• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Вінорельбін 50 мг)

Завершена

13 156 055.08 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65 780.28 UAH
Період оскарження: 15.07.2024 12:52 - 23.07.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

ОСКАРЖЕННЯ ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ОХОРОНЮВАНИХ ЗАКОНОМ ІНТЕРЕСІВ З ПРИВОДУ РІШЕННЯ, ДІЇ ЧИ БЕЗДІЯЛЬНОСТІ ЗАМОВНИКА, ЩО СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Номер: 0d1597f240e446868c2f12a7e888a08b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-15-004362-a.c2
Назва: ОСКАРЖЕННЯ ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ОХОРОНЮВАНИХ ЗАКОНОМ ІНТЕРЕСІВ З ПРИВОДУ РІШЕННЯ, ДІЇ ЧИ БЕЗДІЯЛЬНОСТІ ЗАМОВНИКА, ЩО СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Вимога:
Звертаємося до замовника, з проханням розглянути та обґрунтувати виявлені та описані нижче невідповідності, а також прийняти відповідне рішення. Відповідно до пункту 6.2.1 розділу І Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження вимог щодо якості запропоновано лікарського засобу у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію чинного документа, що підтверджує реєстрацію лікарського засобу компетентним органом країни Виробника/Заявника або Сполучених Штатів Америки, Швейцарської Конфедерації, Японії, Австралії, Канади, держав - членів Європейського Союзу. Натомість, ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» не надав копію чинного документа що підтверджує реєстрацію лікарського засобу компетентним органом країни Виробника/Заявника або Сполучених Штатів Америки, Швейцарської Конфедерації, Японії, Австралії, Канади, держав - членів Європейського Союзу. Замість цього у файлі «Реєстрація» міститься копія електронного листування, а не копія належним чиним оформленого документу відповідно до вимог тендерної документації. Згідно з пунктом 6.2.2. розділу І Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник має надати копію чинного документа, що підтверджує застосування лікарського засобу в Сполучених Штатах Америки, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді та/або на території держав - членів Європейського Союзу (CoPP - Certificate of a Pharmaceutical Product (Сертифікат лікарського засобу для міжнародної торгівлі), АБО копію іншого документа, виданого відповідним органом/установою/закладом у сфері охорони здоров'я з переліку країн, визначених у даному пункті, що підтверджує застосування лікарського засобу, АБО документ (лист), виданий ДП «Державний експертний центр МОЗ України», який засвідчує, що за результатами експертизи реєстраційних матеріалів на такий лікарський засіб, проведеної у встановленому порядку, підтверджено ефективність, безпеку та якість такого лікарського засобу та такий лікарський засіб рекомендовано до реєстрації. Разом з тим, учасником надано у вкладені «8. Лист щодо Сертифікату лікарського засобу для міжнародної торгівлі» лист-роз’яснення та візуалізація сайту уповноваженого органу Іспанії, де міститься інформація про запропонований продукт, що не передбачено вимогами тендерної документації. Копію належним чином завіреного документу відповідно до вимог ТД надано не було. При цьому, звертаємо Вашу увагу, що учасник не звертався до замовника з проханням щодо перегляду вимог тендерної документації у частині документів що можуть підтверджувати реєстрацію чи застосування лікарського засобу через майданчик публічних закупівель, аби врегулювати дане питання до моменту завершення періоду подання пропозицій. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Відповідно до зазначеного вище ми вважаємо, що учасник ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» не виконав вимог пунктів 6.2.1. та 6.2.2. розділу І Додатку 2 до тендерної документації. І відповідно не може бути визнаний переможцем закупівлі. У зв’язку з викладеним вище, просимо замовника скасувати рішення про визначення переможця закупівлі та повідомлення про намір укласти договір, оскільки надана ним пропозиція не відповідала вимогам опублікованої тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: "Шановний учаснику, дякуємо за зацікавленість в закупівельних процедурах ДП ""Медзакупівлі України""! Звертаємо увагу, що Учасником, якого визначено переможцем закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації надано витяг із Реєстру зареєстрованих лікарських засобів (CIMA), з офіційного веб-сайту Іспанського агентства з лікарських засобів і медичних виробів (Spanish Agency of Medicines and Medical Devices - AEMPS), у вигляді графічного документу з накладанням електронного підпису та завіреного перекладу. Відповідно до пункту 7 розділу “І. Загальні положення” тендерної документації Замовник встановив вимогу: «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, а документи, що видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції українською або іншою мовою разом з перекладом. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська, учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції, та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання» також відповідно до пункту 1 розділу “Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через ЕСЗ із накладанням електронного підпису, що базується на сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ""Про електронні довірчі послуги"". Тобто, Замовником у тендерній документації не встановлено вимог до конкретної форми/виду підписання або завірення документів, які входять до складу тендерної пропозиції учасника, зокрема, не зазначено, що такий підпис/завірення має бути саме власноручний. Відповідно до частини четвертої ст. 