• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Дорожня сіль

Завершена

16 296 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 81 480.00 UAH
Номер: 42c7f0613d844d17be92a8b00911f90f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-10-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.10.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.10.2024 11:39 - 31.10.2024 23:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.10.2024 № 274 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 41 UA-2024-08-01-001179-a 01.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 50) 271-80-98, bekirova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИП І КО», ТОВ «ТОРГОВА СОЛЯНА КОМПАНІЯ», ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» та ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи ШЕУ Святошинського району від 15 липня 2024 року № 60-07/24-1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИП І КО» (далі – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИП І КО»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА СОЛЯНА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «ТОРГОВА СОЛЯНА КОМПАНІЯ»), товариства з обмеженою відповідальністю «СОЛТ ІНДАСТРІ» (далі – ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» (далі – ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА»), протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей до 17 серпня 2024 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16 серпня 2024 року № 60-07/24-5, протокол уповноваженої особи від 19 серпня 2024 року № 60-07/24-7, протокол уповноваженої особи від 21 серпня 2024 року № 60-07/24-8, вимогу про усунення невідповідностей до 27 серпня 2024 року, протокол уповноваженої особи від 28 серпня 2024 року № 60-07/24-10, вимогу про усунення невідповідностей до 30 серпня 2024 року, протокол уповноваженої особи розгляду тендерних пропозицій від 02 вересня 2024 року № 60-07/24-13, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 02 вересня 2024 року, договір від 01 жовтня 2024 року № 60-07/24-16 на суму 15 437 040,00 грн з ПДВ (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 02 жовтня 2024 року №1, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 16 жовтня 2024 року через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 01.11.2024 15:01 - 07.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 01.11.2024 15:01

Запити/Пояснення