-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Медичне обладнання різне, 6 лотів
Строк поставки товарів: 30 днів з дати отримання письмової заявки Замовника, але не пізніше 20.12.2024.
Завершена
16 298 650.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 643.25 UAH
мін. крок: 0% або 2 643.25 UAH
Період оскарження:
11.07.2024 16:33 - 26.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
d4bc7c911bba4264b5c84fa172b04480
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-11-009382-a.b3
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 04.09.2024 16:33
- Технічний документ виробника.pdf 04.09.2024 16:33
- Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.pdf 04.09.2024 16:33
- sign.p7s 04.09.2024 16:33
- рішення від 06.90.2024 №14928.pdf 06.09.2024 16:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.09.2024 № 15305.pdf 17.09.2024 12:53
- рішення від 16.09.2024 № 15305.pdf 19.09.2024 16:34
- Антимонопольний__скарга_ОЛАМЕД_(на_рішення_14928).pdf 10.09.2024 15:55
- Антимонопольний_ скарга ОЛАМЕД (на рішення 14928).DOCX 10.09.2024 15:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.09.2024 16:46
Дата розгляду скарги:
16.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.09.2024 16:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.09.2024 16:35
Дата виконання рішення Замовником:
30.09.2024 15:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.09.2024 № 15305-р/пк-пз скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ГРЕЙТ МЕД» переможцем тендеру на закупівлю: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Медичне обладнання різне, 6 лотів), ідентифікатор UA-2024-07-11-009382-a, за лотом № 6.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8e7219e4a2b64963ba9b11bb4dbd732f
Заголовок пункту скарги:
Скарга
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможцем даної процедури закупівлі учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРЕЙТ МЕД», оформленим Протоколом №108 від 30.08.2024 року Уповноваженої особи Замовника, у зв’язку з застосуванням Замовником дискримінаційного підходу у даній процедурі закупівлі, що полягає в упередженому та необ’єктивному розгляді тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРЕЙТ МЕД».
В результаті таких упереджених дій Замовника порушується принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, право Скаржника на об’єктивний розгляд його тендерної пропозиції та неупереджене визначення переможця, враховуючи те, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛАМЕД» є наступною найбільш економічно вигідною.
Враховуючи зазначене, з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів, Скаржник звертається з даною скаргою до органу оскарження з підстав наведених нижче.
I. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
1. Додатком 2 до тендерної документації на закупівлю: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Медичне обладнання різне, 6 лотів) «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено, що запропонований товар повинен відповідати заявленим технічним вимогам. Для підтвердження учасник надає заповнену таблицю щодо відповідності з посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документа виробника.
Скаржником було вивчено тендерну пропозицію ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» та інформацію щодо технічних характеристик, запропонованої ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» Світлодіодної операційної лампи SK-LLD7050A і, як наслідок, з’ясовано, шо технічні характеристики останньої не відповідають вимогам Замовника.
Додатком 2 до тендерної документації на закупівлю: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Медичне обладнання різне, 6 лотів) «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником, зокрема, визначено наступні вимоги щодо технічних характеристик по «Лоту 6 - 33167000-8 Хірургічні світильники - Лампа хірургічна стельова (12282 Операційний світильник) - 2 шт.»:
У Технічному паспорті Світлодіодної операційної лампи SK-LLD7050A(назва файлу в системі: «23. Технічний паспорт.pdf») зазначено «Інтенсивність освітленості 180 000/160 000 Лк». Лк або люкс – це одиниця вимірювання освітленості у Міжнародній системі одиниць. 1 кЛк або 1 кілолюкс дорівнює 1000 Лк або Люксів. Тобто 160 / 160 кЛк=160 000/160 000 Лк. Своєю чергою Переможцем було запропоновано операційний світильник з освітленістю 180 000/160 000 Лк», що в кЛК дорівнює 180 / 160 кЛк.
Таким чином, параметр освітлення, запропонований Переможцем не відповідає вимогам Замовника.
При цьому, Скаржник звертає увагу, що Замовником в частині освітлення було визначено чіткий параметр «Освітлення: 160 / 160 кЛк» без застосування словосполучень «не менше», «більше ніж» тощо. Зважаючи на це, запропонований Переможцем світильник з рівнем освітлення 180 000/160 000 Лк або 180 / 160 кЛк не відповідає вимогам Замовника оскільки 180 кЛк або 180 000 Лк є більшим значенням ніж 160 кЛк або 160 000 Лк.
