• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із перевезення та видалення відходів

Завершена

686 441.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 432.21 UAH
Номер: 99b525e47d664dafb31db61c11e378e4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-10-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.09.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 10.09.2024 18:01 - 02.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.09.2024 № 74-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 09.09.2024 № 74-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 1) UA-2024-07-25-007402-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №7» Запорізької міської ради;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 331-53-64, nadyas78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» установлено порушення вимог підпункту 3 пункту 47 Особливостей. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «20» вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 7» Запорізької міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.07.2024 № 104; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі по тексту – ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС») та товариства з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО»; протокольні рішення уповноваженої особи 06.08.2024 № 112, від 08.08.2024 № 115, від 26.08.2024 № 131; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.08.2024 № 14066-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 26 серпня 2024 року; договір про закупівлю від 04.09.2024 № 453; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 19.09.2024. Під час моніторингу встановлено, що Додатком 7 до тендерної документації визначено Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, а саме: перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей та інформацію про право підписання договору. Учасником-переможцем ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надано інформацію, що право на підписання договору має Висотюк Катерина Петрівна, яка є тимчасово виконуючим обов’язки директора ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», з одночасним наданням підтверджуючих документів (наказ від 13.03.2023 № 12/к-23, довіреність від 13.03.2024, видана директором ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» Гузєєвим О.В., тощо). Згідно інформації та документів, наданих у складі тендерної пропозиції, керівником ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» є Гузєєв Олександр Валерійович. Проте, учасником-переможцем ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надано документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, відносно Висотюк Катерини Петрівни. У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, що Уповноваженою особою Замовника було розглянуто документи переможця - ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3,5,6 і 12 пункту 47 Особливостей відносно керівника юридичної особи. Враховуючи те, що Гузєєв Олександр Валерійович вже третій рік, з 16 квітня 2022 року (наказ №15/л-22-2 від 15.04.2022), боронить Країну від російської агресії в лавах Збройних сил України та всі функції з управління ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» здійснює Висотюк Катерина Петрівна (протокол загальних зборів учасників №06-03/23 від 06.03.2023р., наказ №12/к-23 від 13.03.2023р., довіреність від 13.03.2024, видана Гузєєвим Олександром Валерійовичем) перевірена інформація на право підписання договору тимчасово виконуючою обов’язки директора Висотюк Катериною Петрівною та документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3,5,6 і 12 пункту 47 Особливостей, відносно керівника юридичної особи, виданих на її ж ім’я. Відповідно до норм Особливостей, переможець підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 3,5,6 і 12 пункту 47 Особливостей відносно керівника юридичної особи. Виконуючий обов’язки директора прирівнюється до керівника юридичної особи при оформлені належних наказових документів, які були завантажені в електронну систему закупівель на тимчасово виконуючою обов’язки директора Висотюк Катерину Петрівну (протокол загальних зборів учасників №06-03/23 від 06.03.2023р., наказ №12/к-23 від 13.03.2023р., довіреність від 13.03.2024, видана Гузєєвим Олександром Валерійовичем). Проте, відповідно до 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: 3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку; 12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Виходячи зі змісту наведених норм, учасник повинен підтвердити відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, відносно саме керівника учасника, а не довіреної чи іншої особи. Дослідивши документи тендерної пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», зокрема, Статут ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», Витяг та Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та інші, встановлено, що керівником ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» є Гузєєв Олександр Валерійович. Вказаний керівник наразі перебуває на військовій службі, та Висотюк Катерина Петрівна призначена тимчасово виконуючим обов’язки директора. По суті, і за таких обставин мобілізований керівник залишається і визначається керівником юридичної особи. З огляду на викладене, переможцем ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, тож тендерна пропозиція ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» підлягала відхиленню на підставі підпункту 3 пункту 47 Особливостей. Попри це, на порушення підпункту 3 пункту 47 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», натомість в подальшому укладено з ним договір про закупівлю від 04.09.2024 № 453.
Період усунення порушень: 20.09.2024 15:51 - 05.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 20.09.2024 15:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимоги щодо усунення порушення за результатами моніторингу повідомляємо, що прийнято рішення про розірвання договору шляхом укладання додаткової угоди №1 від 26.09.2024
Дата публікації звіту: 27.09.2024 13:54

Запити/Пояснення