-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з обстеження технологічних трубопроводів)
Завершена
1 743 040.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 17 430.40 UAH
мін. крок: 1% або 17 430.40 UAH
Період оскарження:
13.07.2024 17:15 - 28.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на рішення Замовника закупівлі UA-2024-07-13-000402-a про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ», протокол від 27.08.2024 № 01/01/13/10/19/04-01/01/196-ОС/4
Номер:
728946ca529d454094beb0e9ab6134d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-13-000402-a.c1
Назва:
Скарга на рішення Замовника закупівлі UA-2024-07-13-000402-a про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ», протокол від 27.08.2024 № 01/01/13/10/19/04-01/01/196-ОС/4
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка по усуненню недоліків2.pdf 30.08.2024 02:12
- рішення від 09.07.2024 № 11859.pdf 30.08.2024 02:12
- ПР_196_Відхилення.pdf 30.08.2024 02:12
- ТзОВ ЖЕТЦ Держпраці_41008+41008-1_p7s.7z 30.08.2024 02:12
- Скарга UA-2024-07-13-000402-a.pdf 30.08.2024 02:12
- _ТД_ТО_трубопроводів_технологічних.docx 30.08.2024 02:12
- ТзОВ ЖЕТЦ Держпраці_41008_p7s.7z 30.08.2024 02:12
- _ТД_ТО_трубопроводів_технологічних(зміни від 26.07.2024).docx 30.08.2024 02:12
- sign.p7s 30.08.2024 02:13
- рішення від 02.09.2024 № 14626.pdf 02.09.2024 15:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.09.2024 № 15094.pdf 11.09.2024 16:06
- рішення від 10.09.2024 № 15094.pdf 12.09.2024 17:19
- Відповідь на скаргу.docx 04.09.2024 13:34
- Відповідь на скаргу.pdf 04.09.2024 13:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.08.2024 13:36
Дата розгляду скарги:
10.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.09.2024 15:51
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.09.2024 17:20
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2cbebd87a3df4ccc86e234532802ec76
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне, надумане та необгрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника-Переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Тип порушення:
Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Опис суті пункту скарги:
Товариством з обмеженою відповідальністю «Житомирський експертно-технічний центр Держпраці» прийнято участь у публічній закупівлі № UA-2024-07-13-000373-a. За результатами аукціону, нашим підприємством надано найбільш вигідну цінову пропозицію, яка в подальшому автоматизованою системою визначена як така, що найбільш економічно вигідна.
Згодом, через автоматизовану систему ProZorro 14.08.2024 Замовником зареєстровано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції. В термін до 15.08.2024, 14:39:43, ТОВ «Житомирський ЕТЦ» необхідно виконати вимогу Замовника наступного змісту: «Учасник у складі тендерної пропозиції, на виконання вимог п.2. Розділу ІІІ. ТД, надав Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, в якій невірно вказано номер та дата протокольного рішення Уповноваженої особи. Учаснику потрібно привести гарантію у відповідність, а саме для виконання вимог п.2. Розділу ІІІ ТД необхідно надати Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії зі змінами.».
На виконання вимог Замовника у встановлений строк Учасником до автоматизованої системи ProZorro 15.08.2024 завантажено наступні документи: - «Довідка по усуненню недоліків2.pdf».
Згодом, через автоматизовану систему ProZorro 27.08.2024 Замовником зареєстровано протокольне рішення від 27.08.2024 № 01/01/13/10/19/04-01/01/196-ОС/4, згідно якого тендерну пропозицію ТОВ «Житомирський ЕТЦ» відхилено відповідно до абзацу 4 пп. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) – вважаючи, що начебто учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником у зазначеному оскаржуваному рішенні як підставу для відхилення тендерної пропозиції вказано: «виявлено, що Учасник не надав Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії зі змінами (в гарантії невірно вказано номер та дата протокольного рішення Уповноваженої особи)».
У відповідності до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відповідно, документи та інформація, які вимагаються Замовником згідно вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України, не подаються у складі тендерної пропозиції, про що Учасник або Переможець повинен надати обґрунтування із зазначенням причин неподання документів та/або інформації. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Статтею 29 Закону «Про публічні закупівлі» визначено порядок розгляду та оцінки Замовником тендерної пропозиції Учасника. Згідно даної норми чинного законодавства, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Згідно ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Таким чином, законодавець визначив, що ключовими та обов’язковими вимогами до забезпечення тендерної пропозиції є саме його розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику.
