-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (благоустрій населених пунктів) за адресою: вул. Оноре де Бальзака, 8
Завершена
2 505 770.53
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 528.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 528.85 UAH
Період оскарження:
19.07.2024 15:20 - 28.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
дискримінаційні вимоги
Номер:
82c8b83b7cf44420adad7195116ce4eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-19-008136-a.c1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Скарга:
Дискримінаційні вимоги ціна та строки та вид аналогічного договору, а також сертифікати ДСТУ ISO 37001 та ДСТУ ISO 50001
Пов'язані документи:
Учасник
- ДСТУ 37001 2018_0001.pdf 01.08.2024 16:09
- Скарга_деснянський_район_оноре.docx.asice.zip 01.08.2024 16:09
- ДСТУ 50001 2020_0001.pdf 01.08.2024 16:09
- 608 Договір №27.10-02.pdf 01.08.2024 16:09
- 612 Лист відгук Академічна 27.01.2023.pdf 01.08.2024 16:09
- 611 Акт№1 дог №27.10-02.pdf 01.08.2024 16:09
- 610 Додаткова угода №2 (дог.№27.10-02).pdf 01.08.2024 16:09
- 609 Додаткова угода №1 (до Дог. №27.10-02).pdf 01.08.2024 16:09
- 607 Лист відгук 140619-7.pdf 01.08.2024 16:09
- 604 Аналогічний договір ДУ1_373.pdf 01.08.2024 16:09
- 603 Аналогічний договір 373.pdf 01.08.2024 16:09
- 605 Акт Кб2 КБ 3 вул Дачна с. С. Борщагівка.pdf 01.08.2024 16:09
- 606 Аналогічний 140619-7 + акти.pdf 01.08.2024 16:09
- Скарга_деснянський_район_оноре.docx 01.08.2024 16:09
- sign.p7s 01.08.2024 16:10
- Рішення від 05.08.2024 № 13232.pdf 05.08.2024 16:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.08.2024 № 13718.pdf 14.08.2024 12:14
- Рішення від 13.08.2024 № 13718.pdf 16.08.2024 12:33
- БАЛЬЗАКА, 8.pdf 07.08.2024 13:52
- Пояснення UA-2024-07-19-008174-a Бальзака_8.docx 07.08.2024 14:07
- 1. ПЕРЕЛІК ЗМІН від 19.08.2024.pdf 26.08.2024 15:52
- Тендерна документація асфал 2024_Бальзака_8_ант_.pdf 26.08.2024 15:52
- 1. ПЕРЕЛІК ЗМІН від 26.08.2024.pdf 26.08.2024 15:54
- Тендерна документація асфал 2024_Бальзака_8_ант_1.pdf 26.08.2024 15:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.08.2024 16:38
Дата розгляду скарги:
13.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.08.2024 16:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.08.2024 12:34
Дата виконання рішення Замовником:
26.08.2024 15:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Завантажено перелік змін 19.08.2024
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0c93ca436e7e49a9a5fcd9163e316730
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні вимоги щодо Строків та вид аналогічного договору
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Додаток 1 до тендерної документації Розділ 3. 1. Довідка за формою згідно Додатку 6, яка містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), укладеного (укладених) протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)1. Довідка за формою згідно Додатку 6, яка містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), укладеного (укладених) протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір на виконання робіт передбачених дефектним актом, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі та виконаний у повному обсязі одним договором або сумарно в обсязі не менше 99,9% від суми робіт, визначених Замовником у тендерній документації. Договір/договори повинні бути оприлюднені на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Дефектним актом передбачені роботи «Капітальний ремонт асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (благоустрій населених пунктів)»
Отже згідно вимоги Замовника аналогічним договором є договір з Капітального ремонту асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (благоустрій населених пунктів), укладений та виконаний не раніше ніж 19.07.2021 року, на суму не менше ніж 2 287 662,82 грн (2 310 770,53*0,99).
Скаржник на момент написання Скарги не має такого аналогічного договору, що обмежує конкуренцію і дискримінує Скаржника.
Статтею 16 Закону дозволено Замовнику встановлювати кваліфікаційний критерій наявності виконання аналогічного договору (договорів).
Однак даною статтею Закону не встановлено право Замовника обмежувати учасників строками виконання договорів, цінами договорів та їх предметами.
