• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ЦЗВ-24Т_263_ВО: Емаль двокомпонентна, грунт, затверджувач (44810000-1 – фарби).

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Торги не відбулися

26 797 958.40 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 133 989.79 UAH
Номер: ce3cdcb805544f0b9147006367694da5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-12-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.11.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 12.11.2024 17:13 - 04.12.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.11.2024 №94-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 23 жовтня 2024 року №003100-18/13263-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 12.11.2024 №94-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3.UA-2024-08-01-008829-a 01.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, повноти виконання рішень Комісії АМКУ – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції, чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), повноти виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 03 вересня 2024 року, із внесеними змінами, звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 04, 05, 07, 08, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 21, 23, 29, 31 серпня 2024 року, відповіді Замовника від 07, 08, 09, 14, 15, 16, 19, 20, 23, 26, 30 серпня 2024 року та 03 вересня 2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, скарги до процедури UA-2024-08-01-008829-a.c1, UA-2024-08-01-008829-a.c2, UA-2024-08-01-008829-a.b3, UA-2024-08-01-008829-a.a4, UA-2024-08-01-008829-a.c5, рішення Комісії АМКУ від 25 вересня 2024 року №15802-р/пк-пз та №15795-р/пк-пз від 04 жовтня 2024 року №16321-р/пк-пз та №16318-р/пк-пз, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 18 вересня 2024 року №263_24_ВО, від 25 жовтня 2024 року №263_24_ВО, від 08 листопада 2024 року №263_24_ВО, від 22 листопада 2024 року №18762-р/пк-пз, №18760-р/пк-пз, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 18 вересня 2024 року №263_24_ВО, від 25 жовтня 2024 року №263_24_ВО, від 08 листопада 2024 року №263_24_ВО, від 29 листопада №263_24_ВО та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 18 листопада 2024 року через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 29.11.2024 14:43 - 05.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.11.2024 14:43

Запити/Пояснення