Окрім того, зазначаємо, що стаття 29 Закону України «Про публічні закупівлі» взагалі не містить в собі такої невідповідності як неналежне або ж невідповідне надання тендерної пропозиції. Також, тендерна документація Замовника у жодному разі не містить в собі вимогу щодо необхідності внесення змін до банківської гарантії у зв’язку із внесенням змін до редакції тендерної документації. Як вбачається із завантаженого до тендерної пропозиції файлу «ТзОВ ЖЕТЦ Держпраці_41008_p7s.7z», банківська гарантія отримана Учасником в фінансовій установі у відповідності до тендерної документації в первинній редакції ще до внесення змін до тендерної документації, на які спирається Замовник у своєму повідомленні про усунення невідповідностей. У будь-якому випадку, файл Замовника «_ТД_ТО_трубопроводів_технологічних(зміни від 26.07.2024).docx» не містить в собі внесення змін, які б стосувались зокрема, розміру, строку дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику, а обидві редакції тендерної документації залишились розміщеними в електронній системі без зазначення того, що якась із них є нечинною або ж невірною.
У відповідності до файлу «Довідка по усуненню недоліків2.pdf», який завантажено на виконання повідомлення про усунення невідповідностей та належним чином не вивчений Замовником, передбачено, що виготовлення виправленої банківської гарантії, згідно банківських процедур передбачає більш тривалий час, ніж 24 години. Наразі до банку, що видав гарантію, ТОВ «Житомирський ЕТЦ» направлено відповідну заяву, яка банківською установою станом на граничний термін усунення невідповідностей ще не опрацьована, у зв’язку із чим, гарантуємо надання виправленої банківської гарантії вже на стадії підписання договору. У будь-якому випадку, завантажена банківська гарантія, що завантажена разом із тендерною пропозицією, є такою, що видана для забезпечення тендерної пропозиції у публічній закупівлі № UA-2024-07-13-000402-a. На підтвердження цього, Органу оскарження надаємо згодом надану банківською установою виправлену в частині вірного зазначення номеру та дати протокольного рішення Уповноваженої особи Замовника.
Окрім того, звертаємо увагу органу оскарження на те, що пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 встановлено, що «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.», який в свою чергу зайвий раз визначає, що не надання Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії зі змінами (в гарантії невірно вказано номер та дата протокольного рішення Уповноваженої особи) – не є невідповідністю. Щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції Замовника із зазначених підстав, можемо привести до прикладу рішення Комісії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11859-р/пк-пз від 09.07.2024.
Отже, вимоги, що містяться у повідомленні про усунення невідповідностей від 14.08.2024, які в подальшому лягли в основу протокольного рішення Замовника від 27.08.2024 № 01/01/13/10/19/04-01/01/196-ОС/4 у розумінні чинних нормативно-правових актів України є дискримінаційними, примушують надати не передбачену чинними нормативно-правовими актами інформацію та порушують принципи визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Незважаючи на вказані вище обставини, без належного обґрунтування та доказів, Замовником – ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА", посилаючись на абзац 4 пп. 1 п. 44 (звертаємо увагу, не за абзацом 3 пп. 1 п. 44, що вказує на те, що Замовник погодився із тим, що забезпечення тендерної пропозиції надано) Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, до автоматизованої системи закупівель завантажено протокольне рішення від 27.08.2024 № 01/01/13/10/19/04-01/01/196-ОС/4, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ», яке являється предметом оскарження відповідно до даної скарги.
Отже, згідно зазначених вище норм та обставин, протокольне рішення Замовника від 27.08.2024 № 01/01/13/10/19/04-01/01/196-ОС/4 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ» з підстав, що начебто учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – є надуманим, дискримінуючим, необґрунтованим та таким, що не відповідає чинним нормативно-правовим актам України. Оскаржуване рішення порушує права та охоронювані законом інтереси Учасника, що лягли в основу принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згодом, через автоматизовану систему ProZorro 14.08.2024 Замовником зареєстровано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції. В термін до 15.08.2024, 14:39:43, ТОВ «Житомирський ЕТЦ» необхідно виконати вимогу Замовника наступного змісту: «Учасник у складі тендерної пропозиції, на виконання вимог п.2. Розділу ІІІ. ТД, надав Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, в якій невірно вказано номер та дата протокольного рішення Уповноваженої особи. Учаснику потрібно привести гарантію у відповідність, а саме для виконання вимог п.2. Розділу ІІІ ТД необхідно надати Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії зі змінами.».
На виконання вимог Замовника у встановлений строк Учасником до автоматизованої системи ProZorro 15.08.2024 завантажено наступні документи: - «Довідка по усуненню недоліків2.pdf».
Згодом, через автоматизовану систему ProZorro 27.08.2024 Замовником зареєстровано протокольне рішення від 27.08.2024 № 01/01/13/10/19/04-01/01/196-ОС/4, згідно якого тендерну пропозицію ТОВ «Житомирський ЕТЦ» відхилено відповідно до абзацу 4 пп. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) – вважаючи, що начебто учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником у зазначеному оскаржуваному рішенні як підставу для відхилення тендерної пропозиції вказано: «виявлено, що Учасник не надав Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії зі змінами (в гарантії невірно вказано номер та дата протокольного рішення Уповноваженої особи)».
