• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне: Лот №1 Офісне устаткування та приладдя різне (код 30190000-7 згідно ДК 021:2015 – Офісне устаткування та приладдя різне); Лот №2 Офісне устаткування та приладдя різне (код 30190000-7 згідно ДК 021:2015 – Офісне устаткування та приладдя різне)

Офісне устаткування та приладдя різне: Лот №1 Офісне устаткування та приладдя різне (код 30190000-7 згідно ДК 021:2015 – Офісне устаткування та приладдя різне); Лот №2 Офісне устаткування та приладдя різне (код 30190000-7 згідно ДК 021:2015 – Офісне устаткування та приладдя різне) (Детально згідно з Додатками №3.1, 3.2 до ТД)

Завершена

1 286 701.52 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 071.96 UAH
Номер: 33a188be54bf45c7a91966986babb343
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-08-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.11.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 08.11.2024 11:38 - 30.11.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.11.2024 № 61-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024, почати моніторинг процедури закупівлі/ закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 08.11.2024 № 61-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2024-07-11-006795-a 11.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 948-00-53, vatrala24@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, виконання рішень органу оскарження від 09.09.2024 №14992-р/пк-пз та від 17.10.2024 №17007-р/пк-пз – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 04.11.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, виконання рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження) від 09.09.2024 №14992-р/пк-пз та від 17.10.2024 №17007-р/пк-пз, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ФІЛІЇ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»(далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 11липня 2024 року №214; рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.09.2024 №14992-р/пк-пз та від 17.10.2024 №17007-р/пк-пз; інформація про відміну закупівлі (лот №1); тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ» (далі – ТОВ «ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ») (лот №2); вимога про усунення невідповідностей ТОВ «ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ» (лот №2); протокольне рішення уповноваженої особи про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ» від 08.08.2024 №319 (лот №2); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ»від 16.08.2024 № 250 (лот №2); повідомлення про намір укласти договір від 16.08.2024 (лот №2); договір про закупівлю від 30.08.2024 №53-124-01-24-23645 (лот №2); пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 08 листопада 2024 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався.
Період усунення порушень: 20.11.2024 11:24 - 26.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 20.11.2024 11:24

Запити/Пояснення