-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) Ташинської гімназії Березанської селищної ради за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район,с. Ташине, вул.. Садова, 49 (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Завершена
19 762 916.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 98 814.58 UAH
мін. крок: 0.5% або 98 814.58 UAH
Номер:
ff73b09044ba4e368ca6af9015338500
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-07-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.10.2024 00:00
Період моніторингу:
07.10.2024 16:01 - 28.10.2024 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.10.2024 № 72-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 07.10.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 07.10.2024 № 72-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 4 UA-2024-08-08-009525-a 08.08.2024
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, виконання рішення комісії АМКУ, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АЛЬФА БУД БІЗНЕС» та ТОВ «ЮЖФАСАД», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Відділу освіти, культури, молоді та спорту Березанської селищної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 08.08.2024 № 22 зі змінами від 12.08.2024 (далі – Тендерна документація); рішення комісії АМКУ від 17.09.2024 № 15386-р/пк-пз; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА БУД БІЗНЕС» (далі – ТОВ «АЛЬФА БУД БІЗНЕС») та товариства з обмеженою відповідальністю «ЮЖФАСАД» (далі – ТОВ «ЮЖФАСАД»); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.08.2024 № 24, від 03.09.2024 № 25 та від 23.09.2024 № 29; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю робіт від 01.10.2024 № 449 (далі – Договір про закупівлю) додаткові угоди до Договору про закупівлю від 02.10.2024 № 1 та від 09.10.2024 № 2; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.10.2024 № 34; повідомлення про внесення змін до договору, оприлюдненні в електронній системі закупівель від 04.10.2024, від 10.10.2024 та від 14.10.2024; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
29.10.2024 17:10 - 02.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.10.2024 17:10
Запити/Пояснення
Номер:
a76ea7ebace745dcad5a9405066f8e1d
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
07.10.2024 16:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) Ташинської гімназії Березанської селищної ради за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район, с. Ташине, вул. Садова, 49 за кодом CPV за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-009525-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3042d924b8bb4873823759fe8cfcb068
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
10.10.2024 18:32
Опис:
Щодо першого питання
Замовник зазначає, що обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості відбулося на підставі:
- Затвердженої проектно-кошторисної документації на даний об’єкт (рішення Березанської селищної ради №1 від 25.07.2024 «Про затвердження проектно-кошторисної документації») (додаток 1), яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (постанова Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 із змінами), була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту (Додаток № 2);
- Експертного звіту (Позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації на будівництво за робочим проєктом: «Нове будівництва захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) Ташинської гімназії Березанської селищної ради за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район, с. Ташине, вул. Садова, 49 за кодом CPV за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт», реєстраційний номер ЕХ01:5361-0631-5835-1305, затвердженого товариством з обмеженою відповідальністю «Центр комплексних експертиз проектів» 05.07.2024, який містить вартісні кошторисні показники та обов’язкового додатку до експертного звіту, який містить і перелік робіт, необхідних для виконання згідно проектно-кошторисної документації (Додаток № 2);
- Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, який містить найменування робіт та витрат (з включенням витрат, які здійснюватимуться Замовником самостійно поза межами закупівлі, як-от авторський нагляд, здійснення технічного нагляду, виготовлення проектної документації, введення об’єкта в експлуатацію, тощо) (Додаток № 2).
Здійснення нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) Ташинської гімназії Березанської селищної ради за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район, с. Ташине, вул. Садова, 49 за кодом CPV за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт відбувається відповідно до Програми розвитку освіти Березанської територіальної громади на 2022-2025 роки, затвердженої рішенням Березанської селищної ради від 23.12.2021 року №12 (із змінами).
Також рішенням Березанської селищної ради № 3 від 25 липня 2024 року про внесення змін до рішення Березанської селищної ради «Про бюджет Южненської міської територіальної громади на 2024 рік» відділу освіти, культури, молоді та спорт Березанської селищної ради на вищевказаний об’єкт виділено кошти із загального фонду місцевого бюджету с-ща Березанка. Вищевказані рішення знаходяться у вільному доступі на офіційному сайті Южненської міської територіальної громади Одеського району Одеської області за посиланням https://berezanska-gromada.gov.ua/.
