-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Вінорельбін 50 мг)
Завершена
13 156 055.08
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65 780.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 65 780.28 UAH
Номер:
30d8579f6a01487b8dd1ee0f1f28a090
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-04-000093
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.11.2024 00:00
Період моніторингу:
04.11.2024 16:10 - 26.11.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.11.2024 № 28-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 04.11.2024 № 28-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-07-15-004362-a 15.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону № 922 та вимог Особливостей № 1178, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 листопада 2024 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Державного підприємства «Медичні закупівлі України» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, затверджена рішенням Уповноваженої особи Замовника (протокол від 15.07.2024 № 765), вимога про усунення порушення від 28.08.2024, рішення Замовника від 30.08.2024, скарга до процедури UA-2024-07-15-004362-a.c1 від 28.08.2024, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ДОЙЧ-ФАРМ» та D.D. Сандоз Фармасьютікалз, протокол Уповноваженої особи Замовника від 05.08.2024 № 1020, протокол Уповноваженої особи Замовника від 23.08.2024 № 1288, лист-відмова щодо укладання договору товариства з обмеженою відповідальністю «ДОЙЧ-ФАРМ» від 04.09.2024 № 615, протокол Уповноваженої особи Замовника від 06.09.2024 № 1433, протокол Уповноваженої особи Замовника від 11.09.2024 № 1497, повідомлення про намір укласти договір від 11.09.2024 року, договір від 25.09.2024 № 03/395-09/2024, відповідь замовника на запит Управління, надана через електронну систему 12.11.2024.
Період усунення порушень:
22.11.2024 11:21 - 28.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.11.2024 11:21
Запити/Пояснення
Номер:
607aed5cc3164fa9a9773b6565e608b8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.11.2024 16:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі вінорельбіну 50 мг за кодом ДК 021:2015: 33652100-6 — Антинеопластичні засоби МНН: Vinorelbine (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-15-004362-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступне питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
771abf14ea64468dae97c8bb2d287667
Назва:
Пояснення на запит від 07.11.24
Дата опублікування:
12.11.2024 18:13
Опис:
Державне підприємство «Медичні закупівлі України» (далі –
ДП «Медзакупівлі України», Замовник) висловлює повагу та повідомляє наступне.
На запит Державної аудиторської служби України від 07.11.2024 про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Вінорельбін 50 мг)» (далі – Процедура закупівлі) (ідентифікатор закупівлі
UA-2024-07-15-004362-a) надаємо наступні пояснення.
Процедури закупівель лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, в тому числі зазначена Процедура закупівлі, проводяться ДП «Медзакупівлі України» на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я у встановленому чинними нормативно-правовими актами порядку за доведеними з боку Міністерства охорони здоров’я України (далі – МОЗ України) предметами закупівель (номенклатурними позиціями), кількісними та якісними характеристиками до предметів закупівель та в рамках доведених з боку МОЗ України бюджетних асигнувань.
Так, відповідно до пункту 2 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2011 № 298 (зі змінами та доповненнями) (далі – Порядок) (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/298-2011-%D0%BF#Text), головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем
програм є МОЗ України. Згідно з пунктом 2 Порядку одержувачем бюджетних коштів є ДП «Медзакупівлі України», що належить до сфери управління
МОЗ України і одержує кошти на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я в частині доведеного до нього переліку напрямів профілактики, діагностики та лікування протягом відповідного бюджетного періоду.
Постановою Кабінету Міністрів України від 07.03.2022 № 216 «Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них» (зі змінами) затверджено перелік лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються на виконання відповідних угод (договорів), укладених особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/
216- 2022-%D0%BF#n14).
Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 26.01.2024 № 137 (режим доступу: https://moz.gov.ua/uk/decrees/nakaz-moz-ukraini-vid-26012024-- 137-pro-dovedennja-do-derzhavnogo-pidpriemstva-medichni-zakupivli-ukraini- pereliku-naprjamiv-profilaktiki-diagnostiki-ta-likuvannja-2024-roku)
до ДП «Медзакупівлі України» доведено перелік напрямів профілактики, діагностики та лікування до закупівлі у 2024 році, включаючи напрям «Хіміотерапевтичні препарати, радіофармпрепарати та препарати супроводу для лікування онкологічних хворих».
Наказом МОЗ України від 21.02.2024 № 291 (зі змінами) (режим доступу: https://moz.gov.ua/uk/decrees/nakaz-moz-ukraini-vid-21022024--291-pro- zatverdzhennja-zvedenih-pokaznikiv-100--potrebi-u-likarskih-zasobah-medichnih- virobah-ta-dopomizhnih-zasobah-do-nih-scho-zakupovuvatimutsja-derzhavnim- pidpriemstvom-medichni-zakupivli) затверджено зведені показники 100 % потреби у лікарських засобах, медичних виробах та допоміжних засобах до них, що закуповуватимуться ДП «Медзакупівлі України» за напрямами використання бюджетних коштів у 2024 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру».
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру», в тому числі за напрямом «Хіміотерапевтичні препарати, радіофармпрепарати та препарати супроводу для лікування онкологічних хворих», затвердженої МОЗ України як головним розпорядником бюджетних коштів наказом від 11.03.2024 № 409 (копія наказу додається) та затвердженого Паспорту бюджетної програми на 2024 рік (копія паспорту додається).
Очікувана вартість предмета закупівлі встановлена відповідно та в межах бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» в
рамках виконання заходів за напрямом «Хіміотерапевтичні препарати, радіофармпрепарати та препарати супроводу для лікування онкологічних хворих».
Визначення очікуваної вартості Предмета закупівлі за МНН Вінорельбін в дозуванні 50 мг здійснено відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом ДП «Медзакупівлі України» від 15.08.2022 № 478-ОД (додається) на рівні 1161,58 грн, як найбільш економічно вигідної цінової пропозиція серед пропозицій, отриманих в результаті ринкових консультацій та які відповідають умовам закупівлі (інформація з системи SAP Ariba, зокрема значення отриманих цінових пропозицій та повідомлення про можливість надання нижчої ціни, що надійшло в доповнення до наданої на ринковій консультації інформації, додаються у вигляді знімка екрану зазначеної системи), довідка про ціни додається.
Збір комерційних пропозицій від учасників ринку з метою їх аналізу здійснено в системі SAP Ariba (ID запиту: Doc1893182359), що регламентовано наказом від 14.07.2022 № 385 - ОД «Про введення в дослідну експлуатацію
SAP Ariba» (додається). Процес збору комерційних пропозицій стосовно доведених Предметів закупівлі, включаючи вищезазначені, відбувається відповідно до вимог бізнес процесу «Процес ринкових консультацій (закупівля через SAP Ariba)».
Медико-технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі визначено Замовником в установленому законодавством порядку, з урахуванням інформації, зазначеної в наказі МОЗ України від 21.02.2024 № 291 (зі змінами), результатів аналізу ринку та досвіду попередніх закупівель.