-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (благоустрій населених пунктів) за адресою: вул. Оноре де Бальзака, 8
Завершена
2 505 770.53
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 528.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 528.85 UAH
Номер:
223afa6f44674e42b7bae104d21ec8f4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-24-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.09.2024 00:00
Період моніторингу:
24.09.2024 12:40 - 16.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.09.2024 № 230
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-07-19-008136-a 19.07.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи б/н б/д (зі змінами) (далі – ТД), рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.08.2024 №13718-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.09.2024, тендерні пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» та ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл» (далі – Переможець), протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» від 06.09.2024 № 25, повідомлення про намір укласти договір від 06.09.2024, договір підряду від 13.09.2024 № 011767-а, пояснення та документи надані Замовником від 26.09.2024 та від 07.10.2024 на запити Північного офісу Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» з остаточною ціною пропозиції 2 330 129,40 гривень та ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл» з остаточною ціною пропозиції 2 504 612,40 гривень.
Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 06.09.2024 № 25) на підставі підпункту 2 пункту 44
Особливостей № 1178, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Перевіркою підстав відхилення ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» зазначених в протоколі від 06.09.2024 № 25, порушень не встановлено.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл» з остаточною ціною пропозиції 2 504 612,40 гривень з ПДВ.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне.
Відповідно до підпункту 1 пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до ТД установлено, що для підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасник повинен надати довідку що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за Договором про закупівлю. В підтвердження інформації, зазначеної у довідці Учасник надає копії договорів, що підтверджують право користування такими об’єктами, дійсних та чинних, протягом всього строку виконання робіт, а саме: договори оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника.
На виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції
ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл» надано довідку про обладнання та матеріально-технічну базу від 30.07.2024 № 30072024/1, згідно пункту 7 якої зазначено, що для виконання робіт за Договором про закупівлю буде задіяний «Трактор на гусеничному ходу Hitachi» на підставі договору про надання послуг будівельної техніки від 01.01.2024 № 2.
Поруч з тим, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл» надано договір про надання послуг будівельної техніки
від 01.01.2024 № 2 в якому відсутня інформація, що підтверджує право користування учасником - Трактора на гусеничному ходу Hitachi, зазначеного у довідці від 30.07.2024 № 30072024/1.
Враховуючи вище викладене, ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл» не підтверджено право користування транспортним засобом, а саме: Трактором на гусеничному ходу Hitachi зазначеного у пункті 7 довідки про обладнання та матеріально-технічну базу від 30.07.2024 № 30072024/1, чим недотримано вимоги підпункту 1 пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до ТД.
Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак, Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушено вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
17.10.2024 17:51 - 31.10.2024 23:00
Дата публікації висновку:
17.10.2024 17:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Лист щодо усунення порушень № 34-186/1 від 21.10.2024
Дата публікації звіту:
21.10.2024 16:41
Запити/Пояснення
Номер:
e07980b189c246bebe43c3aeed22b51e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.09.2024 20:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.10.2024 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2b07cfe8477a45a7903da5da41240c4f
Назва:
Пояснення по моніторингу ID: UA-M-2024-09-24-000022 на запит по закупівлі за номером ID: UA-2024-07-19-008136-a
Дата опублікування:
26.09.2024 11:52
Опис:
Пояснення по моніторингу ID: UA-M-2024-09-24-000022 на запит по закупівлі за номером ID: UA-2024-07-19-008136-a. Відповідно до розпорядження № 426 від 08.05.2024 " Про внесення змін до розпорядження ДРДА від 07.02.2024 № 110" та згідно протоколу щодо прийняття рішень уповноваженої особи №21 від 18.07.2024 року розроблено та затверджено тендерну документацію з урахуванням вимог чинного законодавства. Також, проведено експертизи кошторисної частини проектної документації (дефектний акт), які підтверджені позитивними експертними звітами(№-240710-08/В). Посилання на веб-сайтах стосовно закупівлі: https://gov.e-tender.ua/planDetails/d10317581b2d4b469f679e83aaaa1fc4 (план за номером ID: UA-P-2024-05-24-011767-a); https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/12D5E8061D4DC6FDC2258B5F002D32E9; https://desn.kyivcity.gov.ua/administratsiia/rozporiadzhennia.
Номер:
1c2c13f660984eeab4589574d63b43b2
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
07.10.2024 11:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання копій підтверджуючих документів на право користування такими об'єктами, дійсних чи чинних, протягом всього строку виконання робіт, а саме: договори оренди, суборенди та інші, на всі вказані найменування зазначені у графі 2 довідки про обладнання та матеріально-технічну базу від 30.07.2024 № 30072024/1, які не є власністю Учасника, а саме: п. 7 Трактор на гусеничному ходу Hitachi?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a53383f861684efa90a50a287d501056
Назва:
Пояснення по моніторингу ID: UA-M-2024-09-24-000022 на запит по закупівлі за номером ID: UA-2024-07-19-008136-a
Дата опублікування:
08.10.2024 13:42
Опис:
Стосовно запита замовнику на пояснення.
Звертаємо увагу на те, що вимогами тендерної документації, зокрема, положеннями пункту 1 додатку №1 до тендерної документації та формою документа «Відомості про обладнання та матеріально-технічно бази», яка встановлена в додатку №7 до тендерної документації не встановлено вимоги щодо вказання учасниками процедури закупівлі конкретної марки та моделі машин та механізмів, що будуть використовуватись учасниками під час виконання робіт, що є предметом процедури закупівлі.
Окрім того, колонка №2 форми документа «Відомості про обладнання та матеріально-технічно бази», яка встановлена в додатку №7 до тендерної документації, зазначена саме як «Найменування», що допускає зазначення учасником процедури закупівлі загального найменування або типу одиниці його обладнання, машини або механізму без конкретизації марки та моделі такого об’єкта. З огляду на вказане, не зазначення або зазначення учасником процедури закупівлі не коректної марки та/або моделі певної машини, яку такий учасник планує використовувати під час виконання умов договору про закупівлю, не порушує вимог тендерної документації по даній процедурі закупівлі за умови, якщо таким учасником надано документи, які підтверджують правомірність використання такої техніки.
Варто відзначити, що в підсумковій відомості ресурсів кошторисної документації ТОВ «Будівельної компанії «Мега Стайл» в п. 22 зазначено Трактор на гусеничному ходу, без будь-якої конкретної марки чи моделі техніки.
Учасник ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл» у своїй тендерній пропозиції надав договір про надання послуг будівельної техніки №2 від «01» січня 2024р. Додаток №1 до договору №2 від 01.01.2024, де зазначено перелік будівельних машини і механізмів, послуги яких надаються для ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл». При цьому, у вказаному договорі в таблиці переліку будівельних машин і механізмів №ПП 1 значиться Гусеничний бульдозер (трактор) LiuGong CLG B 160 C, що також підтверджено свідоцтвом про реєстрацію машин Серії ОМ №102664. За своїми технічними характеристиками даний гусеничний трактор повністю відповідає п. 22 підсумковій відомості ресурсів кошторисної документації ТОВ «Будівельної компанії «Мега Стайл».
Тому замовник вважає, що дану вимогу учасник ТОВ «Будівельної компанії «Мега Стайл» виконав повністю.