Оскільки вимога Замовника не була сформована як «Освітлення: не менше 160 / 160 кЛк» і не як «Освітлення: більше 160 / 160 кЛк», то ним вимагався чіткий параметр «160 / 160 кЛк». Зважаючи на це, запропонований операційний світильник - Світлодіодна операційна лампа SK-LLD7050A не відповідає вказаній вимозі Замовника.
У Технічному паспорті Світлодіодної операційної лампи SK-LLD7050A(назва файлу в системі: «23. Технічний паспорт.pdf») зазначено: «Корпус абажура виготовлений з високоякісного алюмінієвого сплаву».
Проте, алюміній і алюмінієві сплави це матеріали між якими є чіткі відмінності. Алюміній — це чистий металевий елемент, який має сріблясто-білий вигляд і дуже легкий. В свою чергу, алюмінієві сплави - це комбінації двох або більше елементів, включаючи алюміній.
Таким чином, наявна невідповідність між матеріалом блоку освітлення, який вимагається Замовником та матеріалом блоку освітлення у Світлодіодній операційній лампі SK-LLD7050A, запропонованій Переможцем.
У Технічному паспорті Світлодіодної операційної лампи SK-LLD7050A(назва файлу в системі: «23. Технічний паспорт.pdf») зазначено:
«Діаметр операційного поля: 185-300 мм».
Скаржник хоче звернути увагу комісії, що діаметр операційного поля – це розмір світлової плями навколо світлового центру, мінімальний розмір якої має становити 185 мм, а максимальний розмір 350 мм. При цьому, Замовником не встановлювався діапазон діаметру операційного поля, а встановлювалась необхідний максимальний обсяг покриття світлової плями.
Тобто, Замовник передбачав необхідність наявності у світильника обсягу покриття світлової плями з діаметром 350 мм, тому надання Переможцем світильника з максимальним діаметром операційного поля у 300 мм не може свідчити про підтвердження відповідності МТВ, оскільки не задовольняє вимог Замовника в повній мірі.
3. Скаржник, дослідивши інформацію у відкритих джерелах, знайшов оригінальний технічний документ виробника із характеристиками Світлодіодної операційної лампи SK-LLD7050A(копія додається), де зазначено «Lighting spot size (cm): 16-28», що перекладається як «Розмір світлової плями (см): 16-28». Таким чином, діаметр операційного поля або розмір світлової плями Світлодіодної операційної лампи SK-LLD7050A становить не 185-300 мм(18,5-30 см), а 160-280 мм(16-28 см), що не відповідає вимогам Замовника щодо того, що: «16. Діаметр операційного поля в межах від 185 до 350 мм».
В результаті таких упереджених дій Замовника порушується принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, право Скаржника на об’єктивний розгляд його тендерної пропозиції та неупереджене визначення переможця, враховуючи те, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛАМЕД» є наступною найбільш економічно вигідною.
Враховуючи зазначене, з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів, Скаржник звертається з даною скаргою до органу оскарження з підстав наведених нижче.
I. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
1. Додатком 2 до тендерної документації на закупівлю: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Медичне обладнання різне, 6 лотів) «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено, що запропонований товар повинен відповідати заявленим технічним вимогам. Для підтвердження учасник надає заповнену таблицю щодо відповідності з посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документа виробника.
Скаржником було вивчено тендерну пропозицію ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» та інформацію щодо технічних характеристик, запропонованої ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» Світлодіодної операційної лампи SK-LLD7050A і, як наслідок, з’ясовано, шо технічні характеристики останньої не відповідають вимогам Замовника.
Додатком 2 до тендерної документації на закупівлю: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Медичне обладнання різне, 6 лотів) «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником, зокрема, визначено наступні вимоги щодо технічних характеристик по «Лоту 6 - 33167000-8 Хірургічні світильники - Лампа хірургічна стельова (12282 Операційний світильник) - 2 шт.»:
У Технічному паспорті Світлодіодної операційної лампи SK-LLD7050A(назва файлу в системі: «23. Технічний паспорт.pdf») зазначено «Інтенсивність освітленості 180 000/160 000 Лк». Лк або люкс – це одиниця вимірювання освітленості у Міжнародній системі одиниць. 1 кЛк або 1 кілолюкс дорівнює 1000 Лк або Люксів. Тобто 160 / 160 кЛк=160 000/160 000 Лк. Своєю чергою Переможцем було запропоновано операційний світильник з освітленістю 180 000/160 000 Лк», що в кЛК дорівнює 180 / 160 кЛк.
