-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт по заміні 2 ліфтів у головному лікувальному корпусі КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. М.І. Кононенка» за адресою: Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52
Завершена
3 585 993.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 859.93 UAH
мін. крок: 1% або 35 859.93 UAH
Період оскарження:
19.07.2024 14:00 - 31.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Номер:
73f4ab5ec57541348333e1664d3ecbd9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-19-006449-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД - Капітальний ремонт.docx 13.08.2024 18:55
- Інформаційний_лист від Міністерства Юстиції.PDF 13.08.2024 18:55
- ТД - Капітальний ремонт.pdf 13.08.2024 18:55
- Вимога.PDF 13.08.2024 18:55
- Додаток 3.pdf 13.08.2024 18:55
- кошторисна документація довідки про всі види роботи гарантія.pdf 13.08.2024 18:55
- Додаток 3.docx 13.08.2024 18:55
- технічні характеристики предмету закупівлі.pdf 13.08.2024 18:55
- Протокол.PDF 13.08.2024 18:55
- гарантійний лист щодо поставки обладнання.pdf 13.08.2024 18:55
- sign.p7s 13.08.2024 20:19
- рішення від 15.08.2024 № 13825.pdf 15.08.2024 16:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.08.2024 № 14311.pdf 27.08.2024 14:08
- рішення від 26.08.2024 № 14311.pdf 29.08.2024 11:31
- Вимога Протокол 1907_1-УО-вт про Надання 24 ГОДИНИ.pdf 19.08.2024 12:36
- Протокол № 1907_2 Протокол відхилення ТП.docx 19.08.2024 12:36
- Протокол-Пояснення.pdf 19.08.2024 12:36
- ПОЯСНЕННЯ.pdf 19.08.2024 12:36
- 1. Тендерна пропозиція (Д5), Довідка ціна, ДЦ.pdf 19.08.2024 12:36
- Додаток 3.docx 19.08.2024 12:36
- Протокол № 1907_1 -ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ про усунення невідповідностей.docx 19.08.2024 12:36
- ПОЯСНЕННЯ на запит АМКУ.docx 19.08.2024 12:36
- технічні характеристики предмету закупівлі.pdf 19.08.2024 12:36
- Тендерна документація.pdf 19.08.2024 12:36
- Інф Лист Мін юст з рєстру борж.pdf 19.08.2024 12:36
- ТД - Капітальний ремонт.docx 19.08.2024 12:36
- 15. Інформ про тех, якіс, кільк хар.pdf 19.08.2024 12:36
- Протокол відповіді на запит.docx 19.08.2024 12:36
- Протокол 1907_2-УО-вт Відхилення ТП ТОВ Ліфт-Маркет.pdf 19.08.2024 12:36
- Додаток № 3 до ТД Інформація про технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf 19.08.2024 12:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.08.2024 20:21
Дата розгляду скарги:
26.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.08.2024 16:57
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
29.08.2024 11:32
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1cb4b8c8c5434c999f2f474c14a12396
Заголовок пункту скарги:
Щодо підстави для відхилення пропозиції відповідно до абз.5 пп.1 п.44 Особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
КНП "Чугуївська ЦЛ ім.М.І.Кононенка", код 02002380, було проведено тендерну державну закупівлю «Капітальний ремонт по заміні 2 ліфтів у головному лікувальному корпусі КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. М.І. Кононенка» за адресою: Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52”, очікувана вартість: 3 585 993,20 грн з ПДВ, розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 859,93 грн., публічне посилання на закупівлю: https://zakupivli.pro/gov/tenders/UA-2024-07-19-006449-a/lot-0fb1eaf395624d96928cb52ad9e55716; ID: 39e04776a2ec4d8d91c71dfad8fc9a36, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-19-006449-a Закупівля на prozorro.gov.ua, Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2024-07-19-007695-a.
Учасниками закупівлі були: ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ" (код ЄДРПОУ 42297813, адреса: 01054, Україна, місто Київ, вулиця Олеся Гончара, будинок, 52, офіс, 11) та ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ».
ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ" було подано найменшу та економічно найвигіднішу пропозицію у сумі 3 450 000 грн з ПДВ. ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ" – надано пропозиції на суму 3 575 593,79 грн з ПДВ.
ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ" у строк, наданий замовником, у складі пропозиції подано виконані вимоги тендерної документації.
07.08.2024 замовником опубліковано вимогу до ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ" про усунення порушень від 07.08.2024, яку учасником виконано у повному обсязі: надано перелік документів, які були визначені Замовником.
Однак тендерна пропозиція скаржника ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ" була відхилена з наступних зазначених замовником підстав:
абз.5 пп.1 п.44 Особливостей - «учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей»;
та абз. 2 пп.2 п.44 Особливостей - «тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей».
Вважаємо, рішення Замовника оформлене протоколом відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ», № 1907/2-УО-вт від 08.08.2024 є неправомірним та таким, що підлягає скасування з наступних причин:
П. 37 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) регулює публічні закупівлі на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування з особливостями їх здійснення для замовників, передбачених Законом, які визначені постановою КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р (далі-Особливості).
Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Посилаючись на абз.5 пп.1 п.44 Особливостей Замовником визначено, що Учасник ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей», а саме: не надав підтвердження того, що він не визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.
Зазначене не відповідає дійсності.
ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ" ознайомившись із повідомленням Замовника з вимогою про усунення невідповідностей до 08.08.24 (12:14), надав 08.08.24 весь перелік зазначених у вимозі документів, в тому числі, інформаційний лист Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ) щодо відсутності в Реєстрі боржників у справах про банкрутство (неплатоспроможність) відомостей стосовно ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ", який завантажено до системи 08.08.2024 об 11:48. Підтвердженням вчасного подання запитуваних документів є дані їх завантаження до системи майданчику. Завантажені документи учасників можна перевірити за публічним посиланням на закупівлю: https://zakupivli.pro/gov/tenders/UA-2024-07-19-006449-a/lot-0fb1eaf395624d96928cb52ad9e55716.
Учасниками закупівлі були: ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ" (код ЄДРПОУ 42297813, адреса: 01054, Україна, місто Київ, вулиця Олеся Гончара, будинок, 52, офіс, 11) та ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ».
ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ" було подано найменшу та економічно найвигіднішу пропозицію у сумі 3 450 000 грн з ПДВ. ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ" – надано пропозиції на суму 3 575 593,79 грн з ПДВ.
ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ" у строк, наданий замовником, у складі пропозиції подано виконані вимоги тендерної документації.
07.08.2024 замовником опубліковано вимогу до ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ" про усунення порушень від 07.08.2024, яку учасником виконано у повному обсязі: надано перелік документів, які були визначені Замовником.
Однак тендерна пропозиція скаржника ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ" була відхилена з наступних зазначених замовником підстав:
абз.5 пп.1 п.44 Особливостей - «учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей»;
та абз. 2 пп.2 п.44 Особливостей - «тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей».
Вважаємо, рішення Замовника оформлене протоколом відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ», № 1907/2-УО-вт від 08.08.2024 є неправомірним та таким, що підлягає скасування з наступних причин:
П. 37 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) регулює публічні закупівлі на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування з особливостями їх здійснення для замовників, передбачених Законом, які визначені постановою КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р (далі-Особливості).
Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Посилаючись на абз.5 пп.1 п.44 Особливостей Замовником визначено, що Учасник ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей», а саме: не надав підтвердження того, що він не визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.
Зазначене не відповідає дійсності.
ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ" ознайомившись із повідомленням Замовника з вимогою про усунення невідповідностей до 08.08.24 (12:14), надав 08.08.24 весь перелік зазначених у вимозі документів, в тому числі, інформаційний лист Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ) щодо відсутності в Реєстрі боржників у справах про банкрутство (неплатоспроможність) відомостей стосовно ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ", який завантажено до системи 08.08.2024 об 11:48. Підтвердженням вчасного подання запитуваних документів є дані їх завантаження до системи майданчику. Завантажені документи учасників можна перевірити за публічним посиланням на закупівлю: https://zakupivli.pro/gov/tenders/UA-2024-07-19-006449-a/lot-0fb1eaf395624d96928cb52ad9e55716.
