-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт по заміні 2 ліфтів у головному лікувальному корпусі КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. М.І. Кононенка» за адресою: Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52
Завершена
3 585 993.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 859.93 UAH
мін. крок: 1% або 35 859.93 UAH
Номер:
bf1b52d2805340e6acbab40e62066a52
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-21-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2024 00:00
Період моніторингу:
21.10.2024 21:19 - 11.11.2024 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.10.2024 № 186
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 21.10.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 21.10.2024 № 186
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
10. UA-2024-07-19-006449-a 19.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» та ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ»; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства в частині внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства в частині внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП «Чугуївська ЦЛ ім. М. І. Кононенка» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-07-19-006449-a; тендерну документацію Замовника затверджену прокольним рішенням уповноваженої особи від 19.07.2024 № 1907/0-УО-вт; Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення комісії АМКУ) № 14311-р/пк-пз від 26.08.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 05.08.2023 року, тендерну пропозицію ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ»; протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» від 08.09.2024 №1907/21-УО-вт; тендерну пропозицію ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ» (далі – учасник, переможець); повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 08.08.2024; договір про закупівлю від 03.09.2024 №00924-Р на загальну суму 3 575 593,79 грн, додаткову угоду від 10.09.2024 №1, пояснення Замовника, отримані 01.11.2024 та 07.11.2024 через електронну систему закупівель на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі – Пояснення).
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
11.11.2024 21:54 - 15.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.11.2024 21:54
Запити/Пояснення
Номер:
38e49fc9a55644e8b3f5c06492c74e18
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.10.2024 13:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт по заміні 2 ліфтів у головному лікувальному корпусі КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. М.І. Кононенка» за адресою: Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-19-006449-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Вимогами пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації обумовлено надання учасником документального підтвердження інформації, наведеної згідно форми щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: - розпорядчий (розпорядчі) документ (документи) про призначення на посаду працівника/працівників та/або документ (документи)/витяг (витяги) з документу (документів), що підтверджують наявність трудових відносин працівника (працівників) з учасником (співвиконавцем, якщо залучається) (щодо всіх працівників, інформація про яких наведена учасником у довідці згідно форми).
Учасником ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ» в складі тендерній пропозиції надано Довідку від 01.08.2024 №5 про наявність інженерно-технічного персоналу та робітників робочих професій, яка підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, проте не надано документального підтвердження вказаної в довідці.
Чому не надано розпорядчий (розпорядчі) документ (документи) про призначення на посаду працівника/працівників та/або документ (документи)/витяг (витяги) з документу (документів), що підтверджують наявність трудових відносин працівника (працівників) з учасником (співвиконавцем, якщо залучається) (щодо всіх працівників, інформація про яких наведена учасником у довідці від 01.08.2024 №5?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
40a9800f7a614c1e94ab234a44d390ad
Назва:
Про надання пояснення через електронну систему закупівель на запит ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 29 жовтня 2024 року в рамках проведення моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2024-10-21-000056), Наказ від 21.10.2024 року №186, закупівлі Капітальний ремонт по заміні 2 ліфтів у головному лікувальному корпусі КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. М.І. Кононенка» за адресою: Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52 (ID закупівлі UA-2024-07-19-006449-a) за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015 – «45310000-3 - Електромонтажні роботи» код, що найбільше відповідає номенклатурній позиції «45313100-5 - Монтаж ліфтів»
Дата опублікування:
01.11.2024 12:03
Опис:
1. Про надання пояснення через електронну систему закупівель на запит ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 29 жовтня 2024 року в рамках проведення моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2024-10-21-000056), Наказ від 21.10.2024 року №186, закупівлі Капітальний ремонт по заміні 2 ліфтів у головному лікувальному корпусі КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. М.І. Кононенка» за адресою: Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52 (ID закупівлі UA-2024-07-19-006449-a) за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015 – «45310000-3 - Електромонтажні роботи» код, що найбільше відповідає номенклатурній позиції «45313100-5 - Монтаж ліфтів».
2. Про надання підтверджуючих документів які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь)
Під час розгляду першого питання порядку денного встановлено наступне:
Замовник, що зобов’язаний здійснювати публічні закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон), діє з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості).