Таким чином, параметр освітлення, запропонований Переможцем не відповідає вимогам Замовника.
При цьому, Скаржник звертає увагу, що Замовником в частині освітлення було визначено чіткий параметр «Освітлення: 160 / 160 кЛк» без застосування словосполучень «не менше», «більше ніж» тощо. Зважаючи на це, запропонований Переможцем світильник з рівнем освітлення 180 000/160 000 Лк або 180 / 160 кЛк не відповідає вимогам Замовника оскільки 180 кЛк або 180 000 Лк є більшим значенням ніж 160 кЛк або 160 000 Лк.
Оскільки вимога Замовника не була сформована як «Освітлення: не менше 160 / 160 кЛк» і не як «Освітлення: більше 160 / 160 кЛк», то ним вимагався чіткий параметр «160 / 160 кЛк». Зважаючи на це, запропонований операційний світильник - Світлодіодна операційна лампа SK-LLD7050A не відповідає вказаній вимозі Замовника.
У Технічному паспорті Світлодіодної операційної лампи SK-LLD7050A(назва файлу в системі: «23. Технічний паспорт.pdf») зазначено: «Корпус абажура виготовлений з високоякісного алюмінієвого сплаву».
Проте, алюміній і алюмінієві сплави це матеріали між якими є чіткі відмінності. Алюміній — це чистий металевий елемент, який має сріблясто-білий вигляд і дуже легкий. В свою чергу, алюмінієві сплави - це комбінації двох або більше елементів, включаючи алюміній.
Таким чином, наявна невідповідність між матеріалом блоку освітлення, який вимагається Замовником та матеріалом блоку освітлення у Світлодіодній операційній лампі SK-LLD7050A, запропонованій Переможцем.
У Технічному паспорті Світлодіодної операційної лампи SK-LLD7050A(назва файлу в системі: «23. Технічний паспорт.pdf») зазначено:
«Діаметр операційного поля: 185-300 мм».
Скаржник хоче звернути увагу комісії, що діаметр операційного поля – це розмір світлової плями навколо світлового центру, мінімальний розмір якої має становити 185 мм, а максимальний розмір 350 мм. При цьому, Замовником не встановлювався діапазон діаметру операційного поля, а встановлювалась необхідний максимальний обсяг покриття світлової плями.
Тобто, Замовник передбачав необхідність наявності у світильника обсягу покриття світлової плями з діаметром 350 мм, тому надання Переможцем світильника з максимальним діаметром операційного поля у 300 мм не може свідчити про підтвердження відповідності МТВ, оскільки не задовольняє вимог Замовника в повній мірі.
3. Скаржник, дослідивши інформацію у відкритих джерелах, знайшов оригінальний технічний документ виробника із характеристиками Світлодіодної операційної лампи SK-LLD7050A(копія додається), де зазначено «Lighting spot size (cm): 16-28», що перекладається як «Розмір світлової плями (см): 16-28». Таким чином, діаметр операційного поля або розмір світлової плями Світлодіодної операційної лампи SK-LLD7050A становить не 185-300 мм(18,5-30 см), а 160-280 мм(16-28 см), що не відповідає вимогам Замовника щодо того, що: «16. Діаметр операційного поля в межах від 185 до 350 мм».
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2024-07-11-009382-a, яку проводить Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 2. Зобов’язати Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) скасувати рішення Замовника, оформлене Протоколом №108 від 30.08.2024 року, про визначення ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» переможцем процедури закупівлі за Лотом №6.
