-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Тверде паливо
Завершена
2 142 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 710.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 710.00 UAH
Номер:
d5ec390e961d475abcba302a99b1f4da
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-22-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.10.2024 00:00
Період моніторингу:
22.10.2024 13:31 - 12.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.10.2024 № 58-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 22.10.2024 № 58-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-07-31-000406-a 31.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення пункту 4-1 Постанови № 710 Замовником, як розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів).
За результатами питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час складання та затвердження тендерної документації встановлено порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, виконання рішення колегії АМКУ від 28.08.2024 №14454-р/пк-пз , своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на дотримання вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей, Постанови №710 та недопущення встановлених порушень в подальшому (зокрема, шляхом проведення навчань та роз’яснювальної роботи, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 09.07.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження) від 28.08.2024 № 14454-р/пк-пз , своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту Ясінянської селищної ради Рахівського району Закарпатської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 31 липня 2024 року №55; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ» (далі – ТОВ «РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ»); тендерну пропозицію Приватного підприємства «Сузір'я» (далі – ПП «Сузір'я»); тендерну пропозицію Приватного підприємства «Енергозахід» (далі – ПП «Енергозахід»); тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ПраймСелл» (далі – ТОВ «ПраймСелл»); повідомлення з вимогою про обґрунтування аномально низької ціни; обґрунтування аномально низької ціни ТОВ «РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ» до 10.08.2024; протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ» від 14.08.2024 року №60; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в тендерній пропозиції ПП «Сузір'я» до 17 серпня 2024 року; обґрунтування аномально низької ціни ТОВ «РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ» до 07.09.2024; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ» від 09.09.2024 року №64; повідомлення про намір укласти договір від 09.09.2024 року; рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.08.2024 № 14454-р/пк-пз , договір про закупівлю від 01.10.2024 №226; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 22 та 24 жовтня 2024 року.
Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації, джерелом фінансування закупівлі «Тверде паливо» (Код згідно ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо) за ID: UA-2024-07-31-000406-a є кошти місцевого бюджету. Також, відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) та Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/44084687/profile) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
Так, пунктом 4-1 Постанови №710 (постанову доповнено пунктом 4-1 змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктам господарювання державного сектору економіки постановлено забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
З огляду на вищезазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатській області 22.10.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання зокрема, посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
З приводу зазначеного Замовник в електронній системі закупівель 25.10.2024 надав пояснення, які не обґрунтовують не оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів).
Слід зазначити, що згідно зі статтею 117 Конституції України, Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання. Також, за нормою статті 49 Закону України від 27.02.2014 №794-VII «Про Кабінет Міністрів України», Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти - постанови і розпорядження. Акти Кабінету Міністрів України нормативного характеру видаються у формі постанов Кабінету Міністрів України. Так, 19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою запроваджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: з 19.12.2020 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) доручено забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі та наданого Замовником пояснення встановлено, що в порушення пункту 4-1 Постанови № 710 Замовником, як розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів).
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 22-VIII з урахуванням Особливостей.
Так, згідно з абзацом десятим пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Під час моніторингу установлено, що Замовником в електронній системі закупівель 31 липня 2024 року оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерну документацію на закупівлю товару, яка не містить окремого додатку з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та окремого додатку з переліком документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, чим не дотримано вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей, позаяк Замовником не враховано зміни, внесені до пункту 28 Особливостей Постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2024 № 782 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі.
Враховуючи викладене та з огляду на пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час складання та затвердження тендерної документації встановлено порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
01.11.2024 11:31 - 16.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.11.2024 11:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на Висновок моніторингу по закупівлі UA-2024-07-31-000406-a, повідомляємо, що
беручи до уваги зазначені Вами вимоги, усунуто виявлені порушення в установленому
законодавством порядку, зокрема, шляхом: 1. Проведення роз’яснювальної роботи із особою,
якою допущено порушення, з приводу: - складання тендерної документації, у відповідності до
чинних норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі
змінами та абзацу десятого пункту 28 Постанови №1178, а також інших нормативно-правових
актів з питань публічних закупівель, також було інформовано про наслідки недотримання
вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель та відповідальність за такі
порушення. - обов’язковості оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик
предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
відповідно до пункту 4-1 Постанови №710.Повідомляємо, що виявлені порушення будуть
враховані та в майбутніх закупівлях не будуть допущені. Також, зобов’язуємось в майбутньому
не вчиняти таких (абзацу десятого пункту 28 Постанови №1178 при складанні тендерної
документації, пункту 4-1 Постанови №710 при оприлюдненні обґрунтування технічних та
якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної
вартості предмета закупівлі) чи будь яких інших порушень законодавства у сфері публічних
закупівель. 2. Зобов’язання уповноваженої особи Замовника неухильно дотримуватись вимог
законодавства у сфері публічних закупівель та вчиняти всіх необхідних дій з метою
недопущення в подальшому порушень абзацу десятого пункту 28 Постанови №1178 при
складанні тендерної документації, пункту 4-1 Постанови №710 при оприлюдненні
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Зобовязуємося в коротші терміни вжити
заходів шляхом навчання для УО.
Дата публікації звіту:
07.11.2024 16:30
Запити/Пояснення
Номер:
5723f587dc2f4b41ac9d716540318371
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.10.2024 13:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Тверде паливо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-31-000406-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
00b200195b7749f99beb66dcb202ccd5
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
25.10.2024 09:24
Опис:
На запит Управління західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі ТВЕРДЕ ПАЛИВО (ДК 021:2015: 09110000-3: Тверде паливо) (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-31-000406-a, Закупівля на https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-31-000406-a повідомляємо, наступне:
1.Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі ТВЕРДЕ ПАЛИВО (ДК 021:2015: 09110000-3: Тверде паливо), сформований з урахуванням очікуваної вартості закупівлі.
