-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Дорожня сіль
Завершена
16 296 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 81 480.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 81 480.00 UAH
Номер:
42c7f0613d844d17be92a8b00911f90f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-10-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.10.2024 00:00
Період моніторингу:
10.10.2024 11:39 - 31.10.2024 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2024-08-01-001179-a 01.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИП І КО», ТОВ «ТОРГОВА СОЛЯНА КОМПАНІЯ», ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» та ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи ШЕУ Святошинського району від 15 липня 2024 року № 60-07/24-1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИП І КО» (далі – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИП І КО»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА СОЛЯНА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «ТОРГОВА СОЛЯНА КОМПАНІЯ»), товариства з обмеженою відповідальністю «СОЛТ ІНДАСТРІ» (далі – ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» (далі – ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА»), протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей до 17 серпня 2024 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16 серпня 2024 року № 60-07/24-5, протокол уповноваженої особи від 19 серпня 2024 року № 60-07/24-7, протокол уповноваженої особи від 21 серпня 2024 року № 60-07/24-8, вимогу про усунення невідповідностей до 27 серпня 2024 року, протокол уповноваженої особи від 28 серпня 2024 року № 60-07/24-10, вимогу про усунення невідповідностей до 30 серпня 2024 року, протокол уповноваженої особи розгляду тендерних пропозицій від 02 вересня 2024 року № 60-07/24-13, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 02 вересня 2024 року, договір від 01 жовтня 2024 року № 60-07/24-16 на суму 15 437 040,00 грн з ПДВ (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 02 жовтня 2024 року №1, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 16 жовтня 2024 року через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
01.11.2024 15:01 - 07.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.11.2024 15:01
Запити/Пояснення
Номер:
d59abc92d84e4406858ffa1264bd6618
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.10.2024 11:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Дорожня сіль» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-01-001179-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтвердженої обґрунтованої необхідності щодо подовження строку для укладання договору від 01.10.2024 № 60-07/24-16.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 02.10.2024 № 1 до договору від 01.10.2024 № 60-07/24-16.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
82b041bc68434f9399e51745bf310e3a
Назва:
Пояснення Замовника на запит
Дата опублікування:
16.10.2024 15:17
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дорожня сіль» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-01-001179-a), проведеної Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва (далі – Замовник/ШЕУ Святошинського району), надаємо запитувані документи та повідомляємо наступне.
З приводу першого питання:
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» розміщувати запитувану Вами інформацію повинні: «4-1 Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Згідно з даними Фонду Державного Майна України останній є розпорядником Єдиного реєстру об’єктів державної власності (далі – Реєстр) та здійснює його формування та ведення відповідно до Закону України «Про управління об’єктами державної власності», постанов Уряду від 14.04.2004 № 467 «Про затвердження Положення про Єдиний реєстр об’єктів державної власності» (із змінами та доповненнями), від 30.11.2005 № 1121 «Про затвердження Методики проведення інвентаризації об’єктів державної власності» та інших нормативно-правових актів.
ШЕУ Святошинського району не обліковується в даному Реєстрі, оскільки має комунальну форму власності, а не державну. Також підприємство не являється розпорядником бюджетних коштів будь якого рівня, а відповідно до пункту 38 частини 2 Бюджетного Кодексу України є одержувачем бюджетних коштів.
Таким чином, обов’язок створення власного веб-сайту та розміщення на ньому інформації в порядку вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» у ШЕУ Святошинського району відсутній.
Порядок проведення процедури закупівлі її планування, розміщення оголошень та інформації про її проведення регламентується Законом України «Про публічні закупівлі», в якому не передбачено обов’язку Замовників розміщувати на окремому веб-сайті запитувану Вами інформацію.
Відповідно пункту 1 Розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», керівникам підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - підприємства, установи та організації), при проведенні закупівель товарів, робіт та послуг (далі - закупівлі) забезпечити надання до Головного управління внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) належним чином завірених копій документів та введення відповідної інформації до інформаційно-аналітичної системи "Закупівлі міста Києва", відповідно до вимог (етапів, форм, у терміни та у вигляді), що вказані у додатку 1 до цього розпорядження.
ШЕУ Святошинського району під час проведення закупівлі UA-2024-08-01-001179-a відповідно ДК 021:2015 — 34920000-2 – Дорожнє обладнання (Дорожня сіль) було дотримано всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також дотримано вимог місцевих органів влади, зокрема, Розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036.
