• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт системи опалення у КЗ "Великобірківський ліцей ім. С.Балея" за адресою: вул. Шкільна,1 селище Великі Бірки, Тернопільського району Тернопільської області

Завершена

3 162 913.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 814.57 UAH
Номер: fb4a86ae68c84efdae204303affe90d3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-16-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.09.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 16.09.2024 12:57 - 08.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.09.2024 № 55-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Ганна ШКЛЯР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 16.09.2024 № 55-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2024-07-30-009599-a від 30.07.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 505-61-40, janna30081971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій, встановлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавству, розгляду та наявності підстав для відхилення пропозиції ПП «ТЕПЛО СЕРВІС ЯКІСТЬ», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору підряду від 29.08.2024 за №56 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Великобірківської селищної ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 30.07.2024 за №48 та із змінами від 05.08.2024 за №51, тендерні пропозиції Приватного підприємства «ТЕПЛО СЕРВІС ЯКІСТЬ» (далі – ПП «ТЕПЛО СЕРВІС ЯКІСТЬ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ВАЛК» (далі-ТОВ «ВАЛК»), Фізичної особи-підприємця П'ятничка Михайла Геннадійовича (далі-ФОП П'ятничка М.Г.), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.08.2024 за №59, №60, від 23.08.2024 за №62, вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 23.08.2024 року, договір підряду від 29.08.2024 за №56, пояснення Замовника (з документальним підтвердженням) від 19.09.2024 та від 26.09.2024, отримані через електронну систему закупівель. В пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимоги: «…Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно особисто відвідати та оглянути об’єкт, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги, ознайомитися із проектно-кошторисною документацією. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду…» Відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Рішенням уповноваженої особи від 16.08.2024 №60 пропозицію ТОВ «ВАЛК» відхилено, через не надання у складі пропозиції акту огляду підписаного уповноваженою особою замовника та зазначено, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до тендерної документації. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ВАЛК» встановлено, що ним у складі пропозиції надано акт огляду об’єкта та ознайомлення з проектно-кошторисною документацією від 13 серпня 2024 року (файл «Акт огляду об’єкту з особливостями+лист.pdf») підписаний одноосібно та лист-звернення до замовника від 13.08.2024 №9Т-42 щодо відвідання даного об’єкту. Не надання акту огляду не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником. Отже виходячи з вищенаведеного Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178 не надав ТОВ «ВАЛК» можливості на виправлення невідповідностей в поданих документах та відхилив його пропозицію за відсутності підстави визначеної у підпункті 2 пункту 44 Особливостей№1178. Поряд з цим при розгляді тендерної пропозиції переможця торгів ФОП П'ятничка М.Г. встановлено, що ним на виконання вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації не надано гарантійного листа про те, що відомості, інформація та документи, що подані ним у складі пропозиції є чинними, дійсними та достовірними. Отже, виходячи з наведеного вище, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП П'ятничка М.Г. як таку що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 04.10.2024 09:26 - 19.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 04.10.2024 09:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділом освіти, культури, молоді та спорту Великобірківської селищної ради розірвано договір №56 від 29.08.2024р з дотриманням положення Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Додаткова угода №1 від 03.10.2024р. додається
Дата публікації звіту: 09.10.2024 14:54

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 21.10.2024 12:52

Запити/Пояснення