-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Багатофункціональні пристрої
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Завершена
1 011 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 056.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 056.00 UAH
Номер:
e084013f8a38478e9c7fc86b67d789b8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-04-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.11.2024 00:00
Період моніторингу:
04.11.2024 15:01 - 26.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.11.2024
№ 76-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.11.2024 № 76-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2024-08-08-011095-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення норм абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, виконання рішення комісії АМКУ, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «В.М.» та ФОП Латиша С.В., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягненням до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Південним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Одеса) (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 08.08.2024 № 77/01, тендерні пропозиції ТОВ «В.М.» та ФОП Латиша С.В. (переможець), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей від 20.08.2024 та від 16.09.2024, рішення Комісії АМКУ від 28.08.2024 № 14440-р/пк-пз та від 05.09.2024 № 14898-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 21.08.2024 № 77/03, від 23.08.2024 № 77/04, від 19.09.2024 № 77/08 та від 20.09.2024 № 77/09, повідомлення про намір укласти договір від 20.09.2024, договір про закупівлю товару за державні кошти від 26.09.2024 № БФП/64, додаткова угода до вказаного договору від 01.10.2024 № 1, повідомлення про внесення змін до договору від 01.10.2024, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 11.11.2024.
За результатами проведеного моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено наступне.
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 таблиці 2 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника визначено, що до переліку додаткових документів, що має надати учасник у складі тендерної пропозиції віднесено лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності), щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, зокрема, постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію».
При тому, що зазначений нормативний акт (постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію») на момент проведення процедури закупівлі втратив чинність (втрата чинності з 23.09.2023).
З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації вказаної вище вимоги не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Моніторинг процедури закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
12.11.2024 10:33 - 27.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.11.2024 10:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація, що свідчить про вжиття заходів.
Відповідно до частини 1 статті 64 Закону України «Про державну службу», за невиконання або неналежне виконання посадових обов’язків, визначених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами у сфері державної служби, посадовою інструкцією, а також порушення правил етичної поведінки та інше порушення службової дисципліни державний службовець притягається до дисциплінарної відповідальності у порядку, встановленому цим Законом.
Згідно з частиною 3 статті 63 Закону України «Про державну службу», безпосередній керівник державного службовця має право вносити клопотання керівнику державної служби про притягнення державного службовця до дисциплінарної відповідальності за вчинення дисциплінарного проступку.
Аналізуючи чинне законодавство порушити дисциплінарне провадження можливо лише у відношенні державного службовця.
Відповідно до частин 1 та 2 Закону України «Про державну службу», матеріальна та моральна шкода, заподіяна фізичним та юридичним особам незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю державних службовців під час здійснення ними своїх повноважень, відшкодовується за рахунок держави.
Держава в особі суб’єкта призначення має право зворотної вимоги (регресу) у розмірі та порядку, визначених законом, до:
1) державного службовця, який заподіяв шкоду;
2) посадової особи (осіб), винної (винних) у незаконному звільненні, відстороненні або переведенні державного службовця чи іншого працівника на іншу посаду, щодо відшкодування матеріальної та моральної шкоди, заподіяної державному органу у зв’язку з оплатою часу вимушеного прогулу або часу виконання нижчеоплачуваної роботи.
Згідно з частинами 1 та 2 статті 81 Закону України «Про державну службу», державний службовець зобов’язаний відшкодувати державі шкоду, заподіяну внаслідок неналежного виконання ним посадових обов’язків.
Шкодою, заподіяною державним службовцем державі, є також виплачене державою відшкодування шкоди, заподіяної державним службовцем третій особі внаслідок неналежного виконання ним посадових обов’язків.
Суб’єктом матеріальної відповідальності за законодавством про працю може бути лише працівник, який перебуває в трудових відносинах із роботодавцем.
Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 09.10.2024 № 5855- к «Про звільнення Охременко А.В.» звільнена з займаної посади 18.10.2024 та, станом на сьогоднішній день, не є державним службовцем, тому для порушення відносно неї дисциплінарного провадження або притягнути до матеріальної відповідальності відсутні законні підстави.
З огляду на зазначену обставину було складено протокол від 06.11.2024 наради щодо розгляду питання про встановлення вимоги про надання листа-гарантії, щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, зокрема, постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію», при тому, що зазначений нормативний акт (постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію») на момент проведення процедури закупівлі втратив чинність (втрата чинності з 23.09.2023) та зобов’язано Уповноважених осіб при здійсненні закупівель чітко дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі», інших нормативних документів та вживати заходів, що направлені на недопущення порушень у сфері публічних закупівель у подальшому.