Згідно абз. 2 ч. 1 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі орган державного фінансового контролю оприлюднює в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів з дня прийняття такого рішення із зазначенням, зокрема, опису підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі. Строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
29 жовтня 2024 року замовнику КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧУГУЇВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ ім. М.І. КОНОНЕНКА» ЧУГУЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі по тексту КНП «Чугуївська ЦЛ ім. М.І. Кононенка») в електронній системі закупівель надійшов Запит від Північно-Східного офісу Держаудитслужби, відповідно до якого потрібно надати пояснення з наступних питань:
- Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- Вимогами пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації обумовлено надання учасником документального підтвердження інформації, наведеної згідно форми щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: - розпорядчий (розпорядчі) документ (документи) про призначення на посаду працівника/працівників та/або документ (документи)/витяг (витяги) з документу (документів), що підтверджують наявність трудових відносин працівника (працівників) з учасником (співвиконавцем, якщо залучається) (щодо всіх працівників, інформація про яких наведена учасником у довідці згідно форми).
Учасником ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ» в складі тендерній пропозиції надано Довідку від 01.08.2024 №5 про наявність інженерно-технічного персоналу та робітників робочих професій, яка підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, проте не надано документального підтвердження вказаної в довідці.
Чому не надано розпорядчий (розпорядчі) документ (документи) про призначення на посаду працівника/працівників та/або документ (документи)/витяг (витяги) з документу (документів), що підтверджують наявність трудових відносин працівника (працівників) з учасником (співвиконавцем, якщо залучається) (щодо всіх працівників, інформація про яких наведена учасником у довідці від 01.08.2024 №5.
Замовнику необхідно підготувати у відповідь на Запит та оприлюднити через електронну систему закупівель до 02 листопада 2024 року Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань.
Враховуючи вищевикладене, на виконання вимог частини 5 статті 8 Закону та з метою усілякого сприяння в проведенні моніторингу
ВИРІШИВ:
1. У відповідь на перше питання Запиту від 29.10.2024 року по моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2024-10-21-000056)
«Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість»
надати пояснення такого змісту:
З метою проведення Капітального ремонту по заміні 2 ліфтів у головному лікувальному корпусі КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. М.І. Кононенка» за адресою: Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52 в межах чинного законодавства, нашим закладом було укладено Договір від 01.05.2024 року № 0105 на виготовлення Проєктно-кошторисної документації вищезазначеного об’єкта. Згідно умов даного договору, на підставі завдання на проектування, виконавець розробляє кошторисну документацію з урахуванням Кошторисних норм України, зокрема «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281. Після попереднього погодження із адміністрацією КНП "Чугуївської центральної лікарня ім. М.І. Кононенка", розроблена кошторисна документація була направлена до ТОВ «Професійна будівельна експертиза» для проведення її експертної оцінки. Відповідно до отриманої експертної оцінки №1-24-68 від 27.06.2024 року (ЕХ01:9481-8847-0975-0766) (додається) встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проєктом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 року № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисних норм України, зокрема «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено на підставі висновку експертизи № 39413852-08-2024/ЕЛ, за результатами експертного обстеження ліфтів, дефектного акту та завдання на проектування відповідно до діючих в Україні норм і стандартів.
Витрати на проведення даної закупівлі передбачені Наказом заступника Чугуївської міської військової адміністрації від 11.07.2024 № 981 «Про внесення змін до Програми розвитку медичної допомоги на території Чугуївської міської територіальної громади на 2024-2028 роки» з місцевого бюджету у розмірі 3 697,472 тис. гривень.
2. У відповідь на перше питання Запиту від 29.10.2024 року по моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2024-10-21-000056)
Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
надати пояснення такого змісту:
Згідно Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Державної казначейської служби України, Комунальне некомерційне підприємство «Чугуївська центральна лікарня ім. М.І. Кононенка» Чугуївської міської ради Харківської області (ЄДРПОУ 02002380) перебуває в статусі ОДЕРЖУВАЧ та на не має обов’язку застосовувати вимоги постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів», стосовно розміщення на власному Веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, однак незважаючи на це, відповідно до службової записки уповноваженої особи Отченашка Дмитра (додається) від 19.07.2024 року, системним адміністратором нашого закладу на офіційному сайті КНП «Чугуївська ЦЛ ім. М.І. Кононенка» було розміщено Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (посилання https://чугуїв.црл.укр/zakupivli/).
