• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Медичне обладнання різне, 6 лотів

Строк поставки товарів: 30 днів з дати отримання письмової заявки Замовника, але не пізніше 20.12.2024.

Завершена

16 298 650.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 643.25 UAH
Номер: b0c5893935094eb88bfee7f1b118da18
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-14-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.10.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 14.10.2024 15:43 - 04.11.2024 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.10.2024 № 33-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 16.09.2024 №003100-18/11483-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 14.10.2024. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 14.10.2024 №33-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-07-11-009382-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, nastyaskid08@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЕМ ТІ ДЖІ» (лот №1), ТОВ «ОЛАМЕД» (лоти №2,6), ТОВ «АЛЬЯНС ФАРМ» (лоти №3,4,5), ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» (лот №6), стану виконання рішення Антимонопольного комітету України, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 09.04.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.07.2024 №61; тендерні пропозиції ТОВ «ЕМ ТІ ДЖІ» (лот №1), ТОВ «ОЛАМЕД» (лоти №2,6), ТОВ «АЛЬЯНС ФАРМ» (лоти №3,4,5), ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» (лот №6); рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 19.08.2024 № 13989-р/пк-пз та від 16.09.2024 №15305 -р/пк-пз; протокольне рішення уповноваженої особи про автоматичне визначення учасників, цінові пропозиції яких є найбільш економічно вигідними від 06.08.2024 №93, протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» (лот 6) від 30.08.2024 №108, протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» (лот 6) від 02.10.2024 №122; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ОЛАМЕД» (лот 6) від 09.10.2024 №124; вимога про усунення невідповідностей; обґрунтування аномально низької ціни; повідомлення про намір укласти договори; договори про закупівлю від 28.08.2024 №146 ціною 1 480 000,00 гривень (лот №1), від 28.08.2024 №147 ціною 527 300, 28 гривень (лот №2), від 28.08.2024 №148 ціною 10 595 568,00 гривень (лоти №3, 4, 5) та від 22.10.2024 №192 ціною 3 684 001,44 гривень (лот №6); пояснення Замовника надані 21.10.2024 та 29.10.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 30.10.2024 10:53 - 05.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 30.10.2024 10:53

Запити/Пояснення