• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с.Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області»

"Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с.Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області»

Завершена

9 597 370.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 986.85 UAH
Номер: 9c1e605007d44f76a7fcb4f5c4597e1f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-28-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.10.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 28.10.2024 13:00 - 19.11.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.10.2024 № 59-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024, почати моніторинг процедури закупівлі/ закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 28.10.2024 № 59-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2024-07-15-007958-a 15.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 948-00-53, vatrala24@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час складання та затвердження тендерної документації встановлено порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель під час внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів і тендерної документації та їх оприлюднення встановлено порушення абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КІРАБУД» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявність підстав для відхилення тендерних пропозицій ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» та ТОВ «ТЕРБУДГРУП», виконання рішення органу оскарження від 28.08.2024 №14468-р/пк-пз, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог абзацу десятого пункту 28, абзацу першого пункту 43 та абзацу четвертого пункту 54 Особливостей (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 11.07.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), дотримання строку надання роз’яснень до процедури закупівлі, розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження) від 28.08.2024 № 14468-р/пк-пз, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Збаразька виправна колонія (№63)» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.07.2024 №46; відповіді Замовника, надані на запити та вимоги учасників процедури закупівлі; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ»), ТЕРБУДГРУП (далі – ТОВ «ТЕРБУДГРУП»), КІРАБУД (далі – ТОВ «КІРАБУД»); вимога про усунення невідповідностей ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ»; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» від 12.08.2024 № 58; рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.08.2024 № 14468-р/пк-пз; протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» від 03.09.2024 №77; вимога про усунення невідповідностей ТОВ «ТЕРБУДГРУП»; протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРБУДГРУП» від 11.09.2024 №80; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір ТОВ «КІРАБУД» від 17.09.2024 №81; повідомлення про намір укласти договір від 17.09.2024 року; договір про закупівлю від 24.09.2024 №К-8; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 28 жовтня та 07 листопада 2024 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено наступне. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей. Так, згідно з абзацом десятим пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що Замовником в електронній системі закупівель 15 липня 2024 року оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товару з додатками затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.07.2024 №46 з урахуванням внесених змін до тендерної документації від 26 та 29 липня 2024 року. . Проте, під час моніторингу встановлено, що у тендерній документації Замовника відсутній окремий додаток який містить вимоги, зокрема, щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору, погоджується з підписанням договору на умовах, визначених в тендерній документації, та гарантує виконання своїх зобов’язання за ним; довідка у довільній формі щодо зобов’язань дотримуватися Учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля при виконанні робіт, що є предметом закупівлі; довідку (лист) у довільні формі про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (Додаток 4 до тендерної документації); договірна ціна; зведений кошторисний розрахунок; орієнтовний графік виконання робіт (з урахуванням видів робіт, які необхідно виконати відповідно до вимог Додатку 4 Тендерної документації), тощо, які вимагаються Замовником у розділі 3 тендерної документації. Враховуючи викладене, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час складання та затвердження тендерної документації встановлено порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей. У процесі дослідження питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів встановлено наступне. Відповідно до абзацу третього пункту 54 Особливостей - Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону № 922-VIII, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. Разом з тим, згідно з абзацом четвертим пункту 54 Особливостей - зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Так, за результатами аналізу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником під час внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації були внесені зміни, в тому числі, які стосувалися кінцевого строку подання тендерних пропозицій, визначеного у пункті 1 Розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації, проте, в порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей, Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено тендерну документацію у новій редакції відповідно до внесених змін та в окремому документі перелік змін, що були внесені до оголошення. Під час аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КІРАБУД» та визначення переможця торгів встановлено наступне. Замовником у пункті 1.1 додатку 2 тендерної документації визначені перелік документів та спосіб підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, зокрема, на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагається наступне: «Довідка про обладнання, матеріально-технічну базу, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно нижче наведеної форми, яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(е), орендовану(е), за договором лізингу, договором про надання послуг, тощо обладнання та матеріально-технічну базу, у т.ч. виробничі потужності для виконання робіт, що є предметом закупівлі… На підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці, учасник у складі пропозиції на підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці учасник у складі пропозиції надає: - оборотно-сальдову відомість (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування), яка повинна підтверджувати знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника. У разі наявності залученого обладнання, вказаного у Довідці, учасник додатково повинен надати сканкопії наступних документів: - дійсного/их та чинного/их, протягом всього строку виконання робіт, договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчує/ють право користування. Договір/ори оренди або лізингу, або послуг тощо, наданий/і учасником у складі пропозиції, має/ють бути укладений/і на строк не менше строку виконання робіт. У разі якщо строк дії вказаного/их договору/ів менше строку виконання робіт, учасник додатково надає лист про те, що такий/і договір/ори буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт; - акту/ів приймання-передачі учасником (або іншого/их документу/ів, який/і підтверджує/ють факт отримання учасником) такого обладнання до договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання)». В ході моніторингу встановлено, що учасником ТОВ «КІРАБУД» на виконання даної вимоги надано довідку про наявність обладнання від 31.07.2024 № 31/31-07-2024 в якій зазначається про наявність орендованого у ФОП Качан О.