• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Індивідуальне обмундирування

Завершена

3 240 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 200.00 UAH
Номер: 0328d480c4f14878b44d82b632ba82e8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-24-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.10.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 24.10.2024 14:29 - 14.11.2024 23:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.10.2024 № 285 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 59 UA-2024-07-29-004407-a 29.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275, розгляду пропозицій ТОВ «СТАНДАРТ ФАЙР КОМПАНІ» та ПП «НВПП «СПАРИНГ- ВІСТ ЦЕНТР», своєчасності укладання Договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), (далі – Особливості № 1275), розгляд пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам законодавства та пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення Військової частини 3027 Національної гвардії України (далі – Замовник) про проведення спрощеної закупівлі затверджене рішенням уповноваженої особи від 29.07.2024 № 365, реєстр отриманих пропозицій, пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАНДАРТ ФАЙР КОМПАНІ» (далі – ТОВ «СТАНДАРТ ФАЙР КОМПАНІ») та ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАУКОВО – ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СПАРИНГ- ВІСТ ЦЕНТР» (далі - ПП «НВПП «СПАРИНГ- ВІСТ ЦЕНТР»), протокол розкриття пропозицій, вимога про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.08.2024 № 405, від 22.08.2024 № 414, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір про закупівлю товарів для потреб безпеки та оборони від 30.08.2024 № 2/РХБЗ/378 на суму 3 240 000,00 грн, пояснення та документи надані Замовником 29.10.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 18.11.2024 18:07 - 22.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 18.11.2024 18:07

Запити/Пояснення