У зв’язку із цим обґрунтування розміру бюджетного призначення було визначено на підставі вищевказаних рішень Березанської селищної радиі, а розмір очікуваної вартості предмета закупівлі, так само як і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено на підставі проектної документації, отриманої та затвердженої в установленому законодавством порядку.
Щодо другого питання, про посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Положеннями статті 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 (із змінами) (надалі - Постанова) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів.
Підпунктом 1 пункту 4 Постанови рекомендовано органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Пунктом 4-1 Постанови передбачено забезпечення Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайт, (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об'єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, виходячи з системного аналізу даних норм чинною законодавства України на законодавчому рівні не встановлено обов'язку щодо, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті.
Номер:
dbdf6b13a8bb47ea821f8f3d1fa59454
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
07.10.2024 16:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) Ташинської гімназії Березанської селищної ради за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район, с. Ташине, вул. Садова, 49 за кодом CPV за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-009525-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому, пунктом 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова), визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проєктну документацію.
Пропоную пояснити, яким чином умови тендерної документації враховують вимоги пункту 5.1 Настанови в частині надання для розрахунку ціни пропозиції учасника відомості ресурсів?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
67d80ff0d9ad48ea8ccb393936e07822
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
10.10.2024 18:33
Опис:
Щодо питання
Зазначаємо, що технічне завдання, яке викладено у додатку №2 до тендерної
документації до закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ)
Ташинської гімназії Березанської селищної ради за адресою: Миколаївська область,
Миколаївський район,с. Ташине, вул.. Садова, 49 (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні
роботи та поточний ремонт)» відповідає умовам, зазначеним у п. 3 ч. 2 ст. 22 та ст. 23
Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме містить повну та
вичерпну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики
предмета закупівлі, має технічну специфікацію з переліком та кількістю у відповідних
одиницях виміру робіт, матеріалів та устаткування з необхідним описом технічних,
функціональних та якісних характеристик, з урахуванням вимог, визначених частиною
четвертою статті 5 Закону.
Перелік робіт, матеріалів та устаткування, необхідних для виконання робіт за
предметом закупівлі, є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся
замовником і учасниками, про що також свідчить те, що запитань збоку учасників
стосовно технічної специфікації не було, і, як результат, 4 з 5 учасників розрахували та
надали свої цінові пропозиції (договірні ціни) у складі своїх тендерних пропозицій.
Учасник закупівлі, який за підсумками аукціону надав найнижчу ціну, розрахунок своєї
цінової пропозиції не робив або з якихось причин не завантажив її у складі своєї тендерної
пропозиції, тому не зміг її підтвердити, отже був дискваліфікований.
Посилання на обов’язок замовника враховувати п. 5.1 Кошторисних норм
України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом
Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 (далі –
Настанова) при формуванні технічного завдання ні у Законі України «Про публічні
закупівлі», ні в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для
замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії
правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення
або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022
№ 1178 (із змінами), якими ми, як замовник, першочергово зобов’язані керуватися,
немає.
Що стосується інформації, визначеної у п. 5.1. Настанови стосовно того, що для
розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник
надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну
документацію, зазначаємо, що нами у складі тендерної документації у додатку №2 надана
відомість обсягів робіт, а також необхідні матеріальні ресурси та устаткування, які і
є складовою відомості ресурсів. Отже, опублікований у технічному завданні документ з
інформацією, яка включає в себе відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до них
(робіт). Для зручності надаємо файл «Специфікація до технічного завдання.pdf» (додаток 3), в якому зеленим кольором окремо зазначені саме матеріальні ресурси та устаткування, окрім самих робіт, що розраховані та затверджені у складі проектної документації, яка пройшла державну експертизу та отримала за її результатами позитивний експертний звіт.
У зв’язку із тим, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі»: моніторинг
процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних
закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та
протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних
закупівель, зазначаємо, що Замовник здійснює свою діяльність на підставі та в рамках
Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення
публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом
України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в
Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених
постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), а тому
підстави для виявлення порушень під час проведення моніторингу закупівлі – ВІДСУТНІ.
