-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасаду та частини покрівлі амбулаторії ЗПСМ №1 та благоустрій території по вул.Я.Мудрого, 48 у м.Мукачево
Завершена
5 771 868.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 859.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 859.34 UAH
Номер:
4ec572e0374345f08bafe2d35b12a146
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-08-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.11.2024 00:00
Період моніторингу:
08.11.2024 15:03 - 30.11.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.11.2024 № 35-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 08.11.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
08.11.2024 №35-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-07-26-009120-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям (в редакції від 09.07.2024), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 09.07.2024 (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Медичний центр Сім’я» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 07.08.2024 № 251 (зі змінами); тендерні пропозициї ФОП Лукачина Сільвія Володимирівна, ПП «Спецбудсервіс-М» та ФОП «Шилильо Володимир Іванович»; вимогу про усунення невідповідностей ПП «Спецбудсервіс-М»; протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.08.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.08.2024 № 267 про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Лукачина Сільвія Володимирівна; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.08.2024 № 277 про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Спецбудсервіс-М»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.08.2024 № 288 про визначення переможцем учасника ФОП «Шилильо Володимир Іванович»; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ) від 10.09.2024 № 15107-р/пк-пз; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.09.2024 № 315 про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Спецбудсервіс-М»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.09.2024 № 316 про визначення переможцем учасника ФОП «Шилильо Володимир Іванович»; повідомлення про намір укласти договір від 18.09.2024; договір підряду на виконання робіт від 26.09.2024 № 216 за ціною 4 852 000,00 гривень; пояснення Замовника, надані 12.11.2024 та 18.11.2024 через електронну систему закупівель на запит органу державного фінансового контролю.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
19.11.2024 12:22 - 23.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.11.2024 12:22
Запити/Пояснення
Номер:
a3b7d661e0cf4fb1b7279447c153f71d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.11.2024 14:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт фасаду та частини покрівлі амбулаторії ЗПСМ №1 та благоустрій території по вул. Я. Мудрого, 48 у м. Мукачево (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-26-009120-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e72b7feef98e4b10a3fd1c3325597da2
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
12.11.2024 15:49
Опис:
Розглянувши запит щодо пояснення, поданий в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт фасаду та частини покрівлі амбулаторії ЗПСМ №1 та благоустрій території по вул.Я.Мудрого, 48 у м.Мукачево», від 11.11.2024 та на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю щодо питання: «1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість».
Обґрунтування розміру фінансового призначення здійснено відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проєктно-кошторисної документації та в межах суми затвердженої у фінансовому плані на 2024 рік за відповідним показником.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проєктно-кошторисної документації (локальних кошторисів) на об’єкт «Капітальний ремонт фасаду та частини покрівлі амбулаторії ЗПСМ №1 та благоустрій території по вул.Я.Мудрого, 48 у м.Мукачево.», що має позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво від 27.02.2024 № 241-Є-24, виданий ТОВ «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА».
Обґрунтування посилання в тендерній документації на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва щодо обладнання, устаткування, інвентарю, матеріалів тощо.
В результаті затвердження проєктно-кошторисної документації матеріали, устаткування та обладнання містять посилання на конкретного виробника товару, патент, торгову марку, тощо, так як, саме таким чином визначається вартість об’єкта будівництва та очікувана вартість предмета закупівлі.
Тому технічне завдання містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва щодо обладнання, устаткування, інвентарю, матеріалів тощо для того аби розуміти з якими технічними, функціональними та якісними характеристиками повинно бути те чи інше обладнання, устаткування, інвентар, матеріал тощо. Адже, роботи між собою пов’язані і заміна матеріалів, устаткування та обладнання в одному випадку може призвести до несумісності в іншому, що в свою чергу може спричинити неякісне виконання робіт, що передбачені проєктно-кошторисною документацією.
Очікувану вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначено відповідно до кошторисної частини (зведеного кошторисного розрахунку) проєктно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт фасаду та частини покрівлі амбулаторії ЗПСМ №1 та благоустрій території по вул.Я.Мудрого, 48 у м.Мукачево», що має позитивний експертний звіт виданий ТОВ «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА» від 27.02.2024 № 241-Є-24, з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Детальний розрахунок очікуваної вартості закупівлі наведено в документі «Аналітична записка».
Додатки:
1. Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на Фасад з утепленням Фасад будівлі (на 13 арк.);
2. Локальний кошторис на будівельні роботи №07-01-01 на Огорожа та ворота Огорожа території (на 5 арк.);
3. Локальний кошторис на будівельні роботи №07-02-01 на Автомобільна стоянка, Пішохідна зона тип 1,2 Благоустрій території (на 9 арк.);
4. Локальний кошторис на будівельні роботи №07-03-01 на Озеленення Озеленення території. Елементи ландшафтного дизайну (на 2 арк.);
5. Локальний кошторис на будівельні роботи №07-04-01 на монтажні роботи Малі архітектурні форми (на 2 арк.);
6. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (на 2 арк.);
7. Експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини від 27.02.2024 № 241-Є-24, виданий ТОВ «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА» (на 7 арк.);
8. Наказ про затвердження проєктно-кошторисної документації від 12.04.2024 № 52/01-07 (на 1 арк.).
