-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Медичне обладнання різне, 6 лотів
Строк поставки товарів: 30 днів з дати отримання письмової заявки Замовника, але не пізніше 20.12.2024.
Завершена
16 298 650.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 643.25 UAH
мін. крок: 0% або 2 643.25 UAH
Номер:
b0c5893935094eb88bfee7f1b118da18
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-14-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.10.2024 00:00
Період моніторингу:
14.10.2024 15:43 - 04.11.2024 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.10.2024 № 33-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 16.09.2024 №003100-18/11483-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 14.10.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
14.10.2024 №33-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-07-11-009382-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЕМ ТІ ДЖІ» (лот №1), ТОВ «ОЛАМЕД» (лоти №2,6), ТОВ «АЛЬЯНС ФАРМ» (лоти №3,4,5), ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» (лот №6), стану виконання рішення Антимонопольного комітету України, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 09.04.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.07.2024 №61; тендерні пропозиції ТОВ «ЕМ ТІ ДЖІ» (лот №1), ТОВ «ОЛАМЕД» (лоти №2,6), ТОВ «АЛЬЯНС ФАРМ» (лоти №3,4,5), ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» (лот №6); рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 19.08.2024 № 13989-р/пк-пз та від 16.09.2024 №15305 -р/пк-пз; протокольне рішення уповноваженої особи про автоматичне визначення учасників, цінові пропозиції яких є найбільш економічно вигідними від 06.08.2024 №93, протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» (лот 6) від 30.08.2024 №108, протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» (лот 6) від 02.10.2024 №122; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ОЛАМЕД» (лот 6) від 09.10.2024 №124; вимога про усунення невідповідностей; обґрунтування аномально низької ціни; повідомлення про намір укласти договори; договори про закупівлю від 28.08.2024 №146 ціною 1 480 000,00 гривень (лот №1), від 28.08.2024 №147 ціною 527 300, 28 гривень (лот №2), від 28.08.2024 №148 ціною 10 595 568,00 гривень (лоти №3, 4, 5) та від 22.10.2024 №192 ціною 3 684 001,44 гривень (лот №6); пояснення Замовника надані 21.10.2024 та 29.10.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
30.10.2024 10:53 - 05.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.10.2024 10:53
Запити/Пояснення
Номер:
e03556ebe3cb43b585272fa7411bb795
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.10.2024 14:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару, медичне обладнання різне, 6 лотів, ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-11-009382-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та копії підтверджуючих документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3da68235a7b44f058764fb96b24abfdb
Назва:
Відповідь на запит.
Дата опублікування:
21.10.2024 16:04
Опис:
Рішенням Київської міської ради від 5 жовтня 2023 року № 7108/7149 затверджено міську цільову програму «Підтримка та розвиток галузі охорони здоров'я столиці» на 2024–2025 роки, одним із заходів якої є «1.3. Закупівля обладнання для закладів охорони здоров'я, що засновані на комунальній власності територіальної громади м. Києва».
В рамках виконання заходу Департаментом охорони здоров’я м. Києва було отримано потребу від КНП «Київська міська дитяча клінічна лікарня № 1» в закупівлі сучасного медичного обладнання для надання в цілодобовому режимі висококваліфікованої медичної допомоги пацієнтам від 0 до 18 років, зокрема:
- хірургічного аспіратора мобільного, в кількості 5 шт., що використовується для швидкого очищення операційних ран, черевної порожнини, грудної порожнини від біологічних рідин;
- лампи хірургічної, мобільної з резервною батареєю, в кількості 1 шт., яка забезпечує проведення певної категорії оперативних втручань в будь-якій локації закладу за рахунок портативності, а при відсутності електропостачання дозволяє закінчити оперативне втручання;
- відеогастроскопа, в кількості 1 компл., необхідного для проведення ендоскопічних досліджень дітям від 1 місяця життя до 3-х років;
- електрохірургічного блоку, в кількості 3 шт., що забезпечує високоякісний гемостаз, зменшує час оперативного втручання, термін загоювання післяопераційної рани;
- лампи хірургічної стельової, в кількості 3 шт., яка зменшує навантаження на органи зору оперуючого хірурга та покращує візуалізацію в ділянці операційного поля;
- відеобронхоскопа мобільного в комплекті з шафою для ендоскопічного обладнання, в кількості 1 компл., що забезпечує якісну візуалізацію при проведенні ендоскопічних досліджень на трахео-бронхіальній ділянці дихальної системи у дітей.
Відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» одними з основних функцій Уповноваженого органу є розроблення та затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Мінекономіки, як Уповноважений орган, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, наказом від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердив примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).