Номер:
5c3c7baa6c1343c0bb987932122aaffe
Назва:
Розгляд запиту
Дата опублікування:
10.10.2024 14:38
Опис:
Щодо першого питання
Замовник зазначає, що обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості відбулося на підставі:
- Затвердженої проектно-кошторисної документації на даний об’єкт (рішення Березанської селищної ради №1 від 25.07.2024 «Про затвердження проектно-кошторисної документації») (додаток 1), яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (постанова Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 із змінами), була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту (Додаток № 2);
- Експертного звіту (Позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації на будівництво за робочим проєктом: «Нове будівництва захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) Ташинської гімназії Березанської селищної ради за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район, с. Ташине, вул. Садова, 49 за кодом CPV за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт», реєстраційний номер ЕХ01:5361-0631-5835-1305, затвердженого товариством з обмеженою відповідальністю «Центр комплексних експертиз проектів» 05.07.2024, який містить вартісні кошторисні показники та обов’язкового додатку до експертного звіту, який містить і перелік робіт, необхідних для виконання згідно проектно-кошторисної документації (Додаток № 2);
- Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, який містить найменування робіт та витрат (з включенням витрат, які здійснюватимуться Замовником самостійно поза межами закупівлі, як-от авторський нагляд, здійснення технічного нагляду, виготовлення проектної документації, введення об’єкта в експлуатацію, тощо) (Додаток № 2).
Здійснення нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) Ташинської гімназії Березанської селищної ради за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район, с. Ташине, вул. Садова, 49 за кодом CPV за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт відбувається відповідно до Програми розвитку освіти Березанської територіальної громади на 2022-2025 роки, затвердженої рішенням Березанської селищної ради від 23.12.2021 року №12 (із змінами).
Також рішенням Березанської селищної ради № 3 від 25 липня 2024 року про внесення змін до рішення Березанської селищної ради «Про бюджет Южненської міської територіальної громади на 2024 рік» відділу освіти, культури, молоді та спорт Березанської селищної ради на вищевказаний об’єкт виділено кошти із загального фонду місцевого бюджету с-ща Березанка. Вищевказані рішення знаходяться у вільному доступі на офіційному сайті Южненської міської територіальної громади Одеського району Одеської області за посиланням https://berezanska-gromada.gov.ua/.
У зв’язку із цим обґрунтування розміру бюджетного призначення було визначено на підставі вищевказаних рішень Березанської селищної радиі, а розмір очікуваної вартості предмета закупівлі, так само як і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено на підставі проектної документації, отриманої та затвердженої в установленому законодавством порядку.
Щодо другого питання, про посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Положеннями статті 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 (із змінами) (надалі - Постанова) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів.
Підпунктом 1 пункту 4 Постанови рекомендовано органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Пунктом 4-1 Постанови передбачено забезпечення Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайт, (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об'єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, виходячи з системного аналізу даних норм чинною законодавства України на законодавчому рівні не встановлено обов'язку щодо, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті.
Щодо питання третього
Зазначаємо, що технічне завдання, яке викладено у додатку №2 до тендерної
документації до закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ)
Ташинської гімназії Березанської селищної ради за адресою: Миколаївська область,
Миколаївський район,с. Ташине, вул.. Садова, 49 (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні
роботи та поточний ремонт)» відповідає умовам, зазначеним у п. 3 ч. 2 ст. 22 та ст. 23
Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме містить повну та
вичерпну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики
предмета закупівлі, має технічну специфікацію з переліком та кількістю у відповідних
одиницях виміру робіт, матеріалів та устаткування з необхідним описом технічних,
функціональних та якісних характеристик, з урахуванням вимог, визначених частиною
четвертою статті 5 Закону.
Перелік робіт, матеріалів та устаткування, необхідних для виконання робіт за
предметом закупівлі, є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся
замовником і учасниками, про що також свідчить те, що запитань збоку учасників
стосовно технічної специфікації не було, і, як результат, 4 з 5 учасників розрахували та
надали свої цінові пропозиції (договірні ціни) у складі своїх тендерних пропозицій.
