-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Продукти харчування та сушені продукти різні
Завершена
3 619 585.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 097.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 097.92 UAH
Номер:
210177c248c840e5956081eb9dcbd86c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-04-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.11.2024 00:00
Період моніторингу:
04.11.2024 16:12 - 26.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.11.2024 № 28-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 04.11.2024 № 28-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2024-07-23-000569-a 23.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Дата закінчення моніторингу: 21 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Київський міський центр нефрології та діалізу» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника, затверджена рішенням уповноваженої особи зі змінами, тендерна пропозиція фізичної особи підприємця Ніцко Людмила Анатоліївна (далі - ФОП Ніцко Л.А.), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 19.09.2024 № 751, від 20.09.2024 № 773 та від 27.09.2024 № 804, повідомлення про намір укласти договір від 27.09.2024, договір від 03.10.2024 № 537 (далі - Договір), відповідь на запит Управління від 08.11.2024 та від 20.11.2024, вимоги про усунення порушення, скарга до процедури від 27.07.2024 UA-2024-07-23-000569-a.c1, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) № 13410-р/пк-пз від 07.08.2024.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управлінням 14.11.2024 через електронну систему закупівель було надано запит на пояснення з метою отримання інформації щодо ненадання можливості учаснику процедури закупівлі для усунення невідповідностей відповідно до статті 29 Закону та пункту 43 Особливостей. На зазначений запит Управління від 14.11.2024 Замовником 20.11.2024 було оприлюднено відповідь на пояснення, тобто з порушенням триденного терміну, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Період усунення порушень:
21.11.2024 13:51 - 06.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2024 13:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) в порядку частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє про наступне.
21 листопада 2024 року за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-23-000569-a Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області в електронній системі закупівель було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі.
Так, висновком встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону, а саме Замовником порушено триденний термін оприлюднення відповіді на запит.
Взявши до уваги вищенаведене та на виконання зобов’язань Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-23-000569-a, Замовником було вжито заходів щодо недопустимості подібних порушень законодавства в подальшому шляхом проведення роз’яснювальних робіт.
Дата публікації звіту:
27.11.2024 13:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Відсутній механізм
Опис:
Комунальним некомерційним підприємством "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було вжито заходів щодо недопущення подібних порушень законодавства в подальшому шляхом проведення роз’яснювальних робіт.
Дата публікації:
10.12.2024 00:18
Запити/Пояснення
Номер:
5aff8a72c6164381af2da61fe74849aa
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.11.2024 13:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі продуктів харчування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-07-23-000569-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0b5e5b8e919e44f491cb6f9dc6974ed1
Назва:
Пояснення по закупівлі Продукти харчування та сушені продукти різні, за кодом ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні ID: UA-2024-07-23-000569-a
Дата опублікування:
08.11.2024 14:25
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України від 06.11.2024 року у зв’язку з проведенням моніторингу процедури закупівлі «Продукти харчування та сушені продукти різні, за кодом ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні» інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-23-000569-а надаємо наступну інформацію.
1. Джерело фінансування закупівлі Кошти НСЗУ (відповідно до умов Договору з НСЗУ «Про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій»).
Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі встановлені виходячи з вимог законодавства України щодо якості товарів та технічних описів предметів речового майна. Відповідно до статей 15, 268 Господарського Кодексу України, якість предмета закупівлі, що поставляється, повинна відповідати стандартам, технічним умовам (у разі наявності) іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника з метою забезпечення якісним харчуванням пацієнтів Замовника.
Очікувана вартість закупівлі формувалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Розрахунок очікуваної вартості послуг здійснювався на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
Таким чином, враховуючи наявну потребу була запланована та проведена закупівля «Продукти харчування та сушені продукти різні, за кодом ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні».
2. Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) являється саме одержувачем бюджетних коштів.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та беручи до уваги вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.
Номер:
f06c2f3cdc8a4698b55cd26662b2e741
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.11.2024 16:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі продуктів харчування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-07-23-000569-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Чому не була надана можливість ТОВ «Понтем.УА» для усунення невідповідностей відповідно до статті 29 Закону та пункту 43 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3d7debe8611e4f6c95b31e4c9312aa04
Назва:
Пояснення по закупівлі Продукти харчування та сушені продукти різні, за кодом ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні ID: UA-2024-07-23-000569-a
Дата опублікування:
20.11.2024 14:43
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України від 14.11.2024 року у зв’язку з проведенням моніторингу процедури закупівлі «Продукти харчування та сушені продукти різні, за кодом ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні» інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-23-000569-a надаємо наступну інформацію.
1. Учаснику закупівлі ТОВ «Понтем.УА» не була надана можливість для усунення невідповідностей відповідно до статті 29 Закону та пункту 43 Особливостей в зв’язку з тим, що відповідно до абз. 2, п. 43 Особливостей «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» В свою чергу Учасником не надано документів, які вимагав Замовник у Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», що відповідно підпадає під виключення зазначені в абз. 2, п. 43 Особливостей.