-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
КВАДРОКОПТЕРИ FPV-типу ДРОНИ згідно ДК 021:2015: 34710000-7 – Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном.
Завершена
1 660 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 300.00 UAH
Номер:
92d5ecb121664e939d711b8c9fa214b5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-08-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.11.2024 00:00
Період моніторингу:
08.11.2024 10:28 - 30.11.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.11.2024 № 76-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 23 жовтня 2024 року № 003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-15-007721-a, 15.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Центральна керуюча компанія», ТОВ «Лайнап Тех» і ТОВ «Безпекапро» та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Головного управління Національної поліції в Чернігівській області (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.07.2024 №146 (зі змінами); зміни до тендерної документації; рішення Комісії АМКУ від 29.07.2024 №12898-р/пк-пз; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Центральна керуюча компанія» (далі – ТОВ «Центральна керуюча компанія»); протокольне рішення уповноваженої особи від 15.08.2024 №160 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Центральна керуюча компанія»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Лайнап Тех» (далі – ТОВ «Лайнап Тех»); протокольне рішення уповноваженої особи від 20.08.2024 №161 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Лайнап Тех»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Безпекапро» (далі – ТОВ «Безпекапро»); протокольне рішення уповноваженої особи від 23.08.2024 №163 про визначення ТОВ «Безпекапро» переможцем відкритих торгів з особливостями; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «Безпекапро» у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримане 15.11.2024 в електронній системі закупівель; договір від 03.09.2024 № 709; звіт про результати проведення процедури закупівлі; додаткову угоду до договору від 03.09.2024 №1; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
25.11.2024 17:04 - 29.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.11.2024 17:04
Запити/Пояснення
Номер:
9d1b391c3ccb4ff3bd9525375b45ef3d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.11.2024 16:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-15-007721-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по цій закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-07-15-007721-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БЕЗПЕКАПРО» (далі – ТОВ «БЕЗПЕКАПРО», Учасник) невідповідність технічних характеристик, наданих Учасником в складі тендерної пропозиції, технічним характеристикам, які визначені Замовником в Додатку 3 до тендерної документації. Зокрема відповідно до наданої Учасником порівняльної таблиці встановлено:
1) таблиця 1 квадрокоптер FPV - типу дрон 7 дюймів: Замовником визначено максимальну масу цільового навантаження 1,6 кг, Учасником запропоновано – 1,8 кг; розмір рами, визначений Замовником 7 дюймів (наджорстка, мінімізує резонанс і покращує керованість), Учасником запропоновано – алюмінієва лита рама 7 дюймів; відеопередавач визначений Замовником VTX RUSH Tank Solo 5.8G 25/400/800/1600 mW, Учасником запропоновано – AKK FX2-Dominator 2W 25/400/800/1600/2000 mW;
2) таблиця 2 квадрокоптер FPV - типу дрон 8 дюймів: Замовником визначено максимальну масу цільового навантаження 1,5 кг, Учасником запропоновано – 2 кг;
3) таблиця 3 квадрокоптер FPV - типу дрон 10 дюймів: Замовником визначено мотор Pilotix A3115 900 kv, Учасником запропоновано – 3115 600 kv; відеопередавач, визначений Замовником Piolotix r3000 5.8G 3W, учасником запропоновано – AKK Ultra Long Range 3 W.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
У разі якщо ваша відповідь на ці питання несе загрозу вашій безпеці та/або безпеці постачальника, просимо не оприлюднювати таку інформацію в електронній системі закупівель.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
028d2236807347de90ff51bb3fb09aa2
Назва:
Пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
Дата опублікування:
15.11.2024 08:36
Опис:
Пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області у межах проведення моніторингу процедури закупівлі КВАДРОКОПТЕРИ FPV-типу ДРОНИ згідно ДК 021:2015: 34710000-7 – Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном:
1. Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється відповідальною особою – спеціалістом відділу інформатизації та аналітичного супроводження бюджетного процесу УФЗБО ГУНП в Чернігівській області шляхом запиту цінових пропозицій відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Мінекономрозвитку від 18.02.2020 № 275 (зі змінами).