Учасник закупівлі, який за підсумками аукціону надав найнижчу ціну, розрахунок своєї
цінової пропозиції не робив або з якихось причин не завантажив її у складі своєї тендерної
пропозиції, тому не зміг її підтвердити, отже був дискваліфікований.
Посилання на обов’язок замовника враховувати п. 5.1 Кошторисних норм
України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом
Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 (далі –
Настанова) при формуванні технічного завдання ні у Законі України «Про публічні
закупівлі», ні в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для
замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії
правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення
або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022
№ 1178 (із змінами), якими ми, як замовник, першочергово зобов’язані керуватися,
немає.
Що стосується інформації, визначеної у п. 5.1. Настанови стосовно того, що для
розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник
надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну
документацію, зазначаємо, що нами у складі тендерної документації у додатку №2 надана
відомість обсягів робіт, а також необхідні матеріальні ресурси та устаткування, які і
є складовою відомості ресурсів. Отже, опублікований у технічному завданні документ з
інформацією, яка включає в себе відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до них
(робіт). Для зручності надаємо файл «Специфікація до технічного завдання.pdf» (додаток 3), в якому зеленим кольором окремо зазначені саме матеріальні ресурси та устаткування, окрім самих робіт, що розраховані та затверджені у складі проектної документації, яка пройшла державну експертизу та отримала за її результатами позитивний експертний звіт.
У зв’язку із тим, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі»: моніторинг
процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних
закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та
протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних
закупівель, зазначаємо, що Замовник здійснює свою діяльність на підставі та в рамках
Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення
публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом
України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в
Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених
постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), а тому
підстави для виявлення порушень під час проведення моніторингу закупівлі – ВІДСУТНІ.
Додатки:
Додаток 1. Рішення Березанської селищної ради №1 від 25.07.2024 «Про затвердження проектно-кошторисної документації»
Додаток 2. Експертний звіт, реєстраційний номер ЕХ01:5361-0631-5835-1305
Додаток 3.Специфікація до технічного завдання
Номер:
a48129dc2c1543a49456cdc1d661fe7d
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
10.10.2024 16:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) Ташинської гімназії Березанської селищної ради за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район, с. Ташине, вул. Садова, 49 за кодом CPV за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-009525-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні документів (інформації, пояснення):
Пропоную надати кошторисну частину проектної документації за робочим проектом «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) Ташинської гімназії Березанської селищної ради за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район, с. Ташине, вул. Садова, 49», в тому числі: локальні кошториси та відомість ресурсів до відповідних кошторисів та кошторисних розрахунків.
Документи, інформацію, пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f5b10e1ecd824d61a5cb02a3d293f2a6
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
14.10.2024 14:45
Опис:
У своїх поясненнях від 10.10.2024 року ми надавали інформацію стосовно реєстраційного номеру експертизи проекту, яка міститься у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (ЄДЕССБ). Відомості, що містяться в електронній системі, є відкритими і загальнодоступними при наявності відповідного реєстраційного номеру. Для зручності у додатках до відповіді надаємо кошторисну документацію у форматі .pdf та програмний файл з розширенням .ibs, які ми завантажили з ЄДЕССБ, та яка містить всі кошторисні розрахунки, включаючи ті, які ви запитуєте у своєму запиті.
Згідно з конструктивними рішеннями за робочим проектом на Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) Ташинської гімназії Березанської селищної ради за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район, с. Ташине, вул. Садова, 49 передбачено, що зовнішні стіни та перекриття – це монолітні залізобетонні модулі заводського виготовлення «Варта-2а» ТОВ «Індустрія ЛВ» товщиною 330 мм та, відповідно, торцеві монолітні залізобетонні модулі заводського виготовлення «Варта-2а» ТОВ «Індустрія ЛВ» товщиною 330мм, які мають відповідні сертифікати та пройшли випробування на ударну хвилю 100 кПа і більше. Нижче приведена інформація з робочого проекту.