У зв’язку з обмеженою конкуренцією на ринку товарів, що планувалися до закупівлі, та неможливістю отримання достатньої кількості інформації щодо актуальних ринкових цін, відповідно до Методики, було застосовано метод розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі порівнянням ринкових цін. Зокрема, для розрахунку очікуваної вартості використовувались цінові пропозиції постачальників конкретного товару.
А саме:
лот 1 - 33162100-4 Апаратура для операційних блоків - Хірургічний аспіратор мобільний (36777 Система всмоктування загального призначення лінійна) - 5 шт.:
1) комерційна пропозиція ТОВ «Бліц Сервіс» - 298 500,00 гривень;
2) комерційна пропозиція ТОВ «Медела» - 296 000,00 гривень;
3) (298 500,00 + 296 000,00) / 2 = 297 250,00 гривень.
Таким чином, зважаючи на потребу закладу охорони здоров’я, очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на рівні 1 486 250,00 грн, з ПДВ;
лот 2 - 33167000-8 Хірургічні світильники - Лампа хірургічна, мобільна з резервною батареєю (12282 Операційний світильник) - 1 шт.:
1) комерційна пропозиція ТОВ «Бліц Сервіс» - 530 000,00 гривень;
2) комерційна пропозиція ТОВ «Оламед» - 527 300,00 гривень;
3) (530 000,00 + 527 300,00) / 2 = 528 650,00 гривень.
Таким чином, зважаючи на потребу закладу охорони здоров’я, очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на рівні 528 650,00 грн, з ПДВ;
лот 3 - 33162100-4 Апаратура для операційних блоків - Електрохірургічний блок (44776 Електрохірургічна система) - 3 шт.:
1) комерційна пропозиція ТОВ «Оламед» - 1 800 000,00 гривень;
2) комерційна пропозиція ТОВ «Бліц Сервіс» - 1 853 000,00 гривень;
3) (1 800 000,00 + 1 853 000,00) / 2 = 1 826 500,00 гривень.
Таким чином, зважаючи на потребу закладу охорони здоров’я, очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на рівні 5 479 500,00 грн, з ПДВ;
лот 4 - 33168100-6 Ендоскопи - Відеобронхоскоп мобільний в комплекті з шафою для ендоскопічного обладнання (17662 Гнучкий відеобронхоскоп) - 1 компл.:
1) комерційна пропозиція ТОВ «Оламед» - 1 053 000,00 + 60 500,00 = 1 113 500,00 гривень;
2) комерційна пропозиція ТОВ «Альянс-2013» - 1 110 000,00 гривень;
3) (1 113 500,00 + 1 110 000,00) / 2 = 1 111 750,00 гривень.
Таким чином, зважаючи на потребу закладу охорони здоров’я, очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на рівні 1 111 750,00 грн, з ПДВ;
лот 5 - 33168100-6 Ендоскопи - Відеогастроскоп (17663 Гнучкий відеогастроскоп) - 1 компл.:
1) комерційна пропозиція ТОВ «Оламед» - 4 015 000,00 гривень;
2) комерційна пропозиція ТОВ «Альянс-2013» - 4 000 000,00 гривень;
3) (4 015 000,00 + 4 000 000,00) / 2 = 4 007 500,00 гривень.
Таким чином, зважаючи на потребу закладу охорони здоров’я, очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на рівні 4 007 500,00 грн, з ПДВ;
лот 6 - 33167000-8 Хірургічні світильники - Лампа хірургічна стельова (12282 Операційний світильник) - 2 шт.:
1) комерційна пропозиція ТОВ «Оламед» - 1 842 000,00 гривень;
2) комерційна пропозиція ТОВ «Бліц Сервіс» - 1 843 000,00 гривень;
3) (1 842 000,00 + 1 843 000,00) / 2 = 1 842 500,00 гривень.
Таким чином, зважаючи на потребу закладу охорони здоров’я, очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на рівні 3 685 000,00 грн, з ПДВ.
Копії відповідних комерційних пропозицій додаються.
Номер:
07879275958642f1a19eecda23b02cd1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.10.2024 13:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.10.2024 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару, медичне обладнання різне, 6 лотів, ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-11-009382-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Чому укладено договори (лоти 1, 2, 3, 4, 5) з перевищенням 15-ти денного терміну з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
2. Чи була обґрунтована необхідність продовжити строк для укладення договору до 60 днів?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
10ecef42296e48739d02ac4e80f15217
Назва:
Відповідь на запит.
Дата опублікування:
29.10.2024 14:32
Опис:
Закупівлю товарів, робіт і послуг Департамент охорони здоров’я м. Києва здійснює, виключно, згідно вимог чинного законодавства України.