×
-
Назва доказу:
Інформаційний лист від Міністерства Юстиції
-
Повʼязаний документ:
Інформаційний_лист від Міністерства Юстиції.PDF
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» у закупівлі «Капітальний ремонт по заміні 2 ліфтів у головному лікувальному корпусі КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. М.І. Кононенка» за адресою: Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52”, викладене у Протоколі № 1907/2-УО-вт від 08.08.2024 та зобов’язати замовника КНП "Чугуївська ЦЛ ім.М.І.Кононенка", код 02002380, повернути процедуру закупівлі «Капітальний ремонт по заміні 2 ліфтів у головному лікувальному корпусі КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. М.І. Кононенка» за адресою: Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52” на стадію визначення її переможця.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
7f90890ee21e4b6ca3b444bbef15628e
Заголовок пункту скарги:
Щодо підстави для відхилення пропозиції відповідно до абз. 2 пп.2 п.44 Особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Щодо підстави для відхилення пропозиції відповідно до абз. 2 пп.2 п.44 Особливостей, то Замовник визначив вказану підставу формально, без детального аналізу поданої ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ" документації у складі такої пропозиції. У протоколі Замовником вказано, що «пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації», вказавши, що учасником була надана Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 3) в неповному обсязі: в документі зазначені тільки вимоги до технічних характеристик нових ліфтів та не підтвердив, що ознайомлений з характеристиками непрацюючих ліфтів.
Однак, предметом закупівлі є заміна ліфтів. Роботи щодо заміни ліфтів передбачає у будь-якому випадку демонтаж старих ліфтів та встановлення нових, що передбачає відповідні види робіт: демонтаж ліфтів, які експлуатуються; відновлювальні роботи шахти ліфтів та машинних відділень; монтаж нових ліфтів; оздоблення дверей шахти; пусконалагоджувальні роботи ліфтів. Визначені роботи вказані учасником в розрахунках до договірної ціни, кошторисній документації, подані ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ» у складі пропозиції.
Надана Учасником кошторисна документація містить зведені кошториси, локальні, об’єктні кошториси, кошторисні розрахунки, подано договірну ціну, розрахунки до договірної ціни, відомості ресурсів.
Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку про те, що ціна пропозиції Учасника включає в себе ціну на всі роботи, які пропонуються за Договором, відповідно до Технічного завдання (Додаток 3), з урахуванням вартості самих робіт, вартості матеріалів, обладнання тощо і вартості всіх інших витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.
Учасником надано гарантійний лист 01/08-9 від 01.08.2024 щодо виконання робіт, передбачених у технічному завданні Замовника.
Також Замовником зазначено, що в технічній специфікації в розділі оздоблення шахти, Учасник вказав світильники з необхідними параметрами, але не надано документи, які вимагаються - протоколи випробування, сертифікати відповідності, гарантійні листи виробника або офіційного дистриб’ютора.
Просимо врахувати, що протоколи випробування, сертифікати відповідності та інші документи виробників оздоблюючих приладів отримати у 14 денний строк, визначений Замовником для подання пропозиції, не є можливим. У даному випадку, вказані вимоги є дискримінаційними. Вказані умови можна виконати лише у випадку їх наявності на час оголошення закупівлі.
Світильники не є предметом закупівлі, а відносяться до оздоблюючих складових.
Аналізуючи вимоги статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимоги постанови КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р, тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Законодавством не передбачена можливість для замовника вимагати від учасників надання протоколів випробування, сертифікатів відповідності, гарантійних листів виробника відносно кожної оздоблювальної складової предмета закупівлі.
До того, підтвердженням характеристик будь-якої складової – є надання ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ» у складі своєї пропозиції гарантійного листа №07/08-3 від 07.08.2024 про виконання постачання запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості, в потрібні терміни для виконання заміни 2 ліфтів.
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Аналізуючи вказану норму, помилками є дрібні неточності, які у своїй сукупності не можуть вплинути на предмет закупівлі.