Скаржник на ринку будівництва з 2014 року та регулярно виконує роботи з капітального і поточного ремонту асфальтобетонного покриття доріг (дорожнього покриття), які за характером робіт аналогічні до капітального ремонту асфальтобетонного покриття прибудинкових територій.
Зокрема це Договір № 27/10-02 від «27» жовтня 2021 року на виконання робіт: «Капітальний ремонт дороги по вул. Академічна від буд. №1 до буд. №14 в с. Новосілки Києво-Святошинського району Київської області (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»; Договір №373 від 10.08.2023 на «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул.Дачна в с.Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області». Роботи за договорами згідно актів виконаних будівельних робіт є подібними (аналогічними) до ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій (знімання пошкодженого покриття, ремонт основ, улаштування нового покриття). Роботи за договорами виконуються якісно та є можливість одержати лист відгук від замовника.
Однак ці договори не містять в предметі закупівлі Капітального ремонту асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (благоустрій населених пунктів). Також суми Договорів менше від дозволеної Документацією. Тому Скаржник має ґрунтовні побоювання, що Замовник не вважатиме їх відповідними умовам Документації.
Крім того Скаржник має Договір підряду №140619-7 від 14.06.2019 року щодо Капітального ремонту асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою : провулок Полковий 1 у Подільському районі міста Києва.
Але даний договір укладено і виконано раніше ніж дозволений документацією трирічний період, а крім того сума договору менше від дозволеної Документацією.
Відтак, участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають договір з Капітального ремонту асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (благоустрій населених пунктів), укладений та виконаний не раніше ніж 19.07.2021 року, на суму не менше ніж 2 287 662,82 грн, що порушує статтю 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та дискримінує Скаржника.
Дефектним актом передбачені роботи «Капітальний ремонт асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (благоустрій населених пунктів)»
Отже згідно вимоги Замовника аналогічним договором є договір з Капітального ремонту асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (благоустрій населених пунктів), укладений та виконаний не раніше ніж 19.07.2021 року, на суму не менше ніж 2 287 662,82 грн (2 310 770,53*0,99).
Скаржник на момент написання Скарги не має такого аналогічного договору, що обмежує конкуренцію і дискримінує Скаржника.
Статтею 16 Закону дозволено Замовнику встановлювати кваліфікаційний критерій наявності виконання аналогічного договору (договорів).
Однак даною статтею Закону не встановлено право Замовника обмежувати учасників строками виконання договорів, цінами договорів та їх предметами.
Скаржник на ринку будівництва з 2014 року та регулярно виконує роботи з капітального і поточного ремонту асфальтобетонного покриття доріг (дорожнього покриття), які за характером робіт аналогічні до капітального ремонту асфальтобетонного покриття прибудинкових територій.
Зокрема це Договір № 27/10-02 від «27» жовтня 2021 року на виконання робіт: «Капітальний ремонт дороги по вул. Академічна від буд. №1 до буд. №14 в с. Новосілки Києво-Святошинського району Київської області (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»; Договір №373 від 10.08.2023 на «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул.Дачна в с.Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області». Роботи за договорами згідно актів виконаних будівельних робіт є подібними (аналогічними) до ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій (знімання пошкодженого покриття, ремонт основ, улаштування нового покриття). Роботи за договорами виконуються якісно та є можливість одержати лист відгук від замовника.
Однак ці договори не містять в предметі закупівлі Капітального ремонту асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (благоустрій населених пунктів). Також суми Договорів менше від дозволеної Документацією. Тому Скаржник має ґрунтовні побоювання, що Замовник не вважатиме їх відповідними умовам Документації.
Крім того Скаржник має Договір підряду №140619-7 від 14.06.2019 року щодо Капітального ремонту асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою : провулок Полковий 1 у Подільському районі міста Києва.
Але даний договір укладено і виконано раніше ніж дозволений документацією трирічний період, а крім того сума договору менше від дозволеної Документацією.
Відтак, участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають договір з Капітального ремонту асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (благоустрій населених пунктів), укладений та виконаний не раніше ніж 19.07.2021 року, на суму не менше ніж 2 287 662,82 грн, що порушує статтю 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та дискримінує Скаржника.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Скаржник просить Комісію АМКУ зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації оскаржувані дискримінаційні вимоги.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
99a023b734f14868a01d892dfb474c7d
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні вимоги щодо сертифікатів ДСТУ ISO 37001 та ДСТУ ISO 50001
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Додаток 1 до тендерної документації Розділ Інші документи та інформація 6.Копії діючих сертифікатів учасника закупівлі на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001, ДСТУ ISO 14001, ДСТУ ISO 45001, ДСТУ ISO 37001 та ДСТУ ISO 50001 на виконання робіт (надання послуг) відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі. видані на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво
–на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ). Надати звіти по кожному із сертифікатів за результатами останнього аудиту.
