-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з обстеження технологічних трубопроводів)
Завершена
1 743 040.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 17 430.40 UAH
мін. крок: 1% або 17 430.40 UAH
Номер:
f2f4a5dfa7074c0ea04010069e81e7d0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-24-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2024 00:00
Період моніторингу:
24.10.2024 15:56 - 14.11.2024 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.10.2024 № 34-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 24.10.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
24.10.2024 №34-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-07-13-000402-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 5 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 09.07.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Публічного акціонерного товариства «Укрнафта» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.07.2024 № 01/01/13/10/19/04-01/01/196-ОС/1(зі змінами); тендерну пропозицію ТОВ «Житомирський експертно-технічний центр Держпраці» та ТОВ «СОЛАР ВЕЙВ ЕНЕРДЖИ»; вимоги про усунення невідповідностей ТОВ «Житомирський експертно-технічний центр Держпраці» та ТОВ «СОЛАР ВЕЙВ ЕНЕРДЖИ»; протокол розкриття тендерних пропозицій від 27.08.2024; протокольне рішення уповноваженої особи від 27.08.2024 № 01/01/13/10/19/04-01/01/196-ОС/4 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Житомирський експертно-технічний центр Держпраці»; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ) від 10.09.2024 № 15094-р/пк-пз; протокольне рішення уповноваженої особи від 16.09.2024 № 01/01/13/10/19/04-01/01/196-ОС/5 щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи від 18.09.2024 № 01/01/13/10/19/04-01/01/196-ОС/7 щодо визначення переможця відкритих торгів; повідомлення про намір укласти договір від 18.09.2024; договір про надання послуг від 03.10.2024 № 13/4005-Р за ціною 1 800 000,00 гривень; пояснення Замовника, надані 31.10.2024 та 01.11.2024 через електронну систему закупівель на запит органу державного фінансового контролю.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
05.11.2024 15:47 - 09.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.11.2024 15:47
Запити/Пояснення
Номер:
96234fe7bed748f28535f57595cb594c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.10.2024 09:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з обстеження технологічних трубопроводів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-13-000402-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ebe772e00361469ca6ac08d5702503aa
Назва:
За результатом розгляду запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 28.10.2024р. Надаються пояснення:
Дата опублікування:
31.10.2024 18:26
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі замовником було визначено на підставі:
1. ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про трубопровідний транспорт», Стаття 16. Права та обов’язки підприємств, установ та організацій трубопровідного транспорту: Підприємства, установи та організації трубопровідного транспорту зобов’язані забезпечувати: діагностичний контроль за станом трубопроводів діючими засобами згідно з правилами технічної експлуатації та нормативними актами з діагностики.
2. НПАОП 0.00-1.73-14 Правила охорони праці та безпечної експлуатації технологічних трубопроводів, III. ВИМОГИ БЕЗПЕЧНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ТРУБОПРОВОДІВ.
1. Загальні вимоги.
1.1. Для забезпечення безпечної експлуатації трубопроводів роботодавець повинен вжити заходів щодо:
- періодичного технічного огляду трубопроводів згідно з главою 3 розділу III цих Правил;
- позачергових технічних оглядів згідно з главою 3 розділу III цих Правил після ремонту, консервації, модернізації трубопроводів, а також у разі виявлення під час зовнішнього візуально-оптичного огляду пошкоджень, визначених у пункті 2.7 глави 2 розділу III цих Правил;
- експертного обстеження (технічного діагностування) разом з позачерговим технічним оглядом трубопроводів згідно з вимогами Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження і ДСТУ 4046-2001 "Обладнання технологічне нафтопереробних, нафтохімічних та хімічних виробництв. Технічне діагностування. Загальні технічні вимоги" (далі - ДСТУ 4046-2001) у разі виникнення аварій на трубопроводах та після ліквідації наслідків аварії або незадовільного технічного стану трубопроводу, визначеного під час періодичного технічного огляду трубопроводу, а також для визначення технічних характеристик та параметрів трубопроводів, у тому числі граничного строку експлуатації трубопроводів (якщо вони відсутні в паспорті трубопроводу) або досягнення граничного строку експлуатації трубопроводів, визначеного в паспорті трубопроводу.
3. НПАОП 11.1-1.16-23 Правила безпеки в нафтогазодобувній промисловості.
13.6.27. Планова періодичність і обсяги обстежень трубопроводів встановлюються нафтогазодобувним підприємством з урахуванням властивостей середовища, що транспортується, умов його транспортування і швидкості корозійних процесів, але:
- не рідше ніж один раз на 5 років у разі експлуатації трубопроводів до 25 років. Перше обстеження виконується через 5 років після введення трубопроводу в експлуатацію;
- не рідше ніж один раз на 4 роки в разі експлуатації трубопроводу понад 25 років.
Обстеження трубопроводів проводяться також після надзвичайних випадків (землетруси, зсуви тощо).
Джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Для визначення очікуваної вартості Замовник керується:
- внутрішніми розпорядчими документами Замовника (наказ, регламент тощо);
- результатами попереднього моніторингу цін, зокрема: моніторингом ринку на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (процедура № 23520046) та шляхом запиту цін у потенційних виконавців.
При проведенні попереднього моніторингу цін для визначення очікуваної вартості закупівлі: «71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з обстеження технологічних трубопроводів)», були отримані комерційні пропозиції від наступних потенційних учасників: НВФ «ЗОНД», ДП «Західний експертно-технічний центр Держпраці» (аналітична таблиця по формуванню очікуваної вартості та отримані комерційні пропозиції додаються). Замовник за результатами попереднього моніторингу цін визначив очікувану вартість за найбільш економічно вигідною пропозицією, яка відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі.
Номер:
c6e0c4fece0149eab36825c1ea12b883
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.10.2024 15:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з обстеження технологічних трубопроводів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-13-000402-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином Учасником-переможцем ТОВ «СОЛАР ВЕЙВ ЕНЕРДЖИ» виконано вимогу Замовника, щодо оприлюднення в електронній системі закупівель документів у строк, що не перевищує чотири дні, з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, згідно підпунктів 4.1. та 4.3. пункту 4. Додатку 2.1 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b4b29f70a0a748fb84a4de1dc7c63293
Назва:
За результатом розгляду запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 29.10.2024р. Надаються пояснення:
Дата опублікування:
01.11.2024 16:21
Опис:
Відповідно до п. 47 Особливостей № 1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Учасник вчасно завантажив документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей та оновлену цінову пропозицію згідно підпунктів 1, 2, 3 Додатку 2.1 тендерної документації.
Документи, які вимагались Замовником згідно підпунктів 4.1 та 4.3 Додатку 2.1 тендерної документації були завантажені Учасником-переможцем у складі тендерної пропозиції. Назви документів: «5.1. Документи про повноваження.pdf», «Фінансова звітність 2024 СОЛАР.pdf», «Статут СОЛАР.pdf», «Витяг ПДВ.pdf» та «Опис в цнап Статуту.pdf» в якому міститься код доступу для отримання виписки та статуту – 118825532721. Документи додаються. Водночас підпунктом 3 пункту 44 встановлюється виключний перелік підстав для відхилення пропозиції переможця закупівлі:
44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Також зазначаємо, що рішення Замовника ґрунтується, зокрема на позиції, викладеної в постанові Першого апеляційного адміністративного суду від 15 серпня 2024 року по справі №200/3538/23 та рішенні Донецького окружного адміністративного суду від 04 жовтня 2023 року по цієї ж справі № 200/3538/23
(Посилання на постанову https://reyestr.court.gov.ua/Review/121034047#)