Формалізм під час визначення переможця закупівель порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобіганню корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п.4.1. розділу I тендерної документації предметом закупівлі є капітальний ремонт по заміні 2 ліфтів у головному лікувальному корпусі КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. М.І. Кононенка» за адресою: Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52, ДК 021:2015: «45310000-3 - Електромонтажні роботи» код, що найбільше відповідає номенклатурній позиції «45313100-5 - Монтаж ліфтів»
Пунктом 5.розділу III тендерної документації визначено Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація. Вимоги про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені у Додатку 3 тендерної документації.
В свою чергу, учасником ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» виконано п.5 розділу II тендерної документації :
надано у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
02.08.2024 ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» завантажено до системи Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (що наведено у Додатку 3 тендерної документації) за вихідним номером 01/08-7 від 01.08.2024, де визначено технічні характеристики ліфтів.
З урахуванням умов тендерної документації Учасником ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» визначено ціну на роботи, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням вартості самих робіт, усіх своїх витрат, вартості необхідних матеріальних ресурсів, транспортних витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх своїх витрат, пов’язаних з виконанням робіт та введенням об’єкту в експлуатацію за предметом закупівлі, витрат на страхування, тощо.
Тендерна пропозиція ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» містить всі види робіт, їх повний обсяг відповідно до технічного завдання Замовника, всі матеріально-технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 3.
Крім того, у технічному завданні (додаток 3) капітального ремонту по заміні 2 ліфтів визначено, що обсяг робіт може відрізнятись в залежності від типу/моделі запропонованого ліфтового обладнання особливостей підготовки його монтажу/монтажу та пусконалагоджувальних робіт, можливого додаткового обладнання в будь-якому разі вартість таких робіт матеріалів і обладнання враховуються учасниками при надані своїх пропозиції та входять у вартість предмета закупівлі.
Таким чином, зазначення Замовником про надання ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не у повному обсязі є безпідставним. Учасник підтвердив свою згоду з Додатком 3 - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, надав інформацію про відповідність тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим в тендерній документації.
ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ" виконано вимоги тендерної документації, що була викладена до Процедури закупівлі, у повному обсязі.
Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників, а саме – неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ», Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд та відношення, що є порушенням вимог статті 5 Закону «Про публічні закупівлі».
Однак, предметом закупівлі є заміна ліфтів. Роботи щодо заміни ліфтів передбачає у будь-якому випадку демонтаж старих ліфтів та встановлення нових, що передбачає відповідні види робіт: демонтаж ліфтів, які експлуатуються; відновлювальні роботи шахти ліфтів та машинних відділень; монтаж нових ліфтів; оздоблення дверей шахти; пусконалагоджувальні роботи ліфтів. Визначені роботи вказані учасником в розрахунках до договірної ціни, кошторисній документації, подані ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ» у складі пропозиції.
Надана Учасником кошторисна документація містить зведені кошториси, локальні, об’єктні кошториси, кошторисні розрахунки, подано договірну ціну, розрахунки до договірної ціни, відомості ресурсів.
Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку про те, що ціна пропозиції Учасника включає в себе ціну на всі роботи, які пропонуються за Договором, відповідно до Технічного завдання (Додаток 3), з урахуванням вартості самих робіт, вартості матеріалів, обладнання тощо і вартості всіх інших витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.
Учасником надано гарантійний лист 01/08-9 від 01.08.2024 щодо виконання робіт, передбачених у технічному завданні Замовника.
Також Замовником зазначено, що в технічній специфікації в розділі оздоблення шахти, Учасник вказав світильники з необхідними параметрами, але не надано документи, які вимагаються - протоколи випробування, сертифікати відповідності, гарантійні листи виробника або офіційного дистриб’ютора.
Просимо врахувати, що протоколи випробування, сертифікати відповідності та інші документи виробників оздоблюючих приладів отримати у 14 денний строк, визначений Замовником для подання пропозиції, не є можливим. У даному випадку, вказані вимоги є дискримінаційними. Вказані умови можна виконати лише у випадку їх наявності на час оголошення закупівлі.
Світильники не є предметом закупівлі, а відносяться до оздоблюючих складових.
Аналізуючи вимоги статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимоги постанови КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р, тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Законодавством не передбачена можливість для замовника вимагати від учасників надання протоколів випробування, сертифікатів відповідності, гарантійних листів виробника відносно кожної оздоблювальної складової предмета закупівлі.