3. У відповідь на третє питання Запиту від 29.10.2024 року по моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2024-10-21-000056)
Вимогами пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації обумовлено надання учасником документального підтвердження інформації, наведеної згідно форми щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: - розпорядчий (розпорядчі) документ (документи) про призначення на посаду працівника/працівників та/або документ (документи)/витяг (витяги) з документу (документів), що підтверджують наявність трудових відносин працівника (працівників) з учасником (співвиконавцем, якщо залучається) (щодо всіх працівників, інформація про яких наведена учасником у довідці згідно форми).
Учасником ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ» в складі тендерній пропозиції надано Довідку від 01.08.2024 №5 про наявність інженерно-технічного персоналу та робітників робочих професій, яка підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, проте не надано документального підтвердження вказаної в довідці.
Чому не надано розпорядчий (розпорядчі) документ (документи) про призначення на посаду працівника/працівників та/або документ (документи)/витяг (витяги) з документу (документів), що підтверджують наявність трудових відносин працівника (працівників) з учасником (співвиконавцем, якщо залучається) (щодо всіх працівників, інформація про яких наведена учасником у довідці від 01.08.2024 №5.
надати пояснення такого змісту:
Відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації закупівлі № UA-2024-07-19-006449-a, в яких зазначене надання учасником документального підтвердження інформації, наведеної згідно форми щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: - розпорядчий (розпорядчі) документ (документи) про призначення на посаду працівника/працівників та/або документ (документи)/витяг (витяги) з документу (документів), що підтверджують наявність трудових відносин працівника (працівників) з учасником (співвиконавцем, якщо залучається) (щодо всіх працівників, інформація про яких наведена учасником у довідці згідно форми). Тобто вживання сполучників та/або надає право учаснику надавати розпорядчий (розпорядчі) документ разом з іншими документами, що підтверджують наявність трудових відносин працівника (працівників) з учасником, або надати замість нього інший/інші документи, що підтверджують наявність трудових відносин працівника (працівників) з учасником. Учасником ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ» в складі тендерної пропозиції було надано Довідку від 01.08.2024 № 5 про наявність інженерно-технічного персоналу та робітників робочих професій, яка підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, а також надано документальне підтвердження вказаної довідки у вигляді Витягу зі штатного розпису підприємства (Наказ № 9/1 від 27.0.6.2024р.), який є документом, що підтверджує наявність трудових відносин працівників з учасником.
4. Протягом одного дня забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформації, документів) на запит ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 29 жовтня 2024 року, в рамках моніторингу UA-M-2024-10-21-000056 (Наказ від 21.10.2024 року №186), закупівлі (ID закупівлі UA-2024-07-19-006449-a).
Номер:
581751919143439589e854f9f87665b9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.11.2024 10:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт по заміні 2 ліфтів у головному лікувальному корпусі КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. М.І. Кононенка» за адресою: Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-19-006449-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Вимогами пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації обумовлено надання учасником документального підтвердження інформації, наведеної згідно форми щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: - розпорядчий (розпорядчі) документ (документи) про призначення на посаду працівника/працівників та/або документ (документи)/витяг (витяги) з документу (документів), що підтверджують наявність трудових відносин працівника (працівників) з учасником (співвиконавцем, якщо залучається) (щодо всіх працівників, інформація про яких наведена учасником у довідці згідно форми).
Учасником ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ» в складі тендерній пропозиції надано Довідку від 01.08.2024 №5 про наявність інженерно-технічного персоналу та робітників робочих професій, яка підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі та витяг зі штатного розпису Наказ №9/1 від 27.06.2024 року.
Також, пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації обумовлено, що досвід роботи вищезазначених працівників на займаній посаді не менше 1 року, а також у підприємстві не менше 1 місяця.
Якими документами, наданими у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ», підтверджено досвід роботи працівників, зазначених у Довідці від 01.08.2024 №5?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3cc67df05879402abf5ba8754ce9bc98
Назва:
Відповідь на запит стосовно того Якими документами, наданими у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ», підтверджено досвід роботи працівників, зазначених у Довідці від 01.08.2024 №5?