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: https://cn.npu.gov.ua/diialnist/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannia-tekhnichnykh-kharakterystyk-ta-ochikuvanoi-vartosti-zakupivel
3. Щодо розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БЕЗПЕКАПРО» (далі – ТОВ «БЕЗПЕКАПРО», Учасник) на предмет відповідності технічних характеристик, наданих Учасником в складі тендерної пропозиції, технічним характеристикам, які визначені Замовником в Додатку 3 до тендерної документації повідомляємо наступне:
- Відповідно до Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі КВАДРОКОПТЕРИ FPV-типу ДРОНИ згідно ДК 021:2015:34710000-7 – Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном Додаток 3 до тендерної документації (зі змінами від 06.08.2024 року) до кожної позиції товару, що є предметом закупівлі застосовується обґрунтування: посилання на конкретного виробника, тип та конкретну модель/марку товару є необхідним, оскільки за основними якісними та технічними характеристиками товар цієї компанії є таким, що максимально точно та оптимально відповідає вимогам та потребам замовника, відповідно до отриманих запитів щодо потреби. Разом з тим всі вимоги щодо технічних характеристик (комплектуючих частин товару), яким повинна відповідати тендерна пропозиція учасника, викладені з зазначенням - «або еквівалент». Таким чином учасником може бути запропонований товар, що за своїми технічними характеристиками (комплектуючими частинами товару) відповідає вимогам, встановленим Замовником, як такий самий або еквівалент. При цьому відповідно до загальноприйнятого тлумачення, еквівалент слід розуміти, як щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати - товар, що за своїми показниками та функціональними властивостями, придатний до аналогічного застосування (використання за призначенням).
Враховуючи вищезазначене та відповідно до п. 7 Додатку 3 до тендерної документації, в якому зазначається, що інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника, Учасник надає шляхом завантаження порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника; у разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється; технічні характеристики предмета закупівлі повинні бути не гірше характеристик зазначених Замовником, Учасником - товариством з обмеженою відповідальністю «БЕЗПЕКАПРО» у складі тендерної пропозиції було надано порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам.
Щодо конкретних технічних характеристик, висвітлених в Запиті замовнику на пояснення від 12 листопада 2024 р. в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-15-007721-a) повідомляємо, що характеристики (в тому числі комплектуючих частин) товару, запропонованого Учасником у свої тендерній пропозиції повністю відповідають вимогам Замовника або є кращими.
Нижче наведено детальне пояснення по кожному пункту:
1. Таблиця 1: Квадрокоптер FPV-типу дрон 7 дюймів – 40 шт.
• Замовником визначено максимальну масу цільового навантаження 1,6 кг, Учасником запропоновано – 1,8 кг - Учасником запропоновано більшу масу цільового навантаження, що є кращою характеристикою, ніж у встановленій вимозі.
Відповідає вимогам Замовника відповідно до п. 7 Додатку 3 до тендерної документації;
• Розмір рами, визначений Замовником 7 дюймів (наджорстка, мінімізує резонанс і покращує керованість), Учасником запропоновано – алюмінієва лита рама 7 дюймів, Учасником запропоновано алюмінієва лита рама 7 дюймів, яка за своїми технічними характеристиками є наджорсткою, мінімізує резонанс і покращує керованість, що Відповідає вимогам Замовника.
• Відеопередавач визначений Замовником VTX RUSH Tank Solo 5.8G 25/400/800/1600 mW - Учасником запропоновано – AKK FX2-Dominator 2W 25/400/800/1600/2000 mW, Учасником запропоновано відеопередавач AKK FX2-Dominator 2W 25/400/800/1600/2000 mW, який має більшу потужність – 2 W в порівнянні з відеопередавачем VTX RUSH Tank Solo 5.8G 25/400/800/1600 mW, потужність якого – 1,6 W, тобто є еквівалентом з кращими характеристиками, що Відповідає вимогам Замовника відповідно до п. 7 Додатку 3 до тендерної документації.
2. таблиця 2: Квадрокоптер FPV-типу дрон 8 дюймів – 20 шт.
• Замовником визначено максимальну масу цільового навантаження 1,5 кг Учасником запропоновано – 2 кг, Учасником запропоновано більшу масу цільового навантаження, що є кращою характеристикою, ніж у встановленій вимозі, що Відповідає вимогам Замовника відповідно до п. 7 Додатку 3 до тендерної документації
3. таблиця 3: Квадрокоптер FPV-типу дрон 10 дюймів з нічною камерою – 10 шт.
• Замовником визначено мотор Pilotix A3115 900 kv , а Учасником запропоновано – 3115 600 kv, Учасником запропоновано мотор 3115 600 kv, що є еквівалентом з кращими характеристиками, оскільки параметр KV з нижчим показником (600 KV в порівнянні з 900 KV) забезпечує більшу вантажопідйомність та стабільність польоту, що Відповідає вимогам Замовника відповідно до п. 7 Додатку 3 до тендерної документації.
• відеопередавач, визначений Замовником Piolotix r3000 5.8G 3W, а Учасником запропоновано – AKK Ultra Long Range 3 W, Учасником запропоновано комплектуючу частину, що є еквівалентом, що Відповідає вимогам Замовника.
Порівняльна характеристика(табличний варіант) в Додатку №1