 1.2 Настанови визначено, що вказівки є кошторисними нормами, які повинні бути дотримані учасниками при розрахунку договірної ціни пропозиції.
Замовник зазначаає, що Додатком 2 до тендерної документації жодними умовами не передбачено застосування коефіцієнтів за ускладені умови виконання робіт..
Застосування коефіцієнта 1,2 для урахування впливу умов виконання будівельних робіт, застосування коефіцієнта 1,15 для урахування впливу умов виконання монтажних робіт застосовано учасником на власний розсуд та суперечить вимогам робочого проекту за даним об’єктом на основі якого Замовником розроблене технічне завдання.
Розрахунки тендерної пропозиції Скаржника в тому числі файл - інформаційна модель договірної ціни (IMD), складені згідно обґрунтованих розрахунків Учасника з урахуванням КНУ (кошторисних норм України) «Настанова визначення вартості будівництва», затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. № 281.
Звертаємо увагу Органу оскарження, що Документацією не заборонено застосування таких коефіцієнтів та урахування умов виконання робіт.
Відповідно до пункту 1.2 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" кошторисні норми – нормативно-технічні документи, що включають сукупність кошторисних нормативів, показників, положень, вимог, вказівок, інструкцій, настанов, методичних рекомендацій тощо, що використовуються при визначенні вартості будівництва".
Документація не містить окремих вимог щодо заборони складання кошторисної документації учасника у відповідності до Наказу Мінрегіону від 15.06.2021 № 156 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві " в частині "КНУ Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Вказівки щодо застосування", у тому числі, щодо заборони урахування коефіцієнту до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт.
Так, при складанні договірної ціни при участі в тендері, було враховано, що ремонтні роботи мають проводитись у вересні-грудні 2024р., коли ліцей буде працювати згідно свого основного функціонального призначення, а саме проведення навчального процесу. Крім того, при огляді Замовником було підтверджено, що ліцей буде функціонувати. Згідно вищевикладеного, було застосовано к=1,2 для урахування впливу умов виконання будівельних робіт та коефіцієнт 1,15 для урахування впливу умов виконання монтажних робіт згідно додатку Б (обов’язковий) пункту 1.
Крім того відмітимо, що пунктом 2.5 РЕКНр визначено що коли «проектом організації ремонту передбачено виконання робіт в будинках, будівлях і спорудах, які експлуатуються; поблизу об'єктів, що знаходяться під високою напругою; з обмеженими умовами для складування матеріалів або в інших ускладнених умовах, до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів застосовуються коефіцієнти, наведені в додатку Б», який є обов’язковим до використання.
Таким чином, розрахунки Скаржником проведено у відповідності до Діючих нормативів.
При цьому, в технічному завданні Замовника не містився робочий проект об’єкта будівництва, тому зазначення, що учасник неправомірно застосував коефіцієнти є безпідставним.
Також Замовник в протоколі відхилення зазначає, що надана Скаржником інформаційна модель договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5 не відповідає Додатку 2 до тендерної документації (технічного завдання), однак документація в інформаційній моделі ідентична до кошторисних документів Скаржника, які, як зазначалось вище, повністю відповідають вимогам Замовника.
Крім того, вважаємо, що вимога Замовника відповідно до пункту 15 Додатку 4 до тендерної документації виконана. Адже в Додатку 4 відсутні вимоги про урахування або неврахування кошторисних норм, а саме: Вказівок щодо застосування до Ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно будівельні роботи, затверджених наказом Міністерства розвитку громад на території України від 15.06.2021 №156. Відповідно до п.44 Особливостей, відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що тендерна пропозиція відхилена неправомірно, адже тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам технічного завдання.
-
Назва доказу:
Кошторис
-
Повʼязаний документ:
29. Кошторис.pdf
-
-
Назва доказу:
інформаційна модель
-
Повʼязаний документ:
30. 58.imd.p7s.zip
-
-
Назва доказу:
Вказівки щодо РЕКН
-
Повʼязаний документ:
вказівки.pdf
-
-
Назва доказу:
протокол відхилення
-
Повʼязаний документ:
протокол відхилення уч. 4.pdf
-
-
Назва доказу:
Ресурсні елементні норми
-
Повʼязаний документ:
ресурсні елементні кошторисні норми.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf.p7s.zip
-
2. Зобов’язати Ліцей № 23 міста Житомира ім. М.Очерета скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» за процедурою закупівлі - «Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б.Й. Лятошинського, 14», оголошення UA-2024-08-08-012003-a