2.Фахівцем із публічних закупівель було визначено очікувану вартість товару ТВЕРДЕ ПАЛИВО (ДК 021:2015: 09110000-3: Тверде паливо) (відповідний код ДК 021:2015 – 09111100-1 Вугілля) шляхом направлення письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) постачальникам конкретного товару.
На основі трьох цінових пропозицій від постачальників конкретного товару було визначено очікувану вартість , як середнє арифметичне значення масиву отриманих даних за формулою взятою із наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
3.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено виходячи з інформації, що наведена в технічній документації на встановлені котли стосовно марок вугілля кам’яного, які можуть застосовуватися в котельному обладнанні замовника, та на підставі положень Національного стандарту України «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб» ДСТУ 7146:2010.
Технічні та якісні характеристики вугілля марки ДГ (50-100) повинні відповідати ДСТУ 7146:2010 та наступним показникам: Зольність на сухий стан палива, не більше ніж 10%, Загальна волога на робочий стан палива не більше ніж – 10%.
Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару - замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам замовника.
В Україні використовувалася стандартизована класифікація вугілля.
За середнім виходом летких речовин (Vdaf) і характеристикою нелеткого залишку з урахуванням спікливості і величини теплоти згоряння кам'яне вугілля поділяли на 10 основних марок: довгополуменеве (Д), газове (Г), газове жирне (ГЖ), жирне (Ж), коксове жирне (КЖ), коксівне (К), коксове друге (К2), слабкоспікливе (СС), піснувато-спікливе (ПС) і пісне (П).
Вугілля марки ДГ має змішані від двох марок- довгополуменеве (Д), газове (Г) характеристики, оскільки є перехідною сполучною між довгополум'яним і газовими. Від газового відрізняється більш високою механічною міцністю, а від довгополум'яного - спікливістю. Вугілля марки ДГ активно використовується, як в побуті, так і на підприємствах. Вонн легко розпалюється, має доступну вартість, довго горить і підтримує високу температуру, не схильне до самозаймання.
Стосовно питання про посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) п. 4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель;
{Підпункт 1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020}
2) суб’єктам управління об’єктами державної власності - забезпечити розгляд, зокрема на загальних зборах або засіданнях наглядових рад господарських товариств, питання щодо ефективного та раціонального використання державних коштів;
3) Конституційному Суду України, Верховному Суду, вищим спеціалізованим судам, Державній судовій адміністрації - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про судоустрій і статус суддів” та процесуального законодавства;
{Підпункт 3 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 52 від 29.01.2020}
4) Рахунковій палаті - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 98 Конституції України та Закону України “Про Рахункову палату”;
5) Апарату Ради національної безпеки і оборони України - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 107 Конституції України та Закону України “Про Раду національної безпеки і оборони України”;
6) Центральній виборчій комісії - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Центральну виборчу комісію”;
7) Національному антикорупційному бюро - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Національне антикорупційне бюро України”.
4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Підсумовуючи вище зазначене, дана норма є рекомендаційною.
Посилання на сторінку власного веб-сайту http://osvita.yasinya-gromada.gov.ua/
Крім того, звертаємо Вашу увагу що не виконання рекомендацій Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 не підпадає під відповідальність передбачену нормою статті 164-14 КуПАП. А також, згідно із визначення поняття «адміністративне правопорушення» та його ознак, складу, дані дії Замовника під час вивчення ринку, характеристик предмету закупівлі, мету використання, а також розрахунку очікуваної вартості – не кваліфікується як таке правопорушення, Замовник діяв в межах та спосіб визначений, чинним законодавством України у сфері публічних закупівель на момент проведення процедури закупівлі даного товару.
З аналогічного питання ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ проводила моніторинг (посилання – UA-M-2021-08-05-000011)
Сподіваємось, що міжрегіональні територіальні органи державного фінансового контролю мають єдиний підхід до кваліфікацій правопорушень та беруть до уваги результатами проведення моніторингу закупівель, а також узагальнюють та приймають ідентичні рішення (висновки) з ідентичних питання моніторингу.
Номер:
1485b53b1a4d4474a15e691b83c72138
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
24.10.2024 11:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.10.2024 23:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Тверде паливо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-31-000406-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Згідно абзацу десятого пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.”.
Враховуючи зазначене поясніть, чому під час затвердження та оприлюднення тендерної документації на закупівлю «Тверде паливо» не оформлено та не оприлюднено як окремі додатки до тендерної документації перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
129a28afade04ead9b08962a37667322
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
29.10.2024 14:11
Опис:
На запит Управління західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області про надання
пояснень в рамках моніторингу закупівлі ТВЕРДЕ ПАЛИВО (ДК 021:2015: 09110000-3:
Тверде паливо) (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-31-000406-a, Закупівля на
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-31-000406-a повідомляємо, наступне:
Під час затвердження та оприлюднення тендерної документації на закупівлю «Тверде паливо» було оформлено та оприлюднено одним документом Додаток 1 до тендерної документації - перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Згідно абзацу десятого пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.”
Враховуючи викладене, здійснена відповідна робота над помилками з метою недопущення таких порушень в подальшому . Зобов'язуємося на майбутнє бути більш уважним при оприлюдненні інформації в Електронній системі закупівель. Надалі під час оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації буде оприлюднено окремими файлами додатки до тендерної документації.