При розробці технічного завдання до тендерної документації, відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», нами було вирішено не надавати посилання на конкретний виріб конкретного виробника, а зазначити геометричні розміри та матеріал виготовлення, тобто технічні характеристики даних модулів для укриття. Так, відповідно до додатку №2 до тендерної документації, у разі надання еквіваленту, учасник в тендерній пропозиції (технічній частині) повинен зазначити запропонований еквівалент та його технічні характеристики в разі, якщо такі визначені тендерною документацією.
Залізобетонні модулі «Варта 2а» виробника ТОВ «Індустрія ЛВ», які використовувались як основа для прорахунку зовнішніх та внутрішніх будівельних робіт, а також для розміщення необхідних меблів та обладнання мають конкретні геометричні розміри, відповідно до яких і здійснювався підрахунок необхідних обсягів робіт по даному об’єкту в цілому. Тому без зазначення технічних характеристик залізобетонних модулів, які ми визначили у тендерній документації відповідно до робочого проекту, ми не могли би виставити вимогу щодо невідповідності в даній частині за умови, що учасник надавав би у розрахунку своєї цінової пропозиції еквівалент без визначених габаритних розмірів. У разі, якщо запропонований еквівалент мав би відмінні габаритні розміри, ми змушені були би прийняти його та змінювати проектні рішення, так як обсяги робіт змінилися, що тягне за собою затягування процесу будівництва, коригування проекту та додаткові витрати на це.
Отже, технічне завдання до закупівлі робіт «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) Ташинської гімназії Березанської селищної ради за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район,с. Ташине, вул.. Садова, 49 (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» було надано у повній відповідності до проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримала позитивний звіт. Наданих файлів та інформації цілком достатньо для підтвердження цього факту.
Номер:
96296652755747bb8cc83cd5e4c9d7e3
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
14.10.2024 16:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) Ташинської гімназії Березанської селищної ради за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район, с. Ташине, вул. Садова, 49 за кодом CPV за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-009525-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні документів (інформації, пояснення):
У відповіді на запит від 14.10.2024 не надано, зокрема відомість ресурсів до відповідних кошторисів та кошторисних розрахунків.
У зв’язку з зазначеним, просимо надати відомість ресурсів до кошторисів та кошторисних розрахунків (у форматі pdf, doc, або в іншому доступному форматі).
Документи (інформацію, пояснення) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3c3fd582d3a3417ba8f74461e902e2db
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
15.10.2024 12:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) Ташинської гімназії Березанської селищної ради за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район, с. Ташине, вул. Садова, 49 за кодом CPV за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-009525-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів)):
Згідно пункту 1.1 додатку 1 до тендерної документації Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям повинен надати, зокрема: «Довідку що містить інформацію про обладнання та матеріально-технічну базу, яку учасник буде використовувати при виконанні робіт за формою Таблиці 1».
«На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном (копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/машини, копію договору оренди або договору надання послуг, який є діючим, тощо.) Договори оренди, договори надання послуг тощо повинні бути дійсними на момент подання пропозиції. Договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально».
Учасником ТОВ «ЮЖФАСАД» у складі тендерної пропозиції надано підсумкову відомість ресурсів (файл «Кошторис 1ч.pdf»), в якій зазначено, що для виконання робіт будуть використовуватися автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт, автомобілі бортові, вантажопідйомність 8 т, бульдозери, потужність 59 кВт, екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3, котки дорожні причіпні кулачкові, маса 8 т, котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т, крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т, машини бурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5 м, навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т.
Разом з тим, учасником ТОВ «ЮЖФАСАД» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 21.08.2024 № 2/21.08 (файл «МТБ.pdf»), в якій відсутні вищезазначені машини і механізми. Також, наразі не виявлено документів на підтвердження права власності власності/володіння/користування тощо на техніку, зазначену в попередньому абзаці (копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/машини, копію договору оренди або договору надання послуг, який є діючим, тощо).
