• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

дизельне пальне (налив)

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Номер: e542c9e664374a68b82304b8a4d2c360
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-16-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.10.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 16.10.2024 15:10 - 06.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.10.2024 № 55-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2024-07-19-009001-a 19.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, y.p.smolovyk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, правомірності відхилення тендерної пропозиції ПП «КТ ТРЕЙДІНГ», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до Договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), правомірність відхилення тендерних пропозицій, стан виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ), як органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Носівська селекційно-дослідна станція Миронівського інституту пшениці імені В.М. Ремесла національної академії аграрних наук України (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ПП «КТ ТРЕЙДІНГ» та ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем ПП «КТ ТРЕЙДІНГ» від 01.08.2024 № 36, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ПП «КТ ТРЕЙДІНГ» 21.08.2024 № 40, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» від 21.08.2024 № 41, скаргу до процедури, рішення колегії АМКУ від 16.08.2024 № 13920-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» від 21.08.2024 № 41, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.08.2024, договір про закупівлю від 29.08.2024 № 29/24, укладений Замовником з ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ», звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 29.08.2024, додаткові угоди до договору про закупівлю від 04.09.2024 № 1 та від 30.10.2024 № 2, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 29.10.2024 та 01.11.2024, звіт про виконаний договір оприлюднений 30.10.2024. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року № 610/34893, зі змінами (далі – Порядок № 1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначено інформацію щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів Замовником визначено предмет закупівлі як ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти, а в додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» передбачено закупівлю товару «дизельне пальне наливом». При цьому, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено код предмета закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти та не зазначено в окремому електронному полі інформацію щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі (слід зазначити, що Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить позицію, що найбільше відповідає товару, який має намір придбати Замовник, а саме: 09134200-9 – Дизельне паливо). За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» з урахуванням вимог Особливостей встановлено, що додатком 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі учасник повинен мати парк бензовозів (власних, орендованих ти іншої форми власності та/або користування, тощо, у складі тендерної пропозиції надає, довідку в довільній формі в якій зазначається в якій формі власності перебувають бензовози у учасника (власній чи орендованій або зазначити іншу форму власності або користування). У разі, якщо бензовози власні, учасник повинен надати у складі пропозиції свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на кожен бензовоз, яким буде поставлятись товар. У разі, якщо бензовози орендовані (лізинг) та/або знаходяться у користуванні, тощо, надати у складі пропозиції документ, що підтверджує право оренди (лізингу) та/або користування, тощо. На виконання вищезазначеної вимоги Замовника ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» не надано довідку в довільній формі де зазначається у якій формі власності перебувають бензовози у учасника, чим порушено вимоги Замовника, зазначені у додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах та не надав ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ», можливість виправити невідповідності, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. Натомість, Замовником опубліковано протокол про визначення ТОВ «ФУЕЛПОСТАЧ» переможцем процедури закупівлі від 21.08.2024 № 41, оприлюднений в електронній системі закупівель 21.08.2024 та повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.08.2024, та укладено Договір про закупівлю від 29.08.2024 № 29/24. Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель 30.10.2024 Замовником оприлюднено звіт про виконаний договір.
Період усунення порушень: 07.11.2024 16:16 - 22.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 07.11.2024 16:16

Запити/Пояснення