• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт фасаду та частини покрівлі амбулаторії ЗПСМ №1 та благоустрій території по вул.Я.Мудрого, 48 у м.Мукачево

Завершена

5 771 868.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 859.34 UAH
Номер: 4ec572e0374345f08bafe2d35b12a146
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-08-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.11.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 08.11.2024 15:03 - 30.11.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.11.2024 № 35-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 08.11.2024. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 08.11.2024 №35-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-07-26-009120-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, nastyaskid08@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям (в редакції від 09.07.2024), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 09.07.2024 (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Медичний центр Сім’я» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 07.08.2024 № 251 (зі змінами); тендерні пропозициї ФОП Лукачина Сільвія Володимирівна, ПП «Спецбудсервіс-М» та ФОП «Шилильо Володимир Іванович»; вимогу про усунення невідповідностей ПП «Спецбудсервіс-М»; протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.08.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.08.2024 № 267 про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Лукачина Сільвія Володимирівна; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.08.2024 № 277 про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Спецбудсервіс-М»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.08.2024 № 288 про визначення переможцем учасника ФОП «Шилильо Володимир Іванович»; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ) від 10.09.2024 № 15107-р/пк-пз; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.09.2024 № 315 про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Спецбудсервіс-М»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.09.2024 № 316 про визначення переможцем учасника ФОП «Шилильо Володимир Іванович»; повідомлення про намір укласти договір від 18.09.2024; договір підряду на виконання робіт від 26.09.2024 № 216 за ціною 4 852 000,00 гривень; пояснення Замовника, надані 12.11.2024 та 18.11.2024 через електронну систему закупівель на запит органу державного фінансового контролю. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 19.11.2024 12:22 - 23.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.11.2024 12:22

Запити/Пояснення