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису. Статтею 1 Закону України «Про електронний цифровий підпис» передбачено, що електронний цифровий підпис – вид електронного підпису, отриманий за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. Електронний цифровий підпис накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа. Дотримання цієї позиції прослідковується і в практиці судів. Так, в Постанові Східного апеляційного господарського суду від 26.08.2020 за справою № 905/1088/19 зазначено, що відповідно до ч. 3 ст. 4 Закону України ""Про електронний цифровий підпис"", електронний цифровий підпис використовується фізичними та юридичними особами-суб`єктами електронного документообігу для ідентифікації підписувача та підтвердження цілісності даних в електронній формі. Використання електронного цифрового підпису не змінює порядку підписання договорів та інших документів, встановленого законом для вчинення правочинів у письмовій формі. Тобто, наявність цифрового підпису не являється переважним перед власноручним підписом - обидва види використовуються для ідентифікації підписувача. Відповідно до п. п. 3, 4 ст. 18 Закону України ""Про електронні довірчі послуги"" електронний підпис чи печатка не можуть бути визнані недійсними та позбавлені можливості розглядатися як доказ у судових справах виключно на тій підставі, що вони мають електронний вигляд або не відповідають вимогам до кваліфікованого електронного підпису чи печатки. Кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису. Відповідно до вимог чинного законодавства файл накладеного електронного підпису на тендерну пропозицію ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» є придатним для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: http://czo.gov.ua/venfy. При цьому, під час перевірки КЕП, який накладено на тендерну пропозицію ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ», відображається, зокрема, прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа) - Гузара Павла Олександровича, який є генеральним директором ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ», дата накладення КЕП, тип підпису – кваліфікований тощо. Крім того, під час перевірки КЕП, накладеного на документи тендерної пропозиції, на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: http://czo.gov.ua/venfy доступна до завантаження архівна папка, яка містить три файли. При відкритті файлу з назвою “sign”, наприклад, за допомогою функціоналу “Блокнот”, відкривається до перегляду перелік файлів, на які був накладений КЕП. Даний перелік містить всі назви файлів, які були завантажені в електронну систему закупівель як тендерна пропозиція, тобто всі такі файли вважаються засвідченими/підписаними. Додатково зауважуємо, що Іспанське агентство з лікарських засобів і медичних виробів (Spanish Agency of Medicines and Medical Devices - AEMPS) - це установа, яка є регулятивним і автономним агентством уряду Іспанії у сфері охорони здоров’я, відповідає за належну якість, безпеку, ефективність лікарських засобів та медичних виробів. Відповідно до даних зі згаданого реєстру, лікарський засіб Вінорельбін Ауровітас 10 мг/мл, концентрат для розчину для інфузій, має реєстраційний номер 70227 від 11.04.2024 року, та у дозуванні 10 мг/мл у флаконі по 5 мл продається на ринку Іспанії. Оскільки Іспанія є членом Євросоюзу, а реєстр AEMPS є офіційним реєстром Міністерства охорони здоров'я Іспанії, інформація з якого є публічно доступною, вважаємо вимоги згідно п. 6.2.1 та п. 6.2.2. Додатка 2 до тендерної документації щодо підтвердження реєстрації лікарського засобу та підтвердження використання лікарського засобу виконаними Переможцем. Реєстр лікарських засобів Іспанського агентства з лікарських засобів і медичних виробів - публічна інформація уповноваженого органу Іспанії щодо дозволених до реалізації лікарських засобів. Реєстр CIMA від AEMPS - відображає інформацію, що стосується наявності ліків у громадських службах та/або аптечних службах, а також відомості про авторизацію та маркетинговий статус і можливі проблеми з постачанням. Всі характеристики ліків пов'язані з лікарським засобом. Вони відображаються разом із листівкою-вкладишем, короткою характеристикою препарату та іншою необхідною інформацією про ліки. Додатково повідомляємо, що компетентний орган Європейського Союзу (Європейського агентства з лікарських засобів (ЕМА)) розпоряджається інформацію щодо Національних реєстрів дозволених лікарських засобів (режим доступу: https://www.ema.europa.eu/en/medicines/national-registers-authorised-medicines). Національні реєстри лікарських засобів у різних державах-членах Європейського Союзу (ЄС) та Європейської економічної зони (ЄЕЗ) містять інформацію про лікарські засоби, дозволені в цих країнах, включаючи посилання на коротку характеристику препарату (SmPC) та листівку-вкладиш. Даний перелік підтверджує достовірність та офіційність наданого Учасником витягу з сайту Іспанського агентства з лікарських засобів і медичних виробів: https://cima.aemps.es/cima/publico/home.html. Публічна інформація у формі відкритих даних – це публічна інформація у форматі, що дозволяє її автоматизоване оброблення електронними засобами, вільний та безоплатний доступ до неї, а також її подальше використання. Оскільки така інформація є публічною, в Замовника наявні право та можливість з нею ознайомитись та використовувати для підтвердження відповідності встановленим вимогам документації. Крім того, згідно абзацу 2 пункту 2 Додатка 2 до тендерної документації передбачено, що Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію Учасника у випадках, якщо документи тендерної пропозиції складені не за встановленою Додатками формою, а в довільній формі, що за змістом відповідає заданій, і при цьому в складі пропозиції наявна інформація, яка вимагалася тендерною документацією закупівлі. Враховуючи викладене, Замовником дотримані норми законодавства та вимог тендерної документації при розгляді пропозиції переможця процедури закупівлі. "
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга на порушення Замовником вимог чинного законодавства України з питань здійснення публічних закупівель при прийняті рішення щодо кваліфікації переможця у закупівлі

