-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Бензин А-92, дизельне паливо
Завершена
572 360.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 861.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 861.80 UAH
Номер:
846b8b0abbee409c8eec2797d4241f70
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-15-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.10.2024 00:00
Період моніторингу:
15.10.2024 16:08 - 05.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
14.10.2024 № 143
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 04.10.2024 №003100-18/12406-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 14.10.2024 № 143
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2024-07-12-006959-a 12.07.2024 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "СОЛОНИЙ ЛИМАН" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Моніторингом питання виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону № 922.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), виконання рішеннь Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення Комісії АМКУ), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "СОЛОНИЙ ЛИМАН" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (далі Замовник) на 2024 рік, у тому числі UA-P-2024-07-12-008436-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, рішення Комісії АМКУ від 25.07.2024 №12780-р/пк-пз від 12.08.2024 № 13628-р/пк-пз та від 29.08.2024 № 14550-р/пк-пз, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 17.09.2024 № 95, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 17.09.2024, Договір про закупівлю товарів від 23.09.2024 № 10/86н, пояснення Замовника на запити Східного офісу Держаудитслужби отримані 31.10.2024 через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини дванадцятої статті 8 Закону № 922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішеннях Комісії АМКУ від 25.07.2024 №12780-р/пк-пз від 12.08.2024 № 13628-р/пк-пз та від 29.08.2024 № 14550-р/пк-пз, не здійснювався.
Моніторингом установлено, що на розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга товариства з обмеженою відповідальністю «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» (далі – ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ», Скаржник, код ЄДРПОУ:44876120) від 16 липня 2024 № UA-2024-07-12-006959-a.b1 щодо вимог тендерної документації.
За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією АМКУ було прийняте відповідне рішення від 25.07.2024 № 12780-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, зокрема, що під час проведення Процедури закупівлі Замовник допустив порушення, які на момент прийняття Комісією АМКУ цього рішення можна виправити шляхом зобов'язання Замовника внести відповідні зміни до Документації, та зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, щодо скарги: UA-2024-07-12-006959-a.b1 зазначено статус «Порушення усунуто».
Проте, на розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» від 01 серпня 2024 №UA-2024-07-12-006959-a.c2, в якій Скаржник повідомляв про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, у тому числі невиконання рішення Комісії, та просив внести зміни до тендерної документації.
За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією було прийняте рішення від 12.08.2024 № 13628-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, зокрема, що Замовник порушив вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону № 922, а саме - не виконав рішення Комісії від 25.07.2024 № 12780-р/пк-пз та зобов'язано замовника внести зміни до тендерної документації.
Разом з тим, на розгляд Комісії надійшла скарга товариства з обмеженою відповідальністю "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" (Код ЄДРПОУ:44876120) від 16 серпня 2024 № UA-2024-07-12-006959-a.a3, в якій Скаржник повідомляв про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, у тому числі невиконання рішення Комісії, та просив внести зміни до тендерної документації.
За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією було прийняте рішення від 29.08.2024 №14550-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, зокрема, що Замовник порушив вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону, а саме - не виконав рішення Комісії від 12.08.2024 № 13628-р/пк-пз та зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації.
Відповідно до вимог частини двадцять другої статті 18 Закону № 922 рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
З пояснень Замовника запити Східного офісу Держаудитслужби отримані 31.10.2024 через електронну систему закупівель встановлено, що Рішення Комісії АМКУ від 25.07.2024 №12780-р/пк-пз від 12.08.2024 № 13628-р/пк-пз та від 29.08.2024 № 14550-р/пк-пз Замовником не оскаржувались.
Період усунення порушень:
07.11.2024 13:22 - 22.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.11.2024 13:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
07 листопада 2024 року, Вами було опубліковано «Висновок про результати» моніторингу закупівлі Бензин А-92, дизельне паливо за ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (09132000-3 Бензин, 09134200-9 Дизельне паливо) № UA-2024-07-12-006959-a., в ході якого встановлено порушення законодавства у сфері закупівлі, а саме, замовник не виконав рішення Комісії АМКУ від 25.07.2024 №12780-р/пк-пз та не вніс зміни до тендерної документації.
З таким висновком ми не згодні, оскілки з нашого боку були вчинені дії що свідчать про виконання відповідного рішення. Цей факт підтверджує пункт 2 Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №75 від 31.07.2024р., що передбачає Додаток 4 Технічні вимоги в новій редакції де були прийнятті до уваги висновки відповідно до рішення АМКУ.
Зобов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель.