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга
Номер:
5dcf868bbeae495797241901129da8bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-11-009382-a.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.pdf 04.09.2024 13:50
- Технічний документ виробника.pdf 04.09.2024 13:50
- Скарга.docx 04.09.2024 13:51
- sign.p7s 04.09.2024 13:52
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
04.09.2024 16:15
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1695d993cbbe49d2828e846ba8a79455
Заголовок пункту скарги:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможцем даної процедури закупівлі учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРЕЙТ МЕД», оформленим Протоколом №108 від 30.08.2024 року Уповноваженої особи Замовника, у зв’язку з застосуванням Замовником дискримінаційного підходу у даній процедурі закупівлі, що полягає в упередженому та необ’єктивному розгляді тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРЕЙТ МЕД».
В результаті таких упереджених дій Замовника порушується принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, право Скаржника на об’єктивний розгляд його тендерної пропозиції та неупереджене визначення переможця, враховуючи те, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛАМЕД» є наступною найбільш економічно вигідною.
Враховуючи зазначене, з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів, Скаржник звертається з даною скаргою до органу оскарження з підстав наведених нижче.
I. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
1. Додатком 2 до тендерної документації на закупівлю: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Медичне обладнання різне, 6 лотів) «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено, що запропонований товар повинен відповідати заявленим технічним вимогам. Для підтвердження учасник надає заповнену таблицю щодо відповідності з посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документа виробника.
Скаржником було вивчено тендерну пропозицію ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» та інформацію щодо технічних характеристик, запропонованої ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» Світлодіодної операційної лампи SK-LLD7050A і, як наслідок, з’ясовано, шо технічні характеристики останньої не відповідають вимогам Замовника.
Додатком 2 до тендерної документації на закупівлю: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Медичне обладнання різне, 6 лотів) «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником, зокрема, визначено наступні вимоги щодо технічних характеристик по «Лоту 6 - 33167000-8 Хірургічні світильники - Лампа хірургічна стельова (12282 Операційний світильник) - 2 шт.»:
У Технічному паспорті Світлодіодної операційної лампи SK-LLD7050A(назва файлу в системі: «23. Технічний паспорт.pdf») зазначено «Інтенсивність освітленості 180 000/160 000 Лк». Лк або люкс – це одиниця вимірювання освітленості у Міжнародній системі одиниць. 1 кЛк або 1 кілолюкс дорівнює 1000 Лк або Люксів. Тобто 160 / 160 кЛк=160 000/160 000 Лк. Своєю чергою Переможцем було запропоновано операційний світильник з освітленістю 180 000/160 000 Лк», що в кЛК дорівнює 180 / 160 кЛк.
Таким чином, параметр освітлення, запропонований Переможцем не відповідає вимогам Замовника.
При цьому, Скаржник звертає увагу, що Замовником в частині освітлення було визначено чіткий параметр «Освітлення: 160 / 160 кЛк» без застосування словосполучень «не менше», «більше ніж» тощо. Зважаючи на це, запропонований Переможцем світильник з рівнем освітлення 180 000/160 000 Лк або 180 / 160 кЛк не відповідає вимогам Замовника оскільки 180 кЛк або 180 000 Лк є більшим значенням ніж 160 кЛк або 160 000 Лк.
Оскільки вимога Замовника не була сформована як «Освітлення: не менше 160 / 160 кЛк» і не як «Освітлення: більше 160 / 160 кЛк», то ним вимагався чіткий параметр «160 / 160 кЛк». Зважаючи на це, запропонований операційний світильник - Світлодіодна операційна лампа SK-LLD7050A не відповідає вказаній вимозі Замовника.
У Технічному паспорті Світлодіодної операційної лампи SK-LLD7050A(назва файлу в системі: «23. Технічний паспорт.pdf») зазначено: «Корпус абажура виготовлений з високоякісного алюмінієвого сплаву».
Проте, алюміній і алюмінієві сплави це матеріали між якими є чіткі відмінності. Алюміній — це чистий металевий елемент, який має сріблясто-білий вигляд і дуже легкий. В свою чергу, алюмінієві сплави - це комбінації двох або більше елементів, включаючи алюміній.
Таким чином, наявна невідповідність між матеріалом блоку освітлення, який вимагається Замовником та матеріалом блоку освітлення у Світлодіодній операційній лампі SK-LLD7050A, запропонованій Переможцем.
У Технічному паспорті Світлодіодної операційної лампи SK-LLD7050A(назва файлу в системі: «23. Технічний паспорт.pdf») зазначено:
«Діаметр операційного поля: 185-300 мм».