Враховуючи вищевикладене, пропоную пояснити яким чином та на підставі яких документів (зазначити назву файлу) Замовником встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЮЖФАСАД» відповідає кваліфікаційному критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3d1eb8a978434da6af97fd8cf35208a3
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
18.10.2024 08:22
Опис:
Повідомляємо, що прямої вимоги щодо зазначення у довідці, що містить інформацію про
обладнання та матеріально-технічну базу, яку учасник буде використовувати при
виконанні робіт за формою Таблиці 1 пп. 1.1.1 п. 1.1 ч. 1 Додатку 1 до тендерної
документації відповідних будівельних машин та механізмів, зазначених у розділі ІІ
підсумкової відомості ресурсів у тендерній документації не було.
В умовах тендерної документації не було зазначено обов’язку учасників надавати
документи на підтвердження права власності власності/володіння/користування тощо на
техніку, зазначену у розділі ІІ підсумкової відомості ресурсів при розрахунку ціни своєї
тендерної пропозиції або якоїсь конкретної техніки (будівельної машини/механізму).
Крім того, у довідці, що надана Учасником за встановленою вище формою (файл під
назвою «МТБ.pdf») вказано, що учасник гарантує у разі своєї перемоги та укладанням
договору, техніку яка відсутня та необхідна для виконання робіт за предметом закупівлі
придбати або взяти в оренду, отже вимога, зазначена у ч. 1 п. 1.1. додатку 1 до тендерної
документації щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасником
виконана.
Номер:
546471ebf7bd440e96bb704dd6ed8d80
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
16.10.2024 14:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) Ташинської гімназії Березанської селищної ради за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район, с. Ташине, вул. Садова, 49 за кодом CPV за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-009525-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів)):
Згідно пункту 5.10 додатку № 1 та додатку № 2 до тендерної документації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасник надає «дозвіл (дозволи)/декларації/інші дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, виданих Учаснику уповноваженим на це органом у відповідності до постанови КМУ від 26.10.2011р. № 1107 (зі змінами) з наступним переліком:
- монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин;
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
-зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні та паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я».
Учасником ТОВ «ЮЖФАСАД» у складі тендерної пропозиції надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (файл «Декларації МТБ.pdf»), якою підтверджено відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки:
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо);
- верхолазні роботи та промисловий альпінізм;
- зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні та паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я;
- застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі перхлорвінілових і бакелітових матеріалів.
Враховуючи вищевикладене, пропоную пояснити яким чином учасником ТОВ «ЮЖФАСАД» підтверджено наявність дозвільних документів на виконання робіт з монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
06089d3297244e9792345828cf651cbe
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
21.10.2024 10:49
Опис:
Учасником ТОВ "ЮЖФАСАД" у складі своєї тендерної пропозиції надано той самий файл "Декларації МТБ.pdf", в якому Декларацією відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці № ДК357/ПД-24 від 03.05.2024 року підтверджено відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки:
Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо);
Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою;
Будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд, не пов’язаних з видобутком корисних копалин;
Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів;
Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин.
Номер:
e4ecea6352db4235aa1b3b837baf08b0
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
16.10.2024 17:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) Ташинської гімназії Березанської селищної ради за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район, с. Ташине, вул. Садова, 49 за кодом CPV за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-009525-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів)):
Згідно пункту 11.7.1 Державних будівельних норм України В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту», затверджених наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 10.08.2023 № 702 (далі – ДБН В.2.2-5:2023), захисні споруди та СПП призначення мають забезпечуватися системами зв’язку та оповіщення, що дозволяють забезпечити надійний зв'язок з органами управління з питань цивільного захисту центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, місцевих органів та підрозділів ДСНС із застосуванням електронних комунікацій, зокрема радіозв’язку. Захисні споруди та СПП також мають забезпечуватися сигнально-гучномовними пристроями, що мають сповіщати населення у межах радіусу збору навколо таких споруд про небезпеку та необхідність прибути до захисної споруди та СПП. Захисні споруди та СПП мають бути забезпечені доступом до мережі Інтернет, в тому числі безпроводовим Інтернетом, який має проєктуватися для покриття всієї території захисної споруди цивільного або СПП захисту шляхом розміщення точок Wi-Fi.
