• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт по заміні 2 ліфтів у головному лікувальному корпусі КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. М.І. Кононенка» за адресою: Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52

Завершена

3 585 993.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 859.93 UAH
Номер: bf1b52d2805340e6acbab40e62066a52
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-21-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.10.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 21.10.2024 21:19 - 11.11.2024 23:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.10.2024 № 186 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 21.10.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 21.10.2024 № 186 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 10. UA-2024-07-19-006449-a 19.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 343-55-02, zurkova.alla@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» та ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ»; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства в частині внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства в частині внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП «Чугуївська ЦЛ ім. М. І. Кононенка» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-07-19-006449-a; тендерну документацію Замовника затверджену прокольним рішенням уповноваженої особи від 19.07.2024 № 1907/0-УО-вт; Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення комісії АМКУ) № 14311-р/пк-пз від 26.08.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 05.08.2023 року, тендерну пропозицію ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ»; протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» від 08.09.2024 №1907/21-УО-вт; тендерну пропозицію ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ» (далі – учасник, переможець); повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 08.08.2024; договір про закупівлю від 03.09.2024 №00924-Р на загальну суму 3 575 593,79 грн, додаткову угоду від 10.09.2024 №1, пояснення Замовника, отримані 01.11.2024 та 07.11.2024 через електронну систему закупівель на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі – Пояснення). Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 11.11.2024 21:54 - 15.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 11.11.2024 21:54

Запити/Пояснення