-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Автошини
Завершена
3 757 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 789.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 789.00 UAH
Номер:
b6b969cef9024205beeae81f96570748
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-26-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.12.2024 00:00
Період моніторингу:
26.12.2024 17:09 - 17.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
26.12.2024 № 195
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 26.12.2024 № 195
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11 UA-2024-07-31-001258-a 31.07.2024 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 43, підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 01.11. 2024 № 393Т з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 05.08.2024 б/н, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Танчика Андрія Сергійовича (далі – ФОП Танчик А.С.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.10.2024 б/н, вимогу про усунення невідповідностей (повідомлення), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 22.10.2024, договір від 01.11.2024 № 393Т, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 31.12.2024 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 27.12.2024.
Згідно із частиною дванадцятою статті 8 Закону №922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішеннях АМКУ від 18.09.2024 №15497-р/пк-пз та від 16.10.2024 №16960-р/пк-пз не здійснювався.
Моніторингом установлено, що до складу повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 31 серпня 2024 року, оприлюднено в електронній системі закупівлі ФОП Танчику А.С., Замовником включено вимогу щодо надання договору про надання банківської гарантії та надання копії платіжного документу про внесення покриття згідно з договором про надання гарантії. Тоді, як пунктом 43 Особливостей встановлено виключення з переліку невідповідностей щодо випадків відсутності забезпечення та, якщо таке забезпечення вимагалось замовником, що суперечить пункту 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 16 форми 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено, якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір у складі тендерної пропозиції. Також у складі пропозиції необхідно надати копію платіжного документа (підписаного та скріпленого печаткою (штампом) банківської установи, яка видала гарантію) з зазначенням номеру банківської гарантії або договором до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією).
Слід зазначити, що в документах тендерної пропозиції учасника ФОП Танчик А.С. відсутні договір про надання банківської гарантії та платіжна інструкція про внесення покриття згідно з договором про надання гарантії, що суперечить вимогам пункту 16 форми 2 Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Проте, на порушення підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Танчик А.С., натомість протокольним рішенням від 22.10.2024 № б/н уповноваженою особою визначено вказаного учасника переможцем процедури закупівлі, з яким укладено договір від 01.11. 2024 № 393Т на суму 3 006 166,00 гривень.
Період усунення порушень:
10.01.2025 09:48 - 25.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.01.2025 09:48
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позовна заява про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу закупівлі.
Дата публікації:
20.01.2025 09:25
Дата відкриття провадження:
22.01.2025 00:00
Номер відкриття провадження:
160/1312/25
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
9a33e50907c349b3802a30c7444ee1c9
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
27.12.2024 10:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.01.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі виникла необхідність в отриманні пояснень.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7a5fe57463c14145b90b4907fa05e014
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
31.12.2024 10:58
Опис:
Обґрунтування розміру витрат здійснено на підставі запланованих надходжень коштів від господарської діяльності підприємства.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в додатку 3 тендерної документації та грунтувались на підставі виробничих потреб Замовника.
Очікувану вартість на придбання товару визначено на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 № 275 Замовником направлено 3 запити до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції (додається). Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де Ц - очікувана вартість Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів К – кількість запитів Очікувана вартість закупівлі становить: 3 757 800 грн.