1. Пропоную пояснити причини відсутності в технічному завданні вимог щодо забезпечення захисної споруди вищезазначеними системами.
2. Пропоную пояснити, як Замовник планує вирішити питання забезпечення захисної споруди системами зв’язку та оповіщення?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
600d39adbba44234994f5327390608bb
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
21.10.2024 10:57
Опис:
1. Причиною відсутності у технічному завданні відсутності в технічному завданні вимог щодо влаштування в укртті системам зв’язку та оповіщення, що дозволяють забезпечити надійний зв'язок з органами управління з питань цивільного захисту центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, місцевих органів та підрозділів ДСНС із застосуванням електронних комунікацій, зокрема радіозв’язку, сигнально-гучномовними пристроями, що мають сповіщати населення у межах радіусу збору навколо таких споруд про небезпеку та необхідність прибути до захисної споруди та СПП. а також доступу до мережі Інтернет, в тому числі безпроводового Інтернетом, який має проєктуватися для покриття всієї території захисної споруди цивільного або СПП захисту шляхом розміщення точок Wi-Fi, є відстність зазначених систем в проектно-кошторисній документаці, яка пройшла державну експертизу.
2. Питання забезпечення захисної споруди системами зв’язку та оповіщеннябуде вирішене після внесення відповідних змін до проектно-кошторисної документації
Номер:
33171a1d2118415f85454b8f6746df53
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
21.10.2024 17:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) Ташинської гімназії Березанської селищної ради за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район, с. Ташине, вул. Садова, 49 за кодом CPV за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-009525-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів)):
Відповідно до пункту 23 групи А додатку 2 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, такий вид робіт підвищеної небезпеки, як монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин виконуються на підставі дозволу.
Пропоную пояснити причини невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЮЖФАСАД» у зв’язку з відсутністю у складі тендерної пропозиції вищевказаного дозволу.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5e74a9c7f81746ccb62eb182d3a6ae23
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
24.10.2024 14:00
Опис:
Пунктом 5.10 додатку 1 до тендерної документації вимагалось: "Для виконання робіт
Учасник надає дозвіл (дозволи)/декларації/інші дозвільні документи на виконання робіт
підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної
небезпеки та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально - технічної бази
вимогам законодавства з охорони праці, виданих Учаснику уповноваженим на це органом
у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (зі змінами) з наступним
переліком:
- монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та
зміцнення їх аварійних частин;
- ........."
Відповідно до п. 2 ч. 1 Постанови Кабінету Міністрів України № 357 від 24 березня 2022
року "Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування)
машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану" :
2) на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах
4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання
робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів,
устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 84, ст. 3077;
2021 р., № 13, ст. 543), виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-
технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Тобто такий вид робіт
підвищеної небезпеки, як монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд,
а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, зазначений у пункту 23 групи
А додатку 2 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на
експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 на
період воєнного стану виконується на підставі декларації відповідності матеріально-
технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Переможцем закупівлі ТОВ "ЮЖФАСАД" надана декларація відповідності матеріально-
технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці № ДК357/ПД-24 від
03.05.2024 року, завантажена файлом «Декларації МТБ.pdf» та яка міститься у
відкритому реєстрі. Даною Декларацією підтверджено відповідність матеріально-
технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та
промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки, як монтаж,
демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та
зміцнення їх аварійних частин, що зазначені у п. 23 група А додатку 2 Порядку видачі
дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування)
машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою
Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107.
Отже, вимога, зазначена вище була виконана Переможцем.
Для зручності прикріплюємо файл декларація відповідності матеріально-технічної бази
вимогам законодавства з питань охорони праці групи А ТОВ «ЮЖФАСАД» №
ДК357/ПД-24 від 03.05.2024 року, яка містить у підтвердженому переліку такий вид робіт
підвищеної небезпеки, як монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд,
а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, зазначений у п. 23 група А
додатку 2 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на
експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 у
відповідності до п. 2 ч. 1 Постанови Кабінету Міністрів України № 357 від 24 березня
2022 року.
