• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт фасаду та частини покрівлі амбулаторії ЗПСМ №1 та благоустрій території по вул.Я.Мудрого, 48 у м.Мукачево

Завершена

5 771 868.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 859.34 UAH
Період оскарження: 26.07.2024 22:02 - 09.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 7332eb150b8948759a0100eb1ec25f9a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-26-009120-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
Згідно додатку
Дата розгляду скарги: 10.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.09.2024 18:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.09.2024 09:03
Дата виконання рішення Замовником: 16.09.2024 17:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.09.2024 № 15107-р/пк-пз, рішення від 26.08.2024 № 277 про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СПЕЦБУДСЕРВІС-М» та рішення від 30.08.2024 № 288 про визначення фізичної особи-підприємця ШИЛИЛЯ ВОЛОДИМИРА ІВАНОВИЧА (код ЄДРПОУ: 3205500035) переможцем за процедурою закупівлі за процедурою закупівлі – «Капітальний ремонт фасаду та частини покрівлі амбулаторії ЗПСМ №1 та благоустрій території по вул. Я. Мудрого, 48 у м. Мукачево», код за ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за ідентифікатором UA-2024-07-26-009120-a, скасовані.
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДСЕРВІС-М", Зубака Михайло 380969653121 SPECBUDSERVIS-M@UKR.NET

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c94bac2ca471496c8b913bbb06ca5822
Заголовок пункту скарги: Відсутня вимога тендерної документації яку порушив Скаржник
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 2.1 Додатку № 1 до Тендерної документації встановлена вимога щодо наданння кошторисних документів які складені у відповідності до встановленої форми Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», а саме:ʼ

«2.1. Надати в складі пропозиції кошторисні документи, які повинні бути розроблені у порядку та за формами, встановленими Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», ДСТУ, ДБН, технічних умов тощо, а саме:
- договірна ціна;
- пояснювальна записка;
- розрахунки за статтями витрат, які включені до договірної ціни;
- локальні кошториси;
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат на будову»(цитата).
Замовник торгів сам як в своєму протоколі так і у вимозі про надання 24 годин визнає, що порушення Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» не має.

Так як в іншому випадку він не міг би надати 24 години на виправлення помилок.

Давайте більш детально розглянемо дане питання, фактично Замовник торгів відхилив пропозицію Скаржника через те, що в найменуванні робіт та витрат не зазначена кількість.

Замовник торгів надає таблицю в якій знаходиться «Найменування робіт та витрат», «Одиниця виміру», «Кількість».

У колонці «Найменування робіт та витрат» вказуються конкретні види робіт або витрат, які плануються для певного проекту, будівництва. Це може включати:
1. Види робіт: Наприклад, «Земляні роботи», «Бетонні роботи», «Монтажні роботи», «Електромонтажні роботи», «Оздоблювальні роботи», «Установка обладнання» тощо.
2. Витрати: Сюди можуть входити такі витрати, як «Матеріали», «Транспортні витрати» тощо.
3. Конкретні роботи або заходи: Наприклад, «Земляні роботи для фундаменту», «Монтаж електропроводки», «Оздоблення стін гіпсокартоном», «Установка вентиляційної системи» тощо.

Це дозволяє чітко ідентифікувати, на що саме спрямовані кошти, та які роботи планується виконати в рамках бюджету.

Як ми бачимо дана колонка Замовника не тільки містить “Найменування робіт і витрат” а містить інші показники для правильного складання кошторисної документації такі як:
- назви розділів,
- назви приміщень,
- класифікацію зворотніх чи не зворотніх матеріалів,
- коефiцiєнт для урахування впливу умов виконання будiвельних робiт,
- обрахування кількості в нашому випадку.
Проте зазначення кількості в даній колонці би прямо суперечило Настанові з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Була вимога тендерної документації надати локальні кошториси за формою Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Додатком № 1 даної Настанови прямо передбачена форма локального кошторису по колонці 3 якого міститься «Нвайменування робіт і витрат», що прямо зазначив Скаржник та по колонці 5 знаходиться «Кількість», що також вказано Скаржником.
То яку норму тендерної документації порушив Скаржник при складанні локального кошторису?
Якщо локальні кошториси складені вірно з вірним найменуванням робіт, шифрами та кількістю, що не заперечується Замовником.
Замовник вважає, що Скаржник мав зазначити обрахування кількості в графі «Найменування робіт і витрат» про це би суперечило встановленій формі Додатку № 1 локального кошторису Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві.
На відсутність порушення прямо вказує відсутність вимоги тендерної документації яку порушив Скаржник.
Замовник сам сказав, що Скаржник погодився з технічними, якісними, кількісними характеристиками предмету закупівлі тобто Скаржник погодився з обрахуванням проте Настоновою не передбачено включення будь яких обрахунків кількості в графу «Найменування робіт і витрат».
Отже, Учасником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)