• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності

Завершена

1 425 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 125.00 UAH
Номер: 632409e2715645e99ada49d9dfdccbd3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-28-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.10.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 28.10.2024 12:02 - 19.11.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.10.2024 № 73-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 23 жовтня 2024 року № 003100-18/13263-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-12-000205-a, 12.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-25-92, ol.vi.honcharenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 та абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання надання інформації, документів у випадках, передбачених законом, встановлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; стану виконання рішення Комісія АМКУ; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. №18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального підприємства «Багатогалузеве комунальне підприємство» Покровської міської ради Донецької області (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 12.07.2024 № 54); рішення Комісії АМКУ №13483-р/пк-пз від 08.08.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Манзар Д.М. (далі – ФОП Манзар Д.М.); тендерну пропозицію ТОВ «СТ Прозоро»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.07.2024 №58, від 14.08.2024 №62, від 20.08.2024 №66; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями у спосіб, визначений тендерною документацією; звіт про результати проведення процедури закупівлі; договір від 02.09.2024 №557-Т (далі – Договір); повідомлення про внесення змін до договору; додаткова угода №1 від 02.09.2024 до Договору; пояснення Замовника, отримані 06.11.2024 та 13.11.2024 в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторинг щодо тих порушень, обставин, питань, що були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Аналізом питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що пункт 1, пункт 6 тендерної документації та вимоги Додатку №2 до тендерної документації складені без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178», які набрали чинність 09.04.2024, та містить скасовану цією постановою вимогу щодо підстав для відхилення тендерної пропозиції, зазначену в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, чим не дотримано вимоги пункту 28 Особливостей. Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП Манзар Д.М. відхилена Замовником не у відповідності до вимог Закону (безпідставне відхилення) та на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «СТ-ПРОЗОРО» як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. Згідно із протоколом від 14.08.2024 №62, на підставі абзацу 1 пункту 2 статті 31 Закону, відхилена тендерна пропозиція ФОП Манзар Д.М. у зв’язку із невідповідністю технічним характеристикам та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, які встановлені Додатком №2 до тендерної документації (файл Додаток №1 - Технічні вимоги.docx), а саме тому, що малюнок шини 315/80R22.5 157/154М (20PR) D288 3PMSF (ведуча) (APLUS) Китай, поз. 1 не збігається з малюнком шини 315/80R22,5 AGATE HF638 157/154К (ведуча), яка встановлена на транспортних засобах Замовника та зберігається на складі підприємства. Згідно з пунктом 7 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено, що усі посилання у Додатку №1 до тендерної документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент». У наданій відповіді від 06.11.2024 на запит від 31.10.2024 Замовник не повідомив про наявність в тендерній документації положень щодо вимоги дотримання малюнку протектора шин. Моніторингом встановлено, що тендерна документація не містить вимог про сумісність шин, які будуть пропонуватися учасниками у тендерних пропозиціях, за типом протектора та малюнком шин, наявних на балансі та встановлених на автомобільному транспорті Замовника. Таким чином, Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію ФОП Манзар Д.М. з ціною за результатами аукціону 1397990,00 грн як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, чим порушено вимоги абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Відхиливши учасника відкритих торгів з особливостями ФОП Манзар Д.М. не у відповідності до вимог закону, Замовник не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону, а саме: не забезпечив рівне ставлення до учасників і об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Згідно з протоколом уповноваженої особи від 20.08.2024 № 66 учасник процедури закупівлі ТОВ «СТ-ПРОЗОРО», який є наступним у реєстрі тендерних пропозицій, визначений переможцем та з ним укладено Договір на поставку товарів вартістю 1398000,00 грн, що на 10,00 грн більше, ніж пропонував ФОП Манзар Д.М. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «СТ-ПРОЗОРО» встановлено, що у тендерній пропозиції відсутня довідка, складена у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором у разі визначення учасника переможцем, як визначено вимогами п. 5 Додатку №2 до тендерної документації; відсутній оригінал довідки відповідно до зразка (за підписом учасника, завіреної печаткою учасника (в разі використання), що містить інформацію про наявність позитивного досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), як визначено вимогами п. 12 Додатку №2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТ-ПРОЗОРО» Замовник не виявив відсутність інформації та/або документів, визначених в Додатку №2 до тендерної документації, та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тендерна пропозиція ТОВ «СТ-ПРОЗОРО» підлягала відхиленню на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Аналізом питання надання інформації, документів у випадках, передбачених законом, встановлено, що Замовник не надав протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель запиту (31.10.2024) пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, чим порушив вимоги абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 18.11.2024 17:46 - 03.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 18.11.2024 17:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Дія договору припинена. Звіт опублікован
Дата публікації звіту: 20.11.2024 08:11

Запити/Пояснення