-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дрова паливні рубані твердих порід
Завершена
884 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 422.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 422.00 UAH
Номер:
090c7aca503d43e8b3f741bfb93f62fe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-02-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.09.2024 00:00
Період моніторингу:
02.09.2024 17:48 - 24.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.09.2024 Одеса № 179
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.09.2024.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 02.09.2024 № 179
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
8 UA-2024-07-22-005396-a 22.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 23 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вигодянської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженою особою від 22.07.2024 № 26, ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженою особою від 26.07.2024 № 29, перелік змін, що вносять до ТД, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 23.07.2024 та 24.07.2024, роз’яснення на звернення, оприлюднені в електронній системі закупівель 25.07.2024 та 26.07.2024, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Маркевич Віктор Михайлович та фізичної особи-підприємця Унгурян Сергій Анатолійович (далі – ФОП Унгурян С.А.), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником – ФОП Унгурян С.А. у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ФОП Унгурян С.А. виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.08.2024 № 32 та від 13.08.2024 № 34, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 13.08.2024, договір про закупівлю від 23.08.2024 № 81, пояснення Замовника, отримані 21.09.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено.
Відповідно до пункту 1 таблиці Додатка № 1 до ТД Замовником визначено, що учасники у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинні надати довідку за формою 1, якою передбачено інформацію про, зокрема, номер, дата договору та предмет договору. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі.
Учасник ФОП Унгурян С.А. у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надав довідку від 30.07.2024, в якій зазначив про наявність у нього досвіду виконання одного аналогічного договору від 02.06.2024 № 14, та не зазначив інформацію щодо предмету цього договору, чим не дотримано вимоги пункту 1 таблиці Додатка № 1 до ТД.
Також відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, Замовником визначено, що учасники у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі повинні надати інформацію та документи визначені у Додатку № 3 до ТД.
Відповідно до Додатка № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до ТД, Замовником визначені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та вимоги щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації та документів на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам ТД Замовника.
Відповідно до Додатка № 3 до ТД Замовником визначено, що учасник на підтвердження відповідності запропонованого товару державним стандартам, а також на підтвердження походження та безпечності товару, повинен надати документ (договір купівлі, сертифікат, тощо), який підтверджує право власності на товар та його походження.
Учасник ФОП Унгурян С.А. у складі тендерної пропозиції на підтвердження права власності на товар та його походження надав файл під назвою «Договір 20_05_2024д - Пархомець.pdf» який містить договір поставки від 20.05.2024 № 20/05/2024д (далі – Договір поставки) та «Специфікація» Додаток № 1 до договору поставки від 26.04.2024 № 26/04/2024д, що не відповідає номеру Договору поставки.
Слід зазначити, що відповідно пункту 1.2. Договору поставки вид, асортимент, кількість, ціна та загальна вартість товару узгоджується сторонами в Специфікації, що є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток № 1).
Отже, учасником ФОП Унгурян С.А. надано Договір поставки без Додатка № 1 «Специфікація» до нього, який є його невід’ємною частиною, чим не підтверджено право власності на товар та його походження, що не відповідає вимогам Додатка № 3 до ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 17.09.2024 щодо обґрунтування рішення Замовника про відповідність тендерної пропозиції Учасника ФОП Унгурян С.А. вимогам пункту 1 Додатка № 1 до ТД та Додатка № 3 до ТД при наявності зазначених невідповідностей його тендерної пропозиції вимогам ТД Замовника, Замовник 20.09.2024 надав пояснення, в якому зазначив, зокрема, що «надання учасником довідки про досвід виконання ним аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не за формою, яка визначена у тендерній документації, та дана невідповідність не є суттєвим порушенням та не може слугувати підставою для відхилення такого учасника. Також, Замовник у поясненні зазначив, що в тендерній документації відсутня вимога щодо надання учасниками договорів з усіма їх додатками (що може бути комерційною таємницею). Отже, враховуючи що зі змісту доданого учасником Унгурян С.А. договору вбачається інформація про право власності та походження товару, а також беручи до уваги відсутність таких додатків, або надання інших додатків, не може кваліфікуватись як порушення вимог тендерної документації та слугувати підставою для відхилення такого учасника.»
Проте надане Замовником пояснення не спростовує факту виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ФОП Унгурян С.А. вимогам ТД Замовника, оскільки ТД Замовника визначено надання учасниками у складі тендерної пропозиції документів (довідки) встановленого зразка відповідно форми 1 Додатка № 1 до ТД та на виконання вимоги Додатка № 3 до ТД він повинен надати у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності запропонованого товару документ (договір купівлі, сертифікат, тощо), який підтверджує право власності на товар та його походження.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ФОП Унгурян С.А. (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 13.08.2024). Водночас зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Унгурян С.А. у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив.
Отже, на порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі учасника ФОП Унгурян С.А. невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: щодо виправлення учасником помилки в частині надання у складі тендерної пропозиції документу (довідки) згідно з формою 1 Додатка № 1 до ТД та на підтвердження відповідності запропонованого товару документу (договір купівлі, сертифікат, тощо), який підтверджує право власності на товар та його походження, відповідно до вимоги Додатка № 3 до ТД.
