• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 2

Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (код 42130000-9 за ДК 021:2015) (арматура трубопровідна (2 лоти: Лот 1. Кран сферичний електропривідний; Лот 2. Клапан зворотний поворотний))

Завершена

43 833 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 43 073.70 UAH
Номер: b7a9a33112b04705bfbcc3a3101db8f1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-08-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.01.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 08.01.2025 18:03 - 30.01.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.01.2025 № 6 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 42 UA-2024-07-29-003427-a 29.07.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.a.levytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ВКМ-АРМАТУРА», ТОВ «ІТО», AVIATRIX s.r.o., ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «СОЮЗЕНЕРГОМАШ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «УКРТРАНСНАФТА» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29 липня 2024 року протокол №299УОВ/1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ВКМ-АРМАТУРА» (далі – ТОВ «ВКМ-АРМАТУРА»), «ІТО» (далі – ТОВ «ІТО»), AVIATRIX s.r.o. за лотом 1, товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «СОЮЗЕНЕРГОМАШ» (далі – ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «СОЮЗЕНЕРГОМАШ») за лотом 2, протоколи рішень уповноваженої особи Замовника від 23 вересня 2024 року № 299УОВ/7, від 08 жовтня 2024 року № 299УОВ/9, від 15 жовтня 2024 року № 299УОВ/10, від 01 листопада 2024 року № 299УОВ/11, від 03 грудня 2024 року № 299УОВ/13, від 11 грудня 2024 року № 299УОВ/15 за лотом 1, протоколи рішень уповноваженої особи Замовника від 23 вересня 2024 року № 299УОВ/7, від 04 жовтня 2024 року № 299УОВ/8 за лотом 2, вимогу про усунення невідповідностей до 22 жовтня 2024 року за лотом 1, повідомлення про намір укласти договір від 11 грудня 2024 року за лотом 1, від 04 жовтня 2024 року за лотом 2, договір поставки від 18 грудня 2024 року № 23-02/319-24 на суму 568 681,20 Євро за лотом 1, договір поставки від 15 жовтня 2024 року № 23-02/272-24 на суму 6 805 200,00 гривень за лотом 2, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 19.11.2024 № 18560-р/пк-пз, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 15 січня 2025 року та 24 січня 2025 року через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 03.02.2025 17:57 - 07.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 03.02.2025 17:57

Запити/Пояснення