Дата опублікування:
07.11.2024 13:54
Опис:
Про надання пояснення через електронну систему закупівель на запит ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 29 жовтня 2024 року в рамках проведення моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2024-10-21-000056), Наказ від 21.10.2024 року №186, закупівлі Капітальний ремонт по заміні 2 ліфтів у головному лікувальному корпусі КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. М.І. Кононенка» за адресою: Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52 (ID закупівлі UA-2024-07-19-006449-a) за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015 – «45310000-3 - Електромонтажні роботи» код, що найбільше відповідає номенклатурній позиції «45313100-5 - Монтаж ліфтів».
2. Про надання підтверджуючих документів які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь)
Під час розгляду першого питання порядку денного встановлено наступне:
Замовник, що зобов’язаний здійснювати публічні закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон), діє з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості).
Згідно абз. 2 ч. 1 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі орган державного фінансового контролю оприлюднює в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів з дня прийняття такого рішення із зазначенням, зокрема, опису підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі. Строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
04 листопада 2024 року замовнику КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧУГУЇВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ ім. М.І. КОНОНЕНКА» ЧУГУЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі по тексту КНП «Чугуївська ЦЛ ім. М.І. Кононенка») в електронній системі закупівель надійшов Запит від Північно-Східного офісу Держаудитслужби, відповідно до якого потрібно надати пояснення з наступних питань:
- Вимогами пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації обумовлено надання учасником документального підтвердження інформації, наведеної згідно форми щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: - розпорядчий (розпорядчі) документ (документи) про призначення на посаду працівника/працівників та/або документ (документи)/витяг (витяги) з документу (документів), що підтверджують наявність трудових відносин працівника (працівників) з учасником (співвиконавцем, якщо залучається) (щодо всіх працівників, інформація про яких наведена учасником у довідці згідно форми).
Учасником ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ» в складі тендерній пропозиції надано Довідку від 01.08.2024 №5 про наявність інженерно-технічного персоналу та робітників робочих професій, яка підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі та витяг зі штатного розпису Наказ №9/1 від 27.06.2024 року.
Також, пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації обумовлено, що досвід роботи вищезазначених працівників на займаній посаді не менше 1 року, а також у підприємстві не менше 1 місяця.
Якими документами, наданими у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ», підтверджено досвід роботи працівників, зазначених у Довідці від 01.08.2024 №5?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту..
Враховуючи вищевикладене, на виконання вимог частини 5 статті 8 Закону та з метою усілякого сприяння в проведенні моніторингу
ВИРІШИВ:
1. У відповідь питання Запиту від 04.11.2024 року по моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2024-10-21-000056)
надати пояснення такого змісту:
Згідно пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації закупівлі (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-19-006449-a): "В складі тендерної пропозиції подається довідка* на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) про наявність інженерно-технічного персоналу та робітників робочих професій (відповідно до форми наведеної нижче), яка підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі".
- надана учасником ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ» Довідка від 01.08.2024 №5 про наявність інженерно-технічного персоналу та робітників робочих професій містить інформацію про стаж роботи кожного окремо взятого співробітника, згідно дану вимогу тендерної документації виконано в повному обсязі. Дана довідка завірена особистим підписом директора підприємства, який закріплений печаткою. Враховуючи той факт, що за підроблення документів і зазначення в них недостовірної інформації учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України, то зазначена інформації в довідці № 5 від 01 серпня 2024 року слугує документальним підтвердженням вимог щодо загального досвіду роботи.
Також, згідно абзацу 2 даного пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації закупівлі: "Для документального підтвердження інформації, наведеної згідно форми щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: - розпорядчий (розпорядчі) документ (документи) про призначення на посаду працівника/працівників та/або документ (документи)/витяг (витяги) з документу (документів), що підтверджують наявність трудових відносин працівника (працівників) з учасником (співвиконавцем, якщо залучається) (щодо всіх працівників, інформація про яких наведена учасником у довідці згідно форми)".
- підтвердженням наявності заявлених працівників у підприємстві є витяг зі штатного розпису Наказ №9/1 від 27.06.2024 року, який завірений особистим підписом директора підприємства, який закріплений печаткою. Враховуючи той факт, що згідно даних електронної системи закупівель, тендерну пропозицію учасник подав 02 серпня 2024 року, то вимога тендерної документації стосовно досвіду роботи на підприємстві не менше одного місяця виконана в повному обсязі. Наявність витягу зі штатного розпису Наказ №9/1 від 27.06.2024 року скріпленого підписом директора і завіреного печаткою в свою чергу, підтверджує наявність працівників у підприємстві не менше 1 місяця оскільки за підроблення документів і зазначення в них недостовірної інформації учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.