Уповноважена особа замовника КП «ДОСРЦ «Солоний лиман» ДОР» зобов’язується у своїй роботі і в подальшому здійснювати заходити направлені на недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до встановленого правового порядку в Україні, крім того, дотримуватися інших нормативно правових актів України що тісно пов’язані при здійсненні публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
14.11.2024 16:16
Запити/Пояснення
Номер:
03e3cd984c384039a039fda0a47af60d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.10.2024 15:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Бензин А-92, дизельне паливо» за ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-12-006959-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bfd7b29ab73c4a33a4059ea914e9f877
Назва:
Надання пояснення.
Дата опублікування:
31.10.2024 14:02
Опис:
Уповноважена особа замовника відповідає наступне.
Так відповідно до частини 10 статті 11 ЗУ «Про публічні закупівлі», Положення про уповноважену особу КП «ДОСРЦ «Солоний лиман» ДОР» для планування відповідної закупівлі та формування річного плану закупівлі в електронній системі закупівель, за базову основу був взятий затверджений керівником підприємства Розрахунок до проекту кошторису на 2024 рік стаття витрат «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» Оплата транспортних послуг та утримання автотранспортних засобів Комунальне підприємство «Дніпропетровський обласний спеціалізований реабілітаційний центр «Солоний лиман» Дніпропетровської обласної ради» (Додаток).
Таким чином обґрунтування розміру бюджетного призначення для даної закупівлі відбувалось на підставі відповідного документу.
Щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
Якісні та технічні характеристики товару розроблені відповідно до технічних норм, правил, стандартів, діючих на території України, а саме забезпечення безаварійної експлуатації техніки, дотримання Правил охорони праці та Правил дорожнього руху.
Предмет закупівлі та його технічні і якісні характеристики обумовлені необхідністю
потреб враховуючі обсяги кошторисних призначень.
Крім того, у формуванні характеристик закупівлі використовувалась технічна документація (паспорта) автотранспортних засобів автопарку підприємства, відповідна інформація взята для складання та затвердження Розрахунку до проекту кошторису на 2024 рік стаття витрат «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» Оплата транспортних послуг та утримання автотранспортних засобів Комунальне підприємство «Дніпропетровський обласний спеціалізований реабілітаційний центр «Солоний лиман» Дніпропетровської обласної ради».
Щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі
Визначення очікуваної вартості зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі отриманих від учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням актуальних цін, методом порівняння ринкових цін.
Таким чином при визначені очікуваної вартості були взяті до уваги отримані від учасників ринку три комерційні пропозиції : ТОВ «АНДІ ЛТД», ТОВ «ФІРМА ВЕТАР», ТОВ «НЄФТЕК ТРЕЙД» (Додаток) та порівнянні з ринковими цінами на дату розміщення Оголошення в електронній системі закупівель.
Додаток
- Копія Розрахунок до проекту кошторису на 2024 рік стаття витрат «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» Оплата транспортних послуг та утримання автотранспортних засобів Комунальне підприємство «Дніпропетровський обласний спеціалізований реабілітаційний центр «Солоний лиман» Дніпропетровської обласної ради» - 2 аркуша.
- Копія комерційних пропозицій від учасників ринку – 3 аркуша.
Номер:
eb1f801a5e11435593d9b9f8e0fe21d9
Назва:
Про надання пояснень 2
Дата опублікування:
28.10.2024 18:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Бензин А-92, дизельне паливо» за ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-12-006959-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1). поясніть причину невиконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 25.07.2024 № 12780-р/пк-пз щодо зобов'язання КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "СОЛОНИЙ ЛИМАН" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (Код ЄДРПОУ: 01988692) (далі - Замовник) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Бензин А-92, дизельне паливо" ID: UA-2024-07-12-006959-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, враховуючи, що відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Рішенням Комісії АМКУ від 12.08.2024 № 13628-р/пк-пз Замовника зобов'язано внести зміни до тендерної документації за цією ж процедурою закупівлі та з цих же питань.
2). просимо пояснити, чи оскаржувалось Замовником Рішення Комісії АМКУ від 25.07.2024 № 12780-р/пк-пз? У разі оскарження зазначеного Рішення Комісії АМКУ від 25.07.2024 № 12780-р/пк-пз просимо надати підтвердні документи.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
dd820222c48b4379ab3eefb422e27453
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
31.10.2024 14:27
Опис:
Уповноважена особа замовника відповідає наступне.
Так, відповідно до пункту 54 Особливостей замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та / або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та / або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме ― в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та / або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12780-р/пк-пз від 25.07.2024 внесено наступні зміни в тендерну документацію, а саме:
1. Абзац 1 пункту 1 розділу 4 тендерної документації викласти в новій редакції, а саме: Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 05.08.2024 до 23:59 год.