Дата публікації звіту:
19.11.2024 17:57
Запити/Пояснення
Номер:
b6af7542ebbc463591ed4a5fa059d14e
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 06.11.2024 № 1
Дата опублікування:
06.11.2024 10:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної
Південним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Одеса) (далі – Замовник) по предмету «Багатофункціональні пристрої» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-011095-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1. Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) визначено, що Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) є розпорядником бюджетних коштів.
3. Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 таблиці 2 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника визначено, що до переліку додаткових документів, що має надати учасник у складі тендерної пропозиції віднесено лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності), щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, зокрема, постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію».
При тому, що зазначений нормативний акт (постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію») на момент проведення процедури закупівлі втратив чинність (втрата чинності з 23.09.2023).
Надайте пояснення, чому Вами у тендерній документації встановлено вищевказану умову, яка суперечить нормам передбаченим абзацу 1 пункту 28 Особливостей та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, в частині включення до тендерної документації вимог не у відповідності до законодавства?
До наданої відповіді прошу надати скан-копію протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.08.2024 № 77/01 (щодо складання та затвердження тендерної документації).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
824f549a67184397afee019629946dad
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
11.11.2024 16:52
Опис:
Відповідь на запит.
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень (інформації, документів) від 06.11.2024 № 1 з приводу питань, які виникли під час проведення моніторингу до закупівлі згідно ДК 021:2015: 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Багатофункціональні пристрої), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 08.08.2024 за № UA-2024-08-08-011095-a, повідомляємо наступне.
Стосовно першого питання: з метою здійснення обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, було отримано цінову пропозицію від потенційного учасника (що додається) та здійснено попередній моніторинг цін на товар, що був предметом зазначеної закупівлі на наступних сайтах:
https://epicentrk.ua/ua/shop/mplc-pristrij-bfp-mono-a4-pantum-bm5100adw-z-wifi-bagatofunkcional-nij-bm5100adw-1ee6f375-1c88-651a-91db-f38bcc93e99a.html?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI6IOKw93TiQMVpaeDBx2i9i4tEAQYCCABEgJcYvD_BwE
https://voltyk.com.ua/periferiya-orgtehnika/printeri-1/bfp-pantum-bm5100adw-1
https://electrone.com.ua/perifer-ya-orgtehn-ka/printeri/uk-bfp-pantum-bm5100adw?utm_source=hotline&utm_medium=cpc&utm_campaign=%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%8B,%20%D0%9C%D0%A4%D0%A3&utm_term=Pantum%20BM5100ADW&utm_content=BM5100ADW
https://zakupus.com.ua/ua/p1982449619-mnogofunktsionalnoe-ustrojstvo-pantum.html?utm_medium=cpc&utm_source=hotline&utm_campaign=%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%8B%2C+%D0%9C%D0%A4%D0%A3&utm_term=Pantum+BM5100ADW&utm_id=hotline_3&utm_content=1982449619redprice.in.ua
stylus.ua/uk/hp-laserjet-pro-4102dw-2z622f-p1253173c1062.html
https://rozetka.com.ua/ua/brother-dcpl5510dwre1/p429370562/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI9vW5oN_TiQMV4Z2DBx32RDsbEAQYASABEgKWKvD_BwE
touch.com.ua/item/hp-laserjet-pro-4102dw-2z622f-mfu-111581-mfu-bfp/
https://touch.com.ua/item/hp-laserjet-pro-4102dw-2z622f-mfu-111581-mfu-bfp/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=pmax_1001_2000&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIs5-Kz9_TiQMVg6-DBx0FSClAEAQYASABEgIMYvD_BwE
stylus.ua/uk/develop-ineo-4020i-acer121-p706057c1062.html
Стосовно другого питання: надаємо Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке розміщене на офіційному вебсайті Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) - https://just-dnipro.gov.ua/?view=cat&category=1589 з додержанням вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710).
Стосовно третього питання: уповноваженою особою при складанні тендерної документації, зокрема пункту 4 таблиці 2 Додатку № 1 до тендерної документації, помилково було включено до тендерної документації вимогу про надання листа-гарантії, щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, зокрема, постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію».
З огляду на зазначену обставину було складено протокол від 06.11.2024 наради щодо розгляду питання про встановлення вимоги про надання листа-гарантії, щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, зокрема, постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію», при тому, що зазначений нормативний акт (постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію») на момент проведення процедури закупівлі втратив чинність (втрата чинності з 23.09.2023) та зобов’язано Уповноважених осіб при здійсненні закупівель чітко дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі», інших нормативних документів та вживати заходів, що направлені на недопущення порушень у сфері публічних закупівель у подальшому.
Додаток:
- Цінова пропозиція учасника;
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- Протокол від 06.11.2024 наради;
- Протокол від 08.08.2024 № 77/1 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою (щодо складання та затвердження тендерної документації).