9. Аналітична записка (на 1 арк.).
Номер:
3b299b7db5904145b3f6d1931fd77574
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.11.2024 12:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт фасаду та частини покрівлі амбулаторії ЗПСМ №1 та благоустрій території по вул. Я. Мудрого, 48 у м. Мукачево (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-26-009120-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Чому відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 18.09.2024 №315 відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Спецбудсервіс-М» з підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, згідно з рішенням якого від 10.09.2024 №15107-р/пк-пз, Комунальне некомерційне підприємство «Медичний центр Сім’я» зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9752e98c98b64e6d9b86420e91e3b75c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.11.2024 14:54
Опис:
Розглянувши запит щодо пояснення, поданий в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт фасаду та частини покрівлі амбулаторії ЗПСМ №1 та благоустрій території по вул.Я.Мудрого, 48 у м.Мукачево», від 13.11.2024 та на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю щодо питання: «1. Чому відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 18.09.2024 №315 відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Спецбудсервіс-М» з підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, згідно з рішенням якого від 10.09.2024 №15107-р/пк-пз, Комунальне некомерційне підприємство «Медичний центр Сім’я» зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника?».
Відповідно до Протоколу від 22.08.2024 № 272, під час детального розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СПЕЦБУДСЕРВІС-М» (далі – ПП «СПЕЦБУДСЕРВІС-М») виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, відповідно до вимоги наведеної у Додатку 1 тендерної документації, а саме: «2.1. Надати в складі пропозиції кошторисні документи, які повинні бути розроблені у порядку та за формами, встановленими Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», ДСТУ, ДБН, технічних умов тощо, а саме:
- договірна ціна;
- пояснювальна записка;
- розрахунки за статтями витрат, які включені до договірної ціни;
- локальні кошториси;
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат на будову.»
На виконання вимоги ПП «СПЕЦБУДСЕРВІС-М» надав файл «1.1 Договірна з розрахунками (додаток 1).pdf», в якому містяться договірна ціна, пояснювальна записка, розрахунки за статтями витрат, які включені до договірної ціни, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат на будову, при аналізі яких виявлено, що не зазначено «кількість» під деякими найменуваннями робіт і витрат, а саме у:
- у позиціях 4, 7, 9, 11-17, 19, 21-29, 31, 32, 46-49, 54-56, 61, 70, 72-75, 85, 88-90, 93, 101, 102, 106, 112, 117, 119, 123, 128 Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 на Фасад з утепленням Фасад будівлі;
- у позиціях 1, 4, 8, 14, 17, 21, 31, 32, 38, 40, 45, 46 Локального кошторису на будівельні роботи № 07-01-01 на Огорожа та ворота Огорожа території;
- у позиціях 9, 15, 22, 24, 26, 32, 38-41, 44, 52, 59-62, 65-67, 75, 78, 80 Локального кошторису на будівельні роботи № 07-02-01 на Автомобільна стоянка, Пішохідна зона тип 1,2 Благоустрій території;
- у позиції 3 Локального кошторису на будівельні роботи № 07-03-01 на Озеленення Озеленення території. Елементи ландшафтного дизайну.
Разом з тим, у Примітці Додатку 1 зазначено – «1Тендерна пропозиція, що не відповідає вимогам, викладеним у Додатку 1 тендерної документації, буде відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.».
Відповідно до пункту 43 «під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
З огляду на те, що обґрунтування (шифр норми), найменування робіт і витрат, одиниці виміру, а також обсяги робіт у Локальних кошторисах зазначено відповідно до технічного завдання, то усунення даної невідповідності не призведе до зміни предмета закупівлі.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції ПП «СПЕЦБУДСЕРВІС-М», визначених пунктом 43 Особливостей.
Для усунення зазначених невідповідностей ПП «СПЕЦБУДСЕРВІС-М» необхідно було надати у строк, визначений Особливостями:
1) приведені у відповідність: Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на Фасад з утепленням Фасад будівлі; Локальний кошторис на будівельні роботи № 07-01-01 на Огорожа та ворота Огорожа території; Локальний кошторис на будівельні роботи № 07-02-01 на Автомобільна стоянка, Пішохідна зона тип 1,2 Благоустрій території та Локальний кошторис на будівельні роботи № 07-03-01 на Озеленення Озеленення території. Елементи ландшафтного дизайну.
Відповідно до Протоколу від 26.08.2024 № 277, станом на 17 год. 16 хв. 23.08.2024 року ПП «СПЕЦБУДСЕРВІС-М» завантажив через електронну систему закупівель файл, який містить Локальні кошториси, проте відповідно до змісту даного файлу ПП «СПЕЦБУДСЕРВІС-М» не виправив невідповідності, які були зазначені у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей.