Скаржник хоче звернути увагу комісії, що діаметр операційного поля – це розмір світлової плями навколо світлового центру, мінімальний розмір якої має становити 185 мм, а максимальний розмір 350 мм. При цьому, Замовником не встановлювався діапазон діаметру операційного поля, а встановлювалась необхідний максимальний обсяг покриття світлової плями.
Тобто, Замовник передбачав необхідність наявності у світильника обсягу покриття світлової плями з діаметром 350 мм, тому надання Переможцем світильника з максимальним діаметром операційного поля у 300 мм не може свідчити про підтвердження відповідності МТВ, оскільки не задовольняє вимог Замовника в повній мірі.
3. Скаржник, дослідивши інформацію у відкритих джерелах, знайшов оригінальний технічний документ виробника із характеристиками Світлодіодної операційної лампи SK-LLD7050A(копія додається), де зазначено «Lighting spot size (cm): 16-28», що перекладається як «Розмір світлової плями (см): 16-28». Таким чином, діаметр операційного поля або розмір світлової плями Світлодіодної операційної лампи SK-LLD7050A становить не 185-300 мм(18,5-30 см), а 160-280 мм(16-28 см), що не відповідає вимогам Замовника щодо того, що: «16. Діаметр операційного поля в межах від 185 до 350 мм»
В результаті таких упереджених дій Замовника порушується принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, право Скаржника на об’єктивний розгляд його тендерної пропозиції та неупереджене визначення переможця, враховуючи те, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛАМЕД» є наступною найбільш економічно вигідною.
Враховуючи зазначене, з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів, Скаржник звертається з даною скаргою до органу оскарження з підстав наведених нижче.
I. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
1. Додатком 2 до тендерної документації на закупівлю: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Медичне обладнання різне, 6 лотів) «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено, що запропонований товар повинен відповідати заявленим технічним вимогам. Для підтвердження учасник надає заповнену таблицю щодо відповідності з посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документа виробника.
Скаржником було вивчено тендерну пропозицію ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» та інформацію щодо технічних характеристик, запропонованої ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» Світлодіодної операційної лампи SK-LLD7050A і, як наслідок, з’ясовано, шо технічні характеристики останньої не відповідають вимогам Замовника.
Додатком 2 до тендерної документації на закупівлю: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Медичне обладнання різне, 6 лотів) «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником, зокрема, визначено наступні вимоги щодо технічних характеристик по «Лоту 6 - 33167000-8 Хірургічні світильники - Лампа хірургічна стельова (12282 Операційний світильник) - 2 шт.»:
У Технічному паспорті Світлодіодної операційної лампи SK-LLD7050A(назва файлу в системі: «23. Технічний паспорт.pdf») зазначено «Інтенсивність освітленості 180 000/160 000 Лк». Лк або люкс – це одиниця вимірювання освітленості у Міжнародній системі одиниць. 1 кЛк або 1 кілолюкс дорівнює 1000 Лк або Люксів. Тобто 160 / 160 кЛк=160 000/160 000 Лк. Своєю чергою Переможцем було запропоновано операційний світильник з освітленістю 180 000/160 000 Лк», що в кЛК дорівнює 180 / 160 кЛк.
Таким чином, параметр освітлення, запропонований Переможцем не відповідає вимогам Замовника.
При цьому, Скаржник звертає увагу, що Замовником в частині освітлення було визначено чіткий параметр «Освітлення: 160 / 160 кЛк» без застосування словосполучень «не менше», «більше ніж» тощо. Зважаючи на це, запропонований Переможцем світильник з рівнем освітлення 180 000/160 000 Лк або 180 / 160 кЛк не відповідає вимогам Замовника оскільки 180 кЛк або 180 000 Лк є більшим значенням ніж 160 кЛк або 160 000 Лк.
Оскільки вимога Замовника не була сформована як «Освітлення: не менше 160 / 160 кЛк» і не як «Освітлення: більше 160 / 160 кЛк», то ним вимагався чіткий параметр «160 / 160 кЛк». Зважаючи на це, запропонований операційний світильник - Світлодіодна операційна лампа SK-LLD7050A не відповідає вказаній вимозі Замовника.
У Технічному паспорті Світлодіодної операційної лампи SK-LLD7050A(назва файлу в системі: «23. Технічний паспорт.pdf») зазначено: «Корпус абажура виготовлений з високоякісного алюмінієвого сплаву».