У відповідності до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відповідно, документи та інформація, які вимагаються Замовником згідно вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України, не подаються у складі тендерної пропозиції, про що Учасник або Переможець повинен надати обґрунтування із зазначенням причин неподання документів та/або інформації. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Статтею 29 Закону «Про публічні закупівлі» визначено порядок розгляду та оцінки Замовником тендерної пропозиції Учасника. Згідно даної норми чинного законодавства, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Згідно ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Таким чином, законодавець визначив, що ключовими та обов’язковими вимогами до забезпечення тендерної пропозиції є саме його розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику.
Окрім того, зазначаємо, що стаття 29 Закону України «Про публічні закупівлі» взагалі не містить в собі такої невідповідності як неналежне або ж невідповідне надання тендерної пропозиції. Також, тендерна документація Замовника у жодному разі не містить в собі вимогу щодо необхідності внесення змін до банківської гарантії у зв’язку із внесенням змін до редакції тендерної документації. Як вбачається із завантаженого до тендерної пропозиції файлу «ТзОВ ЖЕТЦ Держпраці_41008_p7s.7z», банківська гарантія отримана Учасником в фінансовій установі у відповідності до тендерної документації в первинній редакції ще до внесення змін до тендерної документації, на які спирається Замовник у своєму повідомленні про усунення невідповідностей. У будь-якому випадку, файл Замовника «_ТД_ТО_трубопроводів_технологічних(зміни від 26.07.2024).docx» не містить в собі внесення змін, які б стосувались зокрема, розміру, строку дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику, а обидві редакції тендерної документації залишились розміщеними в електронній системі без зазначення того, що якась із них є нечинною або ж невірною.
У відповідності до файлу «Довідка по усуненню недоліків2.pdf», який завантажено на виконання повідомлення про усунення невідповідностей та належним чином не вивчений Замовником, передбачено, що виготовлення виправленої банківської гарантії, згідно банківських процедур передбачає більш тривалий час, ніж 24 години. Наразі до банку, що видав гарантію, ТОВ «Житомирський ЕТЦ» направлено відповідну заяву, яка банківською установою станом на граничний термін усунення невідповідностей ще не опрацьована, у зв’язку із чим, гарантуємо надання виправленої банківської гарантії вже на стадії підписання договору. У будь-якому випадку, завантажена банківська гарантія, що завантажена разом із тендерною пропозицією, є такою, що видана для забезпечення тендерної пропозиції у публічній закупівлі № UA-2024-07-13-000402-a. На підтвердження цього, Органу оскарження надаємо згодом надану банківською установою виправлену в частині вірного зазначення номеру та дати протокольного рішення Уповноваженої особи Замовника.
Окрім того, звертаємо увагу органу оскарження на те, що пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 встановлено, що «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.», який в свою чергу зайвий раз визначає, що не надання Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії зі змінами (в гарантії невірно вказано номер та дата протокольного рішення Уповноваженої особи) – не є невідповідністю. Щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції Замовника із зазначених підстав, можемо привести до прикладу рішення Комісії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11859-р/пк-пз від 09.07.2024.
Отже, вимоги, що містяться у повідомленні про усунення невідповідностей від 14.08.2024, які в подальшому лягли в основу протокольного рішення Замовника від 27.08.2024 № 01/01/13/10/19/04-01/01/196-ОС/4 у розумінні чинних нормативно-правових актів України є дискримінаційними, примушують надати не передбачену чинними нормативно-правовими актами інформацію та порушують принципи визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Незважаючи на вказані вище обставини, без належного обґрунтування та доказів, Замовником – ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА", посилаючись на абзац 4 пп. 1 п. 44 (звертаємо увагу, не за абзацом 3 пп. 1 п. 44, що вказує на те, що Замовник погодився із тим, що забезпечення тендерної пропозиції надано) Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, до автоматизованої системи закупівель завантажено протокольне рішення від 27.08.2024 № 01/01/13/10/19/04-01/01/196-ОС/4, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ», яке являється предметом оскарження відповідно до даної скарги.
Отже, згідно зазначених вище норм та обставин, протокольне рішення Замовника від 27.08.2024 № 01/01/13/10/19/04-01/01/196-ОС/4 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ» з підстав, що начебто учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – є надуманим, дискримінуючим, необґрунтованим та таким, що не відповідає чинним нормативно-правовим актам України. Оскаржуване рішення порушує права та охоронювані законом інтереси Учасника, що лягли в основу принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти та розглянути дану скаргу. 2. Встановити, що Замовником закупівлі № UA-2024-07-13-000402-a порушено процедуру закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника повністю скасувати своє рішення від 27.08.2024 № 01/01/13/10/19/04-01/01/196-ОС/4 про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Житомирський експертно-технічний центр Держпраці».