-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи опалення у КЗ "Великобірківський ліцей ім. С.Балея" за адресою: вул. Шкільна,1 селище Великі Бірки, Тернопільського району Тернопільської області
Завершена
3 162 913.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 814.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 814.57 UAH
Номер:
fb4a86ae68c84efdae204303affe90d3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-16-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2024 00:00
Період моніторингу:
16.09.2024 12:57 - 08.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.09.2024 № 55-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 16.09.2024 № 55-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2024-07-30-009599-a від 30.07.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій, встановлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавству, розгляду та наявності підстав для відхилення пропозиції ПП «ТЕПЛО СЕРВІС ЯКІСТЬ», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору підряду від 29.08.2024 за №56 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Великобірківської селищної ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 30.07.2024 за №48 та із змінами від 05.08.2024 за №51, тендерні пропозиції Приватного підприємства «ТЕПЛО СЕРВІС ЯКІСТЬ» (далі – ПП «ТЕПЛО СЕРВІС ЯКІСТЬ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ВАЛК» (далі-ТОВ «ВАЛК»), Фізичної особи-підприємця П'ятничка Михайла Геннадійовича (далі-ФОП П'ятничка М.Г.), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.08.2024 за №59, №60, від 23.08.2024 за №62, вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 23.08.2024 року, договір підряду від 29.08.2024 за №56, пояснення Замовника (з документальним підтвердженням) від 19.09.2024 та від 26.09.2024, отримані через електронну систему закупівель.
В пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимоги:
«…Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно особисто відвідати та оглянути об’єкт, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги, ознайомитися із проектно-кошторисною документацією. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду…»
Відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Рішенням уповноваженої особи від 16.08.2024 №60 пропозицію ТОВ «ВАЛК» відхилено, через не надання у складі пропозиції акту огляду підписаного уповноваженою особою замовника та зазначено, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до тендерної документації.
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ВАЛК» встановлено, що ним у складі пропозиції надано акт огляду об’єкта та ознайомлення з проектно-кошторисною документацією від 13 серпня 2024 року (файл «Акт огляду об’єкту з особливостями+лист.pdf») підписаний одноосібно та лист-звернення до замовника від 13.08.2024 №9Т-42 щодо відвідання даного об’єкту.
Не надання акту огляду не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником.
Отже виходячи з вищенаведеного Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178 не надав ТОВ «ВАЛК» можливості на виправлення невідповідностей в поданих документах та відхилив його пропозицію за відсутності підстави визначеної у підпункті 2 пункту 44 Особливостей№1178.
Поряд з цим при розгляді тендерної пропозиції переможця торгів ФОП П'ятничка М.Г. встановлено, що ним на виконання вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації не надано гарантійного листа про те, що відомості, інформація та документи, що подані ним у складі пропозиції є чинними, дійсними та достовірними.
Отже, виходячи з наведеного вище, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП П'ятничка М.Г. як таку що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
04.10.2024 09:26 - 19.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.10.2024 09:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділом освіти, культури, молоді та спорту Великобірківської селищної ради розірвано договір №56 від 29.08.2024р з дотриманням положення Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Додаткова угода №1 від 03.10.2024р. додається
Дата публікації звіту:
09.10.2024 14:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
21.10.2024 12:52
Запити/Пояснення
Номер:
31baeb4f3e3c445995376e6396b9a3c5
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.09.2024 16:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт системи опалення у КЗ «Великобірківський ліцей ім. С.Балея» за адресою: вул. Шкільна,1 селище Великі Бірки, Тернопільського району Тернопільської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-30-009599-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2a43a84f543a4eb980259be20e702526
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.09.2024 17:03
Опис:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Великобірківської селищної ради щодо моніторингу закупівлі Капітальний ремонт системи опалення у КЗ «Великобірківський ліцей ім. С. Балея» за адресою: вул. Шкільна,1 селище Великі Бірки, Тернопільського району Тернопільської області (Код за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-30-009599-a) надає пояснення:
замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі згідно кошторисної документації
підтверджуючі документи додаються
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб сайті головного розпорядника за посиланням: https://v-birky-osvita.department.org.ua/ua/news/1523
Номер:
aa3693ecec814fe2bef59f999c78b435
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.09.2024 16:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт системи опалення у КЗ «Великобірківський ліцей ім. С.Балея» за адресою: вул. Шкільна,1 селище Великі Бірки, Тернопільського району Тернопільської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-30-009599-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
В пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимоги:
«… Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно особисто відвідати та оглянути об’єкт, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги, ознайомитися із проектно-кошторисною документацією. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду.
Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати:
- розрахунок договірної ціни та кошторис;
- пояснювальну записку;
- локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- проект календарного графіку виконання робіт. (під час укладання договору календарний графік може бути відкориговано щодо проміжних робіт. Кінцевий строк виконання робіт може змінюватися виключно у випадках, передбачених законом).
Надати в складі тендерної пропозиції копію ліцензії на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності, якщо отримання такої ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством;
копії дозвільних документів на використання /застосування техніки підвищеної небезпеки, та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами.
Примітки:
– у разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу;
- у разі, якщо законодавством не передбачено надання дозвільних документів на виконання даного виду робіт учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає підстави ненадання вищезазначених документів…».
Відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
В ході моніторингу встановлено, що протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.08.2024 №59 тендерну пропозицію Приватного підприємства «ТЕПЛО СЕРВІС ЯКІСТЬ» відхилено, як такого, що не надав акту огляду, кошторису, довідки в довільній формі про відсутність субпідрядників, через сумнівний підпис в листі-відгуку та через те що в локальному кошторисі учасника вказано торгівельні фірми та марки які не відповідають вимогам технічної специфікації.
Аналізом тендерної пропозиції ПП «ТЕПЛО СЕРВІС ЯКІСТЬ» встановлено, що інші вимоги, щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі ним виконано.
Рішенням уповноваженої особи від 16.08.2024 №60 пропозицію ТОВ «ВАЛК» відхилено, через не надання у складі пропозиції акту огляду підписаного уповноваженою особою замовника та зазначено, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до тендерної документації.
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ВАЛК» встановлено , що ним у складі пропозиції надано акт огляду об’єкта та ознайомлення з проектно-кошторисною документацією від 13 серпня 2024 року (файл «Акт огляду об’єкту з особливостями+лист.pdf») підписаний одноосібно та лист-звернення до замовника від 13.08.2024 №9Т-42 щодо ідвідання даного об’єкту.
Не надання акту огляду не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником.
Поряд з цим при розгляді тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця П'ятничка Михайла Геннадійовича Замовником оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей в якій зазначено, що учасником на виконання вимог пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не надано пояснювальної записки, копій дозвільних документів на використання /застосування техніки підвищеної небезпеки, та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами або лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, із зазначенням підстави ненадання вищезазначених документів.
Аналізом тендерної пропозиції ФОП П'ятничка М.Г. встановлено, що окрім перелічених у вимозі про усунення невідповідностей документів, ним на виконання вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 не надано гарантійного листа про те, що відомості, інформація та документи, що подані ним у складі пропозиції є чинними, дійсними та достовірними.
У зв’язку з вищенаведеним надайте інформацію:
1. Чому Вами не надано право Приватному підприємству «ТЕПЛО СЕРВІС ЯКІСТЬ» та ТОВ «ВАЛК» на виправлення невідповідностей у пропозиції?
2. Чому пропозицію ФОП П'ятничка М.Г. не відхилено як таку що не відповідає вимогам пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації, а надано право на виправлення невідповідностей?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7310c843e5b344c9ad3781b2843996a5
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
26.09.2024 16:55
Опис:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Великобірківської селищної ради щодо моніторингу закупівлі Капітальний ремонт системи опалення у КЗ «Великобірківський ліцей ім. С. Балея» за адресою: вул. Шкільна,1 селище Великі Бірки, Тернопільського району Тернопільської області (Код за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-30-009599-a) надає пояснення:
1. Відповідно до пп2 п43 Постанови Кабінету Міністрів України 1178 від 12.10.2022р «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Особливості) під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
У складі тендерної пропозиції ПП «ТЕПЛО СЕРВІС ЯКІСТЬ» було подано локальний кошторис де в розділі 2 не вказано моделей, найменування товару, марки та підвидів матеріалів для сантехнічних робіт. Було виявлено, що підпис в листі відгуку є сумнівним(чітко видно що на листі відгуку Монастириської міської ради підпис та печатка вклеєні), що може свідчити про недобросовісність учасника та підробляння документів. Також не надано Акт огляду об’єкта який був необхідний для того, щоб потенційні Учасники мали змогу в реальному часі на місці оцінити умови, складність та обсяг робіт, які необхідно буде виконати підряднику у відповідності до Технічного завдання та проектної документації, провести необхідні обстеження та можливо встановити певні недоліки або інші невідповідності, приховані роботи, які краще виявити під час огляду, а не в процесі виконання договору, оскільки це зекономить в подальшому час і витрати як Замовника так і Учасника, адже капітальний ремонт системи опалення буде проводитися в закладі освіти, де перш за все йдеться про безпеку та комфорт здобувачів освіти, а тому потрібно професійно, вчасно та якісно виконати роботи по проєкту, відповідно до діючих норм, які б в свою чергу забезпечили безпечну, довготривалу та коректну роботу системи опалення даного закладу. Враховуючи вище викладене уповноваженою особою не надано право ПП «ТЕПЛО СЕРВІС ЯКІСТЬ» на виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції та одразу відмовлено оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
ТОВ «ВАЛК» не надано Акт огляду об’єкта який був необхідний для того, щоб потенційні Учасники мали змогу в реальному часі на місці оцінити умови, складність та обсяг робіт, які необхідно буде виконати підряднику у відповідності до Технічного завдання та проектної документації, провести необхідні обстеження та можливо встановити певні недоліки або інші невідповідності, приховані роботи, які краще виявити під час огляду, а не в процесі виконання договору, оскільки це зекономить в подальшому час і витрати як Замовника так і Учасника, адже капітальний ремонт системи опалення буде проводитися в закладі освіти, де перш за все йдеться про безпеку та комфорт здобувачів освіти, а тому потрібно професійно, вчасно та якісно виконати роботи по проєкту, відповідно до діючих норм, які б в свою чергу забезпечили безпечну, довготривалу та коректну роботу системи опалення даного закладу.
2. При проведення відкритих торгів з особливостями, п.43 Постанови № 1178 від 12.10.2022 р.(далі-Постанови) передбачено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж 2 р. д. до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ФОП Пятничка М.Г. не було завантажено пояснювальної записки та копій дозвільних документів, або довідки в довільній формі із зазначення підстави не надання даних документів. Враховуючи те, що це би не призвело до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, тому було надано 24 години на виправлення невідповідностей.