-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 38430000-8 Детектори та аналізатори (Науково-дослідні комплекси газової хроматографії для фізико-хімічних досліджень)
Категорія замовника: пункт 3 частина 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 08130, Київська область, Бучанський район, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, 4. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою
Завершена
16 573 993.30
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 82 869.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 82 869.97 UAH
Номер:
ff0f9854fb8848dc871c4a7bbd955a19
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-11-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2024 00:00
Період моніторингу:
11.11.2024 15:34 - 03.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.11.2024
№ 77-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.11.2024 № 77-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2024-08-06-008731-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ), своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Державного науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 06.08.2024, тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «СОК ТРЕЙД», тендерна пропозиція переможця товариства з обмеженою відповідальністю «АЛТ Україна ЛТД», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.08.2024, від 18.09.2024, від 19.09.2024, від 26.09.2024 та від 27.09.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 27.09.2024, рішення Комісії АМКУ від 09.09.2024 № 14993-р/пк-пз, договір про закупівлю від 10.10.2024 № 123-24, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 18.11.2024, інформація з власного веб-сайту за посиланням: https://dndekc.mvs.gov.ua/wp-content/uploads/2024/08/%D0%9E%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-06.08.24.docx.
Моніторинг процедури закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
22.11.2024 16:24 - 28.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.11.2024 16:24
Запити/Пояснення
Номер:
4ca6d3d02b0a4de9a38ef806df97963f
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
13.11.2024 16:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Детектори та аналізатори» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-06-008731-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛТ Україна ЛТД» на відповідність тендерній документації Державного науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7ab6977382d84ab3b922584c1ea5a091
Назва:
На виконання запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ) від 13.11.2024
Дата опублікування:
18.11.2024 17:10
Опис:
Про надання пояснень
Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр України (далі- ДНДЕКЦ МВС, Замовник) відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про пуб-лічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, надає наступні пояснення (інформацію, документи) в рамках моніторингу UA-M-2024-11-11-000028 процедури закупівлі за предметом: «Код ДК 021:2015 38430000-8 Детектори та аналізатори (Науково-дослідні комплекси газової хроматографії для фізико-хімічних досліджень)», ID: UA-2024-08-06-008731-a.
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предме-та закупівлі та визначення очікуваної вартості закупівлі
До установ Експертної служби МВС України надходять постанови про призначення судових експертиз, вирішення питань яких передбачає дослідження вибухових речовин, твердого палива ракет, нафтопродуктів і пально-мастильних матеріалів, спиртовмісних сумішей, наркотичних засобів, зокрема й у кримінальних провадженнях, що порушені в умовах воєнного стану внаслідок збройної агресії російської федерації проти України. Дослі-дження таких речовин передбачає застосування, у тому числі, методу газової хроматографії. Існує потреба в дооснащенні установ Експертної служби МВС науково-дослідними компле-ксами газової хроматографії для фізико-хімічних досліджень.
З урахування зазначеного та з метою виконання завдань покладених на Експертну службу МВС було здійснено закупівлю п’яти комплектів Науково-дослідних комплексів газової хроматографії для фізико-хімічних досліджень.
Очікувана ціна одного комплекту була розрахована як середньоарифметичне значен-ня з наступних пропозицій:
пропозиція ТОВ «АЛТ Україна Лтд» - 3 233 000,00 грн,
пропозиція ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» – 3 298 980,00 грн,
пропозиція ТОВ «Інтегрейтед Медікал Груп» – 3 412 416,00 грн,
(3 233 000,00 + 3 298 980,00 + 3 412 416,00) / 3 = 3 314 798,66 грн.
Очікувана вартість п’яти таких комплектів становила 16 573 993,30 грн.
Очікувана ціна одиниці товару розраховувалась відповідно до підпункту 2 пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвер-дженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Украї-ни 18.02.2020 № 275.
Очікувана вартість закупівлі відповідає розміру бюджетного призначення (Держав-ною казначейською службою взяті зобов’язання за укладеним договором).
Всі комерційні пропозиції надійшли на офіційну електронну пошту ДНДЕКЦ МВС dndekc@mvs.gov.ua.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту ДНДЕКЦ МВС, на якому розміщені обґру-нтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікува-ної вартості предмета закупівлі
https://dndekc.mvs.gov.ua/wp-content/uploads/2024/08/%D0%9E%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-06.08.24.docx
Щодо формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛТ Україна ЛТД»
Встановлено факт формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛТ Україна ЛТД», протокол Уповноваженої особи додається.
Додатки:
1. Пропозиція ТОВ «АЛТ Україна Лтд» на 1 арк.
2. Роздруківка з електронної пошти ДНДЕКЦ МВС dndekc@mvs.gov.ua про надходження пропозиції від ТОВ «АЛТ Україна Лтд» в середу 17.07.2024 16:59 на 1 арк.
3. Пропозиція ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» на 1 арк.
4. Роздруківка з електронної пошти ДНДЕКЦ МВС dndekc@mvs.gov.ua про надходження пропозиції від ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» в четвер 18.07.2024 16:03 на 1 арк.
5. Пропозиція ТОВ «Інтегрейтед Медікал Груп» на 1 арк.
6. Роздруківка з електронної пошти ДНДЕКЦ МВС dndekc@mvs.gov.ua про надходження пропозиції від ТОВ «Інтегрейтед Медікал Груп» в четвер 18.07.2024 12:11 на 1 арк.
7. Протокол Уповноваженої особи про визначення формальних помилок у тендерній пропо-зиції ТОВ "АЛТ Україна ЛТД" на 3 арк.