До того, підтвердженням характеристик будь-якої складової – є надання ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ» у складі своєї пропозиції гарантійного листа №07/08-3 від 07.08.2024 про виконання постачання запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості, в потрібні терміни для виконання заміни 2 ліфтів.
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Аналізуючи вказану норму, помилками є дрібні неточності, які у своїй сукупності не можуть вплинути на предмет закупівлі.
Формалізм під час визначення переможця закупівель порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобіганню корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п.4.1. розділу I тендерної документації предметом закупівлі є капітальний ремонт по заміні 2 ліфтів у головному лікувальному корпусі КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. М.І. Кононенка» за адресою: Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52, ДК 021:2015: «45310000-3 - Електромонтажні роботи» код, що найбільше відповідає номенклатурній позиції «45313100-5 - Монтаж ліфтів»
Пунктом 5.розділу III тендерної документації визначено Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація. Вимоги про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені у Додатку 3 тендерної документації.
В свою чергу, учасником ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» виконано п.5 розділу II тендерної документації :
надано у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
02.08.2024 ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» завантажено до системи Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (що наведено у Додатку 3 тендерної документації) за вихідним номером 01/08-7 від 01.08.2024, де визначено технічні характеристики ліфтів.
З урахуванням умов тендерної документації Учасником ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» визначено ціну на роботи, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням вартості самих робіт, усіх своїх витрат, вартості необхідних матеріальних ресурсів, транспортних витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх своїх витрат, пов’язаних з виконанням робіт та введенням об’єкту в експлуатацію за предметом закупівлі, витрат на страхування, тощо.
Тендерна пропозиція ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» містить всі види робіт, їх повний обсяг відповідно до технічного завдання Замовника, всі матеріально-технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 3.
Крім того, у технічному завданні (додаток 3) капітального ремонту по заміні 2 ліфтів визначено, що обсяг робіт може відрізнятись в залежності від типу/моделі запропонованого ліфтового обладнання особливостей підготовки його монтажу/монтажу та пусконалагоджувальних робіт, можливого додаткового обладнання в будь-якому разі вартість таких робіт матеріалів і обладнання враховуються учасниками при надані своїх пропозиції та входять у вартість предмета закупівлі.
Таким чином, зазначення Замовником про надання ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не у повному обсязі є безпідставним. Учасник підтвердив свою згоду з Додатком 3 - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, надав інформацію про відповідність тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим в тендерній документації.
ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ" виконано вимоги тендерної документації, що була викладена до Процедури закупівлі, у повному обсязі.
Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників, а саме – неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ», Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд та відношення, що є порушенням вимог статті 5 Закону «Про публічні закупівлі».
×
-
Назва доказу:
технічні характеристики предмету закупівлі
-
Повʼязаний документ:
технічні характеристики предмету закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
ТД-капітальний ремонт
-
Повʼязаний документ:
ТД - Капітальний ремонт.pdf
-
-
Назва доказу:
протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол.PDF
-
-
Назва доказу:
кошторисна документація довідки про всі види роботи гарантія
-
Повʼязаний документ:
кошторисна документація довідки про всі види роботи гарантія.pdf
-
-
Назва доказу:
додаток 3
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3.pdf
-
-
Назва доказу:
гарантійний лист щодо поставки обладнання
-
Повʼязаний документ:
гарантійний лист щодо поставки обладнання.pdf
-
-
Назва доказу:
Вимога
-
Повʼязаний документ:
Вимога.PDF
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» у закупівлі «Капітальний ремонт по заміні 2 ліфтів у головному лікувальному корпусі КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. М.І. Кононенка» за адресою: Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52”, викладене у Протоколі № 1907/2-УО-вт від 08.08.2024 та зобов’язати замовника КНП "Чугуївська ЦЛ ім.М.І.Кононенка", код 02002380, повернути процедуру закупівлі «Капітальний ремонт по заміні 2 ліфтів у головному лікувальному корпусі КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. М.І. Кононенка» за адресою: Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52” на стадію визначення її переможця.