Також, підтвердженням досвіду на займаній посаді працівників робітничих професій є наявність, в складі тендерної документації, журналу протоколів перевірки знань з охорони праці та скан-копій посвідчень, в яких зазначені дати проведення попередньої перевірки знань, а саме січень 2023 року, що підтверджує досвід роботи вищезазначених працівників на займаній посаді не менше 1 року. Для підтвердження досвіду роботи на займаній посаді не менше 1 року інженера з проектно-кошторисної роботи надано копії кваліфікаційного сертифікату та свідоцтв про підвищення кваліфікації, на яких також зазначені дати видачі.
Згідно пунктом 2 Додатку 1 Тендерної документації Замовник не вимагав конкретного способу документального підтвердження інформації щодо Досвіду роботи зазначених у тендерній пропозиції працівників на займаній посаді не менше 1 року, а також у підприємстві не менше 1 місяця.
Проте, згідно вимоги Північно-східного офісу Держаудитслужби зазначеної у Запиті замовнику на пояснення від 04.11.2024 року та у відповідності до абзацу другого частини п'ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» 922-VIII від 25.12.2015 року (Редакція від 19.04.2024) Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовник направив лист № 1907/7-УО-з від 06 листопада 2024 року Учаснику ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ" (ЄДРПОУ: 41637745) для документально підтвердити інформації яка була надана у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі №5 від 01 серпня 2024 року, з проханням надати накази штатних працівників про прийняття на відповідно посаду зазначену у довідці №5 від 01 серпня 2024 року тендерної пропозиції торгів за номером UA-2024-07-19-006449-a.
Учасник ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ" (ЄДРПОУ: 41637745) надало супровідним листом № 6 від 06 листопада 2024 року та Додатками до нього усі згадані накази штатних працівників про прийняття на відповідно посаду зазначених у довідці №5 від 01 серпня 2024 року, а саме накази про прийняття на роботу: Бурда Сергій Валерійович; Канівець Микола Михайлович; Михайлова Лілія Олександрівна; Філоненко Вікторія Іванівна; Поліщук Євгенія Миколаївна; Пономаренко Андрій Юрійович; Резнік Геннадій Дмитрович; Великий Ігор Миколайович; Зазуляк В’ячеслав Олександрович; Чернов Сергій Миколайович.
Додатки:
1. Копія наказу про прийняття на роботу № 5-Л від 30 квітня 2021 року щодо Бурда Сергій Валерійович;
2. Копія наказу про прийняття на роботу № 2-Л від 19 жовтня 2017 року щодо Канівець Микола Михайлович;
3. Копія наказу про прийняття на роботу № 23-Л від 14 грудня 2020 року щодо Михайлова Лілія Олександрівна ;
4. Копія наказу про прийняття на роботу № 23-Л від 29 грудня 2022 року щодо Філоненко Вікторія Іванівна;
5. Копія наказу про прийняття на роботу № 26-Л від 27 грудня 2019 року щодо Поліщук Євгенія Миколаївна;
6. Копія наказу про прийняття на роботу № 7-Л від 29 червня 2021 року та № 5-Л від 30 травня 2024 року щодо Пономаренко Андрій Юрійович;
7. Копія наказу про прийняття на роботу № 9-Л від 01 квітня 2019 року та № 5-Л від 30 травня 2024 року щодо Резнік Геннадій Дмитрович;
8. Копія наказу про прийняття на роботу № 15-Л від 29 вересня 2022 року та № 5-Л від 30 травня 2024 року щодо Великий Ігор Миколайович;
9. Копія наказу про прийняття на роботу № 4-Л від 31.01.2018 року щодо Зазуляк В’ячеслав Олександрович;
10. Копія наказу про прийняття на роботу № 4-Л від 31.01.2018 року щодо Чернов Сергій Миколайович.
2. Протягом одного дня забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформації, документів) на запит ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 04 листопада 2024 року, в рамках моніторингу UA-M-2024-10-21-000056 (Наказ від 21.10.2024 року №186), закупівлі (ID закупівлі UA-2024-07-19-006449-a).