-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 2
Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (код 42130000-9 за ДК 021:2015) (арматура трубопровідна (2 лоти: Лот 1. Кран сферичний електропривідний; Лот 2. Клапан зворотний поворотний))
Завершена
43 833 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 43 073.70 UAH
мін. крок: 0.1% або 43 073.70 UAH
Номер:
b7a9a33112b04705bfbcc3a3101db8f1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-08-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.01.2025 00:00
Період моніторингу:
08.01.2025 18:03 - 30.01.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.01.2025 № 6
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2024-07-29-003427-a 29.07.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ВКМ-АРМАТУРА», ТОВ «ІТО», AVIATRIX s.r.o., ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «СОЮЗЕНЕРГОМАШ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «УКРТРАНСНАФТА» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29 липня 2024 року протокол №299УОВ/1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ВКМ-АРМАТУРА» (далі – ТОВ «ВКМ-АРМАТУРА»), «ІТО» (далі – ТОВ «ІТО»), AVIATRIX s.r.o. за лотом 1, товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «СОЮЗЕНЕРГОМАШ» (далі – ТОВ «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «СОЮЗЕНЕРГОМАШ») за лотом 2, протоколи рішень уповноваженої особи Замовника від 23 вересня 2024 року № 299УОВ/7, від 08 жовтня 2024 року № 299УОВ/9, від 15 жовтня 2024 року № 299УОВ/10, від 01 листопада 2024 року № 299УОВ/11, від 03 грудня 2024 року № 299УОВ/13, від 11 грудня 2024 року № 299УОВ/15 за лотом 1, протоколи рішень уповноваженої особи Замовника від 23 вересня 2024 року № 299УОВ/7, від 04 жовтня 2024 року № 299УОВ/8 за лотом 2, вимогу про усунення невідповідностей до 22 жовтня 2024 року за лотом 1, повідомлення про намір укласти договір від 11 грудня 2024 року за лотом 1, від 04 жовтня 2024 року за лотом 2, договір поставки від 18 грудня 2024 року № 23-02/319-24 на суму 568 681,20 Євро за лотом 1, договір поставки від 15 жовтня 2024 року № 23-02/272-24 на суму 6 805 200,00 гривень за лотом 2, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 19.11.2024 № 18560-р/пк-пз, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 15 січня 2025 року та 24 січня 2025 року через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
03.02.2025 17:57 - 07.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
03.02.2025 17:57
Запити/Пояснення
Номер:
c2d95688148e4615862bcc3487c62f8b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.01.2025 15:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (код 42130000-9 за ДК 021:2015) (арматура трубопровідна (2 лоти: Лот 1. Кран сферичний електропривідний; Лот 2. Клапан зворотний поворотний)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-29-003427-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
0e0201a105424daba43d870b6a34a723
Назва:
надання пояснень На електронний запит ДАСУ від 13.01.2025 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі арматури трубопровідної: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (код 42130000-9 за ДК 021:2015) (арматура трубопровідна (2 лоти: Лот 1. Кран сферичний електропривідний; Лот 2. Клапан зворотний поворотний)) (UA-2024-07-29-003427-a)
Дата опублікування:
15.01.2025 17:22
Опис:
Про надання пояснень
На електронний запит ДАСУ від 13.01.2025 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі арматури трубопровідної: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (код 42130000-9 за ДК 021:2015) (арматура трубопровідна (2 лоти: Лот 1. Кран сферичний електропривідний;
Лот 2. Клапан зворотний поворотний)) (UA-2024-07-29-003427-a) повідомляємо наступне.
ЗАПИТ:
Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
ВІДПОВІДЬ:
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій відповідно нормативних документів підприємства, зокрема відповідно до п. 3.2. "Інструкції з визначення очікуваної вартості товарів, робіт і послуг в АТ "Укртранснафта", яка є Додатком 1 до "Регламенту взаємодії функціональних підрозділів АТ "Укртранснафта" під час закупівлі товарів, робіт та послуг", затвердженого наказом від 29.08.2022 №422, згідно з рішенням головного акціонера АТ "Укртранснафта" – НАК "Нафтогаз України" (витяг з Протоколу №81 засідання правління акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" від 27.02.2020р.).
Додається Розрахунок очікуваної вартості з інформацією та відповідними документами, на підставі яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі арматури трубопровідної: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (код 42130000-9 за ДК 021:2015) (арматура трубопровідна (2 лоти: Лот 1. Кран сферичний електропривідний; Лот 2. Клапан зворотний поворотний)) сформовані виходячи з фактичних характеристик існуючого обладнання, що підлягає заміні, умов його експлуатації, технологічного призначення, а також з урахуванням практичного багаторічного досвіду експлуатації. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі викладені у Додатку 1 до тендерної документації.
Додатки:
1. РОВ, запити та комерційні пропозиції від потенційних учасників.
Номер:
f64e72e12ccf4270820db9838fa347cf
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.01.2025 11:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (код 42130000-9 за ДК 021:2015) (арматура трубопровідна (2 лоти: Лот 1. Кран сферичний електропривідний; Лот 2. Клапан зворотний поворотний)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-29-003427-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином учасником нерезидентом процедури закупівлі AVIATRIX s.r.o. за лотом № 1 дотримано вимоги підпункту 1.6.1 пункту 1.6 розділу 1 тендерної документації в частині надання цінової (тендерної) пропозиції у гривні, що подається за формою, наведеною в Додатку 4 та додатково до неї перерахунок у Євро (EUR) або у Долларах США (USD) за офіційним курсом до гривні, установленим Національним банком України;
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
5fcd2d5538464a1a9b6ddc9e4d59c5ac
Назва:
Пояснення на запит від 22.01.2025
Дата опублікування:
24.01.2025 14:10
Опис:
На електронний запит ДАСУ від 22.01.2025 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі арматури трубопровідної: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (код 42130000-9 за ДК 021:2015) (арматура трубопровідна (2 лоти: Лот 1. Кран сферичний електропривідний; Лот 2. Клапан зворотний поворотний)) (UA-2024-07-29-003427-a) повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 31 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі (абзац 10 пункту 28 Особливостей).
Замовник самостійно визначає, які із документів, що становлять складову тендерної пропозиції учасника, необхідні йому для підтвердження кваліфікації учасника, а які для укладання договору з учасником, що став переможцем.
При цьому, жодна норма законодавства не позбавляє замовника права здійснювати такий розподіл документів у окремих додатках до тендерної документації.
Умова пункту 1.6.1 тендерної документації є загальною вимогою тендерної документації, що містить відсильну вимогу на Додаток 4 до тендерної документації.
У додатку 4 до тендерної документації встановлено форму тендерної пропозиції, яку готує учасник - ПЕРЕМОЖЕЦЬ та надає замовнику.
Відповідно до пункту 1.1. додатку 6.2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ТА ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ ПЕРЕМОЖЦЮ» до тендерної документації ПЕРЕМОЖЕЦЬ торгів надає замовнику тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації, з остаточною ціною (у тому числі з зазначенням ціни за одиницю товару), шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель.
Враховуючи зазначене, тендерна документація чітко визначає, які саме документи надає учасник переможець.
AVIATRIX s.r.o., як переможець процедури закупівлі, надано цінову (тендерну) пропозицію відповідно до форми, наведеною в Додатку 4, з дотриманням вимог пункту 1.6.1 тендерної документації (файл «додаток 4» на 2х сторінках, що додається).
Згідно з пунктом 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додаткамИ до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 Особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
AVIATRIX s.r.o. надано усі документи, що вимагалися додатком 6.1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, ВИМОГИ З ПЕРЕЛІКОМ ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» та додатком 6.2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ТА ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ ПЕРЕМОЖЦЮ» до тендерної документації.
Враховуючи викладене, у замовника були відсутні правові підстави для відхилення AVIATRIX s.r.o. як учасника процедури закупівлі.