Скаржник не має сертифікатів на систему управління ДСТУ ISO 50001 та не має сертифікату за стандартом ДСТУ ISO 37001, який би був виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ).
Ці сертифікати не стосуються кваліфікаційних критеріїв ст. 16 Закону і також не мають жодного відношення до технічних специфікацій згідно ст. 23 Закону.
На відміну від ДСТУ ISO 9001 Стандарт ДСТУ ISO 50001 і ДСТУ ISO 37001 не є стандартом системи управління якістю.
ДСТУ ISO 50001 – це «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання». Жодним чином цей стандарт не характеризує виконання робіт з капітального ремонту асфальтових покриттів, і не містить вимог до них.
ДСТУ ISO 37001 – це «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». Жодним чином цей стандарт не характеризує виконання робіт з капітального ремонту асфальтових покриттів, і не містить вимог до них.
Предметом закупівлі є «Капітальний ремонт асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (благоустрій населених пунктів) за адресою: вул. Миколи Лаврухіна, 15/46». Очікувана вартість закупівлі менше від 20 млн. грн.
Предметом закупівлі не є менеджмент енергетичних процесів на об’єктах замовника.
Також відсутні підстави для застосування антикорупційних сертифікатів, бо пропонування замовнику чи його уповноваженим особам неправомірної вигоди є прямою причиною для відмови учаснику в участі закупівлі (пункт 47 особливостей), а на етапі виконання договору – кримінально карним діянням (ст. 369 КК України).
Відповідно до пункту 47 Особливостей Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту.
Тим же пунктом встановлено, що антикорупційна програма вимагається від юридичної особи в разі перевищення очікуваної вартості предмета закупівлі суми в 20 мільйонів гривень.
Відтак, участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають сертифікати ДСТУ ISO 37001 та ДСТУ ISO 50001, що порушує статтю 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та дискримінує Скаржника.
–на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ). Надати звіти по кожному із сертифікатів за результатами останнього аудиту.
Скаржник не має сертифікатів на систему управління ДСТУ ISO 50001 та не має сертифікату за стандартом ДСТУ ISO 37001, який би був виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ).
Ці сертифікати не стосуються кваліфікаційних критеріїв ст. 16 Закону і також не мають жодного відношення до технічних специфікацій згідно ст. 23 Закону.
На відміну від ДСТУ ISO 9001 Стандарт ДСТУ ISO 50001 і ДСТУ ISO 37001 не є стандартом системи управління якістю.
ДСТУ ISO 50001 – це «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання». Жодним чином цей стандарт не характеризує виконання робіт з капітального ремонту асфальтових покриттів, і не містить вимог до них.
ДСТУ ISO 37001 – це «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». Жодним чином цей стандарт не характеризує виконання робіт з капітального ремонту асфальтових покриттів, і не містить вимог до них.
Предметом закупівлі є «Капітальний ремонт асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (благоустрій населених пунктів) за адресою: вул. Миколи Лаврухіна, 15/46». Очікувана вартість закупівлі менше від 20 млн. грн.
Предметом закупівлі не є менеджмент енергетичних процесів на об’єктах замовника.
Також відсутні підстави для застосування антикорупційних сертифікатів, бо пропонування замовнику чи його уповноваженим особам неправомірної вигоди є прямою причиною для відмови учаснику в участі закупівлі (пункт 47 особливостей), а на етапі виконання договору – кримінально карним діянням (ст. 369 КК України).
Відповідно до пункту 47 Особливостей Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту.
Тим же пунктом встановлено, що антикорупційна програма вимагається від юридичної особи в разі перевищення очікуваної вартості предмета закупівлі суми в 20 мільйонів гривень.
Відтак, участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають сертифікати ДСТУ ISO 37001 та ДСТУ ISO 50001, що порушує статтю 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та дискримінує Скаржника.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Скаржник просить Комісію АМКУ зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації оскаржувані дискримінаційні вимоги.