Період усунення порушень:
24.09.2024 10:48 - 09.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
24.09.2024 10:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На висновок про результати моніторингу процедури закупівлі по відкритим торгам: Дрова паливні рубані твердих порід, ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-22-005396-а)повідомляємо, що за результатами зазначених зауважень забезпечено інформування Уповноваженої особи стосовно виявлених порушень з метою недопущення їх в майбутньому, а також проведена роз’яснювальна робота в частині аналізу нормативно-правових актів чинного законодавства з питань публічних закупівель. Замовник зобов’язується в подальшому запобігти недопущенню виявлених порушень, підвищити рівень знань шляхом проходження навчання.
Дата публікації звіту:
26.09.2024 14:33
Запити/Пояснення
Номер:
72dc40a30ea04a75b536847e3f833aa1
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
17.09.2024 18:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця «Унгурян Сергій Анатолійович» (далі – ФОП «Унгурян С.А.») вимогам форми 1 пункту 1 Додатка № 1 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору надано довідку від 30.07.2024, яка не відповідає вимогам форми 1 Додатку № 1 до тендерної документації, а саме: відсутня інформація про предмет договору зазначеного у довідці.
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП «Унгурян С.А.» вимогам Додатка № 3 до тендерної документації в частині підтвердження відповідності запропонованого учасником товару державним стандартам, а також підтвердження походження та безпечності товару, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження права власності на товар та його походження надано договір поставки від 20.05.20204 № 20/05/2024д (далі – Договір поставки) та Додаток № 1 «Специфікація» до договору від 26.04.20204 № 26/04/2024д, який не є додатком до Договору поставки, наданого зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції.
4. Надайте інформацію щодо стану виконання договору про закупівлю від 23.08.2024 № 81.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f6842f543478412299dc2d74aeba7a6a
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
20.09.2024 22:18
Опис:
Питання 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Відповідь 1. Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням обсягів наявної потреби у товарах цього типу, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік.Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін на аналогічний товар. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro". Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. Посилання на обґрунтування: https://vygoda-gromada.gov.ua/publichni-zakupivli-10-30-05-11-08-2021/
Питання 2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця «Унгурян Сергій Анатолійович» (далі – ФОП «Унгурян С.А.») вимогам форми 1 пункту 1 Додатка № 1 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору надано довідку від 30.07.2024, яка не відповідає вимогам форми 1 Додатку № 1 до тендерної документації, а саме: відсутня інформація про предмет договору зазначеного у довідці.
Відповідь 2. Додатком №1 до тендерної документації визначено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічномудоговорі.
Учасником ФОП Унгурян С.А. на виконання вказаних вимог надано довідку за формою 1, в якій зазначено «Найменування замовника за договором», «Номер та дата договору», «Документ(и), що підтверджують виконання договору». Крім того, додатком до даної довідки надано Договір № 14 від 02.06.2024 з додатком. Вивчення вказаного договору встановдено, що відповідно до п.1.1 Договору визначено наступне: Постачальник зобовʼязується передати увласність Покупця Товар (деревина непромислового використання твердих порід), в асортименті, кількості та за цінами, вказаними в рахунках-фактурах та Видаткових накладних, а Покупець зобовʼязується прийняти цей Товар та провести його оплати на умовах та в порядку, визначених даним Договором. Крім того, в додатку №1 до Договору «Специфікація» зазначено Найменування товару «Деревина дровʼяна твердих порід».Таким чином, з наданих учасником Довідки про досвід виконання ним аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та додатку до неї чітко вбачається інформація про предмет договору зазначеного у довідці.
Щодо надання учасником довідки про досвід виконання ним аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не за формою, яка визначена у тендерній документації, дане невідповідність не є суттєвим порушенням та не може слугувати підставою для відхилення такого учасника, так як необхідна інформація зазначається у додатку до даної довідки.
Питання 3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП «Унгурян С.А.» вимогам Додатка № 3 до тендерної документації в частині підтвердження відповідності запропонованого учасником товару державним стандартам, а також підтвердження походження та безпечності товару, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження права власності на товар та його походження надано договір поставки від 20.05.20204 № 20/05/2024д (далі – Договір поставки) та Додаток № 1 «Специфікація» до договору від 26.04.20204 № 26/04/2024д, який не є додатком до Договору поставки, наданого зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції.
Відповідь 3. У Додатку 3 до тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару державним стандартам, а також на підтвердження походження та безпечність товару, учасник повинен надати:
- документ (договір купівлі, сертифікат, тощо), який підтверджує право власності на товар та його походження.
На виконання вказаної вимоги учасником Унгурян С.А. надано Договір поставки № 20/05/2024д, зі змісту якого вбачається, що учасником Унгурян С.А. 20.05.2024 укладено договір поставки деревини непромислового використання твердих порід з постачальником ФОП Пархомець Олексій Олександрович, що підтверджує походження товару та право власності на нього. В тендерній документації відсутня вимога щодо надання учасниками договорів з усіма їх додатками (що може бути комерційною таємницею). Отде, враховуючи що зі змісту доданого учасником Унгурян С.А. договору вбачається інформація про право власності та походження товару, а також беручи до уваги відсутність таких додатків, або надання інших додатків, не може кваліфікуватись як порушення вимог тендреної документації та слугувати підставою для відхилення такого учасника.
Питання 4. Надайте інформацію щодо стану виконання договору про закупівлю від 23.08.2024 № 81.
Відповідь 4. Станом на дату надання відповідей, ДОГОВІР №81 про закупівлю товарів за державні кошти від 23.08.2024 зареєстрований в органах ДКСУ та перебуває у стані виконання.