Так, відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами, надалі – ОСОБЛИВОСТІ), тендер на закупівлю: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Медичне обладнання різне, 6 лотів), ідентифікатор UA-2024-07-11-009382-a, проводиться шляхом застосування процедури відкритих торгів з ОСОБЛИВОСТЯМИ.
Згідно пункту 36 ОСОБЛИВОСТЕЙ, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 ОСОБЛИВОСТЕЙ, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону.
Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
06.08.2024, керуючись пунктом 36 ОСОБЛИВОСТЕЙ, протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи № 93 прийнято, зокрема, рішення:
1). Визначити переможцями тендеру на закупівлю: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Медичне обладнання різне, 6 лотів), ідентифікатор UA-2024-07-11-009382-a:
щодо лоту 1 - 33162100-4 Апаратура для операційних блоків - Хірургічний аспіратор мобільний (36777 Система всмоктування загального призначення лінійна) - 5 шт. - товариство з обмеженою відповідальністю «Ем Ті Джі», з ціною 1 480 000,00 грн, з ПДВ;
щодо лоту 2 - 33167000-8 Хірургічні світильники - Лампа хірургічна, мобільна з резервною батареєю (12282 Операційний світильник) - 1 шт. - товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛАМЕД», з ціною 527 300,28 грн, з ПДВ;
щодо лоту 3 - 33162100-4 Апаратура для операційних блоків - Електрохірургічний блок (44776 Електрохірургічна система) - 3 шт. - товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС ФАРМ», з ціною 5 478 828,00 грн, з ПДВ;
щодо лоту 4 - 33168100-6 Ендоскопи - Відеобронхоскоп мобільний в комплекті з шафою для ендоскопічного обладнання (17662 Гнучкий відеобронхоскоп) - 1 компл. - товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС ФАРМ», з ціною 1 110 660,00 грн, з ПДВ;
щодо лоту 5 - 33168100-6 Ендоскопи - Відеогастроскоп (17663 Гнучкий відеогастроскоп) - 1 компл. - товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС ФАРМ», з ціною 4 006 080,00 грн, з ПДВ.
2). Направити товариству з обмеженою відповідальністю «Ем Ті Джі» (за лотом № 1), товариству з обмеженою відповідальністю «ОЛАМЕД» (за лотом № 2) та товариству з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС ФАРМ» (за лотами №№ 3-5) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Абзацом четвертим пункту 49 ОСОБЛИВОСТЕЙ визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
08.08.2024 товариством з обмеженою відповідальністю «ГРЕЙТ МЕД» було направлено до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скаргу № UA-2024-07-11-009382-a.b1 про порушення Департаментом охорони здоров’я м. Києва порядку проведення процедури закупівлі за лотом № 6.
Відповідно до пункту 67 ОСОБЛИВОСТЕЙ після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично зупиняє початок електронного аукціону (якщо відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону)/не розкриває інформацію, зазначену в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформацію про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій) (якщо відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону) та не оприлюднює рішення замовника про відміну відкритих торгів, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється.
Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною десятою статті 29 Закону і абзацом четвертим пункту 49 цих особливостей.
Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Згідно статті 1 Закону Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель.
Частиною першою статті 9 Закону визначено, що однією з функцій Уповноваженого органу є надання безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу.
Так, у відповіді на запит № 531/2017 (посилання на інформаційний ресурс: https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=b1b8e1e3-fc0c-4ce4-bd5e-2b851018d80a&lang=uk-UA, відповідна роздруківка додається) зазначено наступне:
«
Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Водночас пунктом 37 частини першої статті 1 Закону передбачена можливість визначення замовником частин предмета закупівлі товарів, робіт чи послуг (лотів), на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
З огляду на викладене, скарга подається суб’єктом оскарження щодо процедури закупівлі.
».
Таким чином, навіть при поданні скарги на умови тільки одного лота в електронній системі призупиняється вся закупівля (скріншоти закупівель з авторизованого електронного майданчика «Держзакупівлі.Онлайн» (https://www.dzo.com.ua/), на якому Департамент охорони здоров’я м. Києва працює згідно договору приєднання від 17.01.2017 року
№ 0201290617012017-106, додаються).
Рішення за скаргою № UA-2024-07-11-009382-a.b1 Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято 19.08.2024.
Враховуючи зазначене вище та керуючись вимогами Закону з урахуванням ОСОБЛИВОСТЕЙ, договори про закупівлю товарів за державні кошти за лотами №№ 1-5 закупівлі: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Медичне обладнання різне, 6 лотів), ідентифікатор UA-2024-07-11-009382-a, було укладено 28.08.2024, тобто на 10 день з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.