-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги із перевезення та видалення відходів
Завершена
686 441.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 432.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 432.21 UAH
Номер:
99b525e47d664dafb31db61c11e378e4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-10-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.09.2024 00:00
Період моніторингу:
10.09.2024 18:01 - 02.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.09.2024 № 74-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 09.09.2024 № 74-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
1) UA-2024-07-25-007402-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №7» Запорізької міської ради;
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» установлено порушення вимог підпункту 3 пункту 47 Особливостей.
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «20» вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 7» Запорізької міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.07.2024 № 104; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі по тексту – ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС») та товариства з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО»; протокольні рішення уповноваженої особи 06.08.2024 № 112, від 08.08.2024 № 115, від 26.08.2024 № 131; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.08.2024 № 14066-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 26 серпня 2024 року; договір про закупівлю від 04.09.2024 № 453; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 19.09.2024.
Під час моніторингу встановлено, що Додатком 7 до тендерної документації визначено Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, а саме: перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей та інформацію про право підписання договору.
Учасником-переможцем ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надано інформацію, що право на підписання договору має Висотюк Катерина Петрівна, яка є тимчасово виконуючим обов’язки директора ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», з одночасним наданням підтверджуючих документів (наказ від 13.03.2023 № 12/к-23, довіреність від 13.03.2024, видана директором ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» Гузєєвим О.В., тощо).
Згідно інформації та документів, наданих у складі тендерної пропозиції, керівником ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» є Гузєєв Олександр Валерійович. Проте, учасником-переможцем ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» надано документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, відносно Висотюк Катерини Петрівни.
У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, що Уповноваженою особою Замовника було розглянуто документи переможця - ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3,5,6 і 12 пункту 47 Особливостей відносно керівника юридичної особи. Враховуючи те, що Гузєєв Олександр Валерійович вже третій рік, з 16 квітня 2022 року (наказ №15/л-22-2 від 15.04.2022), боронить Країну від російської агресії в лавах Збройних сил України та всі функції з управління ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» здійснює Висотюк Катерина Петрівна (протокол загальних зборів учасників №06-03/23 від 06.03.2023р., наказ №12/к-23 від 13.03.2023р., довіреність від 13.03.2024, видана Гузєєвим Олександром Валерійовичем) перевірена інформація на право підписання договору тимчасово виконуючою обов’язки директора Висотюк Катериною Петрівною та документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3,5,6 і 12 пункту 47 Особливостей, відносно керівника юридичної особи, виданих на її ж ім’я. Відповідно до норм Особливостей, переможець підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 3,5,6 і 12 пункту 47 Особливостей відносно керівника юридичної особи. Виконуючий обов’язки директора прирівнюється до керівника юридичної особи при оформлені належних наказових документів, які були завантажені в електронну систему закупівель на тимчасово виконуючою обов’язки директора Висотюк Катерину Петрівну (протокол загальних зборів учасників №06-03/23 від 06.03.2023р., наказ №12/к-23 від 13.03.2023р., довіреність від 13.03.2024, видана Гузєєвим Олександром Валерійовичем).
Проте, відповідно до 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку;
12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Виходячи зі змісту наведених норм, учасник повинен підтвердити відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, відносно саме керівника учасника, а не довіреної чи іншої особи.
Дослідивши документи тендерної пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», зокрема, Статут ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», Витяг та Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та інші, встановлено, що керівником ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» є Гузєєв Олександр Валерійович. Вказаний керівник наразі перебуває на військовій службі, та Висотюк Катерина Петрівна призначена тимчасово виконуючим обов’язки директора. По суті, і за таких обставин мобілізований керівник залишається і визначається керівником юридичної особи.
З огляду на викладене, переможцем ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, тож тендерна пропозиція ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» підлягала відхиленню на підставі підпункту 3 пункту 47 Особливостей.
Попри це, на порушення підпункту 3 пункту 47 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», натомість в подальшому укладено з ним договір про закупівлю від 04.09.2024 № 453.
Період усунення порушень:
20.09.2024 15:51 - 05.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.09.2024 15:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимоги щодо усунення порушення за результатами моніторингу повідомляємо, що прийнято рішення про розірвання договору шляхом укладання додаткової угоди №1 від 26.09.2024
Дата публікації звіту:
27.09.2024 13:54
Запити/Пояснення
Номер:
74ca6d6a8a2a45fd97b25a429497d39d
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
16.09.2024 14:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Послуги із перевезення та видалення відходів» (код ДК 021:2015: 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-25-007402-a), яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Міська лікарня №7» Запорізької міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Під час моніторингу встановлено, що Додатком 7 до тендерної документації визначено Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, а саме: Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі –Особливості) та Інформацію про право підписання договору.
Учасником-переможцем ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС надано інформацію, що право на підписання договору має Висотюк Катерина Петрівна, яка є тимчасово виконуючим обов’язки директора ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, з одночасним наданням підтверджуючих документів (наказ від 13.03.2023 № 12/к-23, довіреність від 13.03.2024, видана директором ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС Гузєєвим О.В., тощо).
Згідно інформації та документів, наданих у складі тендерної пропозиції, керівником ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС є Гузєєв Олександр Валерійович. Проте, учасником-переможцем ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС надано документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, відносно Висотюк Катерини Петрівни.
З огляду на викладене, прошу надати пояснення щодо не відхилення переможця ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС як такого, що не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, відносно керівника юридичної особи.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c77bfec0886b454cb903eeda45037548
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
19.09.2024 15:16
Опис:
Уповноваженою особою комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №7» Запорізької міської ради було розглянуто документи переможця - ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3,5,6 і 12 пункту 47 Особливостей відносно керівника юридичної особи. Враховуючи те, що Гузєєв Олександр Валерійович вже третій рік, з 16 квітня 2022 року (наказ №15/л-22-2 від 15.04.2022), боронить Країну від російської агресії в лавах Збройних сил України та всі функції з управління ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» здійснює Висотюк Катерина Петрівна (протокол загальних зборів учасників №06-03/23 від 06.03.2023р., наказ №12/к-23 від 13.03.2023р., довіреність від 13.03.2024, видана Гузєєвим Олександром Валерійовичем) перевірена інформація на право підписання договору тимчасово виконуючою обов’язки директора Висотюк Катериною Петрівною та документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3,5,6 і 12 пункту 47 Особливостей, відносно керівника юридичної особи, виданих на її ж ім’я. Відповідно до норм Особливостей, переможець підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 3,5,6 і 12 пункту 47 Особливостей відносно керівника юридичної особи. Виконуючий обов’язки директора прирівнюється до керівника юридичної особи при оформлені належних наказових документів, які були завантажені в електронну систему закупівель на тимчасово виконуючою обов’язки директора Висотюк Катерину Петрівну (протокол загальних зборів учасників №06-03/23 від 06.03.2023р., наказ №12/к-23 від 13.03.2023р., довіреність від 13.03.2024, видана Гузєєвим Олександром Валерійовичем).