-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги у сфері охорони здоров’я різні (85145000-7 - Послуги медичних лабораторій): Визначення сумарних антитіл M, G до вірусу гепатиту С Визначення поверхневого антигена гепатиту В (HBsAg ) Визначення білка РАРР-А Визначення вільного β-хоріонічного гонадотропіну (βХГЧ) Визначення гормону хоріонічного гонадотропіну (ХГЧ) Визначення альфетопротеїну Визначення альфетопротеїну
Завершена
842 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 212.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 212.00 UAH
Номер:
b01d56f0c6fb476788f8e9afbbbd23fd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-28-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.10.2024 00:00
Період моніторингу:
28.10.2024 17:07 - 19.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.10.2024 Одеса № 217
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 28.10.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 28.10.2024 № 217
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
20 UA-2024-08-07-007056-a 07.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлені порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу третього пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, стану виконання рішення Комісії, як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом розміщення інформації про закупівлю відповідно до вимог Особливостей, складання ТД у відповідності до вимог Закону з урахуванням Особливостей, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 1» Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 07.08.2024 № 144), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Сінево Україна» (далі – ТОВ «Сінево Україна»), товариства з обмеженою відповідальністю «Малікс-Мєд», товариства з обмеженою відповідальністю «МЛ «Діла», вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Сінево Україна», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 20.08.2024 № 151, від 30.09.2024 № 164, від 04.10.2024 № 167, від 09.10.2024 № 170, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 09.10.2024 в електронній системі закупівель, договір від 18.10.2024 № 148, рішення Комісії як органу оскарження від 05.09.2024 № 14915-р/пк-пз, пояснення та документи, отримані 11.11.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду органу оскарження, не здійснювався.
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено.
Відповідно до пункту 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до абзацу третього пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок
№ 1082), під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Так, в оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено предмет закупівлі
ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні; назви номенклатурних позицій предмета закупівлі – Визначення сумарних антитіл M, G до вірусу гепатиту С, Визначення поверхневого антигена гепатиту В (HBsAg), Визначення білка РАРР-А, Визначення вільного β-хоріонічного гонадотропіну (βХГЧ), Визначення гормону хоріонічного гонадотропіну (ХГЧ), Визначення альфетопротеїну, Визначення естріолу; код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назвам номенклатурних позицій предмета закупівлі – ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні.
Проте на порушення пункту 24 Особливостей та абзацу третього пункту 14 Порядку № 1082 Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав коди товарів, визначені згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідають назвам номенклатурних позицій предмета закупівлі, а саме: «Визначення сумарних антитіл M, G до вірусу гепатиту С», «Визначення поверхневого антигена гепатиту В (HBsAg)», «Визначення білка РАРР-А», «Визначення вільного β-хоріонічного гонадотропіну (βХГЧ)», «Визначення гормону хоріонічного гонадотропіну (ХГЧ)», «Визначення альфетопротеїну», «Визначення естріолу» становлять код «ДК 021:2015: 85145000-7 - Послуги медичних лабораторій».
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається у тому числі вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт або послуг.
Замовником у пункті 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначено, що інформація про субпідрядника/співвиконавця не вимагається.
Враховуючи, що предметом закупівлі є послуги, Замовником у ТД не вказано вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, чим не дотримано вимоги пункту 18 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
13.11.2024 11:29 - 28.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.11.2024 11:29
Запити/Пояснення
Номер:
54563b1343914b1ea7f027f22ba77f6f
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
06.11.2024 14:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0ae5a073397a4ff897397d57f5ba9fd9
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на запит Держаудитслужби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-08-07-007056-a- по предмету: «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні»
Дата опублікування:
11.11.2024 15:54
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 1" Одеської міської ради (надалі по тексу – Замовник) детально розглянуло Ваш запит (Запит Держаудитслужби України - 06.11.2024 року 14:59), керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі – Закон), з урахуванням особливостей визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року зі змінами (надалі – Постанова №1178), повідомляє наступне:
При здійсненні закупівлі по предмету: «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні» Уповноваженою особою було залучено фахівців, які відповідають за подальше використання послуг, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Основними методами визначення очікуваної вартості предмету закупівлі були метод порівняння ринкових цін та метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель.
Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі заявки на придбання товарів/послуг на 2024 рік. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу закладу та особливості лікування пацієнтів лікарні. Закупівлі Замовником здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту при наданні послуг, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах Виконавців відповідних послуг, спеціалізованих майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro» і т.д.
Уповноважена особа, розрахувавши середню очікувану вартість предмета закупівлі (Додаток № 1), та порівнявши ії із закупівельною ціною на послуги минулого періоду
Джерело: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-24-011519-a
( Договір № 309/90 від 21.05.2024 року з ДУ "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" ( 38477737 ) прийняла рішення, щодо закупівлі послуг з найбільш вигідною ціновою пропозицією яку і було оголошено в процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-08-07-007056-a.
Під час визначення технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та його характеристик Замовником вжито вичерпні заходи щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників закупівлі. Незаперечним фактом цього є Результати аукціону, з наданням пропозицій від чотирьох Учасників відкритих торгів, з урахуванням особливостей визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року зі змінами.
Додатки до Відповіді замовника на запит:
Додаток №1 –Таблиця порівняльна визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.