А. крану на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т, КС-3577-4 на базі МАЗ-5337. Разом з тим, учасником ТОВ «КІРАБУД» надано договір оренди з ФОП Качан О.А. від 01.07.2024 № 01/01-07-2024 та акт приймання-передачі транспортних засобів від 01.07.2024 №1, щодо оренди навантажувача (автонавантажувача) телескопічного марки Faresin 7.30 Compact 2013 та спеціального вантажного автокрану більше 20т на базі МАЗ КС-55727-С 2010 року випуску, а відтак, містяться невідповідності щодо вказаного в довідці крану та орендованого крану згідно договору від 01.07.2024 № 01/01-07-2024. З урахуванням викладеного, під час здійснення моніторингу постала потреба у отриманні пояснень щодо відповідності учасника ТОВ «КІРАБУД» вимогам тендерної документації, відповідно, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 07.11.2024 року через електронну систему закупівель Замовнику було направлено запит про надання інформації та підтвердних документів, однак надані Уповноваженою особою Замовника пояснення не обґрунтовують прийняте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «КІРАБУД» установленим вимогам тендерної документації Замовника. Водночас, абзацом першим пункту 43 Особливостей визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Так, виявлені під час моніторингу процедури закупівлі невідповідності у поданих учасником ТОВ «КІРАБУД» документах підлягали виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей, який є імперативною нормою та визначає обов’язок розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. З огляду на викладене, за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «КІРАБУД» невідповідностей та надання відповідних документів, подання яких передбачалося тендерною документацією, тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень: 14.11.2024 13:48 - 29.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 14.11.2024 13:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ ДЕРЖАВНА УСТАНОВА “ЗБАРАЗЬКА ВИПРАВНА КОЛОНІЯ (№63)” с.Доброводи Тернопільського району Тернопільської області, 47341, тел. (03550) 49482,vk63@tr.kvs.gov.ua код згідно з ЄДРПОУ 08564469 Надання інформації про усунення порушення замовником у відповідь на «Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-15-007958-a» в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-15-007958-a, «Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с. Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області» УПРАВЛІННЯМ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ ДАС УКРАЇНИ було прийнято наказ від 28.10.2024 року № 59-з «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель». Відповідно до вказаного наказу підлягала моніторингу процедура закупівлі UA-2024-07-15-007958-a. Підставами для прийняття відповідного рішення про початок моніторингу, були - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі було опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу - 28 жовтня 2024 року об 13:00. Відповідно до пункту 23 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 – «Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”.». Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.». «28» жовтня 2024 року об 17:05, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель, надіслано для нас, як Замовника – «Запит замовнику на пояснення». «31» жовтня 2024 року об 13:16, Замовником (Уповноваженою особою) було підготовлено та оприлюднено «Відповідь замовника на пояснення» - на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі, в межах проведення моніторингу UA-M-2024-10-28-000039 закупівлі «Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с.Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-15-007958-a), в якому надано інформацію, пояснення та документальне підтвердження інформації та відповіді на питання, які Запитувалися. «07» листопада 2024 року об 09:48, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель, надіслано для нас, як Замовника – Другий «Запит замовнику на пояснення». «08» листопада 2024 року об 17:02, Замовником (Уповноваженою особою) було підготовлено та оприлюднено «Відповідь замовника на пояснення» - на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі, в межах проведення моніторингу UA-M-2024-10-28-000039 закупівлі «Реконструкція першого поверху будівлі гуртожитку №5 для облаштування сектору утримання екстрадованих (переданих) осіб за адресою: вул. Молодіжна, 9, с.Доброводи, Тернопільського району, Тернопільської області» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-15-007958-a), в якому надано інформацію, пояснення та документальне підтвердження інформації та відповіді на питання, які Запитувалися. «14» листопада 2024 року УПРАВЛІННЯМ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ ДАС УКРАЇНИ (Орган державного фінансового контролю) оприлюднено – «Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-15-007958-a» від 14.11.2024 року. Відповідно до оприлюдненого «Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-15-007958-a», пунктом 2 Розділу II Констатуючої частини, органом державного фінансового контролю зазначено, що – «За результатами питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час складання та затвердження тендерної документації встановлено порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель під час внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів і тендерної документації та їх оприлюднення встановлено порушення абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КІРАБУД» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявність підстав для відхилення тендерних пропозицій ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» та ТОВ «ТЕРБУДГРУП», виконання рішення органу оскарження від 28.08.2024 №14468-р/пк-пз, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.». Разом з тим, відповідно до пункту 3 «Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень) частини II «Констатуюча частина» Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-15-007958-a» від 14.11.2024 року, вказано: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог абзацу десятого пункту 28, абзацу першого пункту 43 та абзацу четвертого пункту 54 Особливостей (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.». У відповідь на опублікований «Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-15-007958-a» від 14.11.2024 року та, в межах своєї компетенції Замовник, зазначає, що під час проведення закупівлі було дотримано всі принципи здійснення публічних закупівель, були дотримані принципи добросовісної конкуренції, відкритості, прозорості на усіх стадіях закупівлі та недискримінації учасників. На виконання Висновку УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ ДАС УКРАЇНИ (Орган державного фінансового контролю), для усунення виявлених порушень та з метою недопущення подібних випадків у подальшому, Уповноваженою особою замовника: 1) більш детально проаналізовано та взято до уваги узагальнені відповіді рекомендаційного характеру Уповноваженого органу щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 2) проведено роз’яснювальну роботу Уповноваженої особи Державної установи "Збаразька виправна колонія (№63)" із керівництвом Замовника; 3) отримано усне зауваження від Начальника Державної установи "Збаразька виправна колонія (№63)"; 4) вирішено в майбутньому чітко дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель під час оголошення процедур закупівель, під час кваліфікації учасників, та не допускати порушень під час підготовки та проведення закупівель; 5) вирішено в майбутньому дотримуватися всіх строків, щодо оприлюднення Договорів та додатків до них, в тому числі невід’ємних частин Договорів; 6) під час здійснення закупівель Уповноваженою особою враховувати зміни, що вносяться до законодавчих документів, які регулюють проведення закупівель. Уповноважена особа Іван ПАВЛЕНТІЙ
Дата публікації звіту: 20.11.2024 16:23

Запити/Пояснення