Номер: 67f9119cd90e419e820c1eb6d4c0e230
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-15-004362-a.c1
Назва: Скарга на порушення Замовником вимог чинного законодавства України з питань здійснення публічних закупівель при прийняті рішення щодо кваліфікації переможця у закупівлі
Скарга:
Сандоз Фармасьютікалз д.д., компанія, зареєстрована відповідно до законодавства Республіки Словенія, що є експортером та постачальником лікарських засобів в межах тендерних закупівель, що проводяться ДМ «Медичні закупівлі України», звертається із наступною скаргою щодо порушення замовником публічної закупівлі законодавства про публічні закупівлі при прийняті рішення щодо кваліфікації переможця у закупівлі UA-2024-07-15-004362-a ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Вінорельбін 50 мг)
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 29.08.2024 00:00
Автор: D.D. Сандоз Фармасьютікалз, Пасемків Юлія Андріївна +380444952866 ua_tender.si@sandoz.com https://www.sandoz.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: fc7886479d2d4703bf02237b7ef09e60
Заголовок пункту скарги: ОСКАРЖЕННЯ ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ОХОРОНЮВАНИХ ЗАКОНОМ ІНТЕРЕСІВ З ПРИВОДУ РІШЕННЯ, ДІЇ ЧИ БЕЗДІЯЛЬНОСТІ ЗАМОВНИКА, ЩО СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 6.2.1 розділу І Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження вимог щодо якості запропоновано лікарського засобу у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію чинного документа, що підтверджує реєстрацію лікарського засобу компетентним органом країни Виробника/Заявника* або Сполучених Штатів Америки, Швейцарської Конфедерації, Японії, Австралії, Канади, держав - членів Європейського Союзу. Натомість, ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» не надав копію чинного документа що підтверджує реєстрацію лікарського засобу компетентним органом країни Виробника/Заявника* або Сполучених Штатів Америки, Швейцарської Конфедерації, Японії, Австралії, Канади, держав - членів Європейського Союзу. Замість цього у файлі «Реєстрація» міститься копія електронного листування, а не копія належним чиноим оформленого документу відповідно до вимог тендерної документації.

Згідно з пунктом 6.2.2. розділу І Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник має надати 6.2.2. копію чинного документа, що підтверджує застосування лікарського засобу в Сполучених Штатах Америки, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді та/або на території держав - членів Європейського Союзу (CoPP - Certificate of a Pharmaceutical Product (Сертифікат лікарського засобу для міжнародної торгівлі),
АБО копію іншого документа, виданого відповідним органом/установою/закладом у сфері охорони здоров'я з переліку країн, визначених у даному пункті, що підтверджує застосування лікарського засобу,
АБО документ (лист), виданий ДП «Державний експертний центр МОЗ України», який засвідчує, що за результатами експертизи реєстраційних матеріалів на такий лікарський засіб, проведеної у встановленому порядку, підтверджено ефективність, безпеку та якість такого лікарського засобу та такий лікарський засіб рекомендовано до реєстрації.

Разом з тим, учасником надано у вкладені «8. Лист щодо Сертифікату лікарського засобу для міжнародної торгівлі» лист-роз’яснення та візуалізація сайту уповноваженого органу Іспанії, де міститься інформація про запропонований продукт, що не передбачено вимогами тендерної документації. Копію належним чином завіреного документі відповідно до вимог ТД надано не було.
При цьому, звертаємо Вашу увагу, що учасник не звертався до замовника з проханням щодо перегляду вимог тендерної документації у частині документів що можуть підтверджувати реєстрацію чи застосування лікарського засобу через майданчик публічних закупівель, аби врегулювати дане питання до моменту завершення періоду подання пропозицій.

Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).



Відповідно до зазначеного вище ми вважаємо, що таким чином учасник ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» не виконав вимог пунктів 6.2.1. та 6.2.2. розділу І Додатку 2 до тендерної документації. І відповідно не може бути визнаний переможцем закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір