-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне, брикет паливний вугільний
Завершена
9 720 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 48 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 48 600.00 UAH
Номер:
f1d8dec9b1f94b20a87efba26e47517f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-02-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.08.2024 00:00
Період моніторингу:
02.09.2024 10:54 - 24.09.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.08.2024 № 237
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 16 серпня 2024 року № 251-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2024-07-23-006485-a 23.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Савранської селищної ради Одеської області на 2024 рік (далі - Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів від 23.07.2024; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.07.2024 (зі змінами від 26.07.2024, 09.08.2024); реєстр отриманих пропозицій; тендерні пропозицію ФОП Мовчан О.С., ТОВ «Максі Опт Груп», ФОП Сивак Віктор Михайлович; протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.08.2024; повідомлення про вимогу усунення невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір від 19.08.2024; договір з переможцем ФОП Сивак Віктор Михайлович № 1 від 26.08.2024 на суму 9 720 000 грн з ПДВ; рішення комісії АМКУ від 06.08.2024 № 13346-р/пк-пз; пояснення та документи надані Замовником 06.09.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
20.09.2024 14:18 - 26.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.09.2024 14:18
Запити/Пояснення
Номер:
c949190d555649508f2868433710f721
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.09.2024 16:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Вугілля кам’яне, брикет паливний вугільний», ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-23-006485-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати підтверджуючі документи щодо виконання переможецем процедури закупівлі вимог пункту 6 Розділу VI тендерної документації та розділу XI Договору № 1 від 26.08.2024 в частині забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді завдатку.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3c300ea5827f4a8c90553cfa3dc64f3b
Назва:
поясненення на запит
Дата опублікування:
06.09.2024 13:21
Опис:
На наявну в електронній системі закупівель Інформацію про моніторинг та Запит замовнику на пояснення Південного офісу Держаудитслужби (рішення про початок моніторингу від 02.09.2024 року номер: UA-M-2024-09-02-000028 ) по відкритим торгам: Вугілля кам’яне, брикет паливний вугільний, ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-23-006485-a), повідомляємо наступне.
1. Закупівлю проведено для забезпечення безперебійного функціонування закладів освіти Савранської селищної ради під час опалювального сезону 2024-2025 року. Здійснено обґрунтування розміру витрат, відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання вугілля кам’яного у попередньому році та обсягу фінансування (фінансових надходжень). Визначення очікуваної вартості закупівлі Замовником зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі аналізу загальнодоступної інформації про ціну, отриману з відкритих джерел в електронній системі закупівель "Prozorro", методом порівняння ринкових цін, зокрема шляхом моніторингу цінових пропозицій учасників, з врахуванням висновку за результатами цінового моніторингу наданий Кіровоградською регіональною торгово-промисловою палатою, отриманий ще на початку підготовки процедур закупівель вугілля кам’яного.
Закупівля Вугілля кам’яного марки ДГ (13-25), брикетів паливних вугільних (код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09110000-3 Тверде паливо) з певними технічними і якісними характеристиками зазначеними в Додатку 1 Тендерної документації (враховуючи вимоги ДСТУ 7146:2010, ДСТУ 3472:2015), обґрунтована наявною потребою Замовника, з урахуванням технічних властивостей опалювального обладнання, експлуатаційних витрат, що досить важливо при наявному фінансуванні, з урахуванням виділених коштів (очікуваної вартості) та досвіду використання певного товару в попередні періоди. Тому для дотримання принципу Закону, а саме, максимальної економії та ефективності, з урахуванням співвідношення ціни і якості, замовником було прийнято рішення провести закупівлю із визначеними технічними і якісними характеристиками.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі у зв’язку з відсутністю власного веб-сайта оприлюднено на офіційному веб-сайті громади. Надаємо посилання на публікацію https://savranrada.odessa.ua/oholoshennia/5986-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ta-abo-ochikuvanoji-vartosti-predmeta-zakupivli-10.html
3. Підтверджуючі документи щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту 6 Розділу VI тендерної документації та розділу XI Договору № 1 від 26.08.2024 в частині забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді завдатку на суму 291600,00 грн. – платіжна інструкція №289 від 26.08.2024, виписка з рахунка за 26.08.2024