• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт нежитлової будівлі літ. Г по вул. Чистяківська 19а у Святошинському районі м. Києва

Завершена

6 266 452.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 93 996.78 UAH
Номер: 3fd831bffea642c48c03336a66a4a5d3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-04-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.11.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.11.2024 12:33 - 26.11.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 01.11.2024 № 151 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 24.10.2024 №003100-18/13263-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 01.11.2024 № 151 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 11 UA-2024-07-12-007431-a 12.07.2024 Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення пункту 3 Розділу І Порядку № 708. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пунктів 18, 19 частини другої статті 22 Закону № 922 та пунктів 3, 28 Особливостей №1178 в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Центр організації дорожнього руху" (далі Замовник) ID: UA-P-2024-07-12-009153-a на 2024 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.07.2024 №387 зі змінами (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.07.2024, тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ "Будівельна група "Будрегіон"", ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "УКРБУДІНВЕСТ", рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.08.2024 № 13697-р/пк-пз (далі – рішення АМКУ), вимогу про усунення невідповідностей до 20.08.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 25.07.2024 №426, від 21.08.2024 №495, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 21.08.2024, договір підряду від 27.08.2024 № 247/24, пояснення замовника надані 11.11.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 07.11.2024. Відповідно до частини дванадцятої статті 8 Закону №922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ та які викладені у рішенні від 13.08.2024 № 13697-р/пк-пз, не здійснювався. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей, в редакції чинній на дату оголошення закупівлі, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог законодавства у сфері закупівель, а саме: - на порушення вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей Замовник в пункті 3 розділу «VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та в розділі «Перелік документів для укладання договору» Додатку № 7 до тендерної документації визначив, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, що не відповідає вимогам пункту 17 Особливостей у редакції, що діяла на дату складання тендерної документації; - на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922 Замовником в тендерній документації не зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій; - на порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону №922 в пункті 8 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації зазначено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції, зокрема, інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). При цьому, законодавством не передбачено надання інформації щодо залучення/незалучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. За нормами пункту 15 Особливостей предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону № 922 послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. Згідно з пунктом 3. Розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі – Порядок № 708) предмет закупівлі, зокрема, послуг, визначається замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону № 922 та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Моніторингом установлено, що Замовником предмет закупівлі послуги «Поточний ремонт нежитлової будівлі літ. Г по вул. Чистяківська 19а у Святошинському районі м. Києва» визначено за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, тобто із зазначенням другої цифри Єдиного закупівельного словника, що є порушенням вимоги пункту 3 Розділу І Порядку № 708.
Період усунення порушень: 20.11.2024 17:43 - 05.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 20.11.2024 17:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальне підприємство «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано Висновок органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-12-007431-a) 20.11.2024 року (далі – Висновок). Підприємством було ретельно проаналізовано повний текст Висновку, проведено роз’яснювальну роботу з метою недопущення встановлених у Висновку порушень у подальшому та розроблено новий проєкт тендерної документації на закупівлю послуг з поточного ремонту, з врахуванням інформації, зазначеної у Висновку.
Дата публікації звіту: 27.11.2024 14:12

Запити/Пояснення