-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплекти мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка, мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом,базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проєктора, акустична система вбудована в проєктор).
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі з урахуванням Особливостей.
Завершена
453 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 268.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 268.00 UAH
Номер:
b9de5585d108437f8682f1e21811c08c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-16-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.08.2024 00:00
Період моніторингу:
16.08.2024 15:27 - 07.09.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.08.2024 №34-З
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 16.08.2024 №34-З
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2024-07-16-000587-a 16.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 09.07.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6, м. Суми, Сумської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.07.2024 (протокол №35), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 29.07.2024, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЮДІТРЕЙД» та фізичної особи-підприємця Кондєєва Євгена Сергійовича, вимогу про усунення невідповідностей до 31.07.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.07.2024 №40 та від 31.07.2024 №42, повідомлення про намір укласти договір від 31.07.2024, договір від 09.08.2024 №0908, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 19.08.2024.
Період усунення порушень:
26.08.2024 15:51 - 30.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.08.2024 15:51
Запити/Пояснення
Номер:
7e0fda5c0f0b406da391fecb93b55641
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.08.2024 11:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Комплекти мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка, мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом,базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проєктора, акустична система вбудована в проєктор)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-16-000587-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
53a7443c94d24c9191ef5b47c34cde40
Назва:
Надаємо відповідь на запит Держаудитслужби у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Комплекти мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка, мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом,базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проєктора, акустична система вбудована в проєктор)»
Дата опублікування:
19.08.2024 13:31
Опис:
Відповідь на перше питання.
Визначення технічних і якісних характеристик предмета закупівлі здійснено згідно вимог Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574.
Розрахунок очікуваної вартість предмету закупівлі була здійснена на основі комерційних пропозицій щодо вартості комплектів (інтерактивна дошка, мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом, базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проєктора, акустична система вбудована в проєктор ) отриманих від ФОП Кондєєва Є.С. ФОП Янченко С.В., ФОП Агеєнко А.П. (комерційні (цінові пропозиції) надаю).
Відповідь на друге питання.
Посилання на сторінку веб-сайту Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6, м. Суми, Сумської області
https://zosh6.sumy.ua/index.php
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено у розділі «Фінансова звітність» https://zosh6.sumy.ua/Bat/DZ.php
у розділі «Інформація щодо державних закупівель (п.4 постанова КМУ від 11.10.2016р. № 710)
Комплекти мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка, мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом, базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проєктора, акустична система вбудована в проєктор) - 16.07.2024р. (повторно)