Номер:
c005da56de2c4c0f90268259b2951580
Назва:
Доповнення до поояснень
Дата опублікування:
24.10.2024 17:12
Опис:
В доповнення до нашої відповіді від 18 жовтня о 08:22 на запит від 15 жовтня о 12:11 стосовно підтвердження будівельних машин згідно з п.1.1. додатку 1 тендерної документації, які зазначені у розділі ІІ підсумкової відомості ресурсів, що завантажена у складі тендерної пропозиції Переможця закупівлі ТОВ «ЮЖФАСАД» та міститься у файлі «Кошторис 1ч.pdf» повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 5 розділу III тендерної документації визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Відповідно до Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Учасник на підтвердження його відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, надає Довідку, що містить інформацію про обладнання та матеріально- технічну базу, яку учасник буде використовувати при виконанні робіт за формою Таблиці 1.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном (копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/машини, копію договору оренди або договору надання послуг, який є діючим, тощо.) Договори оренди, договори надання послуг тощо повинні бути дійсними на момент подання пропозиції. Договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
Учасником ТОВ «ЮЖФАСАД» на виконання вимог тендерної документації були надані Довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази № 2/21.08 від 21.08.2024 та відповідні документи, якими було підтверджено наявність у ТОВ «ЮЖФАСАД» права власності та користування на кожний об’єкт матеріально-технічної бази, зазначений у довідці (завантажений файл «МТБ.pdf).
Крім того, у вищевказаній довідці вказано, що учасник гарантує у разі своєї перемоги та укладання договору, техніку яка відсутня та необхідна для виконання робіт за предметом закупівлі придбати або взяти в оренду.
Пунктом 18 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначається вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Тобто обов’язковим для Учасника під час подання тендерної пропозиції є зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі більшому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було проаналізовано договірну ціну, надану Учасником, та було встановлено, що вартість залучення будівельних машин, які є предметом запиту, становить близько 1% від вартості договору про закупівлі, а отже це не тягне за собою обов’язку для Учасника зазначення у його тендерній пропозиції інформації щодо суб’єктів господарювання, будівельні машини яких залучаються або будуть у майбутньому залучатися Переможцем закупівлі ТОВ «ЮЖФАСАД» до виконання робіт, які були предметом цієї закупівлі.
Відповідно абзацу 2 пункту 17 Особливостей переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Укладанню договору після визначення Учасника Переможцем процедури закупівлі зазвичай передує етап підготовки договору до підпису (надання Переможцем відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, договірної ціни у паперовому форматі тощо). Під час цього етапу Замовником було поставлено питання перед Переможцем закупівлі ТОВ «ЮЖФАСАД», яким чином Переможець буде виконувати роботи, які потребують використання будівельних машин, які є предметом запиту.
Від Переможця закупівлі ТОВ «ЮЖФАСАД» Замовником була отримана відповідь, що ТОВ «ЮЖФАСАД» планує залучати відповідну техніку субпідрядників/співвиконавців.
Так, після укладання Договору за результатами проведення цієї закупівлі № 449 від
01.10.2024 ТОВ «ЮЖФАСАД» було надано Замовнику відповідні договори з ВККП «ВЄЛЄС» та ТОВ «ДОРОЖНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ДОРСЕРВІС», що підтведжують наявність у ТОВ «ЮЖФАСАД» права на користування будівельними машинами, які зазначені у розділі ІІ підсумкової відомості ресурсів, що завантажена у складі тендерної пропозиції Переможця закупівлі ТОВ «ЮЖФАСАД» та міститься у файлі «Кошторис 1ч.pdf». Відповідні договори були укладені ТОВ «ЮЖФАСАД» після визначення ТОВ «ЮЖФАСАД» переможцем закупівлі, що є підтвердженням гарантії, зазначеної Учасником у Довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази № 2/21.08 від 21.08.2024 (договори додаються до цього пояснення).
Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «ЮЖФАСАД» повністю відповідає вимогам закону та вимогам, що встановлені у тендерній документації.