• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Автошини

Завершена

3 757 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 789.00 UAH
Номер: b6b969cef9024205beeae81f96570748
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-26-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.12.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 26.12.2024 17:09 - 17.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 26.12.2024 № 195 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 26.12.2024 № 195 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 11 UA-2024-07-31-001258-a 31.07.2024 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 909-93-02, n.v.kruhla@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 43, підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 01.11. 2024 № 393Т з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 05.08.2024 б/н, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Танчика Андрія Сергійовича (далі – ФОП Танчик А.С.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.10.2024 б/н, вимогу про усунення невідповідностей (повідомлення), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 22.10.2024, договір від 01.11.2024 № 393Т, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 31.12.2024 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 27.12.2024. Згідно із частиною дванадцятою статті 8 Закону №922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішеннях АМКУ від 18.09.2024 №15497-р/пк-пз та від 16.10.2024 №16960-р/пк-пз не здійснювався. Моніторингом установлено, що до складу повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 31 серпня 2024 року, оприлюднено в електронній системі закупівлі ФОП Танчику А.С., Замовником включено вимогу щодо надання договору про надання банківської гарантії та надання копії платіжного документу про внесення покриття згідно з договором про надання гарантії. Тоді, як пунктом 43 Особливостей встановлено виключення з переліку невідповідностей щодо випадків відсутності забезпечення та, якщо таке забезпечення вимагалось замовником, що суперечить пункту 43 Особливостей. Відповідно до пункту 16 форми 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено, якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір у складі тендерної пропозиції. Також у складі пропозиції необхідно надати копію платіжного документа (підписаного та скріпленого печаткою (штампом) банківської установи, яка видала гарантію) з зазначенням номеру банківської гарантії або договором до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією). Слід зазначити, що в документах тендерної пропозиції учасника ФОП Танчик А.С. відсутні договір про надання банківської гарантії та платіжна інструкція про внесення покриття згідно з договором про надання гарантії, що суперечить вимогам пункту 16 форми 2 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Проте, на порушення підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Танчик А.С., натомість протокольним рішенням від 22.10.2024 № б/н уповноваженою особою визначено вказаного учасника переможцем процедури закупівлі, з яким укладено договір від 01.11. 2024 № 393Т на суму 3 006 166,00 гривень.
Період усунення порушень: 10.01.2025 09:48 - 25.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.01.2025 09:48

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовна заява про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу закупівлі.
Дата публікації: 20.01.2025 09:25
Дата відкриття провадження: 22.01.2025 00:00
Номер відкриття провадження: 160/1312/25

Запити/Пояснення