Відповідно до вимог Розпорядження на сайті Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації, ШЕУ Святошинського району було розміщено інформацію про вказану закупівлю та розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Так, відповідно до Додатку 8 до Розпорядження Київського міського голови від 09.09.2024 № 819 «Про утримання автомобільних доріг і тротуарів у місті Києві в осінньо-зимовий період 2024-2025 років» планом заготівлі технологічних матеріалів для обробки дорожнього покриття в осінньо-зимовий період 2024-2025 років, що здійснюють ШЕУ та КП «Київавтошляхміст» передбачено, зокрема, наявність у ШЕУ Святошинського району солі у кількості 5,4 тис. т.
Враховуючи вищевикладене, у зв’язку з відсутністю достатньої кількості дорожньої солі у ШЕУ Святошинського району та наявністю потреби у протиожеледних матеріалах, у т.ч. дорожньої солі, для належного утримання автомобільних доріг та тротуарів у Святошинському районі м. Києва в осінньо-зимовий період 2024-2025 років, начальником дільниці прибирання та санітарного утримання шляхів та споруд на них було надано заявку на проведення закупівлі послуг (копія додається). Відповідно до наданої заявки було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Таким чином, у ШЕУ Святошинського району виникла потреба у проведенні закупівлі за предметом код національного класифікатора України за ДК 021:2015 — 34920000-2 – Дорожнє обладнання (Дорожня сіль).
У зв’язку з вищевикладеним, ШЕУ Святошинського району було отримано експертний висновок від 09.07.2024 № Ц-578 (копія додається), у якому було зазначено середню ринкову вартість дорожньої солі у розмірі 4 375,00 грн з ПДВ.
При цьому, Замовником було проведено моніторинг аналогічних закупівель по м. Києву, зокрема, закупівель за номерами ID: UA-2024-02-26-001309-a, UA-2024-04-16-00545-а, UA-2024-05-13-000678-a, UA-2024-05-29-010697-a, UA-2024-05-31-007849-a, UA-2024-05-27-012124-a.
Так, враховуючи вищезазначений моніторинг, відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, рекомендації Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), Замовником було проведено моніторинг цін на визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (копія додається) та визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
З приводу другого питання повідомляємо наступне.
02.09.2024 Замовником було акцептовану тендерну пропозицію учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» (далі – ТОВ «Євразійська Торговельна Група»/Переможець).
При цьому, у межах встановленого строку, 07.09.2024 учасником -
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "ГРАНДЕС"» було подано скаргу на рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір до Антимонопольного комітету України.
26.09.2024 через електронну систему закупівель було оприлюднено рішення Антимонопольного комітету України від 24.09.2024 № 15738-р/пк-пз (копія додається), яким відмовлено у задоволенні скарги учасника - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "ГРАНДЕС"».
Відповідно до пункту 67 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється.
Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною десятою статті 29 Закону і абзацом четвертим пункту 49 цих Особливостей.
Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Після прийняття органом оскарження за результатами розгляду скарги рішення про відмову в задоволенні скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду електронна система закупівель автоматично, не раніше ніж через два дні з дня розміщення такого рішення в електронній системі закупівель, визначає дату і час проведення електронного аукціону та розсилає повідомлення особам, які подали тендерні пропозиції.
Після прийняття органом оскарження за результатами розгляду скарги рішення про відмову в задоволенні скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду електронна система закупівель автоматично розкриває всю інформацію (крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей), зазначену в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформацію про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій), якщо відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Враховуючи вищевикладене, керуючись пунктом 67 Особливостей, у зв’язку з зупиненням перебігу строків, договір було укладено у межах, встановлених Особливостями, строків.
З приводу третього питання, зазначаємо наступне.
Керуючись пунктами 41, 43, 44 Особливостей, за результатами розгляду тендерних пропозицій закупівлі за номером ID: UA-2024-08-01-001179-a було визначено переможцем - ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА».
Пунктом 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Згідно з пунктом 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Враховуючи вищевикладене, з метою економії бюджетних коштів, Замовником було направлено лист від 06.09.2024 № 542 щодо можливості зміни ціни договору у бік зменшення разом з проектом додаткової угоди (копії додаються).
У відповідь на розгляд вищезазначеного листа Переможцем було направлено заповнену додаткову угоду (копії додаються).
Враховуючи вищевикладене, керуючись пунктами 17, 19, а також пунктами 12.2., 12.5, 12.6. проекту Договору, що є складовою тендерної пропозиції переможця, за взаємною згодою Сторін, було укладено додаткову угоду від 02.10.2024 № 1.