• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (благоустрій населених пунктів) за адресою: вул. Оноре де Бальзака, 8

Завершена

2 505 770.53 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 528.85 UAH
Номер: 223afa6f44674e42b7bae104d21ec8f4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-24-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.09.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 24.09.2024 12:40 - 16.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.09.2024 № 230 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2024-07-19-008136-a 19.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, alina.shutenko93@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи б/н б/д (зі змінами) (далі – ТД), рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.08.2024 №13718-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.09.2024, тендерні пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» та ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл» (далі – Переможець), протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» від 06.09.2024 № 25, повідомлення про намір укласти договір від 06.09.2024, договір підряду від 13.09.2024 № 011767-а, пояснення та документи надані Замовником від 26.09.2024 та від 07.10.2024 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» з остаточною ціною пропозиції 2 330 129,40 гривень та ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл» з остаточною ціною пропозиції 2 504 612,40 гривень. Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 06.09.2024 № 25) на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» зазначених в протоколі від 06.09.2024 № 25, порушень не встановлено. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл» з остаточною ціною пропозиції 2 504 612,40 гривень з ПДВ. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Відповідно до підпункту 1 пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до ТД установлено, що для підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасник повинен надати довідку що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за Договором про закупівлю. В підтвердження інформації, зазначеної у довідці Учасник надає копії договорів, що підтверджують право користування такими об’єктами, дійсних та чинних, протягом всього строку виконання робіт, а саме: договори оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника. На виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл» надано довідку про обладнання та матеріально-технічну базу від 30.07.2024 № 30072024/1, згідно пункту 7 якої зазначено, що для виконання робіт за Договором про закупівлю буде задіяний «Трактор на гусеничному ходу Hitachi» на підставі договору про надання послуг будівельної техніки від 01.01.2024 № 2. Поруч з тим, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл» надано договір про надання послуг будівельної техніки від 01.01.2024 № 2 в якому відсутня інформація, що підтверджує право користування учасником - Трактора на гусеничному ходу Hitachi, зазначеного у довідці від 30.07.2024 № 30072024/1. Враховуючи вище викладене, ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл» не підтверджено право користування транспортним засобом, а саме: Трактором на гусеничному ходу Hitachi зазначеного у пункті 7 довідки про обладнання та матеріально-технічну базу від 30.07.2024 № 30072024/1, чим недотримано вимоги підпункту 1 пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушено вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 17.10.2024 17:51 - 31.10.2024 23:00
Дата публікації висновку: 17.10.2024 17:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Лист щодо усунення порушень № 34-186/1 від 21.10.2024
Дата публікації звіту: 21.10.2024 16:41

Запити/Пояснення