Проте, алюміній і алюмінієві сплави це матеріали між якими є чіткі відмінності. Алюміній — це чистий металевий елемент, який має сріблясто-білий вигляд і дуже легкий. В свою чергу, алюмінієві сплави - це комбінації двох або більше елементів, включаючи алюміній.
Таким чином, наявна невідповідність між матеріалом блоку освітлення, який вимагається Замовником та матеріалом блоку освітлення у Світлодіодній операційній лампі SK-LLD7050A, запропонованій Переможцем.
У Технічному паспорті Світлодіодної операційної лампи SK-LLD7050A(назва файлу в системі: «23. Технічний паспорт.pdf») зазначено:
«Діаметр операційного поля: 185-300 мм».
Скаржник хоче звернути увагу комісії, що діаметр операційного поля – це розмір світлової плями навколо світлового центру, мінімальний розмір якої має становити 185 мм, а максимальний розмір 350 мм. При цьому, Замовником не встановлювався діапазон діаметру операційного поля, а встановлювалась необхідний максимальний обсяг покриття світлової плями.
Тобто, Замовник передбачав необхідність наявності у світильника обсягу покриття світлової плями з діаметром 350 мм, тому надання Переможцем світильника з максимальним діаметром операційного поля у 300 мм не може свідчити про підтвердження відповідності МТВ, оскільки не задовольняє вимог Замовника в повній мірі.
3. Скаржник, дослідивши інформацію у відкритих джерелах, знайшов оригінальний технічний документ виробника із характеристиками Світлодіодної операційної лампи SK-LLD7050A(копія додається), де зазначено «Lighting spot size (cm): 16-28», що перекладається як «Розмір світлової плями (см): 16-28». Таким чином, діаметр операційного поля або розмір світлової плями Світлодіодної операційної лампи SK-LLD7050A становить не 185-300 мм(18,5-30 см), а 160-280 мм(16-28 см), що не відповідає вимогам Замовника щодо того, що: «16. Діаметр операційного поля в межах від 185 до 350 мм»
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2024-07-11-009382-a, яку проводить Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 2. Зобов’язати Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) скасувати рішення Замовника, оформлене Протоколом №108 від 30.08.2024 року, про визначення ТОВ «ГРЕЙТ МЕД» переможцем процедури закупівлі за Лотом №6.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРЕЙТ МЕД»
Номер:
a23556a021614e5ba302c35920d5b25c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-11-009382-a.b1
Назва:
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРЕЙТ МЕД»
Скарга:
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРЕЙТ МЕД»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ ГРЕЙТ МЕД_UA-2024-07-11-009382-a..pdf 08.08.2024 15:31
- sign.p7s 08.08.2024 15:32
- Заперечення на відповідь Замовника від 14.08.docx 15.08.2024 21:01
- Заперечення на відповідь Замовника від 14.08.pdf 15.08.2024 21:01
- рішення від 12.08.2024 № 13567.pdf 12.08.2024 15:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.08.2024 № 13989.pdf 20.08.2024 14:39
- рішення від 19.08.2024 № 13989.pdf 22.08.2024 09:16
- Антимонопольний__скарга_ГРЕЙТ_МЕД_(на_рішення_13567).pdf 14.08.2024 10:34
- Антимонопольний_ скарга ГРЕЙТ МЕД (на рішення 13567).DOCX 14.08.2024 10:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.08.2024 15:59
Дата розгляду скарги:
19.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.08.2024 15:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.08.2024 09:17
Дата виконання рішення Замовником:
28.08.2024 13:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.08.2024 № 13989-р/пк-пз скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГРЕЙТ МЕД», поданої учасником на закупівлю: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Медичне обладнання різне, 6 лотів), ідентифікатор UA-2024-07-11-009382-a, за лотом № 6.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c8a8e8ed9188436fa43d26b57b920c7d
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРЕЙТ МЕД»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Обгрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі Медичне обладнання різне, 6 лотів, лот 6 - 33167000-8 Хірургічні світильники - Лампа хірургічна стельова (12282 Операційний світильник) - 2 шт. ДК 021:2015 - 33160000-9 Устаткування для операційних блоків, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-07-11-009382-a.