• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) Ташинської гімназії Березанської селищної ради за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район,с. Ташине, вул.. Садова, 49 (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)

Завершена

19 762 916.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 98 814.58 UAH
Номер: ff73b09044ba4e368ca6af9015338500
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-07-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.10.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 07.10.2024 16:01 - 28.10.2024 23:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.10.2024 № 72-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 07.10.2024. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 07.10.2024 № 72-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 4 UA-2024-08-08-009525-a 08.08.2024 Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 065-88-20, nedbaylo128@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, виконання рішення комісії АМКУ, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АЛЬФА БУД БІЗНЕС» та ТОВ «ЮЖФАСАД», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Відділу освіти, культури, молоді та спорту Березанської селищної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 08.08.2024 № 22 зі змінами від 12.08.2024 (далі – Тендерна документація); рішення комісії АМКУ від 17.09.2024 № 15386-р/пк-пз; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА БУД БІЗНЕС» (далі – ТОВ «АЛЬФА БУД БІЗНЕС») та товариства з обмеженою відповідальністю «ЮЖФАСАД» (далі – ТОВ «ЮЖФАСАД»); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.08.2024 № 24, від 03.09.2024 № 25 та від 23.09.2024 № 29; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю робіт від 01.10.2024 № 449 (далі – Договір про закупівлю) додаткові угоди до Договору про закупівлю від 02.10.2024 № 1 та від 09.10.2024 № 2; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.10.2024 № 34; повідомлення про внесення змін до договору, оприлюдненні в електронній системі закупівель від 04.10.2024, від 10.10.2024 та від 14.10.2024; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 29.10.2024 17:10 - 02.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.10.2024 17:10

Запити/Пояснення