-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт нежитлового приміщення будівлі за адресою: вул. Ювілейна, 80, м. Баштанка, Миколаївська область
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Завершена
1 544 224.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 875.54 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 875.54 UAH
Номер:
ffee796c33b049e8866796720efd1a1f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-20-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.08.2024 00:00
Період моніторингу:
20.08.2024 15:27 - 11.09.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.08.2024 № 60-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 20.08.2024.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 20.08.2024 № 60-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2024-07-19-009525-a 19.07.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, надання відповідей на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, надання відповідей на звернення щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій фізичної особи-підприємця Шевченка Миколи Олександровича, фізичної особи-підприємця Бобинця Івана Івановича та товариства з обмеженою відповідальністю «АСТРА НОРД-ВЕСТ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); надання відповідей на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації; надання відповідей на звернення щодо усунення порушення; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік відділу освіти, молоді та спорту Виконавчого комітету Баштанської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.07.2024; звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на нього; звернення щодо усунення порушення та відповідь на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Шевченка Миколи Олександровича, фізичної особи-підприємця Бобинця Івана Івановича та товариства з обмеженою відповідальністю «АСТРА НОРД-ВЕСТ»; протоколи уповноваженої особи Замовника від 02.08.2024; повідомлення про намір укласти договір; договір підряду від 08.08.2024 № 32; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
30.08.2024 11:02 - 05.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.08.2024 11:02
Запити/Пояснення
Номер:
9b7506fa80bf44348b5a11fb57648f01
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
20.08.2024 15:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c2bc23d69e744d3fbd5bb9781ab5bed6
Назва:
Щодо надання пояснень та документів
Дата опублікування:
23.08.2024 15:13
Опис:
Про надання інформації та документів
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БАШТАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ надає документи та інформацію по суті заданих питань згідно запиту від 20.08.2024р., а саме наступне.
Щодо обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
При визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ««Поточний ремонт нежитлового приміщення будівлі за адресою: вул. Ювілейна, 80, м. Баштанка, Миколаївська область» ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи», очікуваної вартості предмета закупівлі використано в тому числі примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджену наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020р. № 275 в частині консультацій з ринком.
Визначення потреби в закупівлі послуг здійснено з урахуванням запланованих поточних завдань замовника в тому числі в частині утримання об’єктів нерухомого майна, що знаходяться на балансі установи замовника в належному технічному стані у відповідності до цільового призначення будівлі. Визначення необхідних обсягів ремонтних робіт здійснено шляхом дефектування наявних недоліків у конструкціях, що потребують усунення, та за результатами чого складено відповідний дефектний акт. При цьому враховано наявність матеріалів замовника, необхідних для виконання робіт, та які передаються підряднику після укладення договору про закупівлю.
Розмір бюджетного призначення визначено згідно рішення сесії Баштанської міської ради Баштанського району від 26 червня 2024 року № 16.
Для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі використано інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Для отримання відповідних комерційних пропозицій від учасників ринку замовником було направлено запити та отримано комерційні пропозиції з наступними ціновими показниками:
- комерційна пропозиція №1 (від 18.06.2024р.) – 1540000,00 грн.;
- комерційна пропозиція № 2 (від 18.06.2024р – 1544224,00 грн.
Отже, для визначення очікуваної вартості враховано розмір бюджетного призначення, затвердженого для замовника у встановленому порядку, та з підтвердженням можливості виконання послуг з поточного ремонту згідно отриманих цінових (комерційних) пропозицій від учасників ринку, при цьому враховано, що згідно ч. 1 ст. 48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами.
В той же час повідомляємо, що державна експертиза кошторисної документації не здійснювалась, оскільки не є обов’язковою для поточного ремонту.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості оприлюднено на сайті головного розпорядника (оскільки власний веб-сайт відсутній), обґрунтування доступне за посиланням: https://bashtanskaotg.dosvit.org.ua/storage/enterprises-registry/enterprises/c05dfd0f09fb2875dbdd7ef5db9d55b1.pdf