Після чого, 30.08.2024 о 19:02 ПП «СПЕЦБУДСЕРВІС-М» подано скаргу до Антимонопольного комітету України з оскарженням результатів кваліфікації (ідентифікатор: UA-2024-07-26-009120-a.a1).
За результатами розгляду скарги Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) оприлюднила в електронній системі закупівель рішення від 10.09.2024 № 15107-р/пк-пз. Відповідно до резолютивної частини цього рішення Комісія АМКУ постановила зобов'язати Комунальне некомерційне підприємство «Медичний центр Сім’я» (код ЄДРПОУ: 40390032) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «СПЕЦБУДСЕРВІС-М» (код ЄДРПОУ: 41964727) та рішення про визначення фізичної особи-підприємця ШИЛИЛЯ ВОЛОДИМИРА ІВАНОВИЧА (код ЄДРПОУ: 3205500035) переможцем за процедурою закупівлі — «Капітальний ремонт фасаду та частини покрівлі амбулаторії ЗПСМ №1 та благоустрій території по вул. Я. Мудрого, 48 у м. Мукачево», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-26-009120-a.
Відповідно до Протоколу від 16.09.2024 № 311, рішення від 26.08.2024 № 277 про відхилення тендерної пропозиції ПП «СПЕЦБУДСЕРВІС-М» та рішення від 30.08.2024 № 288 про визначення фізичної особи-підприємця ШИЛИЛЯ ВОЛОДИМИРА ІВАНОВИЧА (код ЄДРПОУ: 3205500035) переможцем за процедурою закупівлі за процедурою закупівлі – «Капітальний ремонт фасаду та частини покрівлі амбулаторії ЗПСМ №1 та благоустрій території по вул. Я. Мудрого, 48 у м. Мукачево», код за ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за ідентифікатором UA-2024-07-26-009120-a, скасовані.
Відповідно до змісту рішення АМКУ від 10.09.2024 № 15107-р/пк-пз, «Замовник не мав права звертатись до зазначеного учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів», адже наведені документи у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей.
Та, як наслідок, «неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей», а саме: відхиливши на підставі абзацу п’ятого підпункту першого пункту 44 Особливостей «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Підсумовуючи викладене вище та інформацію наведену в рішенні АМКУ від 10.09.2024 № 15107-р/пк-пз, Замовник взагалі не мав права надавати можливість виправити виявлені після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що відносяться до технічної частини, і тому, тендерна пропозиція ПП «СПЕЦБУДСЕРВІС-М» повинна була бути відхиленою відразу на підставі абзацу другого підпункту другого пункту 44 «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
В результаті, після детального вивчення інформації наведеної в рішенні АМКУ від 10.09.2024 № 15107-р/пк-пз, відповідно до Протоколу від 18.09.2024 № 315, тендерна пропозиція ПП «СПЕЦБУДСЕРВІС-М» була відхилена на підставі абзацу другого підпункту другого пункту 44 «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей». Адже ПП «СПЕЦБУДСЕРВІС-М» надав у складі пропозиції файл «1.1 Договірна з розрахунками (додаток 1).pdf», в якому містяться договірна ціна, пояснювальна записка, розрахунки за статтями витрат, які включені до договірної ціни, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат на будову, при аналізі яких виявлено, що у локальних кошторисах не зазначено інформації про кількість у колонці «найменування робіт і витрат» за пунктами:
- №№ 4, 7, 9, 11-17, 19, 21-29, 31, 32, 46-49, 54-56, 61, 70, 72-75, 85, 88-90, 93, 101, 102, 106, 112, 117, 119, 123, 128 Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 на Фасад з утепленням Фасад будівлі;
- №№ 1, 4, 8, 14, 17, 21, 31, 32, 38, 40, 45, 46 Локального кошторису на будівельні роботи № 07-01-01 на Огорожа та ворота Огорожа території;
- №№ 9, 15, 22, 24, 26, 32, 38-41, 44, 52, 59-62, 65-67, 75, 78, 80 Локального кошторису на будівельні роботи № 07-02-01 на Автомобільна стоянка, Пішохідна зона тип 1,2 Благоустрій території;
- № 3 Локального кошторису на будівельні роботи № 07-03-01 на Озеленення Озеленення території. Елементи ландшафтного дизайну.
Разом з тим, у Примітці Додатку 1 зазначено – «1Тендерна пропозиція, що не відповідає вимогам, викладеним у Додатку 1 тендерної документації, буде відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.».
Також слід звернути увагу на те, що подаючи тендерну пропозицію ПП «СПЕЦБУДСЕРВІС-М» автоматично погодився з тим, що «неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції.» (відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації).
Додатки:
1. Протокол від 22.08.2024 № 272 (на 3 арк.);
2. Протокол від 26.08.2024 № 277 (на 4 арк.);
3. Протокол від 16.09.2024 № 311 (на 2 арк.);
4. Протокол від 18.09.2024 № 315 (на 4 арк.);
5. Рішення АМКУ від 10.09.2024 № 15107 (на 9 арк.);
6. 1.1 Договірна з розрахунками (додаток 1).pdf (на 63 арк.).