2. Викласти в новій редакції Додаток 4 Технічні вимоги.
3. Тендерна документація нова редакція, Додаток 4 Технічні вимоги нова редакція до тендерної документації викладені окремими файлами.
На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №13628-р/пк-пз від 12.08.2024 внесено наступні зміни в тендерну документацію, а саме:
1.Викласти в новій редакції Додаток 7 Проект договору.
2. Абзац 1 пункту 1 розділу 4 тендерної документації викласти в новій редакції, а саме: Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 20.08.2024 до 23:59 год.
3. Викласти в новій редакції Додаток 4 Технічні вимоги.
4. Тендерна документація нова редакція, Додаток 4 Технічні вимоги нова редакція та Додаток 7 Проект договору нова редакція викладені окремими файлами до тендерної документації. (Додаток 1, 2).
Щодо оскарження Рішення Комісії АМКУ
Замовником не оскаржувалось Рішення Комісії АМКУ від 25.07.2024 № 12780-р/пк-пз. Замовником було внесено зміни до тендерної документації.
Додаток
- Копія Протоколу уповноваженої особи №75 від 31.07.2024 року - 2 аркуша.
- Копія Протоколу уповноваженої особи №85 від 15.08.2024 року - 2 аркуша.
Номер:
ddad4e8d3e4b4f62b0850175ef481e35
Назва:
Про надання пояснень 3
Дата опублікування:
29.10.2024 16:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Бензин А-92, дизельне паливо» за ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-12-006959-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1). поясніть причину невиконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 12.08.2024 № 13628-р/пк-пз щодо зобов'язання КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "СОЛОНИЙ ЛИМАН" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (Код ЄДРПОУ: 01988692) (далі - Замовник) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Бензин А-92, дизельне паливо" ID: UA-2024-07-12-006959-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, враховуючи, що відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Рішенням Комісії АМКУ від 29.08.2024 № 14550-р/пк-пз Замовника зобов'язано внести зміни до тендерної документації за цією ж процедурою закупівлі та з цих же питань.
2). просимо пояснити, чи оскаржувалось Замовником Рішення Комісії АМКУ від 12.08.2024 № 13628-р/пк-пз та від 29.08.2024 № 14550-р/пк-пз? У разі оскарження зазначених Рішень Комісії АМКУ (від 12.08.2024 № 13628-р/пк-пз та від 29.08.2024 № 14550-р/пк-пз) просимо надати підтвердні документи.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
711ed802484d42fe993e9295491084ec
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
31.10.2024 14:48
Опис:
Уповноважена особа замовника відповідає наступне.
Так, відповідно до пункту 54 Особливостей замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та / або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та / або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме ― в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та / або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №14550-р/пк-пз від 29.08.2024 внесено наступні зміни в тендерну документацію, а саме:
1. Викласти в новій редакції Додаток 7 Проект договору.
2. Абзац 1 пункту 1 розділу 4 тендерної документації викласти в новій редакції, а саме: Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 09.09.2024 до 23:59 год.
3. Викласти в новій редакції Додаток 4 Технічні вимоги.
4. Тендерна документація нова редакція, Додаток 4 Технічні вимоги нова редакція та Додаток 7 Проект договору нова редакція викладені окремими файлами до тендерної документації.
Уповноваженою особою на підставі протоколу №92/1 від 04.09.2024 року внесено зіни до тендерної документації та відзвітувано з продовженням терміну пропозиції до 09.09.2024 до 23:59 год. Але 10.09.2024 року закупівля не розблокувалася в зв’язку з чим звернулися до майданчика де в телефонній розмові з оператором в зв’язку з технічним збо’єм потрібно продовжити термін подачі пропозиції та заново відзвітувати щоб закупівля розблокувалася.
Щодо оскарження Рішення Комісії АКМУ
Замовником не оскаржувалося Рішення Комісії АМКУ від 12.08.2024 № 13628-р/пк-пз та від 29.08.2024 №14550-р/пк-пз. Замовником було внесено зміни до тендерної документації.
Додаток
- Копія Протоколу уповноваженої особи №92/1 від 04.09.2024 року - 2 аркуша.
- Копія Протоколу уповноваженої особи №94 від 10.09.2024 року – 2 аркуша.
Номер:
f254035bc48f4eae83643e8859463db4
Назва:
Роз"яснення щодо висновку про наявність чи відсутність порушень законодавства.
Дата опублікування:
07.11.2024 15:40
Опис:
Доброго дня! Просимо пояснити в якій частині не виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель що вами встановлено. Які саме заходи потрібно було нам вжити? На нашу думку з нашого боку було все виконано.